Vragen aan Moderator
Dit onderwerp heeft 125 reacties, is 12140 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:41. Dit onderwerp is gesloten!
Reclame gesignaleerd
Goedemorgen
Staat er op het forum ergens ongewenste reclame of worden er oproepen gedaan om enquêtes in te vullen (geplaatst door mede lezeressen) dan vragen wij je dit hier te melden.
Geef even aan waar (welke categorie) het betreffende berichtje staat en waar het over gaat.
Wij verwijderen het dan voor je!
Groeten
Margriet moderatorModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 06-10-2010 08:47 met 25%
reacties
??quote:karma schreef op 01 augustus 2010 @ 10:47:
Een link plaatsen mag toch nooit?- Pientje, jij was nog "laat "bezig.
![[|-)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-20.gif)
- Dank je wel Kneeltje! Je vorige melding wat ooglaseren betreft is alsnog verwijderd.
Groetjes Pien.margrietmoderator2 wijzigde dit bericht op 02-08-2010 01:14 met 48% - Bij Werk een onderwerp over geld verdienen als tekstschrijver, met mailadres.
- Een link plaatsen mag toch nooit?
- Dank je wel voor het door geven Kneeltje. Ik twijfel of dit reclame of advies geven is. We wachten de reacties af verwijderen kan altijd nog.
Groetjes Pien. - Bij "Gezondheid" onder ooglaseren. op 30 juli, met verwijzing naar een ( Amerikaanse??) link.
- Zeker het verkeerde witte paard! Dank voor het doorgeven!quote:kneeltje schreef op 27 juli 2010 @ 15:51:
Bij "Relatie " zoektocht naar de Prins op het "verkeerde" witte paard.![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Bij "Relatie " zoektocht naar de Prins op het "verkeerde" witte paard.
kneeltje wijzigde dit bericht op 27-07-2010 15:51 met 4% - Bij Hartekreet een vezoek om op iemand te stemmen, met link.
- Hoé belachelijk maakt dit forum zich? De mogelijkheid "meld dit item". Geweldig toch? Maar dan verdwijnt het in de spam en in de prullenbak. Gaat het nog gekker worden? (Dat het opgelost wordt, daar is natuurlijk geen sprake van, dat kost moeite en technisch inzicht.)
- Hoi kafka,
Het blijkt dat ze in onze spam-filter blijven hangen en verwijderd. Ik ga dit even nakijken!
Dank je wel!
Groet,
Kimquote:kafka schreef op 20 juli 2010 @ 21:49:
Ik heb vandaag twee keer een "meld dit item" gedaan voor een topic onder "gezondheid". Ik had dat de dag dat het geplaatst werd (24 mei dus!!!) ook al gedaan, vandaag merk ik dat daar (waarom verbaast me dat niet?) geen gevolg aan gegeven is. Blijkbaar werkt "meld dit item" niet echt (wat wèl op dit forum?) En "een paar keer kijken per dag" komt ook niet van de grond. Het is vooral 's avonds (en 5 uur is echt nog geen nàcht) en in het weekend dat zo'n slimmeriken posten, omdat ze wel weten dat het forum dan totaal moderatorloos rondzwalpt. Op èchte fora zullen ze dat niet proberen...
Ik zet hier even de tekst neer die ik in "meld dit item" verzond:
Om te herhalen wat ik al eerder meldde: dit staat hier al màànden. "Anne3" plaatste dit bericht op 24 mei al... ze heeft maar één bericht!!! Reclame!!! Compleet met website!!!
En vandaag plaatste Hester 1981 (ook één bericht) strategisch een antwoord, heel onschuldig zonder website, maar waardoor de website van het openingsbericht dus glorieus weer in zicht komt...
P.S. (Zie ook mijn posting van 19.07.2010 om 14.38 onder "volgorde berichten eerst/laatst", dus het obligate "dank voor de verwittiging" hoeft niet.)Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 21-07-2010 09:13 met 0% - Ik heb vandaag twee keer een "meld dit item" gedaan voor een topic onder "gezondheid". Ik had dat de dag dat het geplaatst werd (24 mei dus!!!) ook al gedaan, vandaag merk ik dat daar (waarom verbaast me dat niet?) geen gevolg aan gegeven is. Blijkbaar werkt "meld dit item" niet echt (wat wèl op dit forum?) En "een paar keer kijken per dag" komt ook niet van de grond. Het is vooral 's avonds (en 5 uur is echt nog geen nàcht) en in het weekend dat zo'n slimmeriken posten, omdat ze wel weten dat het forum dan totaal moderatorloos rondzwalpt. Op èchte fora zullen ze dat niet proberen...
Ik zet hier even de tekst neer die ik in "meld dit item" verzond:
Om te herhalen wat ik al eerder meldde: dit staat hier al màànden. "Anne3" plaatste dit bericht op 24 mei al... ze heeft maar één bericht!!! Reclame!!! Compleet met website!!!
