Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // dik en dun juli 2010
Dit onderwerp heeft 365 reacties, is 16668 keer bekeken, en bestaat uit 15 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 01-08-2010 10:43.
dik en dun juli 2010

Hier delen zeven vriendinnen (en hun "aangetrouwde familie") lief en leed "door dik en dun"!!!kafka wijzigde dit bericht op 11-07-2010 23:29 met 63%
reacties
- Schattekes, er is een nieuwe topic geopend voor de maand augustus. Daar verder schrijven aub.
- Hoi schattekes....kom nog ff mn neus laten zien. Vanmiddag dik 3 uur in het ziekenhuis geweest, leve de weekend-dienst! Er moest weer vocht adgezogen worden bij mams en ze heeft AB gekregen, de wond is wat ontstoken en ze had koorts. Ze was helemaal kapot...ik ben zó blij dat T nog bij haar is! Ze blijft nog tot dinsdag, zodat we allebei met mams mee kunnen maandagmiddag voor het gesprek en uitslag. Volgend de dienstdoende arts was het niet verontrustend, het schijnt vaker voor te komen, maar die heisa van steeds naar het ziekenhuis gaan put haar ook uit. Ik maak liever een leuker familie-uitje met mn beide dochters, zei ze...NOu, dat ligt nog in het verschiet en we hopen dat het kan doorgaan!
Ik duik mn mandje in....sloppel allemaal xxx - Het is hier ook rustig..Wij hebben ook de boodschappen binnen enz. Naar jongste geweest..
Nee Nachtegaal nog geen beslissing genomen. Eerst verder kijken. Er zijn heel veel soorten behandelingen. 16 Augustus heb ik weer een screentest ergens anders. Ik ga niet over één nacht ijs. Ach ja Nachtegaal thuis is het ook lekker. Maar je moet gewoon door blijven zoeken hoor. Het is jongste en mij ook nog gelukt iets te vinden.
Ben ook moe..morgen met de hele familie weg.
Saartje jij een fijne gezellige dag morgen!!
Levi denk je ook om jezelf?
Ol hoe is het met mams?
Alfke vakantie!!
Lieverds fijne avond ! - Laatste dag van de maand al weer.
Levi, normaal dat je moe bent. Schilderen, behangen, verhuizen, kruipt niet in je kouwe kleren! The boys l bijna terug thuis?
Saartje aan het feesten.
Ha, ons dappere Fybje is ook even komen piepen...leuk! Is geen ramp hoor Fyb als we niks meer vinden...hier thuis is het ook goed en een daguitstap kunnen we altijd nog maken.
Olly, hoop dat je mams snel weer beter is. Zo'n operatie op die leeftijd is ook niet niks...ook al wil je je heel sterk houden.
Sara, de boodschappen al binnen? Auto rijden kost geld, ook al mankeert er niks aan de wagen. Als een vervangwagen 25 euro per dag kost, zou ik die ook niet nemen...toch niet als je maar een paar dagen op je eigen wagen moet wachten. Als een beslissing genomen over het al of niet laseren?
Alfke, ook vakantie vanaf vandaag? En de kleinkinderen ook schoolvakantie?
Kafka, hoeveel kilometers heb je al gezwommen?
Ik heb al een paar wasmanden gestreken. Voor de rest rustig aan...goed uitgeslapen tot tien uur...krantje lezen, puzzeltje invullen...
En nu ga ik nog wat zingen...partituren van dameskoor doornemen. Eind augustus starten we opnieuw en we hebben maar een paar repetities voor het concert in september. De stukken moeten dus gekend zijn zodat we direct aan de afwerking kunnen beginnen. Eens testen of ik nog wat stem heb.nachtegaal wijzigde dit bericht op 31-07-2010 14:32 met 0% - Goeiemorgen allemaal. Ben even niet verschenen want ik was moe en druk. Ben nu beetje aan het bijkomen. Straks nog even naar pap helpen om dozen uit te pakken.
Olly, hoe is het met mams? Inzinking in welke zin? Toch geen koorts of zo? Sterkte lief. - Hey Fyb, wat fijn dat je hier nog eens langskomt! Ik was net even bij de zussen gaan kijken en wil je heel veel sterkte wensen. Ook met het nemen van de beslissing. Zou het ook echt niet weten.
Ik ben gelukkig wel beter uitgerust nu. Hebben een goede nachtrust gehad. Dus zal wel loslopen morgen. We gaan er zeker van genieten, bedankt!
