Vragen aan Moderator
Dit onderwerp heeft 21 reacties, is 2485 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-07-2010 12:04.
Bladeren in een categorie
.kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:20 met 100%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:21 met 99%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- Hoi Kafka,
Nee, dat klopt. Dit zit niet in het systeem (ook niet bij andere sites). We hebben een verzoek bij techniek neergelegd en kijken dan wat de beste oplossing is.
groet,
Kimquote:kafka schreef op 13 juli 2010 @ 09:33:
Nog altijd geen mogelijkheid om te "bladeren" in een categorie - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:22 met 100%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- Nee hoor. Dit doen de technische mensen niet, maar de internetredactie!
Groetjes,
Kimquote:kafka schreef op 08 juli 2010 @ 16:23:
In plaats van te werken aan ècht belangrijke dingen, zitten de beunhazen hun tijd te verdoen met oranje kleurtjes...! - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:22 met 98%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- Tja, als de zoekfunctie zou werken zou je ze terug moeten vinden en als er wel een bladerfunctie in de topiclijst zou zitten......Dan wel. Alles moeten we (= lees techniek) gewoon gaan oplossen! Pas dan zijn we blij!
![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
Ik heb even bij Libelle zitten kijken en ook daar zit het niet in het forum (= bijna hetzelfde forum). Dus ik neem ook even contact op met Libelle om dit gezamenlijk op te pakken.
Groeten,
Kimquote: - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:24 met 99%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- Je hebt gelijk hoor: de tussenpagina's zijn op deze manier ook helemaal niet terug te vinden. Dus het is ook geen oplossing. Zoals gezegd: ik heb het issue weer nieuw leven ingeblazen. Zodra ik ook maar iets hoor, laat ik het weten!
Groeten,
Kimquote:kafka schreef op 06 juli 2010 @ 15:35:
[...]
Kim, 148 - 25 (de eerste 25) - 25 (de laatste 25) is nog 98 topics WAAR JE DUS NIET AAN KAN. Ook in het archief (onder aan de dagboeken) VIND JE DIE NIET. En dàt moeten wij maar logisch vinden? Dit forum ZOU beter moeten zijn dan het vorige... En IS het niét. Sinds daar de grote traagheid en het forumspook was verwijderd, wèrkte tenminste alles. Hier hebben we zogenaamd een zoekfunctie, zogenaamd dit, zogenaamd dat, en er is niets dat verbeterd is... hoewel "ze" (door jouw toetsenbord) dat wel beloofd hadden.
Eerlijkheid?Neen. Transparantie? Neen. Gebruiksvriendelijkheid? Neen. Wat (totnogtoe) wel werkt, is het forum zelf. Maar dat werkte daarvoor ook al... - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:25 met 99%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- Hoi Kafka,
Zo ongeveer wel ja! Jan heeft bepaalde beloftes gedaan die achteraf niet waargemaakt konden worden. En dat is nu natuurlijk heel vervelend.
Via de optie 'sorteer op laatste bericht eerst' en omgekeerd, krijg je wel de oudste topics te zien. Ik heb dit issue weer nieuw leven ingeblazen, en ga kijken wat ik nu nog kan doen (of de optie van jan (50 topics) wellicht uitgevoerd kan worden.
Groeten,quote:kafka schreef op 06 juli 2010 @ 13:44:
Is Jan dan op 3 maart vertrokken? (Ik stel de vraag maar omdat op 2 maart er nog hoera geroepen werd dat "deze of volgende week" alle punten zouden worden opgelost...) - Dat Jan vertrokken is, kijk ik eigenlijk niet van op, heb daar wat onduidelijke ervaringen mee gehad.
Kreeg ik een mailtje van hem, wat precies het tegenovergestelde was van een andere hotemetoot.
Of ....hij heeft het zinkende schip verlaten, het is maar hoe je ertegenaan kijkt. - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:30 met 165%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- Taken zijn onderverdeeld: wegens bezuinigingen dus niet opgevuld. Dus wij zitten hier af en toe zo
achter het bureau(grapje!).
Hij heeft dit (dus nog openstaande issue) niet overgedragen. Vandaar mijn reactie..
Groetjes,quote:kafka schreef op 06 juli 2010 @ 10:21:
Kim, nog een vraagje. Jan is weg, maar die open plaats is toch wel ingevuld, niet dan? Werk moet toch gedààn worden? - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:29 met 98%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- Jawel, dat wel. Vandaar dat ik ook zeg dat ik meen te herrinneren dat dit sanoma-breed opgepakt zou worden. Dit is dus niet gebeurd! Mijn excuus. Met het niet weten van deze afspraken bedoel ik dat er dus in maart al een oplossing voor had moeten zijn (lijst standaard op 50). Ik duik even in mijn documentatie en kom hier op terug!
Groet,
Kimquote:kafka schreef op 06 juli 2010 @ 09:39:
Jij weet van deze afspraken niets af, zeg je. Gaat er geen lampje branden als je leest wat ik allemaal "gekwoot" heb? Jammer dat Jan weg is. Die dééd nog wat. Paste dus duidelijk niet in het kader. - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:28 met 109%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- Hoi Kafka,
Ik weet niets van deze afspraken af, eerlijk gezegd. En Jan heeft ons inmiddels verlaten. Ik ga het uitzoeken, aangezien ik wel weet dat dit Sanoma-breed opgepakt zou worden.
Ik kom hier op terug!
Kimquote:kafka schreef op 05 juli 2010 @ 17:16:
Kim, heb jij hierover al wat gehoord? Het is toch te gek voor woorden dat
1. Er gezegd werd (door Jan) dat de categorielijst standaard op "50" gezet was, en dat dat niét waar is.
2. Er op 2 maart werd beloofd dat het "deze of volgende week" in orde zou komen, en dat ook dàt niét waar is.
Of is dat niét te gek voor woorden, maar alleen typisch "dit Margriet-forum"? Ik vrees dit laatste...
Conclusie: wij vragen wat, de "beunhazen" beloven wat (via de moderatoren), er gebeurt niéts en niémand controleert of het wel degelijk gebeurt. Goed bezig... - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:27 met 217%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:26 met 100%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- Goedenavond Kafka
Ook dit zal ik aan Kim doorgeven, morgen zul je ongetwijfeld reactie van haar krijgen hoe de stand van zaken is.
Pienmargrietmoderator2 wijzigde dit bericht op 04-07-2010 23:06 met 10% - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:26 met 108%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai