Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // Vragen & Problemen
Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 15464 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:51. Dit onderwerp is gesloten!
Vragen & Problemen
Beste forummers,
Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
Mailen kan ook: forum@margriet.nl
Groeten,
Kim
reacties
- Hoi Levi,
Dat kan ik zeker doen. Was haar gebruikersnaam Kathie?
Groetjes,
Kimquote:levi schreef op 01 augustus 2010 @ 17:37:
Tot voor twee jaar geleden deed Kathie mee bij het topic Door dik en dun. Zij heeft toen aangegeven zich niet goed te voelen en voor een scan van haar hoofd naar het ziekenhuis te moeten. Wij allemaal missen haar en willen graag weten hoe het met haar is. Is er een mogelijkheid dat jullie haar een email sturen, want haar emailadres is toch bekend bij jullie? We zijn niet nieuwsgierig maar horen graag hoe het met haar gaat...
Vast bedankt, namens alle dik & dunners, Levi - Tot voor twee jaar geleden deed Kathie mee bij het topic Door dik en dun. Zij heeft toen aangegeven zich niet goed te voelen en voor een scan van haar hoofd naar het ziekenhuis te moeten. Wij allemaal missen haar en willen graag weten hoe het met haar is. Is er een mogelijkheid dat jullie haar een email sturen, want haar emailadres is toch bekend bij jullie? We zijn niet nieuwsgierig maar horen graag hoe het met haar gaat...
Vast bedankt, namens alle dik & dunners, Levi - Hoi Levi,
Je hebt gelijk! Ik laat het aanpassen!
Groet,
Kimquote:levi schreef op 26 juli 2010 @ 21:46:
Wie heeft de tekst geschreven bij de poll over wel/niet rechts kabinet?
Schaam je... "van mij mogen de verkiezingen overnieuw"??? OPNIEUW heet dat!!! - Wie heeft de tekst geschreven bij de poll over wel/niet rechts kabinet?
Schaam je... "van mij mogen de verkiezingen overnieuw"??? OPNIEUW heet dat!!! - Nog even snel: dat hoeft ook helemaal niet, aangezien ik jouw mail maandagochtend ga beantwoorden.
Fijn weekend!quote:kafka schreef op 23 juli 2010 @ 13:33:
Dankjewel, Kim. Ik zou die mail niet graag hier op het forum zetten, maar als het niet anders kan, zal ik wel moeten. Alvast prettig weekend! - Dankjewel, Kim. Ik zou die mail niet graag hier op het forum zetten, maar als het niet anders kan, zal ik wel moeten. Alvast prettig weekend!
- Ik zal de internetredactie vragen ze even naar mij door te sturen. Waarschijnlijk kan ik je vandaag niet meer antwoorden (ben vanmiddag afwezig), maar zal ik maandagochtend gelijk op je mail reageren.
Groet,
Kim - Kim, ik heb je twee mails gestuurd (met de vermelding "voor Kim PERSOONLIJK" in het onderwerp), waarop ik erg graag een antwoord wil. Ik zeg het hier even, misschien zijn ze verwijderd namelijk. (Heb ze gestuurd naar webmaster).kafka wijzigde dit bericht op 23-07-2010 11:30 met 12%: aanvulling
- Kafka,
Zoals ik al zei heb ik geen idee wanneer dit opgelost is en weet ik niet waar het probleem vandaan komt. Dat is aan techniek om te bepalen en daar staat het in een wachtrij van tickets. Zodra ik hier meer over weet, zal ik dit communiceren.
Kimquote:kafka schreef op 22 juli 2010 @ 08:24:
OK, Kim, er is dus één vraag beantwoord. De rest staat nog open... (Dit gaat dus hélemaal over dat "dagboekprobleem", niét over iets anders).
Vragen:
1. Is dat een gevolg van een of andere manipulatie door een techneut? Ja/Neen (*)
2. Komt het door de komst van het komen? (Met andere woorden: ze weten niet hoe het komt). Ja/Neen (*)
3. Denken ze dat er ooit iets aan zal gedaan worden? Ja
3.2. Zo ja: zal het nog voor dit kalenderjaar zijn? Ja/Neen (*)
(*) : schrappen wat niet van toepassing is. - OK, Kim, er is dus één vraag beantwoord. De rest staat nog open... (Dit gaat dus hélemaal over dat "dagboekprobleem", niét over iets anders).
Vragen:
1. Is dat een gevolg van een of andere manipulatie door een techneut? Ja/Neen (*)
2. Komt het door de komst van het komen? (Met andere woorden: ze weten niet hoe het komt). Ja/Neen (*)
3. Denken ze dat er ooit iets aan zal gedaan worden? Ja
(*) : schrappen wat niet van toepassing is. - Beste Kafka,
Natuurlijk wordt er iets aan gedaan! Zoals aan het dagboekprobleem. Het dagboek is weg, dus moet het cijfertje achter de dagboeken in je profiel ook weg zijn! Dat lijkt me voor hun ook duidelijk. Ik heb alleen geen invloed op hun planning en weet ook niet of ze weten hoe dit komt (aangezien ik het gisteren heb doorgegeven (kan er niets anders van maken, want het is nou eenmaal doorgeven) en dit ticket in de zogenaamde rij met andere sites komt te staan).