Leuk dat jullie morgen de nieuwe auto hebben. Niet om een leuke reden gekocht, maar het is toch altijd spannend om een nieuwe auto te gaan halen hè. Wij hebben half juni besteld en hij is er pas half september. Man wou paar opties die niet vaak gevraagd worden en fabriek is in augustus ook paar weken gesloten blijkbaar...
Levi, is alles goed met je? Ik hoop dat je niet te veel hooi op je vork hebt genomen de laatste tijd. Als ik je zo hoorde, was je altijd wel héél hard aan het werk. Hoop dat alles in orde is.
Olly, ik zag bij de zussen ook dat het wat minder ging met je mams. Wel heel begrijpelijk natuurlijk na zo'n operatie. Ze was heel positief, maar het is wel logisch dat je na een paar dagen een terugslag krijgt. Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt!
Ik heb de winkel daarnet mee opgeruimd, ga nu seffens maar eens eerst sporten (hebben hometrainer in de slaapkamer staan). En daarna opruimen, stofzuigen, douchen en... boekhouding. Ben ik toch ook altijd paar uurtjes zoet mee op zaterdag. Ik weet nog niet of we vanavond iets gaan doen of gewoon thuis blijven. Best niet te laat gaan slapen, want morgen is het feest natuurlijk. - Hoi Saartje, bedankt voor je lieve en begripvolle reactie bij de zusjes.
Wens je een heel leuk verjaardagsfeest van je man, hopelijk kan je er van genieten en ben je iets minder moe. Je had trouwens al leuke dingen georganiseerd, las ik. Wauw, lekker jong nog. Wij krijgen morgen ook een nieuwe auto, hebben onze twee auto's ingeruild en één nieuwe gekocht.
Super Nachtegaal, weer drie weken vakantie. Fijn dat jongste weer gezond terug is uit Thailand en genoten heeft. Hopelijk vind je nog ergens iets leuks voor een midweek.
Levi nog druk aan het verhuizen en verbouwen en schilderen? Let je een beetje op jezelf meisje?
Kafka gelukkig heelhuids aangekomen en nu genieten van de zon. - Daar was Nachtegaal ook! Ik dacht wel dat jij van je vakantie aan het genieten was.
Mijn ouders hebben eens in een B&B in Veurne verbleven, was heel plezant. Mijn schoonbroer (nu ja, nog niet officieel) is van dat stadje afkomstig. Wil er zelf ook wel eens naartoe, is een mooie streek.
Nu ga ik verder met man van de avond genieten. Doei! - Neen hoor Sara, maar het was zo'n goed weer op 'Place de la Terasse'. Het is hier wel oorverdovend stil geweest vandaag, zie ik.
Jongste is terug thuis na een geweldige reis naar Thailand! Heel veel foto's en heel veel te vertellen!
Ventje en ik wilden op het laatste moment nog een B&B boeken in de eerste weken van augustus....helaas pindakaas....alle aangeschreven B&B's volzet. Natuurlijk: het is hoogseizoen. We wilden een zoektocht doen in het Brugse Ommeland. Blijkbaar willen heel veel mensen dat deze periode van het jaar doen. Maar ik zoek verder...musschien een midweek in Zeeland? We zien wel...zoniet, lekker genieten op 'Place de la Terasse'..daar is het ook super! - Hey Sara, ik ben er nog hoor! Maar heb niet zoveel te vertellen. Gewerkt tot halfzeven vandaag.
Ik zit nu in de zetel met een glaasje champage, gaan zo meteen een salade met feta eten die ik gemaakt heb.
Wat rot dat jullie auto gemaakt moet worden. Aan onze auto waren de laatste tijd ook steeds stukken. Hebben dus een nieuwe besteld. Hele hap uit het budget, maar dan zijn we hopelijk wel minstens 10 jaar goed.
Geniet allemaal van het weekend! Ik probeer nog wel langs te komen morgen. Zondag zal waarschijnlijk niet lukken met feestje.
.......Iedereen met Kafka mee?- Goedemorgen schattekes!!
Ha die Kafka!!!! FIjn dat je goed bent aangekomen! Hahaha wij hadden dat bij aankomst op St Maarten. Mn zwager woonde daar een paar jaar geleden met zn gezin..altijd mooi weer natuurlijk..Wij stapten uit het vliegtuig en het begon te hozen!!
