Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // problemen met invoeren word-documenten

Dit onderwerp heeft 140 reacties, is 19509 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 11-11-2010 17:43.

1. problemen met invoeren word-documenten

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    08-03-2010, 20:35

Hier problemen met het invoeren van worddocumenten...
    kafka wijzigde dit bericht op 14-09-2010 21:04 met 90%: origineel bericht achterhaald

reacties

1. Misschien vallen Pasen en Pinksteren wel op één en dezelfde dag... [;)]

2. Misschien komt er nog een reactie..

3. (Nog even een randopmerking: als er geantwoord wordt, al was het maar een soort "leesbevestiging", wekt dat iéts minder frustratie op... Het is niet dat de (voorlopig naamloze) moderator afwezig was, want er werd wèl op een ander topic geantwoord. Frustratie, gevolgd door sarcasme, gevolgd door een gevoel (weer eens) als quantité négligeable te worden behandeld, gevolgd door een gedachte aan een gebrek aan elementaire beleefdheid.)
    kafka wijzigde dit bericht op 15-09-2010 15:18 met 0%: tikfoutje

4. (Tjaaaaa, Karma, waarom het makkelijk maken als het moeilijk ook kan? Waarom een categorie "vraag aan moderator" of "vragen aan moderator" (afhankelijk in welk scherm je zit) aanmaken als er zo vaak gewoon niet geantwoord wordt? Dàt is Margrietforum...)

Moderator, op een ander topic hebt u vandaag al geantwoord, weliswaar met de toevoeging "dat het niet meer moest gemeld worden omdat het ticket nog openstaat", ondanks het feit dat ik alleen maar reageerde op een vraag van Moderator2. Kan u nu ook hier een antwoord plaatsen? Bij voorbaat dank.

5. Ik ga nog een stukje testen.

Ik heb nu een lege regel tussen deze en de vorige zin.

Ik klik op Plaats een reactie, krijg een kadertje en ga gelijk de tekst plakken.  Krijg een schermpje dat ik moet toestaan de tekst te plaatsen, klik ik op, dan komt een waarschuwing dat ik uit Word wil plakken en vragen of ik de tekst wil opschonen, ik klik ok.

Wordkadertje komt in zicht. Ik plak de tekst, de tekst ziet er goed uit dus niks op te schonen, denk ik. De 2 onderste dingen zijn aangevinkt. Ik klik wederom OK.

Tekst verschijnt aaneengeplakt in het kader! Dus moet ik opschonen.

WAAROM DAN DIE TUSSEN STAP!?
    (toegevoegd in het kadertje, om te testen of het in beeld komt) Als ik nu op verstuur ga klikken is dat de 10e keer!

6. Zie je wel, één compact stuk!

Zal nog eens een stukje plaatsen en bewerken en tellen hoeveel handelingen ik moet doen, was voorheen 9 dacht ik.

7. Zal nog eens een testbericht plaatsen en tellen hoeveel enters is moet geven.
    Dit is een nieuwe alinea maar als ik die niet bewerk zal hij wel weer aan de vorige regel vast staan.
    3e losse regel, ik ben benieuwd!

8. quote:
    kafka schreef op 14 september 2010 @ 20:55:
    Het probleem met de “harde enter” is nog altijd niet opgelost, maar ik heb me er bij neergelegd dat dat ook nooit zal gebeuren.

Nu is er sinds een paar dagen een ander probleem: als ik een word-document maak, en een nieuwe alinea begin, doe ik twéé “zachte enters”. Als ik dat word-document in het reactie-kadertje plak, zié ik ook een dubbele interlinie. Als ik op “versturen” klik, verdwijnt een van de “zachte enters” en plakt de alinea aan de vorige. Ik moet dan het bericht wijzigen om de interlinie weer "op zijn plaats" te krijgen. (Lekker gebruiksvriendelijk weer, maar niet heus, zucht...)

Dus het is erger dan voorheen!!!

Mijn vraag: kan dit probleem worden doorgegeven aan de techneuten? Zo ja, wil er iemand dat doen? Bij voorbaat dank. En nog een vraag: kan iemand dan vertellen hoe het komt dat dit fenomeen nu plots de laatste twee drie dagen opgedoken is, en wat ze daar eventueel (niet) aan zullen/kunnen doen?

