Meepraten in het forum? Word nu lid!

Werk

1. Home
  2. // forum
  3. // Werk
  4. // oude tv series van vroeger

Dit onderwerp heeft 36 reacties, is 23750 keer bekeken, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 11-10-2011 20:24.

1. oude tv series van vroeger

Afbeelding van lady_jane10
    Dit onderwerp is gestart door lady_jane10
    06-07-2008, 20:02

Wat vind jy bv een leuke tv serie van vroeger?
    Ik heb pas op dvd gekocht:beauty and the beast,
    vroeger zond veronica dat uit.
    Mooie serie hoor.

reacties

1. Battlestar Calactica,
    Daar bleven we voor thuis 

2. Q&Q, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, Stuif es in en Duel in de diepte.
    Ja, Different Strokes, met die Arnold, wat een leuke serie was dat.
    Ik zou die Q&Q graag nog eens terug zien, want ik zat als kind met zweet in mijn handen en kloppend hart van de spanning te kijken en zou weleens willen beleven hoe het nu aan doet.

3. Dick Turpin vonden we spannend!

4. Leuk, ik ken de meeste nog [:D]
    Kennen jullie deze nog:
    - The Lost Islands / De verloren eilanden
    - Politieseries zoals Chips (met twee -toen- lekkere mannen) of Cagney & Lacey
    - Het Wassende Water
    - Charlie's Angels!!! We speelden dat vroeger altijd na
    - 21 Jump Street
    - Alf
    - Different Strokes met die kleine, kom hoe heette hij, Arno(ld)?
    - Who's the boss
    - Booker
    - Growing Pains
    - De man van 6 miljoen
    - Starskey & Hutch
    - Battlestar Galactica
    etc...

5. En wat tegenwoordig weer op de buis is: Het kleine huis op de prairie. Schitterende serie vind ik dat. Wat ik ook heel leuk vond was Catweazel of hoe je dat dan ook schrijft.

6. ja klopt die was het
    en dan die serie uit amerika pf met die jonge actrice die later getrouwd is met regiseur woody allen,en zoveel kinderen hadden
    en waar ging die serie over weet ik niet meer maar spannend was de laatste aflevering iets met liefde

7. Dat was de Onydinline, geloof ik.

Doornvogels, North and South, Roots, Dallas, Bonanze, High Chapperel ( of zoiets) Alias Smith and Jones, Wie betaalt de veerman, Centannial, van de laatste 2 heb ik pas de DVD's gekocht!

8. nee herken het zo niet direkt
    die engelse serie over een groot zeilship die man had zo n mooi hoofd en echt engels de naam schiet me effe niet te binnen

9. Ik vond mistral's daughter ook erg goed, heb het boek nog 2x gelezen,
    de doornvogels, scruples, angelique de perac, sandokan,spijkerhoek,medisch cemtrum west, zeg 'ns AA, the Jordaches (wesley) en de film van kunta kinte,en dan had je nog een serie over beginnende modellen, met dante, greyson, weet niet meer hoe die heette. Dynasty en Dallas alleen die duurde erg lang!

10. Hierbij een paar van mijn oude tv series van vroeger:
    Centennial,Roots,How the West was Won,Shogun,Geheim Commando,North and South,Battlestar Galactica,Doornvogels...........
    groet,

Marcel

11. Mistralls Daughter

12. Q&Q, geweldige serie. Heb 'm nu op dvd en wil die gaan kijken in de vakantie met m'n kids.
    Of The Jordaches met Falconetti en Weshley. Zooooooooooo'n stuk vond ik dat toen.

13. Alias smith and jones daar was ik helemaal weg van.Maar het kwam nogal eens te laat zodat ik stiekum op de trap moest kijken

14. DE FABELTJESKRANT OOK ERG LEUK

15. Lady Jane daar noem je me er eentje FAME ik zat aan de buis gekluisterd. Prachtig vond ik dat

Ik heb laatst Angelique gekocht een serie van 5 of 6 dvd's ook erg leuk .

16. Nog een serie waar ik vroeger graag naar keek dat waren die slapsticks ofwel lachfilms van Laurel en Hardy ofwel de Dikke en de Dunne. Toen nog ouderwets opgenomen in zwart-wit.

17. Ja inderdaad lady jane is van david garrick.
    Lalalalalala.........

18. Bedankt voor jullie reacties.
    Ik keek vroeger ook graag naar FAME.
    Leuk al die nostalgie van vroeger hé.
    En behalve series kunnen we het ook nog eens over vroegere leuke films hebben.
    En naar nederlandse series zoals spijkerhoek keek ik ook.
    En dossier verhulst.
    Nu niet meer gezien sinds destyds.
    Maar ik genoot toen wel ervan!
    Nu met de regen ook ideaal weer om een film/serie te kyken.
    Groetjes lady jane10

19. Monique, ja Bonanza was een heel mooie serie. Volgens mij speelt Little Joe uit die serei nu in Het kleine huis op de prairie.
    Mijn leuke tv serie van vroeger zijn de Waltons. Leuk die grannie en John Boy Walton met zijn leesbrilletje!

20. mijn favoriete serie van vroeger
    BONANZA
    heerlijk westernsoap

21. Mistral...heette dat niet zo? of de dochter van Mistral of zoiets, die zou ik nog wel eens willen zien, gewéldig!

22. Ik weet dat niet zo gauw, maar wel moet ik bij je naam gelijk aan dat oude liedje denken, weet effe niet van wie.

[8] My dear lady Ann.......en nog meer dames noemt hij, maar lady Jane was het toch, staat mij bij. David Garrick misschien? Maar...geweldig liedje, vandaar dat ik jou ook geweldig vind [;)]

23. Hallo ladyJane, welkom op het forum!
    Een gewéldige serie was dat hé, daar zaten we met het hele gezin naar te kijken, voor de kinderen had het iets mysterieus, maar wat zat het goed in elkaar!
    Zelf geniet ik op het moment van de fragmenten van Andre van Duin, jammer van de reklame elke keer er tussendoor, maar geweldig knap wat die man doet, vroeger had je dat niet zo door.

advertentie