Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // De Nieuwelingen, zomer 2010

Dit onderwerp heeft 121 reacties, is 13823 keer bekeken, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 30-08-2010 14:55.

1. De Nieuwelingen, zomer 2010

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    28-06-2010, 08:42

HIER NIET MEER PLAATSEN

vanaf nu op

DE NIEUWELINGEN, NAJAAR 2010!!
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 30-08-2010 14:58 met 136%

reacties

1. Sorry ben domweg vergeten mij te wegen [*-)]  zal a.s. vrijdag er weer zijn .
    4daagse gelopen alexia? knap hoor. doe het je niet na. niet voldoende door zettingsvermogen. hou mijn laatste gewicht maar aan jeanette, want volgens mij ben ik op  het zelfde gewicht gebleven.

2. Hallo allemaal....en welkom Emma!
    Inderdaad Pebbles, ik heb de 4-daagse gelopen! Ik heb  het ontzettend 'zwaar'gehad, flink wat blaren maar...........ik heb hem uitgelopen, dus een kruisje gehaald. Ik ben er erg blij mee en dat is zwak uitgedrukt. Nu moeten eerst mijn voeten weer herstellen, dat gaat de goede kant uit, maar ik strompel nog steeds en beetje. Toch was het geweldig...........ondanks de blaren!!
    Doei, doei........hartelijke groeten!

3. Hi Jeanet,
    Ik ben een paar jaar terug op je lijst (2006-2007) geweest.
    Ik ben 46 jaar,  lengte 1.68 denk ik, nu 120 kg eindstreef, laat ik maar eerst tot 115 kg proberen.

Groetjes

4. Hey.. hallo,

alles goed daar?? zal zien dat ik zo snel mogelijk een lijstje maak, maar ben nog steeds met de was en de strijk bezig.. en dat gaat (nu) nog even voor hoor.

emma, je bent 'nieuw'? of was je er al bij?? welkom zeg ik dan maar..
    heb je nog ergens je leeftijd, lengte, begin gewicht en eindstreef neergeschreven? dan kan ik dat op het lijstje ook gelijk invullen.

groetjes

J

5. 120 kg
    Hoi dames,

Sorry dat ik vandaag laat ben.
    Ik had geprobeerd op mijn werk in te loggen maar dat werk dus kennelijk niet. Voortaan dus maar op de donderdag door geven.
    Ik heb niet goed mijn best gedaan geef ik toe. Er zat er alweer 1kg  eraan, maar niet zomaar. Ik had de grootste moeite hem weer eraf te krijgen.
    Het wordt deze week alleen nog maar moeilijker.
    Ik ben uitgenodigd om chinees te eten zondag.
    Ik zie wel waar het schip weer strand.
    Welkom terug Jeanet, lekker gevoel voor je dat je niets bent bij gekomen. Goed hoor!

Groetjes

6. Hey.. meiden.. ben er weer hoor. .en zowaar zowaar.. toch maar even op de 'leugenaar' gestaan en guess what?? jaja.. praat ook nog steeds een beetje over de grens, maar goed, raad eens?? juist ja, noppes aangekomen en noppes afgevallen, zo wil ik nog wel een keer 3 weken op vakantie gaan en toch elke dag gewoon eten en drinken waar je zin in hebt.. en de reis, hoop dat de jetlag meevalt, tot nu toe is het goed te handelen.
    wat was de afspraak ook al weer? gewoon dit weekend weer een lijstje he? tenminste, als iedereen zijn/haar gewicht doorgegeven heeft, ik stond dus vanmorgen nog steeds op
    85,5 kg.
    groetjes voor nu, J.

7. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    30-07-2010, 14:28

Zo hier ook even een berichtje van mij kant.
    Met de lijn gaat het met mij niet zo lekker. Heel de week zit ik al niet lekker in m'n vel. Ik kon niet echt zeggen wat het was. Maar gister hoorde ik dat er meer mensen last van hadden. Misschien het weer?!  Ik weet het niet.
    Vandaag een druk dagje. Poetsen en opruimen. Morgen ga ik met m'n zoontje 2 dagen naar m'n ouders op de camping. We gaan met de trein. Wel veel zin in.Straks nog even een boodschapje op de markt halen en vanavond even naar de supermarkt.Voor de rest niks bijzonders te melden eigenlijk.

