Vragen aan Moderator
Dit onderwerp heeft 146 reacties, is 8956 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 05-08-2010 10:39.
volgorde berichten eerst/laatst?
.kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:32 met 99%: zelf verwijderd, oud bericht
reacties
- Goedemorgen,
De vraag of dit ooit in het forum heeft gezeten (ik kan het me eerlijk gezegd niet goed meer herrinneren) staat nog uit bij de technische partij.
Groet,
Kim - dit zal dan ook wel bovenaan komen, ik ben nieuw hier, en helaas ik begrijp er niets van hoe dat hier werkt, geprobeert al die bladzijden te lezen, maar nee nog niet echt duidelijk, of zou het aan mij liggen
![[8-)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-43.gif)
miss iemand die mij een beetje wegwijs kan maken, ondertussen
worstel ik nog even door![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Ja Olly, ik vroeg me ook al af wat ze doen met mensen waar ze niét blij mee zijn...
![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
Laat de zogenaamde uitingen van blijdschap over mij maar achterwege, Pien. Ik geloof ze net zo min als de uitlatingen van die bepaalde forummer, die eigenlijk het tegenovergestelde bedoelde van wat ze schreef, waarvan ik jou eigenlijk ook "verdenk". Ook als het niét sarcastisch bedoeld was: zeg het maar niet, denk je werkelijk dat ik me er iéts van aantrek van wat JIJ van me denkt of hoe blij of niet blij je van mij wordt? Ik hoéf geen zogenaamde schouderklopjes, zéker niet van jou. Ik hoop dat ik hiermee weer duidelijk ben geweest.
Overigens: ik zou willen dat er geen meldingen moeten gemaakt worden van reclame en/of enquêtes... Simpel op te lossen door drie keer per dag even te kijken. Op andere fora is ook weekendpermanentie om "rare dingen" te vermijden, maar ja, andere fora hebben ook een goede (werkende) technische ploeg... - Dan hebben jullie een heel vreemde manier van omgaan met mensen waar je blij mee bent.....
![[:(]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-6.gif)
![[+o(]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-41.gif)
- Kafka, dank je wel voor het feit, dat ondanks je besloten hebt niet meer te reageren, toch meldingen doet. Jij hebt geen vertrouwen in ons, wij zijn wel blij met jou.
Pien. - Hoi Kafka,
Dank voor je duidelijkheid. Ik stuur je bericht rechtstreeks naar techniek door.
Bedankt ook voor je felicitatie!
Groetjes,
Kimquote:kafka schreef op 14 juli 2010 @ 21:27:
Kim, het is hun woord tegen het mijne. Ik heb in het begin wèl kunnen veranderen per topic. Maar ja, als de ivoren toren van onbekwame techneuten iets zegt, wie zijn de forummers dan? Lastige vliegen die je doodmept.
Ze snappen het niet? OK, duidelijkheid.
Ik zit op een topic. Bij voorbeeld: "volgorde berichten eerst/laatst".
Dan kan ik bovenaan kiezen tussen 1 2 3 laatste/volgende.
Ik kan ook onderaan kiezen tussen 1 2 3 laatste/volgende.
In het begin van het forum stond er onderaan OOK de optie "volgorde berichten eerst/laatst".
Ik ga niet meer reageren, ik ga geen meldingen meer doen, het is boter aan de galg. Zoals ik gisteren zei: ze kunnen niet, ze willen niet, ze zijn bovendien (zoals de echte oude Antwerpenaren zeggen) "te stoem oem veur ne poeppewinkel te ston dàànse" - te dom om voor een poppenwinkel te staan dansen). Wat zullen ze blij zijn, nu kunnen ze gewoon op hun krent zitten en hoeven niets meer te doen. Wie weet, misschien gebeurt er nog een wonder in Margrietforumland en doen ze toch nog iets wat een positief resultaat oplevert, wat dit en de andere punten betreft. Iedereen heeft al afgehaakt, ik heb het het langste volgehouden, en nu is "mijn potteke vol", dan blijft het maar een vierkant draaiend forum.
Kim, gemeend proficiat met je zwangerschap. - Kim, het is hun woord tegen het mijne. Ik heb in het begin wèl kunnen veranderen per topic. Maar ja, als de ivoren toren van onbekwame techneuten iets zegt, wie zijn de forummers dan? Lastige vliegen die je doodmept.
Ze snappen het niet? OK, duidelijkheid.
Ik zit op een topic. Bij voorbeeld: "volgorde berichten eerst/laatst".
Dan kan ik bovenaan kiezen tussen 1 2 3 laatste/volgende.
Ik kan ook onderaan kiezen tussen 1 2 3 laatste/volgende.
