Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Oneliners (vervolg)

Dit onderwerp heeft 3820 reacties, is 285027 keer bekeken, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 110 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 08:07.

1. Oneliners (vervolg)

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    04-02-2010, 18:14

Karma schreef op het vorige topic:
    Hier wordt elke dag de Dagelijkse Gedachte geplaatst om over te discussiëren.

(De persoonsbeschrijving die ik opzoek van de bedenker komt vrijwel altijd van wikipedia.nl).

reacties

1. Oh, wens haar sterkte!!

2. Karma, het was maar een geintje, hoor meis... [8-|]

( Fyb is niet met vakantie, helaas...ze zal nu de inspiratie niet hebben om hier dagelijks mee te discussieren )

3. Ik heb altijd al gezegd 'geloven doe je niet in je kerk, dat zit in je' en dan bedoel ik niet alleen het geloven op zich maar de goedheid. Je moet het alleen zien (en uitdragen).
    Helaas wordt het bij sommige mensen al heel vroeg in hun leven verknald. Sommigen slaan zich er dan alsnog goed doorheen anderen dwalen af.....

Fybje op vakantie?

4. .......of afdwalen! [A]

5. Zolang we de weg maar niet kwijt zijn. [:P]

6. Nou Roos, [8] Lees je bijbel, bid elke dag! Bid elke dag, bid elke dag.... [8]
    karma wijzigde dit bericht op 03-08-2010 10:26 met 6%

7. Hi, hi, dat vind ik wel een leuke als ik denk aan de Bijbelse uitspraak  ' Ik ben de weg....'

8. Ik kijk liever vooruit. [;)]

9. Dogen Zenji (1200-1253), een van de grootste Japanse zenmeesters en stichter van de soto-school.

10. De weg bestuderen,

is jezelf bestuderen.

Dogen Zenji 

11. Ik kan niet eens GOED een band plekken, laat staan OPRECHT.... [8-|]

12. [:D]

13. Zo is het Roos, anders blijf je plakken.

14. Hoe kan ik nu niet oprecht een band plakken?

15. Ja, ja en wie bepaalt ook weer wat  "goed" is????

16. Eerlijk duurt het langst....

17. We hoeven niet overal goed in te zijn,

als het maar oprecht is wat we doen.

Eigen gedachte inzender  
    karma wijzigde dit bericht op 02-08-2010 09:12 met 8%

18. Eindpunt, Roos. [:(] uitstappen.

19. Wel als je de hand aan jezelf slaat, want verder kun je niet.

20. Deepak Chopra (New Delhi, 22 oktober 1947) is een Indiaas schrijver van boeken over spiritualiteit, alternatieve geneeskunde en Ayurveda en hij is woonachtig in de Verenigde Staten. Hij stelt dat zijn grootste invloed komt van zijn van huis uit Hindoestaanse geloof, met name het onderricht in Vedanta en de Bhagavad gita.

21. Succes is een reis,

niet een bestemming.

Deepak Chopra  

22. Dit is typisch een DG voor "kak-ballen"...! [+o(]

23. Nou, Kneel, misschien denkt hij wel aan de centjes, want chirurgen schijnen goed te verdienen [:P]
    Maar ha, ha, mijn dochter heeft ook een eh...nou ja, vriend, die af en toe werk van haar maakt, en die is chirurg in opleiding, en zijn vader is chirurg en zijn moeder psycholoog, ja, ja, baas boven baas, hi, hi, heb jij ook wat aan die kennis te vertellen....
    Ja, Kneel, dat leek me nu echt wat voor mijn dochter [;)] , maar helaas, zij is niet tevreden over hem...... [:(]

24. Ik bedoel Roos, er zijn mensen die soms raar reageren. Wij  "kennen " iemand, die vindt het geweldig dat zijn dochter verkering heeft met de zoon van een chirurg. Dan denk ik : hoepel op, hij moet lief voor haar zijn. Dat chirurg zijn heeft er niks mee te maken. Die vader (vd dochter)  denkt dan dat die eventuele  "roem" van die vader ook op hem afstraalt. Zijn EGO wordt daarmee opgekrikt (denkt hij)  [:'(]  Dom, dom. 

25. Die hun ziel wordt toch helemaal niet verwaarloosd?
    Of bedoel je dat niet, Kneel?

advertentie