Gezondheid
- Home
- // forum
- // Gezondheid
- // Le cercle des 7 soeurs 15
Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 274409 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 89 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!
Le cercle des 7 soeurs 15
Hier delen sinds 2005, 7 "zusjes" hun dagelijks leven.sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%
reacties
- Ach die Fyb..wat fijn dat J even weg is..heb je het huis ook even voor jezelf alleen..dat vind ik ook heerlijk..en ja ik ben het dorp in geweest..leuk overhemd gekocht voor Jr.....kon het niet laten....Hij houd van die overhemden..met een andere binnenkant..de kraag is dan weer anders...snap je het nog????
Staat hem zo goed..die italiaanse stijl een beetje dat getailleerde..hijs zo zonder vet.......maar staat hem goed
Nee nog geen bloed briefje gehaald..geloof dat de arts nog op vakantie is..volgende week..maar effe kijken..dan gelijk de choresterol prikken..of is het chloresterol??
Mag ook
Sara..hier dikke buien..en had de was buiten....maar ....A gaat goed..alleen zeer pootje...door heen gegaan?? of i.d. zonder dat ze het in de gaten had..vandaag naar dokter
vorige week voor een scan geweest...want ze had de baby een dag niet gevoeld.en dan moet je aan de bel trekken...zeggen ze..dus ze had wel een rotdag achter de rug..vorige week vrijdag..was dat..
maar alles was in orde...
Haar J..doet veel voor haar.....maar werken doet ze nog steeds wel.. - Hoi lieverds..ik ben weer thuis. Er komen hele donkere wolken aan drijven..Moet maar zien of ik het red naar T en R toe vanmiddag op de fiets.
Het is heerlijk Fyb dat ze zo dicht bij wonen. Wat fijn dat J er even tussen uit is met een collega. Dat zal hem even goed doen! En jou ook denk ik. Inderdaad vanmiddag kan hij weer op de bank en rustig aan doen. Geen wonder dat de Arbo arts vergeten wordt als dat niet op de kalender staat. Jullie hebben het al zo druk met alle ziekenhuisbezoeken. Dat jij Kanjer mist kan ik me heel goed voorstellen..
Lieve Alfke heel graag gedaan..het moet vreselijk voor je zijn om hem zo dicht bij te zien..en ook A natuurlijk..En je dan te moeten verstoppen. Ik vind het vreselijk voor je..Ja je moet ermee leren leven lieverd en de tijd de kans geven...Als hij straks ouder is zal hij zelf komen en wie weet al eerder. Je moet hoop houden want zonder dat is er geen leven meer. Misschien is het goed om toch hulp te zoeken in de vorm van Eric of anders..Alleen kom je er niet uit lieverd xxxxxx
Ciel hoe is het met je...lekker rustig om je heen?? NOg een paar weekjes en dan is het zover bij jullie. Spannend hè! Kan A nog wat uit de voeten met haar dikke buik?
Olleke hoe is het met jullie? Gaat het een beetje?
Frans naar de dierentuin..inderdaad, kinderen vergeten niks!!!
Zal mn broodje even eten heb ook wel trek! - Lieve Alf, je bent niet ondankbaar en dat zullen wij nooit maar dan ook nooit denken. Verdriet is niet te meten en jouw verdriet is niet minder als het verdriet van anderen hier. Jij bent een dochter "kwijt" en nu ook je zonnetje, je Orkaantje. Vreselijk als je je in de supermarkt moet verstoppen voor Orkaantje, zó moeilijk maar hierin toon je je ook weer zó sterk. Lieverd, ik kan alleen maar zeggen dat wij in gedachten ook bij jou zijn en ik sla twee sterke armen om je heen en geef je dikke knuffels. We kunnen A en Luca niet vervangen maar wel als zussen in een warme kring om je heen staan, om jou en K. xxxxxx
Cecil, ben ja al naar de dokter geweest om bloed te laten prikken voor je kliertje? Doen hoor, niet uitstellen. Lekker vanmorgen weer in je eigen ritme of is het nu stil? Volgens mij ga jij vast vandaag naar het dorp, ben je al zolang niet geweest.
Gezellig Sara even koffiedrinken bij je vriendin. Super hè dat T zo dichtbij woont en je steeds even je vitamine kan halen. Ja joh, een auto bij de garage is altijd kassa! Maar ja, we kunnen niet meer zonder. Gelukkig kan je het betalen en hoef je er geen boterham minder voor te eten. Maar okay, het is een schrale troost.