Dit bericht was waarschijnlijk aan de aandacht ontsnapt, daarom quote ik het eventjes.

Aan de berichten van anderen, waarvan ik weet dat ze ook eerst een word-document maken, merk ik dat ook bij hen dit fenomeen zich voordoet, dus het is niét alleen bij mij.
    kafka wijzigde dit bericht op 15-09-2010 13:41 met 7%: aanvulling

9. Het probleem met de “harde enter” is nog altijd niet opgelost, maar ik heb me er bij neergelegd dat dat ook nooit zal gebeuren.

Nu is er sinds een paar dagen een ander probleem: als ik een word-document maak, en een nieuwe alinea begin, doe ik twéé “zachte enters”. Als ik dat word-document in het reactie-kadertje plak, zié ik ook een dubbele interlinie. Als ik op “versturen” klik, verdwijnt een van de “zachte enters” en plakt de alinea aan de vorige. Ik moet dan het bericht wijzigen om de interlinie weer "op zijn plaats" te krijgen. (Lekker gebruiksvriendelijk weer, maar niet heus, zucht...)

Dus het is erger dan voorheen!!!

Mijn vraag: kan dit probleem worden doorgegeven aan de techneuten? Zo ja, wil er iemand dat doen? Bij voorbaat dank. En nog een vraag: kan iemand dan vertellen hoe het komt dat dit fenomeen nu plots de laatste twee drie dagen opgedoken is, en wat ze daar eventueel (niet) aan zullen/kunnen doen?
    kafka wijzigde dit bericht op 14-09-2010 21:31 met 21%: weeral problemen met word

10. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 26 juli 2010 @ 12:59:
    Goedemiddag,
    Techniek heeft een update gedaan, waardoor het probleem met het invoeren van word-documenten voorbij moet zijn. Kunnen degene die hier last van hadden, dit testen? Dank jullie wel!
    Groeten,
    Kim
    Wat zou er dan verbeterd moeten zijn??

11. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    04-08-2010, 08:55

Goedemorgen,
    Het lijkt erop dat als je iets plakt uit word, je hier geen aanvullingen in kan doen, omdat het systeem dan met codering in de war raakt. Helaas zit het forumsysteem zo in elkaar en kunnen we op dit moment geen oplossing voor dit probleem bieden.

Groet,
    Kim
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 05-08-2010 10:37 met 20%

12. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    03-08-2010, 23:46

Ik heb het door gegeven Karma.  Groetjes Pien.
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 04-08-2010 08:54 met 46%

13. Ik had bij de woordspelletjes de betekenis opgezocht van het woord wat Fatima geplaatst had. Gekopieerd en geplakt (van internet dus) en toen mijn aanvulling gedaan. Die aanvulling werd echter niet geplaatst.......

Na wijzigen bericht en nogmaals typen van mijn aanvulling stond hij er wel.

14. Ja, uitgelogd; ja, de cache leeggemaakt; de computer ook afgezet en terug opgestart.

15. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    26-07-2010, 14:26

Heb je uitgelogd, de cache leeg gemaakt?
    Ik zal even met techniek contact opnemen of het uberhaupt al wel over is gezet en dat ik per ongeluk te vroeg was.
    gr,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 26 juli 2010 @ 13:25:
    Werkt dus niet. Alles na de eerste harde enter is weg. 

16. Werkt dus niet. Alles na de eerste harde enter is weg. 

17. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    26-07-2010, 12:59

Goedemiddag,
    Techniek heeft een update gedaan, waardoor het probleem met het invoeren van word-documenten voorbij moet zijn. Kunnen degene die hier last van hadden, dit testen? Dank jullie wel!
    Groeten,
    Kim

18. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    21-07-2010, 10:25

Hoi Kafka,
    Geloof me: het ligt echt niet stil hoor (al ben ik met je eens dat het zo lijkt)! Ik heb alleen nog niets gehoord over de voortgang en daarom heb ik niet zoveel te communiceren op dit forum.