In het begin van het forum stond er onderaan OOK de optie "volgorde berichten eerst/laatst".
Ik ga niet meer reageren, ik ga geen meldingen meer doen, het is boter aan de galg. Zoals ik gisteren zei: ze kunnen niet, ze willen niet, ze zijn bovendien (zoals de echte oude Antwerpenaren zeggen) "te stoem oem veur ne poeppewinkel te ston dàànse" - te dom om voor een poppenwinkel te staan dansen). Wat zullen ze blij zijn, nu kunnen ze gewoon op hun krent zitten en hoeven niets meer te doen. Wie weet, misschien gebeurt er nog een wonder in Margrietforumland en doen ze toch nog iets wat een positief resultaat oplevert, wat dit en de andere punten betreft. Iedereen heeft al afgehaakt, ik heb het het langste volgehouden, en nu is "mijn potteke vol", dan blijft het maar een vierkant draaiend forum.
Kim, gemeend proficiat met je zwangerschap.kafka wijzigde dit bericht op 14-07-2010 21:38 met 71%: aanvulling - Beste mensen,
Volgens techniek heeft het kiezen van een volgorde er nooit per topic ingezeten. Zij hebben hun documentatie erbij gepakt en dit niet kunnen vinden. Volgorde kies je in je foruminstelling.
Per thema/lijst met alle topics binnen dat thema (bijvoorbeeld gezondheid) kun je bovenaan volgorde kiezen (van nieuw naar oud of van oud naar nieuw etc). Ga je in een topic, dan kun je in je foruminstellingen kiezen of je het van oud naar nieuw of van nieuw naar oud wilt hebben. Dat was eerst een probleem, maar is nu opgelost.
Deze instelling wordt ook meegenomen als je via 'Plaats een reactie' een berichtje plaatst. Dan staan de berichten onder het redactievenster ook in dezelfde instelling als de door jou gekozen berichtenvolgorde. Dit was naar mijn weten altijd al zo.
De technische afdeling heeft meegelezen op dit topic en voor hun is niet helemaal duidelijk wat jullie bedoelen, aangezien zij zeggen dat het kiezen van berichtenvolgorde nooit bovenaan een topic heeft gestaan.
Mijn vraag aan jullie is dan ook: ziet techniek iets over het hoofd en bedoelen jullie iets anders? (ik was ook van mening dat het over het kiezen van berichtenvolgorde en keuze 'berichten ouder dan 7 dagen etc' ging, maar ik kan ook abuis zijn (ben zwanger, dus dan weet je het wel! hahah)
Ik hoor het graag!
Kim - Gezien het feit dat een half jaar geleden deze optie er wèl was, dus wèl "in het totaalpakket zat", vind ik het op zijn zachtst gezegd verdacht dat die nog altijd niet terug is. Ook hier quote ik mijn reactie van op een ander topic.quote:kafka schreef op 13 juli 2010 @ 16:30:
Kim, "het kan langer duren", dat is een eufemisme voor "het gebeurt lekker niet". Dat is mijn ervaring met het Margrietforum. Hoe lang zijn bepaalde dingen al "neergelegd bij de technische dienst"? Ga maar eens kijken: ze liggen er nog net zo, onder een laagje stof. Het komt me uitermate ongeloofwaardig voor dat in het vorige forum drie jaar niets gebeurd is, toch niet iets dat resultaat had, en dat in dit forum na een half jaar ook nog niets gebeurd is. O ja, één keer zijn ze snel geweest. Toen ik gemeld had dat er kon ingelogd worden met een willekeurig wachtwoord. Maar ja, dàt zou natuurlijk consequenties hebben gehad: de wet op de privacy en de boetes die daarvoor zouden moeten betaald worden. Alle andere dingen, och, dat zijn die achterlijke forummers maar, dààr hoeven we geen moeite voor te doen.
Ik geloof dus totaal niet dat ze ook maar van plàn zijn om wàt dan ook te verbeteren, aan te passen, te veranderen. Het is makkelijker om alles op zijn beloop te laten. Zèg dat dan, dan weten we tenminste "waaraan en waaraf". Maar neen, dat kan niet, er moet altijd met rookgordijnen worden gewerkt. "Kim, zwaai nog eens met een rookgordijn!" En dat doet Kim dan ook. Poehéé, ik zou niet graag in je schoenen staan. Liegen voor iemand anders (want daar komt het op neer, al zul jij dat in alle toonaarden ontkennen) is totaal onleuk. - Nog altijd geen keuzemogelijkheid per topic.
- In plaats van te werken aan ècht belangrijke dingen, zitten de beunhazen hun tijd te verdoen met oranje kleurtjes...!!!!