Olly, jij komt vanmiddag weer vanaf je werk? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht, gisteren was toch een zware dag voor jullie. Misschien had je het vermoeden maar als het bevestigd wordt is het toch een tegenslag en komt het hard aan.
Françoise vandaag naar de dierentuin, geniet ervan, ook Q is snel groot. Heerlijk je kleinzoon zo een paar dagen te logeren, mist hij zijn broertje dan niet?
Manlief is even met een collega weg, zal hem goed doen. De rest van de middag kan hij dan op de bank maar nu is hij er even tussenuit. Even iets anders als een ziekenhuisbezoek. De dieëtiste heeft al gebeld, zoveel mogelijk eiwitrijk voedsel en geen lightproducten. Roomboter, slagroom........Ach, vroeger mocht hij het niet zo vaak eten van mij en nu heeft hij er weinig trek in. Gisteren bleek dat hij zijn afspraak met de Arbo-arts was vergeten, had hij niet op de kalender gezet. Gelukkig was de goede man heel begripvol en heeft hij een nieuwe afspraak gemaakt voor over twee weken. - Goedemorgen..
Alfke..wat heb ik met jouw te doen..meid..die steen is zo herkenbaar dat gevoel..van iemand waar je zo van houd..en waar je niks mee kan doen..al wil je nog zo graag..zo machteloos....ik kan me voorstellen dat je even niet kunt reageren maar we weten allemaal wat voor lief mens je bent..en in gedachten..ben je er toch altijd bij....sterkte..lieverd...trouwens..zou het helpen om naar Eric te gaan????
Hoe is het met Fyb..en J?? beetje kunnen slapen??Rotnachten soms..en dan mis je kanjer..ook..ja dat beestje die voelt dat...natuurlijk voelt tie dat....stakker.. moest je ook nog kwijt....
Frans wat geweldig...naar de dierentuin met Q....ja wat dat betreft hebben die kinderen een geheugen als een olifant meid..
Ol....je hebt helemaal gelijk....we moeten ook zoveel mogelijk genieten..van alle mensen kinderen kleinkinderen om ons heen..die ons allemaal lief..zijn..daar putten we ook weer energie uit..
Veel plezier..Sara...bij de kleine T......fot's zijn ook weer welkom hoor... - Kon ik maar weer genieten als voorheen. Er ligt een steen op mijn maag, die ik niet kwijt raak. Ik lijk zo ondankbaar, als ik over Fybje's J. Olly's moeder, lees. Mijn hart gaat dan ook naar jullie uit.
Ik kan hier niet mee leven, maar, K. zegt, je moet wel.
Evad en Eefje logeren, Evad tot morgen, dan is ze jarig en komt haar vader haar halen, Eefje blijft 1 week.
Iedere keer, als ik hun slaapkamer op kom, zie ik de spulletjes van Luca, de poster van Bob de bouwer, een garage met auto's, het beneemt me de adem iedere keer weer. De poster heb ik al maar weg gedaan, met pijn. Moet ik ook de foto van mijn drie dochters opbergen .........
Vorige week, was A. met Luca in de supermarkt. Ik hoorde hem tegen A. praten. Heb ik me, als me achter de eerste rij rekken gehouden, totdat ze de winkel verlieten, uit angst, dat Luca naar me toe zou komen . Ik voelde me niet een crimineel. Het leek wel uren te duren.
Lieverds, ik krijg er geen zinnig woord uit, wens jullie het allerbeste en tot snel weer. xxx Sara, dank, voor de lieve kaart. - Lieve schatten,
Ik stap zo op de fiets naar mn vriendin. Maar ben blij dat ik hier nog even ben geweest...Heb gewoon kippevel van alle verhalen en reacties en voel de warmte naar elkaar.
Vanmiddag ga ik op de fiets naar T. En R natuurlijk haha. De auto kunnen we vanmiddag waarschijnlijk weer halen. 660 Euro! Pingkassa! Maar ach dat is maar geld!
