Uit het nieuws
- Home
- // forum
- // Uit het nieuws
- // Betreft: mijn maatje
Dit onderwerp heeft 3 reacties, is 2670 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-03-2009 19:18.
Betreft: mijn maatje
Mijn eerste reactie ook hoor Sofia.. welkom trouwens. maar zoek neutraal terrein op, zodat het mocht het niet meer klikken je beide vrij bent om te gaan.. op jouw tijd .. dat scheelt al een hoop irritatie.quote:, ga om te beginnen eten met elkaar of zoiets, op neutraal terrein in ieder geval iets doen, dan kun je altijd later zien of je verder wilt, ik zou er zeker voor gaan enne....irritaties zullen er altijd blijven, jullie zijn toch gewone mensen? Nou dan!![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
heel veel succes ermee
Op verschillende vlakken van het leven jammer genoeg ervaringdeskundige en vanuit werk en vrijwilligerswerk heb ik aardig wat voorbij zien en horen komen, maar ik denk dat als ik 90 ben, ik nog steeds niet weet hoe het leven in elkaar zit hoor, ik dénk het soms wel te weten, maar dreun regelmatig met mijn kop tegen de muur
Zoals ik nu denk, antwoord ik, maar denk alsjeblieft niet dat dat het juiste is, altijd zelf je gevoel en gedachten laten gaan hoor!
Over het andere onderwerp zal ik op het andere topic reageren, schaapherderin, anders snapt niemand meer wat nou bij wat hoort, ik ook niet![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
- Volg je gevoel ., en je hebt niet voor niets haat getraceerd. Waren de irritaties van vroeger van dien aard dat het je nog in de weg zit , misschien ? Bijpraten is altijd goed. Lau heeft vaak goede tips , trouwens .
Lau , ik " zit " nu bij topic : gezondheid i.v.m depressieve oud-collega/vrindin . heb je tip opgenomen over ballast en haar gevraagd of ik iets uit handen kan nemen ..helaas wederom geen respons. - Het is altijd afwachten of het klikt .Ik heb na 45 jaar een schoolvriendin terug gevonden ,Geweldig om dat mee te maken Ze woont in portugal ,Nu wil het geval dat wij daar altijd heengaan voor vakantie ,Haar weer te zien deed me heel veel Nu in april gaan we weer Voor het derde jaar weer .we zien elkaar dan ook weer ,Dus het kan goed gaan .Probeer het gewoon een keer om af te spreken ,Lukt het niet heb je het toch geprobeerd Succes Groetjes Wil