Werk
- Home
- // forum
- // Werk
- // Is dat nou echt zo lachwekkend ?
Dit onderwerp heeft 53 reacties, is 25616 keer bekeken, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 05-01-2011 19:03.
Is dat nou echt zo lachwekkend ?
De afgelopen weken hebben man en ik het over op vakantie gaan en zo gehad. Ook met anderen over gekletst. Man en ik zeiden dat wij van de zomer misschien 'n weekje in de buurt van Emmen in 'n huisje of hotelletje willen gaan, omdat we daar graag 'n keer naar het dierenpark willen, is voor ons te ver om op 1 dag op en neer te rijden en alles te zien. Wij gaan graag en toch zeker 1 x per jaar wel naar 'n dierentuin. Man en ik zijn tegen de 50 en wij hebben geen dikke portemonnai voor echt verre reizen. Spanje of Turkije hebben we wel gedaan, vonden we leuk maar nu leek ons 'n weekje Emmen dus wel leuk.
Nu zijn we dus al door 3 mensen gewoon uitgelachen om dit idee. Maakt ons verder niet uit, we doen toch waar we zelf zin in hebben, maar het zet me wel aan het denken.
Vinden jullie dit nu ook zo lachwekkend ?
reacties
- Ha, ha, Eugie, het duurde zelfs nu nog even voor ik 'm door had, ha, ha, ik lig in een deuk, je hebt me beet
![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
Rosanne, nou moet ik om jou lachenquote:Evenals dat iemand mij een keertje verongelukt vroeg, waarom ik hem uitlachte en ik hem kon uitleggen, dat ik hem niet uitlachte, maar óm hem lachte. Hij maakte mij vrolijk.
En dat kon hij gelukkig waarderen![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
. Iemand vraagt een keertje verongelukt waarom jij lachte? Sinds wanneer geloof jij dat iemand dát nog kan als hij verongelukt is? (Inside joke, hoor.)- tuurlijk lilet, het is minder leuk dat ze zo gaan lachen terwijl je dacht dat ze het wel leuk voor je zouden vinden, omgekeerd zou je waarschijnlijk ook hartelijk gereageerd hebben op andermans vakantieplannen. waardoor je het nu ook verwachtte.
als je tegen mij had gezegd zou ik het fijn voor je vinden en helemaal geen gekke keus. integendeel. lekker onstpannen, geen gedoe en moeilijkheden, regelmatig naar de dierentuin kunnen.. heerlijk vertoeven en echt iets doen wat jij zelf leuk lijkt. zulke dingen kan ik altijd erg waarderen in mensen ipv van dat typische meeloop gedrag wat nogwel eens openbaart.
het zegt wat meer over de personen die zo reageren dan over jou. toch?
als we het andere naar de zin zouden moeten maken tja: dan zijn we nog wel ff bezig. nietwaar? nix van aantrekken.
wie het laatst lacht, lacht het best. - Ik vind het heerlijk om niet te ver van huis vakantie te vieren Heb een ontzettende hekel gekregen aan die lange reizen.
Het gaat er toch om wat je zelf leuk vind?? We zijn de laatste jaren ook nederland niet uitgeweest
Zo zijn we een paar keer in zeeland geweest. We hebben ons prima vermaakt
Lekker laten lachen die mensen ze weten niet wat ze missen Lilet - Het is niet zo dat we helemaal van de arme zijn, maar kortingsbonnen e.d. gebruik ik wel als ik ze heb. Ik ben dan wel geen Zeeuws meisje maar waarom zou je meer betalen? Geen cent teveel, hoor !
Het zou kunnen wat jij zegt Rosanne, de tegenstelling. En dat ze zoiets van ons niet verwachten. Maar ik had echt het gevoel dat ze het belachelijk vonden.
Ik ben benieuwd hoe de volgende zal reageren tegen wie ik vertel van ons plan. - Die mensen bemoeiden zich er niet mee, Margreeth. Lilet en haar man vertelden het en hun reactie was, dat ze in de lach schoten. Lilet begreep dat niet en vroeg waarom ze dat deden. Nou, logisch, dat ze dan een antwoord geven, niet dan, ja toch?
Dat is geen bemoeienis. - Hoi Lilet.
Waar bemoeien sommige mensen zich toch mee, al ging je helemaal niet op vakantie, dat zijn jou zaken en het is jouw portemonee waar het uitbetaald wordt.
Het is dat het in Nederland meestal van dat kl*te weer is anders zou ik 's zomers net zo lief ergens in Nederland gaan kamperen ipv in Frankrijk. Dan kunnen we ook eens naar die parken die we net te ver weg vinden liggen. En een hotel of huisje vindt ik veel te duur dus dat is geen optie. En om dan bv maar een weekendje tussendoor te gaan vindt ik ook zonde van me geld, dat besteedt ik weer liever aan mijn zomervakantie.