Lieverds ik hoop op een redelijk goede dag voor allemaal...voor Q in de dierentuin, voor Ciel die het huis even weer voor zich zelf heeft. Ik ook..Moet nog brieven maken vor de banken. Voor de rekeningen van mn ouders. Dat ga ik morgen doen zodat alles loopt voor ik met jongste weg ga. Tot later xxxxx - Zo is dat Olly, kinderen en kleinkinderen zijn een kostbaar bezit en hebben de toekomst. Ik vind al die verhalen ook heerlijk en geniet ook van mijn neefjes en nichtjes, de tweede generatie al soms. Ja, het is een vreselijke ziekte, een sluipmoordenaar die geen onderscheid maakt tussen jong en oud.
Maar laten we nooit vergeten dat er gelukkig ook nog veel mensen zijn die wél genezen van deze ziekte en de wetenschap steeds met kleine stapjes vooruit gaat.fybje wijzigde dit bericht op 02-08-2010 22:41 met 21% - Hoi Françoise, ja dat klopt. Ik herinner me nu ook dat manlief een tonton Jacques had. Zijn andere oom wilde bij de voornaam genoemd worden. Het komische was dat wij alleen contact hadden dus met mensen die ouder waren en ik alle franse vervoegingen in de U vorm kende. Toen we bij manlief zijn neef waren hadden ze dus de kleinzoon van 5 jaar verteld dat er een madame uit Nederland kwam die hem waarschijnlijk met u aan zou spreken. Het jongetje heeft daar heel normaal op gereageerd maar ik lag dubbel toen ze het me 's avonds vertelden. Had het me nooit gerealiseerd. Fijn dat A weer thuis is en leuk om meteen een BBQ te organiseren. Dus morgen moet je naar de dierentuin, ja die kleintjes vergeten echt niets! Je zal zeker sterke handen nodig hebben om die hechtingen te verwijderen bij Bibi. Mis Kanjer ook nog steeds heel erg, vooral 's nachts als ik niet slapen kan. Dan kwam ze altijd haar kopje in mijn hand leggen en een pootje op mijn arm, net alsof ze voelde dat ik verdrietig was.
Truste zussies, slaap lekker. - Fyb...mn hart gaat uit naar jullie, en dat van mams ook> Ja, Saar zei het hier al eens: het is een K...ziekte! Zo oneerlijk, zag vanmiddag een jochie van ongeveer 7 jaar, moet er niet aan denken!
Lieve Frans, Saar,Ciel en Alfke: geniet van jullie kinderen en kleinkinderen, het is het mooiste wat er is en het is de toekomst! Ik warm me aan jullie verhalen en ik denk dat Fyb dat ook doet..onze cirkel wordt alleen maar groter met al dat kleine spul erbij....![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
Lieverds, ik ga ook plat..hou van jullie xxx
- Ol, geef mij zo'n moeder, ongelofelijk, wat een vrouw!
Knap dat je zo snel aan de automaat went hoor Fyb, dat lijkt me heel vreemd.
Ja officieel is het tante en oncle, maar in spreektaal is het tata en tonton, tata spreek je uit alsof er twee T's staan dat klopt.
Gisteren zeiden we dat we ipv naar zee ook naar een dierentuin konden, omdat R niet houdt van drukte en dus niet van het strand in augustus...
Vanmorgen bedachten we dat we hetniet deden, want we moeten nog zoveel in huis;;;
Toen kwam A thuis en hebben we een BBQ georganiseerd met S en St en die vroeg aan Q wat ga je morgen doen?
Wat zegt de schat? Naar de dierentuin......
Was dus niet vergeten dus nu gaan we wel....
De hechtingen moeten er vrijdag uit. Zal zeker een gekronkel worden, want het was al een gevecht om een vuiltje uit z'n oog te halen.. Sterke handen om hem vast te houden, zullen wel nodig zijn.
Nee ik heb geen fotos gemaakt, maak weinig de laatste tijd, eerst maar eens alles op orde..
Trusten! - Oh Fy b...wat lijkt me dat moeilijk om hem achteruit te zien gaan..al weet je dat het er aan zit te komen?? vreselijk...meid..maar wat ben je toch flink en wat vind ik dat fijn dat je je zo goed red met het autootje..
Ik wist wel dat je met niet vergeten zou..gekkie...al zou je het wel doen..nog niks mis mee
Jr..is nu al naar huis.hoor..hij is dan vanavond..mooi in U..en heeft hij de hele dag...anders moet hij morgen nog reizen..en dan ben je lang onderweg....nu kon karel hem op de trein zetten..