Oh Saartje ook al zo moe?? Ik ook...hubbie ook trouwens. Geen idee waarvan..Nou ja van alles en het weer denk ik...bekaf!! Ik wilde zeggen doe maar kalm aan het weekend, maar jullie hebben nog verjaardagsfeest.
Wij hebben morgen niets..nou ja boodschappen doen en dan zondag met de familie weg.
Eigenlijk wilde ik vandaag de boodschappen doen..maar de auto moet naar de garage..het stuur gaat vast zitten, de airco doet het niet meer...de ramen niet.Waarschijnlijk de dynamo. Vanavond brengen we hem naar de garage. Dan zijn we volgende week weer een paar honderd euro lichter ben ik bang.
Levi ben je een beetje bijgekomen van het zware werken?
Nachtegaal aan het uitslapen en genieten van het feit dat je nu 3 weken niet meer hoeft?
Ik ga zo nog even swifferen...douchen ook..ben aan het sporten geweest. Er was geen bodypump want ik was maar alleen voor de les. Maar ik heb me lekker in het zweet gewerkt op de apparaten! - Herkenbaar, mijn man vloekt ook vaak op caravans. Nu ja, vloekte want het is al paar jaar geleden dat we nog echt met auto op reis gingen.
Kafka, hopelijk stopt het daar rap met regenen. Een buitje is geen ramp, maar ze moeten natuurlijk niet overdrijven.![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
Ol, wat fijn dat het zo goed gaat met je mams. Wel een geruststelling dat ze snel terechtkon in het ziekenhuis met dat vocht. Dapper van haar dat ze steeds zo positief blijft. Ach ja, dat is natuurlijk het beste, je hebt er niks aan om te gaan doemdenken, maar ik vind haar toch een voorbeeld.![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
Levi, ondertussen al helemaal wakker?![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
Mijn energie is momenteel helemaal op. Ben na het werk nog boodschappen gaan doen, dan eten gemaakt en ben nu gewoon uitgeteld. Stom, maar het is zo. Lig hier in de zetel te typen. Seffens maar eens naar mijn bed verhuizen... - Kom ik hier ff kijken vanaf mn werkplek en wat zie ik? Onze Kafka!!
Over een goede timing gesproken....Ik hoop voor je meid, dat de regen snel ophoudt, daarvoor ging je er niet naar toe, toch? Wat een saggerijn zeg, die Nederlandse.... ha ha, begrijp je nu waarom wij altijd buiten het seizoen om met vakantie gaan? Wij ergeren ons ook dood aan al die caravans, ook al hebben we er zelf één...het is ook meer de manier waarmee er gereden wordt, die irritatie opwekt.
Nog heel veel plezier daar meis en ik hoop dat je af en toe ff langs komt hier, ik mis je lappen anders zo...![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
Met mams gaat het goed, vanmorgen was er even een beetje paniek omdat er heel veel vocht in de wond zat, was helemaal opgezet en T belde om te vragen of J hun even naar het ziekenhuis wilde rijden, om half 11 moesten ze er zijn. Op de mamma-polie hebben ze het vocht weg-gezogen en om half 12 was J er al weer, ging lekker vlot...van ons koffie-drinken en naar de markt gaan is dus niks terecht gekomen... maar, mams is heel positief en opgewekt en zij en T hebben het heel gezellig samen![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
- Even een paar lettertjes uit het verre zuiden... Alles is prima gegaan, geen grote problemen, maar aiaiai die sleurhutten... (95% v.d. sleurhutten komen uit Noorderburia). Nog "getolkt" voor een Noorderbuurs gezin dat in de selfservice niet wist wat ze moesten nemen (hoewel de "garçon" zeer goed Engels sprak); de garçon vroeg dan of ik ook Nederlandse was, waarop ik verontwaardigd kreet: "non, je ne suis pas hollandaise, je suis belge!", waarop de Noorderbuurse me een woeste blik toewierp, dat had ze blijkbaar toch wel begrepen, haha.
Ik ben gisteren niét met mijn gewone kleren in 't zwembad gesprongen hoor, maar ik was niet bloot, dus had kleren (badpak) aan.
Saartje, alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je man.
Olly, hoe is 't nu met je mams?
Nachtegaal, weeral lekker 3 weekjes vakantie.
Françoise, bedankt voor je vakantiewensen!!!
