Werk
- Home
- // forum
- // Werk
- // Is dat nou echt zo lachwekkend ?
Dit onderwerp heeft 53 reacties, is 25615 keer bekeken, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 05-01-2011 19:03.
Is dat nou echt zo lachwekkend ?
De afgelopen weken hebben man en ik het over op vakantie gaan en zo gehad. Ook met anderen over gekletst. Man en ik zeiden dat wij van de zomer misschien 'n weekje in de buurt van Emmen in 'n huisje of hotelletje willen gaan, omdat we daar graag 'n keer naar het dierenpark willen, is voor ons te ver om op 1 dag op en neer te rijden en alles te zien. Wij gaan graag en toch zeker 1 x per jaar wel naar 'n dierentuin. Man en ik zijn tegen de 50 en wij hebben geen dikke portemonnai voor echt verre reizen. Spanje of Turkije hebben we wel gedaan, vonden we leuk maar nu leek ons 'n weekje Emmen dus wel leuk.
Nu zijn we dus al door 3 mensen gewoon uitgelachen om dit idee. Maakt ons verder niet uit, we doen toch waar we zelf zin in hebben, maar het zet me wel aan het denken.
Vinden jullie dit nu ook zo lachwekkend ?
reacties
- Ja Lilet dat is inderdaad heel erg lachwekkend als mensen zo reageren. Het getuigd van kortzichtigheid en is een tikje respectloos. Wat een onzin zeg laat ieder toch doen wat hij leuk vind. Meid geniet er van hoor, heerlijk toch, waarom moet altijd alles zo overdreven en luxe bah. By the way ik vind de dierentuin ook best luxe. Let ff op vaak kan je kortingcoupons printen via de site kortingactie ff googelen, ik let hier altijd op scheel vaak zo maar 20 euro voor zijn vieren. Ja lekker Commodores Grollo leuk, De Berenkuil leuke camping ging ik vroeger met de kids naar toe.
- Lilet , helemáál niet lachwekkend ! Leeftijd moet niet uitmaken , dierentuinen zijn toch juist heel leuk ? Emmen is een akelige lange rit ( ook van mijn adres uit ) En van zo'n dierentuin wil je alles zien...Alleen jullie beslissen over jullie beurs en al waren jullie wél schatrijk. jeee , ik bedoel maar . De mensen van nu doen alles met de massa mee , lijkt het wel. Het moet ver , exotisch , duur en lang weg. Nee , ik zei laatst nog teen mijn moeder ; al ben ik aardig de wereld rond geweest , ik vond de avondwandelingen tijdens het kamperen in Grollo ( Dr ) zalig . Kostte niets Nou ja , ik kan weldoor gaan ..
Maar ik zou zo graag willen dat mensen eens niet zo kortzichtig waren. - Beetje bekrompen geest denk ik als je dat lachwekkend vindt. Wij hebben een boot en we komen nooit verder dan Friesland, wat!!!? we komen niet eens verder dan het ijsselmeer. Pfff lekker laten lachen, als jij maar een fijne vakantie hebt. Ik geniet van elke seconde vakantie op nog geen 30 km van mijn huis af!
Groetjes MaMargriet