Frans dat lijkt me nu ook leuk..foto's van Q met bibi..op de rand...dat zou prachtig zijn
Sara..fijn dat jullie zo genoten hebben.meid..ik vind wokken ook altijd leuk.maar inderdaad kan er behoorlijk warm zijn....
Karel is vanavond.nog wezen..racen..met zijn vriend......en ja..fyb..ben blij dat ik weer in mijn eigen ritme..zit..Moest nog aan je denken...zo zit jij er al voor sinds december........
Alf..ook jouw vergeet ik niet lieverd...
voor straks allemaal lekker slapen.. - Ach Olly, wat vind ik dit erg. Zo'n zware operatie en dan toch nog uitzaaiingen.......Ik begrijp de beslissing van je mams volkomen en ik denk dat jullie dat ook doen maar oh wat moeilijk. Leeftijd is in deze situaties helemaal niet belangrijk, we willen onze geliefden niet kwijt. Of het nu ouders zijn of een partner! Maar we willen ook niet dat ze lijden en daarom zal ook ik elke beslissing van manlief respecteren. Ach, we weten toch hoe moeilijk het is om te accepteren dat we niet alles meer zelf kunnen en je mams is een heel zelfstandige vrouw. Maar ik ben blij dat ze hulp aanvaardt en ja, dreigen met een verzorginstehuis zal vast een handje geholpen hebben. Maar je gaat een zware tijd tegemoet lieverd en ik wens je heel veel sterkte. xxxxx
- Daar was Fyb ook al! Ach ja die foto's van vandaag waren voor de eventuele bestraling..Sorry lieverd had het even verkeerd. Wat balen dat J steeds zo moe is. Dat gaat echt je dag bepalen hè. Hoe gaat het met het eten? Ja de wok ging goed hoor! Iedereen had genoeg te eten mee voor overdag en 's avonds hebben we lekker gegeten. Waar die broers van mij het laten geen idee...daar kan niemand tegen aan/ Wij gaan dus zo plat, morgen ben ik er weer lieverds xxxxxx
- Hé, zie nu ineens een posting van Olly, even lezen lieverd.
- Cecil, ik was je niet vergeten hoor maar de telefoon ging en ik wist niet hoe lang dat gesprek zou duren. Kort dus haha. Iemand maakte even een afspraak om langs te komen deze week. Het zal stil zijn morgen als jr. weer naar huis is gegaan maar ook wel lekker om weer in je ritme te komen.
- Wat een verhaal Olleke...dus wel uitzaaïngen bij je mams. Kan me haar keuze's heel goed voorstellen. Bestralen maakt zoveel kapot ook. En dan op haar huid. Goed dat jullie hebben doorgepakt met de thuiszptg. Dat kan ze echt niet allemaal zelf. De operatie is nog maar net achter de rug..en dan al helemaal alleen thuis. Sterkte lieverd en fijn dat je bent langs geweest.
Nu Fybke nog inderdaad...Ik laat de pc nog even aan...maar we gaan niet te laat naar bed... - Hoi hoi zussies,
De foto's van vandaag zijn in het A.v. L. gemaakt van het bekken. De radiologe gaat die nu bestuderen en kijken of een bestraling mogelijk is. Geen longfoto's dus. De longarts waar we woensdag een afspraak hebben is in het ziekenhuis hier vlakbij en de longarts die we in de beginfase hadden. Hij heeft nu geen actieve rol meer in het geheel maar wilde wel graag contact blijven houden. Manlief wil hem ook om advies vragen. Ik heb de heenreis gereden en manlief de terugreis. Ligt nu al in bed, is doodmoe. Na het douchen moet hij een half uur wachten voor hij zich kan aankleden. Het gaat ineens zo snel achteruit naar mijn gevoel.
Leuk joh die picknick, had graag van een afstandje die invasie willen zien. Wat een heerlijke familie heb jij toch. Alleen die wokchinees na afloop..........had je nog wel ruimte om iets te eten? Gezellig met jongste naar een zomermarkt, ze heeft natuurlijk vakantie. En volgende week je midweekje weg met jongste, super hoor. Staat de auto nu al bij de garage? Het koetsje rijdt super, de automaat went snel alleen bij een stoplicht wil ik nog steeds schakelen.
