Werk
Dit onderwerp heeft 4 reacties, is 4121 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2011 08:51.
vraag
Hallo, ik ben 67 jr. niet meer werkend maar ik word het zat om thuis te zitten.Hebben jullie een idee over vrijwillgers werk ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Naar ik meen werken het Oranjefonds en de Zonnebloem en Vriendendienst allen landelijk. Dus hier kun je ook al je licht opsteken.
Succes en groeten, Felice.![[8-|]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-15.gif)
- Kijk eens op vrijwilligerscentrale.nl of ga gewoon naar een buurthuis of verzorgingshuis in de buurt. gegarandeerd dat je er niet met lege handen weg loopt. Ik zelf doe vrijwilligerswerk in het buurthuis, ik ben een kookclub en een naaiclub gestart voor allerhande mensen, gewoon voor de gezelligheid met elkaar.
Laat nog eens horen wat je uiteindelijk gekozen hebt. - kijk eens op het internet: in elke gemeente is zo wel vrijwilligerswerk te vinden
- Wat vind je leuk? Wil je met je handen bezig zijn, ben je goed met mensen. Hoe veel tijd wil je aan vrijwilligerswerk besteden? Maak voor jezelf eerst een lijstje met wat je precies zou willen, er is namelijk zoveel te bieden, op veel plekken zijn extra handjes en aandacht nodig. Succes!