Groet,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 21 juli 2010 @ 09:53:
    Kim, neem me niet kwalijk dat ik het zeg, maar vind jij het normaal dat iemand die een vraag stelt, geen antwoord krijgt? Het is net als bij het vorige forum: als je een week niet vraagt hoe de toestand is, gebeurt er niéts. Krijg je niéts te horen. Denken ze dat het gewoon "door de hemelse dauw" is opgelost. Struisvogelpolitiek. Wat ik niet zie (of lees in dit geval) is er niet. 

En wat krijg je dan? Gefrustreerde forummers die blijven aandringen en aandringen en aandringen. Als ze dat doen, krijgen ze valse opmerkingen (en niet alleen van medeforummers). Als ze dat niét doen, gebeurt er totààl helemààl niets, omdat "geen aandringen" blijkbaar voor de moderatoren betekent: "geen nood".

19. Kim, neem me niet kwalijk dat ik het zeg, maar vind jij het normaal dat iemand die een vraag stelt, geen antwoord krijgt? Het is net als bij het vorige forum: als je een week niet vraagt hoe de toestand is, gebeurt er niéts. Krijg je niéts te horen. Denken ze dat het gewoon "door de hemelse dauw" is opgelost. Struisvogelpolitiek. Wat ik niet zie (of lees in dit geval) is er niet. 

En wat krijg je dan? Gefrustreerde forummers die blijven aandringen en aandringen en aandringen. Als ze dat doen, krijgen ze valse opmerkingen (en niet alleen van medeforummers). Als ze dat niét doen, gebeurt er totààl helemààl niets, omdat "geen aandringen" blijkbaar voor de moderatoren betekent: "geen nood".

20. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    21-07-2010, 09:02

Hoi Kafka,
    Nog geen feedback omdat ik ook nog niets gehoord heb. Ik zal vandaag navragen hoe het met dit issue staat.

Groeten,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 20 juli 2010 @ 17:52:
    Ik krijg weer totaal geen feedback, dus ik veronderstel dat er nog altijd niets gedaan is met het word-document dat ik onmiddellijk, direct, stante pede en zonder verwijl moest doorsturen "zodat ze er wat mee konden". Het probleem is ook nog niet opgelost natuurlijk. Waarom zouden ze ook. 't Zijn die achterlijke forummers maar. En zo verdoezelen de techneuten het feit dat ze niet eens weten wat ze doen, àls ze dan al wat doen.

21. Ik krijg weer totaal geen feedback, dus ik veronderstel dat er nog altijd niets gedaan is met het word-document dat ik onmiddellijk, direct, stante pede en zonder verwijl moest doorsturen "zodat ze er wat mee konden". Het probleem is ook nog niet opgelost natuurlijk. Waarom zouden ze ook. 't Zijn die achterlijke forummers maar. En zo verdoezelen de techneuten het feit dat ze niet eens weten wat ze doen, àls ze dan al wat doen.
    kafka wijzigde dit bericht op 20-07-2010 17:54 met 33%: aanvulling

22. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    14-07-2010, 21:41

Dank je wel! Ik zal het morgen uit mijn mailbox halen en doorsturen!
    Groetjes,Kim

quote:
    kafka schreef op 14 juli 2010 @ 21:24:
    [...]

Het is verzonden.

23. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 14 juli 2010 @ 11:15:
    Beste Kafka,
    Techniek geeft aan dat er wel degelijk tientallen verschillende Word- versies en manieren om documenten op te slaan zijn en dat dit met het het probleem te maken kan hebben (de manier waarop word met html-codes omgaat). Techniek kan het niet naproduceren, dus wil toch graag een word-document wat jij hier probeert in te voeren. Anders is het probleem voor hen niet op te lossen.

Groet,
    Kim
    Het is verzonden.

24. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    14-07-2010, 11:15

Beste Kafka,
    Techniek geeft aan dat er wel degelijk tientallen verschillende Word- versies en manieren om documenten op te slaan zijn en dat dit met het het probleem te maken kan hebben (de manier waarop word met html-codes omgaat). Techniek kan het niet naproduceren, dus wil toch graag een word-document wat jij hier probeert in te voeren. Anders is het probleem voor hun niet op te lossen.

Groet,
    Kim

25. Nog altijd problemen met de harde enter

advertentie