Wat zal jij genieten Françoise van het gebabbel van Q en papi ook natuurlijk. Wij noemden de tante van manlief Tatta, met dubbel T dus uitgesproken. Ik lees het hier nu van jou ook, terwijl het franse woord toch ook gewoon tante is? Heb je foto's genomen van Q in het bad en Bibi op de rand? Kan me een voorstelling maken van de badkamer na afloop , ja. Heb je de hechtingen al verwijderd bij Bibi, lijkt me een klus bij zo'n kronkelend poesje. Oei, wat een klus hebben jullie nu opeens weer in het huis, het geeft natuurlijk wel ruimte als die kasten weg zijn en het laminaat doorloopt tot de muren. Maar wat een werk weer. Is A vandaag thuisgekomen?
Olly, hoe is het gegaan in het ziekenhuis, hoop zo dat je goede berichten hebt gekregen en ook alles hebt kunnen regelen wat betreft de verzorging van je mams.
Alf, lieverd, ik mis je en hoop echt dat je snel weer langskomt. - Och..Ol..ik schiet helemaal..vol...wat een mens die moeder van je..wat een kanjer..zeg ik elke keer..weer....een heel bijzonder..mens hoor..wie wil er nu niet zo'n moeder....
Maar ik kan me haar keus heel goed voorstellen hoor...echt wel...en vooral vanwege haar huid..hoop dat het een optie is..om hormonen te slikken..dat het zo kan.......dat zou wel fijn zijn..geen polonaise aan haar lijf..hou op..op die leeftijd.....
En lymphen klieren ja..je hebt er zoveel....bij A hebben ze toen al meer dan 40 weggehaald...dus uh?? waarvan...12 positief en de rest..negatief...vergeet dat aantal ook niet meer..raar hé
Meid...ben blij dat je even langs kwam...keek hier af en toe.. wel
nu fybke..nog... - Hoi lieverds....heerlijk, al die verhalen hier over motormuis, kleinkinderen en kittens
Ik zie het voor me!
Vanmiddag was heel bijzonder..omdat we met z'n drieën waren, maar ook omdat de uitslag niet goed was. We hebben lang gepraat....er is "fout" weefsel gevonden en er is dus spraken van ev uitzaaiing. Ergens voelde ik het, ik was er gewoon niet gerust op en ik merkte dat de arts dit ook zo ervaarde. Er zijn 2 opties: opnieuw opereren, beide kanten okselklieren verwijderen of bestralen....mam zei heel definitief dat ze hier niet aan wilde, beide opties niet. Opereren vond de arts gezien haar leeftijd ook niet verstandig en na doorvragen/praten kon hij ook haar besluit betreft bestraling respecteren: haar huid... op de plekken waar ze bestraald zou moeten worden zou het risico veel te groot zijn op open wonden, gezien haar dunnen huid..... Afgesproken is dat hij eea gaat bepreken met de andere artsen en over 14 dagen wordt dit dan met ons besproken...naar alle waarschijnlijkheid zal er gekozen worden voor medicatie op hormoonbasis, één ervan slikt ze nu ook al. Dit zou, gezien haar leeftijd het beste zijn, maar ze moeten natuurlijk alle risico's doornemen. Verder is er weer vocht afgezogen en zijn alle pleisters heel voorzichtig verwijderd en is de huid rond de resterende hechtingen bedekt met steriel gaas, zonder pleisters...verder heeft ze pijnstillers gekregen, ze waren al bezorgd hoorde ik net via sms van T... ze had geen koorts meer gelukkig en op zich zag de wond er mooi uit. De thuiszorg moet elke avond een lauw-warme zachte straal erop richten, voorzichtig droogdeppen en dan zo laten, niks erop.
Voor komende maandag staat er al een afspraak met de chirurg die haar geopereerd heeft, maar waarschijnlijk moeten we voor die tijd nog een keer om vocht af te zuigen...dit is op zich ook heel normaal, komt vaak voor...oh Frans, de lympheklier is trouwens ook verwijderd aan de linker kant, dat wist ik niet...maar, het kan ook zijn dat het niet meer hoeft nu, dat vocht afzuigen, is heel verschillend per persoon.