FIjn weekend

8. 69.9 [:'(]

Heb een rare week achter de rug, veel snaaien en rommelig gegeten. Zal beter mijn best doen de komende week.

Jeanet, hoe is het ben je al bijgekomen van je reis????

Allemaal goed weekend en veel succes.

Kn.
    kneeltje wijzigde dit bericht op 30-07-2010 11:10 met 1%

9. http://i178.photobucket.com/albums/w249/MAKENAmusic/DHC/MidWeek.jpg
    Ik was juist altijd veel te mager. maar toen had iedereen er ook wat over te zeuren. tis nu alleen de taille. laten we blij zijn dat we gezond zijn .  Ik hou het  in de gaten. meer kan ik niet doen. en ik hou van lekker eten.

10. Joky-poky, je kan alleen maar je best proberen te doen. Wij hebben het nou eenmaal niet makkelijk. Bij vallen maar weer proberen op te staan. Ik was bij mijn geboorte al een grote baby en ben nooit slank geweest en toch blijf ik het om de zoveel tijd proberen. Andere keren heb ik het ook helemaal gehad hoor. Ik zit nu in een fase van toch maar weer proberen af te vallen. Alhoewel, dit weekend zat die 1kg er weer bij die ik vorige week kwijt was. Morgen nieuwe week, nieuw kansen. Groetjes

11. Idd. die leeftijd is het emma. maar het stoort mij zelf zo, verder valt het best mee . maar die maag en bui'k hé.  vanmorgen nog in 'n leuke kledingzaakzaak geweest hier in de buurt. zo veel leuke dingen gezien. Ben sterk geweest niets gekocht. met 2 kilo eraf  mag ik van mij zelf iets nieuws kopen. [:'(]  hou ik toch niet vol.

12. Wat een deugniet, zit zeker in de leeftijds categorie van tussen de 2 en 5? Dan horen ze alles en flappen er van alles uit. En ja oma's zijn heel belangrijk, sterker, ze zijn goud waard en opa ook!

13. Joky, oma's zijn voor kleinkinderen héél belangrijk, met of zonder flubberbuik. [:D]

14. [:D]
    kneeltje wijzigde dit bericht op 27-07-2010 08:47 met 49%

15. 77.5 kilo. slik net laatste hap van 'n gebakje door. [:^)]  
    mijn kleindochter zei deze week. oma jij hebt 'n flubber buikje. dat zegt mijn mama. moet mijn schoondochter eens stevig onder handen vnemen. [:)]
    Dat is ook echt bij mij de probleem zone. de taille . Ik beweeg met dit weer ook niet genoeg.  is ook slecht voor 'n mens met deze hitte. alhoewel vandaag. valt het mee. groetjes en fijn weekend , met mooi weer .  mag van mij wel weer warm worden. [um]

16. 69.3
    Het  "kruipt" iets terug, zal beter mijn best gaan doen.
    Fijn weekend allemaal en voor de volgende week veel succes.
    Kn.

17. Kneeltje, bedankt en wat de vierdaagse betreft, ik zou het ook wel willen hoor maar zit met hetzelfde probleem, waar laat je 2 kinderen? Ik heb 3 nichten die nu mee lopen en die zeggen dat je er echt mensen erbij hebt lopen van alle maten. De ene loopt alleen wat sneller dan de andere. Maar om eerlijk te zijn, ik kom zelf eigenlijk niet eens aan sporten toe, dus laat staan aan trainen. Nu het goed weer is fiets ik s'ochtends tussen 06:00 en 06:30 naar het station. Het is een half uurtje fietsen. Uit mijn bed komen is zwaar, de wekker gaat tussen 05:15 en 05:30 af. Ik moet mij er echt uit slepen maar als ik eenmaal op de fiets zit, vindt ik het heerlijk. Als ik het dagelijks volhoudt is het toch een uurtje fietsen elke dag. Maar als ik thuis kom, dan ben ik ook bekaf, ik heb dan 9 uren werk achter de rug. Ik heb ook geen puf meer om naar een sportschool te gaan. Nou dames, ik hoop dat het een beetje droog blijft dit weekend. Groetjes!