Verder staar ik mezelf maar niet blind op wat een ander allemaal doet, weet jij veel hoe ze dat allemaal regelen! Ik kijk liever naar wat ik wel heb.
Gr. Margreeth - Voordelig? Ik kan ook mijn airmiles voor dingen gebruiken, maar of dat voordeliger is?
Vandaag een stofzuiger bij de kijkshop voor mijn dochter op mijn freebees gekocht. Die had ik al, he, gespaard, evenals airmiles. Maar niks voordelig, hoor, of het moet het kijkshop gebeuren zijn.
Dan kun je beter i.p.v. een hotelletje bed&breakfast nemen. Dat is pas echt voordeliger dan een hotelletje. Of de jeugdherberg. Maar kijk uit met die bed&breakfasts. Je hebt er ook dure tussen zitten, maar ook heel goedkope gelukkig.
Ik vind het overigens een heel leuk idee, Lilet. Ik ben dol op dierentuinen. En op circussen.
Helaas ligt de partij voor de dieren weer dwars en doet pogingen om de wilde dieren daarin verboden te krijgen. Jonge, jonge, die weten ook van gekkigheid niet wat ze verzinnen moeten, he.
Afijn, sorry voor deze kleine afbuiging van het onderwerp. Alhoewel, het gaat o.a. over dieren![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Lilet... als je toevallig airmiles hebt.. kun je mss voordelig aan kaartjes kopen...
- Oh, o.k., Lilet. Maar misschien waren jullie wel een beetje te serieus. Wat maakt het nu uit, als iemand daar om moet lachen? Kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk.
Ja, want als je naar de dierentuin gaat, dan ga je gewoonlijk een dagje, maar nee, jullie nemen speciaal een hotelletje en besteden er zelfs jullie zomervakantie aan.
Dat kan op de lachspieren werken, als jijzelf iets heel anders onder een zomervakantie verstaat. De tegenstelling, he?
Zij zien er de humor van in, zo kun je het ook bekijken![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
Het is toch geen bloedserieuze zaak als je op vakantie gaat? Het is luxe, hoe eenvoudig je het ook doet. - Lilet,
Dat die mensen zo reageren zegt meer over die mensen dan over jullie.
Fijn juist dat jullie zo uitzien naar jullie vakantie wetende dat jullie uit zullen komen met jullie budget terwijl die "lachers"misschien wel een heel jaar krom leggen, of erger nog naar de bank stappen voor een lening, om vooral toch maar met de meute mee te doen.
Ik hoop dat jullie een hele fijne week hebben in Emmen.
Enne, verder niet over tobben,laat ze maar lachen en lachen jullie hun maar uit als ze klagen dat ze zoveel moeten werken vanwege hun hoge levens standaard. - Rosanne, we hebben gewoon verteld dat we al best lang graag eens naar de dierentuin in Emmen willen, maar dat te ver vinden voor 1 dag op en neer en we er dus 'n vakantieweek van willen maken. Toen ze (3 verschillende mensen dus) dan in de lach schoten vroeg ik ook :hoezo lach je daar nou om. Ik kreeg dan als antwoord dat doe je toch niet in je zomervakantie. Mijn vraag dan weer : hoezo niet ? Ja, nee, in de zomer ..bla bla bla. Ik snapte die reacties eigenlijk niet. Vandaar mijn vraag hier dus.
We hebben er volgens mij ook bij gezegd dat we het geld niet hebben voor 'n dure en of verre vakantie in het buitenland. Ook al hebben we dat niet gezegd (ik weet het niet zeker meer) 2 van die 3 weten echt wel dat wij daar niet zoveel geld voor over houden. En dan nog, ook al konden we dat wel, dan vind ik het zelf nog steeds niet lachwekkend. Wij waren echt serieus hoor! - Ja, kweet niet, hoor, maar ik kan ook wel eens iets vertellen wat ik doe, wat een ander raar vindt en dat die er dan om gaat lachen. Nou, dan ben ik de beroerdste niet om even uit te leggen, waarom ik dat doe.
Evenals dat iemand mij een keertje verongelukt vroeg, waarom ik hem uitlachte en ik hem kon uitleggen, dat ik hem niet uitlachte, maar óm hem lachte. Hij maakte mij vrolijk.
En dat kon hij gelukkig waarderen![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Waarom uileggen, ik zie dat als verantwoording afleggen waarom je een foute keuze hebt gemaakt. Heel fout om naar drenthe op vakantie te gaan. Ik denk dat ik deze mensen een fijne vakantie wens en verder loop, genietend van mijn vakantieplannen.