Verder belde de HA haar net nog, is terug van vakantie, hij komt volgende week bij haar langs. Ben ik heel blij om, ze is vanaf morgenmiddag weer alleen....woensdag is Janny er en donderdagmorgen ga ik weer, maar eens kijken hoe het gaat. Ze kan zich redden hoor, wil dat ook, maar ze heeft natuurlijk een flinke tik gehad. Dit is één van die situaties waarbij het in haar nadeel werkt dat ze zo flink oogt en overal een antwoord op weet. Ze schatten haar allemaal veel vitaler in, en hoezeer ze ook alles nog wil en kan, het gaat gewoon steeds minder en zij wil dat niet accepteren....we hebben moeten preken om de thuiszorg te verhogen, hebben haar zelfs voor de keus gesteld: óf meer hulp, óf naar een verzorgingshuis, hoewel ze daar dan eigenlijk nog veel te actief voor is. Maar, het werkt wel: er komt nu elke dag hulp voorlopig...afbouwen kunnen we altijd nog!
Wat ook heel mooi was: ze lag daar op de tafel, voor het afzuigen en toen zei ze tegen mij: jouw éne vriendin van de zussen is nu ook in het ziekenhuis met haar man hé? Waar hebben we het dan eigenlijk over, ik met mn 85 jaar! - Jongste en ik zitten weer op de bank met een kop thee en een bakkie. De markt was wel leuk...Steeds weer hetzelfde natuurlijk.
Wat ontzettend grappig Frans dat verhaal van Q en Bibi..Geniet maar lekker van hem. Is A al een maand weg geweest?? De tijd vliegt echt..niet te geloven. Tjonge jullie hebben nog hele klussen in het huis.
Ciel lekker met Jr op stap??
Fyb en J jullie hebben weer een drukke dag vandaag..Spannend weer foto's laten maken. Die zal de longarts dan woensdag met jullie bespreken denk ik?
Olleke wat zeggen ze van je mams. Kan me voorstellen dat je erg moe bent 's avonds. Maar hoop wel dat je het ons nog kunt komen vertellen!
Alfke vakantie al zal dat niet zo voelen. Denk aan je xxxx
Ik kom straks wel even weer zien of er iemand is geweest. - Ik denk aan jullie bij de dokter Olly, hopelijk goed nieuws. Saar heerlijk zo'n weekend toch, dat neemt niemand je meer af. Genieten en nagenieten. Ja heerlijk dat gebabbel van de kleintjes. Q kletst je de oren van het hoofd, aan één stuk door. Was zeer verrast boven een kitten te ontdekken en hij viel zowaar een minuut stil van het zien van de twee littekens op z'n buik. Maar Bibi rende al gauw achter hem aan. Zat op de rand van het bad toen Q erin zat. De badkamer dreef na afloop..
Nu is hij met papi en tata S even naar het petekind van St die ook 3 is geworden net, hij heeft daar al eerder gespeeld en zei gelijk die heeft kippen en dat klopt. R moet even helpen daar met de internetverbinding.
Ik heb "gewoon" geruimd en gedaan zoals een maandagmorgen en ga nu boven de oude slaapkamer van M leeghalen, de wandkasten gaat R er dan uit halen omdat anders het laminaat niet doorlopen kan tot de muur. De kasten meenemen naar één der blokhutten tzt en daar dan de spullen van A in opslaan. Ben benieuwd of die vandaag op komt dagen trouwens. Heb helemaal niet het idee dat ze alweer een maand weg is geweest, komt dat we eraan gewend zijn haar minder vaak te zien dan de anderen, denk ik.
Nou ben ik wel weer uitgel*lt, hoop dat Alf weer gauw langskomt met goede berichten. Fyb sterkte vanmiddag, gelukkig is het rijden geen probleem meer.
Cecil nog lekker junior in de watten leggen vandaag denk ik zo![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Goedemorgen lieverds!!
Wat een verhalen hier en zelfs een maanmanntje hier hahaha wat een mooie foto Ciel!! Klinkt gezellig van zaterdag. Zo fijn als alles zo met elkaar klikt hè. Wat was er op tv dan? Vast iets van sport ofzo.