En vandaag plaatste Hester 1981 (ook één bericht) strategisch een antwoord, heel onschuldig zonder website, maar waardoor de website van het openingsbericht dus glorieus weer in zicht komt...
P.S. (Zie ook mijn posting van 19.07.2010 om 14.38 onder "volgorde berichten eerst/laatst", dus het obligate "dank voor de verwittiging" hoeft niet.)kafka wijzigde dit bericht op 20-07-2010 21:50 met 0%: verduidelijking
Ik mocht weer verwijderen, graag gedaan en dank je wel. En inderdaad Kim heeft weekend.quote:kafka schreef op 17 juli 2010 @ 18:32:
Op "voeding" een verdoken reclame voor BBQ-saus. (Iemand met één posting die zich afvraagt of die bepaalde saus wel lekker is). Heb dat al doorgegeven via "meld dit item".
Er is dit weekend nog niemand komen controleren of er reclame of enquêtes op het forum zijn gezet... Belofte maakt schuld, moderatoren! Ik denk dat Kim nu "weekend" heeft, maar waar is onze verwijder-moderator (die anders graag in 't weekend te pas en te onpas berichten verwijdert) nu we best wel wat "verwijdering" kunnen gebruiken? Voetbal is toch gedaan?
Pien.- Op "voeding" een verdoken reclame voor BBQ-saus. (Iemand met één posting die zich afvraagt of die bepaalde saus wel lekker is). Heb dat al doorgegeven via "meld dit item".
Er is dit weekend nog niemand komen controleren of er reclame of enquêtes op het forum zijn gezet... Belofte maakt schuld, moderatoren! Ik denk dat Kim nu "weekend" heeft, maar waar is onze verwijder-moderator (die anders graag in 't weekend te pas en te onpas berichten verwijdert) nu we best wel wat "verwijdering" kunnen gebruiken? Voetbal is toch gedaan? - Dank je wel voor het doorgeven!
Fijne avond
Kimquote: - Goedemorgen Kafka,
Ik snap dat je het eerst wilt zien en het dan pas gelooft! Ik ga mijn uiterste best doen in ieder geval.
Groeten en een fijne dag! (Ik ben vandaag veel buiten de deur wegens afspraken, maar tussendoor kijk ik op het forum)
Kimquote:kafka schreef op 06 juli 2010 @ 19:21:
Als totaal ongelovige wil ik hier toch een "rand-bijbelse" (Thomas) uitspraak doen: "eerst zien, en dan geloven". Sorry Kim, er zijn al héél vaak beloftes gedaan en die zijn meer niét nagekomen dan wèl.
Het is dié houding vanuit "Margriet-forum" waardoor er hier op "vragen aan moderator" zo vaak dezelfde vragen moeten worden gesteld, en waardoor situaties ontstaan zoals deze. Want ja, solidariteit is nu eenmaal in deze tijden totaal onbestaand, daar ben ik het met Lau over eens. - Als totaal ongelovige wil ik hier toch een "rand-bijbelse" (Thomas) uitspraak doen: "eerst zien, en dan geloven". Sorry Kim, er zijn al héél vaak beloftes gedaan en die zijn meer niét nagekomen dan wèl.
Het is dié houding vanuit "Margriet-forum" waardoor er hier op "vragen aan moderator" zo vaak dezelfde vragen moeten worden gesteld, en waardoor situaties ontstaan zoals deze. Want ja, solidariteit is nu eenmaal in deze tijden totaal onbestaand, daar ben ik het met Lau over eens.kafka wijzigde dit bericht op 06-07-2010 19:26 met 40%: aanvulling - Ik zal het zelf in ieder geval wat vaker in de gaten houden!
Groetjes,
Kim - Kim, als iemand vier keer per dag op het forum naar de laatst geplaatste topics zou kijken, zou de reclame al weg zijn voor we het moeten melden. Dan zou dit topic alléén maar moeten dienen voor mensen die reclame in een "gewoon lopend" topic plaatsen, dat is inderdaad niet zo snel te achterhalen.
Op "vragen aan moderator" zouden alleen maar vragen of klachten (héél veel klachten, omdat de vragen niet ècht beantwoord worden) moeten komen, géén gemeesmuil van mensen die "hier" of "daar" geen last van hebben, géén gezwam van mensen die zo graag invullen hoe veel tijd anderen aan hun toetsenbord doorbrengen, en daar, al dan niet in een giftig-zogenaamd-vriendelijke verpakking, commentaar op leveren. Somone kennen we al een paar jaar, ik weet heus wel hoe ik haar posting moet interpreteren, en ik ben het met jou eens dat die volkomen misplaatst is. Ik zou het wel appreciëren als de reacties daarop (want het zijn reacties op een persoonlijke aanval op mij, verpakt in een lelijke cadeauverpakking, een hoog-van-de-toren invulling van de manier waarop ik mijn tijd indeel en mijn leven leef - ze heeft er totaal geen benul van, haha), nog enkele dagen zouden blijven staan.