18. Hoi dames,

Pebbles, ik vind die 4-daagse ook prachtig om te zien, maar ik zie me niet trainen voor zoiets. Kan me voorstellen dat het voor jou lastig is om de kinderen ergens onder te brengen. Maar wie weet, het komt vast een keer.

Emma, goed dat je weer mee komt doen. Bij mij gaat het ook echt geweldig op het moment. Maar ik "moet" er nog maar een paar kilo vanaf hebben. Maar het zo houden dat kost moeite. Veel succes hier. [Y]

Jeanet is nog op vakantie, we wegen op vrijdag of zaterdag. En als je met vakantie gaat, ff melden graag.

Ik heb van de week pizza gegeten bij dochter en nog meer lekkere snaaispullen. Zie wel hoe het gaat.
    Tot morgen en anders veel succes de komende week.

Gr. Kn.

19. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    22-07-2010, 14:07

Hallo,
    Het is weer even geleden dat ik ben geweest hier.  Maar met dit weer ben ik veel buiten. Vooral als de kinderen liggen te slapen dan ga ik meestal met een boek in de zon zitten. Vandaag is het hier erg bewolkt en af en toe een paar flinke spetters. Met de lijn gaat het niet zo,ik kon lang gewoon lekker eten zonder aan te komen maar vanochtend zag ik dat er toch weer een halve kilo bij was.Ook weer niet gek hoor als je ziet wat ik weer allemaal naar binnen heb gewerkt.

Ik meen dat Alexia de nijmegse aan het lopen is nu. Ik moet er niet te veel naar kijken want wil het ook zo graag. Het trainen zou nog wel gaan maar waar laat ik een week lang de kinderen? M'n man krijgt in deze periode geen vakantie.

Half augustus ga ik waarschijnlijk met m'n moeder en de kinderen een paar dagen naar de camping. Maar wel als het droog weer is. In september ga ik met m'n zusje waarschijnlijk naar de kermis in Volendam,schijnt zo leuk te zijn. Genoeg leuke dingen dus in het vooruit zicht.

Groetjes.

20. Hallo dames,
    Dit is voor mijn gevoel alweer heeeeeel lang geleden!
    Hartstikke goed dat jullie (Jeanet, Pebbelspike, Kneeltje en Tebbertje) er nog zijn. Ik heb het gewoon moeilijk met mijn gewicht gehad. Toen ik afscheid van het forum nam (ik denk zo'n 2 a 3 jaar geleden) woog ik 115. Nu stond ik laatst weer op 122 en vorige week nog eens op 123. Ik word er niet goed van. Af kloppen, het is een wonder dat ik nog geen gezondheids klachten heb. Ik wil het voor de zoveelste keer weer proberen (vanochtend woog ik 120) om met jullie mee te doen. Ik ken de rules donderdag of vrijdag gewicht door geven.
    Ik ben 1.68, 46 jaar en woog vanochtend 120.4.
    Groetjes en een fijn weekend.

21. http://i436.photobucket.com/albums/qq88/doglover1_album/blank.gif
    Genieten doe ik van dit weer, rustig aan dan heb je het minste last. het werk blijft wel liggen , doe we weer als het kouder wordt, geniet ze.

22. Morgen dames,
    Het is erg rustig hier, weet niet wie er allemaal met vakantie zijn.
    Geniet van het mooie weer, doe ik ook.

Groejtes, Kn

23. 69.5
    Het gaat dus niet echt goed hier, tenminste met mijn gewicht. Kan de "moed" ff niet opbrengen. Volgende week maar weer proberen.

Ben vandaag een dagje naar Texel geweest ,daar zijn dochter en schoonzoon met kleinkids. Het was gezellig ,wel lange reis voor een dagje.

Fijne weekend en succes allemaal.
    Kn. 

24. 77 KILO HET ZELFDE DUS

25. Hier weer te veel gesnaaid, gisteren visite gehad. Kan me er even toe echt toe zetten goed op te letten.

Jeanet is heerlijk op de motor aan het toeren door USA.
    kneeltje wijzigde dit bericht op 14-07-2010 07:52 met 17%

advertentie