Je hebt gelijk Fyb we hadden heel mooi weer. Perfecte temperatuur. We hebben gezwommen, die dat wilde natuurlijk. De jongens zijn aan het voetballen geweest. Gewoon lekker hangen en kletsen met de kleintjes spelen..S die zo lief was voor Thomas. Kleine S die onder het zand zat..Wat moesten we lachen toen we uit de auto daar het veld opliepen. Een enorme caravaan van mensen, groot en klein met kleden en koelboxen en kratjes. Pieste bijna in de broek van het lachen en ik niet alleen. Om half zes hadden we gereserveerd bij de wok chinees. Eigenlijk vind ik het daar snel te benauwd en warm en te druk. Nu ook hoor maar wij hadden het heel leuk en gezellig. Om half negen waren we thuis en hebben achter elkaar aan gedouchd. Jongste is nu even weg auto wassen. Ik ga zo het huis door met stofdoek en zuiger. Vanmiddag gaan we naar een zomermarkt en na het eten gaat ze weer naar huis vanavond. Jongste broer is nu eindelijk eens geweest dus..ben benieuwd hoe het vervolg zal zijn..of ie nu vaken even wat laat horen ook. Ik ben blij dat jullie koetsje goed bevalt!! Goed dat jullie hebben gereden gisteren dan ken je hem al en beetje! Jammer dat J zo moe is steeds. Dat dat werkt zeg...dreigen met een klysma!!![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
Jammer voor A dat het zulk slecht weer is steeds. Wij waren in november in Londen toen was het ook wel druilerig natuurlijk maar we hebben ook zon gehad. Wij zijn te kort geweest om te merken dat het dagelijks leven daar zo duur is..Wel jammer voor haar. Gezellig Q om je heen weer een paar dagen. Die stemmetjes zijn ook zo leuk. Grote S heeft vrijdag een hele tijd met hubbie gekletst aan de telefoon...dat klinkt zoooo leuk..Weet je....zegt ie dan hahaha en dan kkomt het verhaal! Schrikken zeg van dat telefoontje. Gelukkig niks aan de hand!
Olleke hoe is het nu met je mams? Je bent meteen uren bezig op zo'n spoedeisende hulp..m,aar gelukkig is het er wel!
Lieve Alf ook nog van mij van harte gefeliciteerd met je mannetje. Ik mis je hier heel erg, maar neem je tijd lieverd. Misschien kun je in de vakantie iets tot rust komen. Het gevoel kun je niet zo maar omzetten en dit raak je nooit kwijt. xxxxx
Ik heb me verslapen vanmorgen...wilde naar bodypump en had de wekker gezet. Om kwart voor 8 was ik wakker en dacht, ik doe m vast uit en ga zo opstaan. Toen ik mn ogen open deed was het 9.20 uur!!!! Heb maar gebeld dat ik niet kwam. Het begon om half tien.
Nou heb hier ook genoeg te doen en heb gisteren ook behoorlijk beweging gehad... - Goeiemorgen zussies,
Logisch dat je 's avonds weinig energie meer hebt Olly, de situatie van je mams is best ingrijpend. Jammer dat T niet langer kan blijven, zeker omdat je mams zich niet goed voelt. Hopelijk krijgen jullie vanmiddag een goede uitslag, ik zal voor jullie duimen. Best spannend en ook dat is vermoeiend. Wel fijn dat jullie met z'n drieën kunnen gaan. xxxx
Hé Cecil, jr. blijft gezellig lang bij jullie. Ach joh, die mannen vermaken zich wel hoor.
Sara sporten of bijkomen van gisteren?
Françoise vandaag weer verder met het schilderen?
Wij krijgen zo meteen bezoek van collega met zijn vriendin en dan vanmiddag naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Het is hier een grijze sombere lucht, ik denk dat het zo gaat regenen. Jammer, zonnetje is gezelliger. - Hoi lieverds...maar ff weer vanaf de werkplek mn neus laten zien, het komt er anders niet van. "s Avonds heb ik er de puf niet meer voor, zit dan wel achter de pc, lees al jullie verhalen, maar er komt niks uit...ben een beetje van de leg, kan me slecht concentreren ook.
Vanmiddag afspraak in ziekenhuis met arts, dan horen we de uitslag en bespreken we hoe nu verder..wel of geen medicijnen, hoeveel hulp etc. T is morgen voor het laatst. Mam kan best veel zelf, maar heeft nog zó weinig energie en voelt zich niet goed.... - Goedemorgen..allemaal
Dat is zeker schrikken Frans......
Ah Fyb..gelukkig viel het mee..en ging het toch goed..je hebt er zelf aardigheid aan gekregen..lijkt het wel.....je voelt je er in thuis..das fijn...
Jammer dat J..zo moe..is hé....
Nee niet wezen fietsen karel ook niet de mannen zaten voor de tv... de hele dag..maar als ze hun maar vermaken.maakt mij niet uit..
Jr..vertrekt morgen weer.....en komt vrijdag terug