Groeten,
Kimquote:kafka schreef op 21 juli 2010 @ 20:39:
Even een paar vragen. Kim, je hoeft geen moeite te doen, alleen maar schrappen of het ja of neen is. Als dat te moeilijk is, geen antwoord graag. ("We geven het door", "we zetten het uit", "we leggen het neer", dàt hoef ik niet te horen). (Pien, als je dit ziet voor Kim het ziet, niet antwoorden graag.)
Vragen:
3. Denken ze dat er ooit iets aan zal gedaan worden? Ja/Neen (*)
3.1. Zo neen: bekend terrein. (Net als alle andere dingen dus)
(*) : schrappen wat niet van toepassing is.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 22-07-2010 07:30 met 1% - Even een paar vragen. Kim, je hoeft geen moeite te doen, alleen maar schrappen of het ja of neen is. Als dat te moeilijk is, geen antwoord graag. ("We geven het door", "we zetten het uit", "we leggen het neer", dàt hoef ik niet te horen). (Pien, als je dit ziet voor Kim het ziet, niet antwoorden graag.)
Vragen:
3. Denken ze dat er ooit iets aan zal gedaan worden? Ja/Neen (*)
3.1. Zo neen: bekend terrein. (Net als alle andere dingen dus)
(*) : schrappen wat niet van toepassing is. - Bij mij precies hetzelfde. Het is duidelijk hoor!
Ik zet het uit bij techniek.
Groeten,
Kim - En nog! (Nu al meer dan 36 uur verwijderd...)

Even een printscreentje plakken. Voor de duidelijkheid (ja, ik weet dat ik soms héél, héél, héél duidelijk moet zijn): het gaat om de (17) na "dagboek". Ik heb alle "dagboeknotities" al meer dan 36 uur geleden verwijderd...kafka wijzigde dit bericht op 21-07-2010 14:18 met 80%: foto geplakt - Neen.
Voor alle duidelijkheid: het staat er nog.kafka wijzigde dit bericht op 21-07-2010 09:43 met 81%: verduidelijking - Hoi Kafka,
Het lijkt erop dat er een vertraging in de site zit, waardoor het even duurt voordat aanpassingen in de Mijn-Margriet pagina worden bijgewerkt. Ik neem aan dat het nu wel weg is?
groeten,
Kimquote:kafka schreef op 20 juli 2010 @ 17:49:
Ik heb gisteravond mijn “dagboekbericht” verwijderd. Is er een logische uitleg waarom het aantal reacties nu, bijna 24 uur later, NOG ALTIJD in “mijn profiel” staat???
(P.S. Antwoorden als: “ik geef het door” of “ik vraag het na” of zo zijn geen antwoord. De ervaring leert me dat als er zoiets staat, er nooit een follow-up komt, zelfs niet als er nog eens en nog eens om gevraagd wordt. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik dit aanhaal, de vorige keren was dat meer “in de marge”.) - Ik heb gisteravond mijn “dagboekbericht” verwijderd. Is er een logische uitleg waarom het aantal reacties nu, bijna 24 uur later, NOG ALTIJD in “mijn profiel” staat???
(P.S. Antwoorden als: “ik geef het door” of “ik vraag het na” of zo zijn geen antwoord. De ervaring leert me dat als er zoiets staat, er nooit een follow-up komt, zelfs niet als er nog eens en nog eens om gevraagd wordt. Dit is overigens niet de eerste keer dat ik dit aanhaal, de vorige keren was dat meer “in de marge”.) - Dankjewel.....hi hi, hij heeft er weinig lol aan beleefd!
![[8-|]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-15.gif)
- Hoi Olly,
We hebben het gezien en zijn topic verwijderd!
Groeten,
Kimquote:olly02 schreef op 15 juli 2010 @ 15:50:
Hallo moderator,
Bij "Relatie" is één of andere Tom bezig het forum te vervuilen met z'n seksuele speeltje..... KUnnen jullie hier iets aan doen aub? - Hallo moderator,
Bij "Relatie" is één of andere Tom bezig het forum te vervuilen met z'n seksuele speeltje..... KUnnen jullie hier iets aan doen aub? - Somone, ik zie nu pas je opmerking. Je hebt al vaker gesteld, ook al op het vorige forum, dat ik misschien maar beter niet op dit forum kan komen als ik er toch zoveel kritiek op heb; ook heb je in een bericht dat de “verwijder-moderator” (in de wandeling “Pien”) verwijderd heeft, de totaal uit de lucht gegrepen dilettant-psychologische veronderstelling verwoord dat ik mijn inbreng hier op de “vragen aan moderator” alleen maar doe uit een soort persoonlijke frustratie omdat ik niets diepzinnigers zou hebben dat me bezig houdt. Jij weet niet beter!!! Eens en voor altijd: mijn opmerkingen zijn voor een gebruikersvriendelijk forum. Daar heb ik geen complimenten voor nodig, geen gemeende (zoals ik soms van mensen krijg, maar daar doe ik het niet voor), maar zéker geen “gemaakte”, van iemand die eerst uit àndere vaatjes heeft getapt…
- Als de moderators jou niet zouden hebben kafka dan zouden er veel meer klachten zijn... jij weet het "up to date" te houden. Doe je goed.
- Is verwijderd!
dank - Compleet met link, dat topic...