Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // streefgewicht in 2011?

Dit onderwerp heeft nog geen reacties, is 2290 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
Dit onderwerp is geplaatst op 10-05-2010 16:22.

1. streefgewicht in 2011?

Afbeelding van ecila
    Dit onderwerp is gestart door ecila
    10-05-2010, 16:22

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Alice en ik kom uit het oosten en heb vele hobbie's te veel eigelijk, waaronder knutselen, (scrappen,borduren en nog veel meer) .

Sinds 2008 ben ik met de boeken van Mathijs Vrieze bezig en ik eet nu lekker en ook nog gezond, het gaat wel langzamer naar beneden, maar het blijft er wel af..
    Ik heb al zoveel dieten gehad , waar ik bij afviel maar ook weer aankwam.

Ja de titel...in juli 2011 heb ik mijn streefgewicht van 79,9 kilo en als ik dat heb zit ik volgend jaar in de studio van compleet gezond!...Tja ik ook met mijn beloftes, dit jaar had ik een telefonisch intervieuw met compleet gezond en heb bij het eind gezegd dat ze volgend jaar maar moesten bellen ,want dan heb ik mijn streefgewicht... [*-)] ...nu moet ik wel toch?

Maar ja...ik heb ook van alles onder de leden en met medichijngebruik gaat het op en neer met het gewicht...wat ik heb? ...ja wist ik het maar...de reumatoloog zegt als maar ...een vorm van reuma ,maar welke vorm.

Nu heb ik een basis tablet en daarbij..als het echt niet meer gaat een capsule, afgelopen week van maandag tot en met woensdag veeel van die capsules gehad ( we waren drie dagen in duitsland) en veel gelopen dus maar dat kleine lieve pilletje ingenomen, en ja tuurlijk geeft die helaas wat gewichtstoename....ja ik tref het wel weer...maar neemt de pijn wel weg..

Maar? mijn ikke... zegt...dat ik het ga halen, ik zal en wil het halen, vandaar dat ik ook nu een dagboekje hier op de site heb....

Het is een ware strijd tegen de kilootjes maar het gaat goed komen....

En wat denken jullie?

Groetjes en fijne dag,
    Alice

advertentie