Maar: àls het forum werkte zoals het hoort, àls iemand drie keer per dag twee minuten tijd nam om te checken of er geen reclametopic was of enquêtetopic was, als, als, als, als... dan zouden dergelijke dingen gewoon niet voorkomen. - Beste mensen,
Laten we dit topic a.u.b. gebruiken voor het melden van reclame en niet voor persoonlijk issues.
Hoe het bericht van Somone bedoeld is, kan ik helaas niet goed beoordelen. Het probleem van berichten op een forum (en ook per mail) is, dat het niet altijd duidelijk is hoe ze bedoeld zijn. En dat schept heel veel verwarring.
WIj zijn in ieder geval blij met alle mensen die op/aanmerkingen hebben, omdat we daar iets mee kunnen.
Dank je wel!Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 06-07-2010 15:16 met 35%
Somone, het komt niet lullig over, het is lullig en waarschijnlijk ook zo bedoeld!quote:somone schreef op 06 juli 2010 @ 00:49:
Kafka, dit is niet lullig bedoeld, zal wel zo over komen. Als ik zoveel tijd zou hebben om het forum te controleren , zou ik er voor betaald willen hebben. Meid, je werkt toch? Waar haal je de energie vandaan? Ik vind het knap dat je zo voor de forumgebruikers op komt en er zoveel tijd in kan steken.![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
Ik vind dit een onterechte aanval richting Kafka.
Ipv. dat je nu eens meehelpt de boel goed te krijgen, kom je óf met de opmerking dat alles werkt, óf met zoiets, de tweede keer al, meen ik me te herinneren.
Dat met ingang van het voorgaande forum alweer, jullie met een hele club zijn vertrokken naar Hyves, wil niet zeggen dat anderen niets te doen hebben, misschien zit jij wel meer achter de computer dan anderen hier.
Wees daar ook eens eerlijk in, naar Margriet toe.
Zoveel tijd hoef je niet te besteden aan het forum, in één oogopslag zie je wat er gaande is.
Elke keer als er een hulpmoderator wordt genoemd kom jij om het hoekje kijken.... (?????)
Doe niet zo misselijk, wees solidair, of blijf weg hier, als je er toch niets aan wilt doen en schijnbaar tevreden bent met dit slechte forum.
De oudgedienden weten nog van een snel goedlopend forum, toen was jij nog niet eens onder de Margrietgelederen, dus hou op met te zeggen dat het hier goed loopt.
Ik ga niet meer reageren, wordt hier spuugzat van, sorry Kafka, Karma, Francoise en anderen die nog wel eens wat inbrachten.
Ik dacht dat we met z'n allen voor een goede zaak aan het knokken waren, maar als dan iemand zo wordt aangevallen, die er nog veel tijd insteekt, dan houdt het voor mij op.
Kim, ook daarin heb je een taak als moderator, dacht ik.
Hier ligt voor mij de grens. Succes!
Lau.- bericht zelf gewijzigd, vergissingkafka wijzigde dit bericht op 06-07-2010 14:01 met 74%
- Somone, ik citeer hieronder nogmaals mijn reactie van op het topic "vragen en problemen". (Overigens: als je een paar keer per dag 5 minuten op het forum komt, heb je al veel gezien, dat zouden de moderatoren ook moeten weten... méér tijd vraagt dit niet.)quote:kafka schreef op 04 juli 2010 @ 09:07:
Somone, ik zie nu pas je opmerking. Je hebt al vaker gesteld, ook al op het vorige forum, dat ik misschien maar beter niet op dit forum kan komen als ik er toch zoveel kritiek op heb; ook heb je in een bericht dat de “verwijder-moderator” (in de wandeling “Pien”) verwijderd heeft, de totaal uit de lucht gegrepen dilettant-psychologische veronderstelling verwoord dat ik mijn inbreng hier op de “vragen aan moderator” alleen maar doe uit een soort persoonlijke frustratie omdat ik niets diepzinnigers zou hebben dat me bezig houdt. Jij weet niet beter!!! Eens en voor altijd: mijn opmerkingen zijn voor een gebruikersvriendelijk forum. Daar heb ik geen complimenten voor nodig, geen gemeende (zoals ik soms van mensen krijg, maar daar doe ik het niet voor), maar zéker geen “gemaakte”, van iemand die eerst uit àndere vaatjes heeft getapt… - Goed nieuws voor de verwijdermoderator!!! (Pien dus). Er is in de categorie "uit het nieuws" een reclametopic voor "on line shoppen". Veel plezier met het verwijderen!