Meepraten in het forum? Word nu lid!

Werk

1. Home
  2. // forum
  3. // Werk
  4. // Levend bestaan !

Dit onderwerp heeft 5 reacties, is 4108 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 26-03-2011 19:16.

1. Levend bestaan !

Afbeelding van xxxxxxxxxx
    Dit onderwerp is gestart door xxxxxxxxxx
    04-03-2011, 08:59

[W]   [*-)]
    Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen, die vrijwillig totaal niets doet !
    Bestaan is vanaf het moment dat men het bed uitstapt na slapen en tot men weer gaat rusten, altijd werken, functioneren. Je moet toch ademhalen, eten, drinken enzovoort. Dat is ook werken. Je moet voelen en denken, dat is ook werken.
    Huidige ambities vanwege nullen, geld, is het minst essentiële tot bestaan !
    Bestaan dat niet werkt krijgt dit op eigen brood ! Daar veranderen nullen geen barst aan. Eten doen wij dat niet, huizen bouwt men niet met bankpapier, globale economie is verziekend en verstorend tot eigen kracht van eigen wezen en levend bestaan en toevoegen in bestaan !
    Bestaan is altijd WERKEN !
    Verder iedereen aangename dag, hartelijke groeten, Felice.    [8-|]

1. Waarom denk jij dat jij je hand kunt ophouden Mater? Toch zeker omdat anderen werken voor jouw uitkering.
    Natuurlijk zijn er mensen die afgekeurd zijn en een uitkering nodig hebben maar er zal toch echt gewerkt moeten worden als je gezond bent en een beetje eten wilt hebben op de plank.
    Soms is werken niet leuk, nee dat klopt. Maar ik werk liever dan mijn hand te moeten ophouden bij een instantie!

2. [;)]    Natuurlijk bestaat arbeiden en geld tot arbeiden heden. Zelf werk ik op vrijwillige basis veel prettiger en effectiever.
    Arbeiden is altijd iets tot nut van meerderen, maar veel vrijwilligersarbeid is onontbeerlijk.
    Uitsluitend arbeiden tot centen is ganselijk vervelend vaak. Ik moest ooit brede staten tikken op een elektrische tijpmachine en vond het om bijna bij te overlijden. Geld verzoet zulke arbeid totaal niet. Liever hand ophouden tijdje, dan op zo'n wijze arbeiden buiten de deur.
    De ene arbeid is de andere niet en arbeiden dient ook zinvol tot een persoon zelf ervaren te worden. Anders crepeer je wellicht emotioneel. Jammer, geen arbeid is dat ooit waard.
    Groetjes, Felice.     [8-|]

3. Voor een leuk en prettig,,bestaan,kan je gaan werken...bankpapier kan deuren openen...en weet je ,werken kan leuk en genoegdoening geven !
    Van lucht alleen kan je niet leven,de hand ophouden is geen schande als je echt niet werken kan.
    Deelnemen aan de maatschappij kan in vele soorten en maten,er is werk genoeg en er zijn mensen die je dankbaar zijn...dat hun bestaan zoveel prettiger word/is door jou helpende handjes.
    Amen ook hahaha [;)]

4. [W]    [I]    [;)]

Ave, Karma ! Leuk !

Groetjes, Felice.     [8-|]

5. Amen [;)]

advertentie