MaMargriet - Rosanne.. Lilet hoeft zich toch niet te verantwoorden naar vrienden/kennissen voor de vakantiebestemming.. wat een gedoe zeg..
net zo min dat iemand dat hoeft als hij naar de Canarische Eilanden gaat.. ik vind zoiets toch echt onzinnig hoor.. - Lilet, heb je vervolgens ook de reden verteld, waarom jullie voor een dergelijke vakantie kiezen? Het kan onbegrip zijn en is ze misschien uiterst verbaasd, moet ze er om lachen.
- Lilet.. Meisje.. kom gezellig naar Drenthe..
De dierentuin in Emmen is de mooiste van Nederland.. MET STIP..
dus gewoon doen meid.. en trek je niets aan van die lachers.. misschien lachen die wel, juist omdat zij het lef niet hebben om dat te doen wat ze zelf willen.. maar met de 'mode' meegaan.. naar bv. turkeye.. of weet ik veel verweggistan.. zo'n all in vakantie..
Zo zijn wij meer dan 12 jaar altijd in friesland op vakantie geweest.. 1 uurtje rijden van hier.. lekker.. heerlijk.. geen gedoe.. relaxen is het toverwoord toch voor vakantie houden??? en onthaasten kun je zeker weten doen in Drenthe.. zou wel zeggen.. neem een paar fietsen mee.. of huur die daar.. want.. als je dan in juli komt..mss kunnen jullie dan ook nog een of meer dagen meedoen met de fietsvierdaagse..
Ik geef je groot gelijk hoor meid.. wij hebben jaaaaaaren een abonnement gehad van die dierentuin.. gingen we soms zelfs tussen de middag even overleggen.. gaan we naar de olifanten.. en dan idd alleen de olifanten bekijken.. maar.. moet ik er bij zeggen.. we wonen er 'maar' 20 min. vandaan..
GENIET ER VAN MEID.. en laat die lachers lekker lachen... jij lacht het laatst (en dus het best meid!!)
J. - Het ging er bij die lachers denk ik, vooral om dat wij dat in de zomervakantie willen doen. Zij vinden dat meer iets voor tussendoor. En ik denk dat we gelijk bestempeld worden als oude mensen of dat je zoiets alleen met kleine kinderen doet. Wij willen dus lekker met z'n tweetjes gaan. Maar ik vond het zo vreemd dat ze ons dus uitlachte om ons plan.
- Lilet, werkelijk uitgelachen? Was het niet grappig bedoeld?
- Jaaaa , dát was het ; de Berenkuil , met de tent , soms een huisje ( met vogelnamen )ik ruik die geuren weer...
En de lachers zijn misschien wel jaloers omdat die zich niet kunnen vermaken met de simpele dingen - Lilet, gewoon genieten en doen wat je graag doet. Jij bent normaal, de lachers moeten zich eens héél goed laten nakijken...
- Ja Lilet dat is inderdaad heel erg lachwekkend als mensen zo reageren. Het getuigd van kortzichtigheid en is een tikje respectloos. Wat een onzin zeg laat ieder toch doen wat hij leuk vind. Meid geniet er van hoor, heerlijk toch, waarom moet altijd alles zo overdreven en luxe bah. By the way ik vind de dierentuin ook best luxe. Let ff op vaak kan je kortingcoupons printen via de site kortingactie ff googelen, ik let hier altijd op scheel vaak zo maar 20 euro voor zijn vieren. Ja lekker Commodores Grollo leuk, De Berenkuil leuke camping ging ik vroeger met de kids naar toe.
- Lilet , helemáál niet lachwekkend ! Leeftijd moet niet uitmaken , dierentuinen zijn toch juist heel leuk ? Emmen is een akelige lange rit ( ook van mijn adres uit ) En van zo'n dierentuin wil je alles zien...Alleen jullie beslissen over jullie beurs en al waren jullie wél schatrijk. jeee , ik bedoel maar . De mensen van nu doen alles met de massa mee , lijkt het wel. Het moet ver , exotisch , duur en lang weg. Nee , ik zei laatst nog teen mijn moeder ; al ben ik aardig de wereld rond geweest , ik vond de avondwandelingen tijdens het kamperen in Grollo ( Dr ) zalig . Kostte niets Nou ja , ik kan weldoor gaan ..
Maar ik zou zo graag willen dat mensen eens niet zo kortzichtig waren. - Beetje bekrompen geest denk ik als je dat lachwekkend vindt. Wij hebben een boot en we komen nooit verder dan Friesland, wat!!!? we komen niet eens verder dan het ijsselmeer. Pfff lekker laten lachen, als jij maar een fijne vakantie hebt. Ik geniet van elke seconde vakantie op nog geen 30 km van mijn huis af!
Groetjes MaMargriet