Levi, lekker lang geslapen, dat had je duidelijk nodig.
Alf, jij ook bijna vakantie. Nog wat van plan?
Sara, weer een potteke vol vitamine T.
En... het heeft hier meer dan een maand amper geregend, en wat is er nu aan de hand? Het GIET!!! Maar da's goed voor de natuur. Dus nu geen strandweer, misschien vanmiddag zwembadweer.
Tot later misschien!!! xxxkafka wijzigde dit bericht op 29-07-2010 14:41 met 1%: aanvulling - Ben net wakker...
Eerst maar eens ontbijten eh lunchen. Later... - Nachtegaal, heerlijk! Ik had niet begrepen dat je nu al terug 3 weken vakantie had. Geniet er maar van!!!
Sara, wat naar voor schoonzoon. Ik duim mee dat hij snel weer aan het werk kan ergens anders. Zou ook voor je dochter veel fijner zijn natuurlijk.
Wel fijn voor je dat jullie allemaal goede band hebben en dat je dus altijd kan binnenspringen.
Ol, hoe is het met je mams? Bevalt het haar goed om thuis te zijn?
Ik ga nu maar eens doorwerken. Kunnen forummen op het werk is duidelijk niet zo goed voor de productiviteit... ahum...
Gelukkig is het hier deze week redelijk rustig. - Hallo schattekes!
Hahahahaha die Kafka..met kleren aan het zwembad in!!!
Is jongste al weer terug Nachtegaal? Jeetje wat gaat de tijd snel..Jij weer heerlijk 3 weekjes. Hopelijk ga je nu net zo genieten als de vorige vakantie. Nee geen omadag vandaag...Schoonzoon hoeft niet meer te werken. Het is over en uit voor hem. Nog wel doorbetaald tot 10 augustus en dan volgt de ww.
Hoop we;l dat ik snel weer oma dag heb..dat zou betekenen dat hij weer werk heeft. Er zit wel iets in het vat hoor..maar dat moet nog uitkomen natuurlijk. Voor mij maakt het niet uit of schoonzoon of dochter thuis is..ik kan zo naar T gaan als ik dat wil. Met schoonzoon is het ook leuk.
Nou Saartje dan moet jij maar blijven werken hahaha vakantie is niet goed voor jou dus!!
Alfke heerlijk ook bijna vakantie. Hoop dat het je goed zal doen.
Joehoe Levi ben je al wakker???
Ik ga vanmiddag naar een oud collega en ook nog langs T. Even knuffelen.. - Goedemorgen.
Saartje, ik heb weer drie weken vakantie! Momenteel zit ik te wachten op een telefoontje van jongste. Zij komt vandaag terug thuis van drie weken Thailand. Jongste en vriendin worden door hun lovers opgehaald op het vliegveld en rijden dan naar huis van vriendin. Jongste ging me bellen wanneer ze bij vriendin zijn en ventje en ik halen ze dan daar op.
Alf, jij ook vakantie in het verschiet.
Levi, goed geslapen?
Olly, al een beetje bijgekomen van de spanningen van de laatste week?
Sara, morgen weer oma-dag? - Zeggeuh... Ol, waarom ben jij eigenlijk een sufferd? (paar berichten naar onder).
Ja, zit hier momenteel helemaal alleen, ideaal om even wat rond te neuzen hier natuurlijk.
Nachtegaal, valt bij jou de werkdag ook wat mee? - Alf, fijn om je te zien! Ik ben blij dat je bijna vakantie hebt.
Ik heb deze nacht goed geslapen. Was wel zelfs al wakker 10 min voor de wekker ging... en uitgeslapen! Goed begin van de dag dus.
Levi, ben jij al wakker geworden?
Jij hebt natuurlijk ook wel hard gewerkt de laatste dagen. Bij mij was de fysieke arbeid toch heel wat minder. Ik hoop in ieder geval dat de nachtrust ook bij jou goed gedaan heeft. - Goede morgen schattekes.
Kafka, is goed gearriveerd.
De laatste loodjes voor mij, vanochtend en morgenochtend nog werken en dan vakantie.
Een fijne dag, tot later. xxx - Slaap lekker schattekes....xxx
- Sloppel schattekes!
- Ben ook kapot moe Saartje. Duik m'n bedje in en zet geen wekker. Ben benieuwd hoe laat Levi het daglicht zal aanschouwen...
Trusten allemaal.