- OK, dat krijg ik dan wel als sinterklaascadeautje.
- 'Heb het uitstaan' is inderdaad het nieuwe 'we geven het door'
. Anders wordt het ook zo saai he!
Ik heb gisteren gelijk weer een mail de deur uitgedaan. Zodra ik daar antwoord op heb, laat ik het weten.
Kim - "Heb ik uitstaan" - de nieuwste variatie op het thema "we nemen het mee"???Qua rookwolk-creativiteit kan ik echt nog wel wat leren hier...
Ik zal elke dag blijven vragen, want anders zijn er zó drie maanden om zonder dat er iéts gebeurd is, "uitstaan", "meenemen", beloven "dat het binnen deze of volgende week opgelost is", dat alles ten spijt!!! (Zoals met de "paginering van categorieën"...)kafka wijzigde dit bericht op 05-07-2010 18:52 met 24%: aanvulling - Hoi Kafka,
Niet vergeten hoor: heb ik al uitstaan bij techniek.
Groeten,
Kimquote:kafka schreef op 03 juli 2010 @ 21:02:
En? De keuzemogelijkheid per topic? (Ik vraag het nog maar eens, voor iemand denkt dat ik het vergeten ben door 20 mannen die achter een balletje aanrennen en 2 die proberen dat tegen te houden, terwijl er een gek met een fluitje rondhuppelt, een paar onnozelaars met een vlaggetje zwaaien, wat gangstertypes een hartaanval krijgen aan de kant, en een duizendkoppig publiek zich een hyperventilatie blaast op zogenaamd Afrikaanse lawaaitoetertjes). - En? De keuzemogelijkheid per topic? (Ik vraag het nog maar eens, voor iemand denkt dat ik het vergeten ben door 20 mannen die achter een balletje aanrennen en 2 die proberen dat tegen te houden, terwijl er een gek met een fluitje rondhuppelt, een paar onnozelaars met een vlaggetje zwaaien, wat gangstertypes een hartaanval krijgen aan de kant, en een duizendkoppig publiek zich een hyperventilatie blaast op zogenaamd Afrikaanse lawaaitoetertjes).kafka wijzigde dit bericht op 03-07-2010 21:21 met 106%: aanvulling
- Goedemorgen,
Misschien nam ik wel iets te snel aan dat de problemen voor iedereen verholpen zijn, maar omdat jullie hadden aangegeven dat dit probleem er was, was ik erg blij te horen dat jullie in ieder geval dit probleem niet meer hebben. Dus: als er nog mensen zijn met dit probleem, dan hoor ik het graag en kan ik pas echt bepalen of dit probleem voor iedereen is opgelost!
En: voetbal kijken vanmiddag?
Groetjes,
Kim - Nee Kafka, dat zal niemand meer lukken, hahaha, laat ons maar lekker een Belgske en een Hollander zijn...
![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
Karma, met de zusterforums bedoel ik niet het zusjestopic, maar de Libelle en Viva enz. daar gaat het er niet zo aardig aan toe, lees daar eens bij de vragen en problemen...daar zitten ze met diezelfde takkeboom enz waardeloos forum, logisch, dezelfde mensen zitten daar achter de knoppen, hoe daar de forummers reageren, zijn Kafka en ik doetjes bij...
Ik ga me er voorlopig maar niet meer druk om maken en vertrek lekker weer naar de tuin...
Goedenávond!roosje40 wijzigde dit bericht op 01-07-2010 22:01 met 0% - Karma, er zijn twee mogelijkheden om een reactie te plaatsen. Ofwel klik je bovenaan op "plaats reactie", ofwel ga je helemaal naar onder in het topic, daar staat al een reactiekadertje klaar. Als je bovenaan klikt, krijg je de berichten er onder, en "andersom andersom". Ik zweer bij word-documenten...
(Lau, ze zullen nooit kunnen zeggen dat onze twee nicknames slechts één persoon zijn, hahaha).
Ik snap jullie best wel hoor, maar we zijn volgens mij wel de enige 3 die proberen om het tot een goedwerkend en gebruikersvriendleijk forum te maken.....quote:lau schreef op 01 juli 2010 @ 17:46:
Volgende probleem.....Met het omdraaien van de berichten is het ook meteen omgedraaid, als je een berichtje tikt.
Niet handig, omdat je dan niet makkelijk terug kunt lezen.....
Maar ja...ik zeg niks meer....![[:#]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-16.gif)
Waar zijn die zusjes dan? Klagen moet toch hier?
Ik heb ooit al eens bij een moderator geïnformeerd wat voor instelling het kan zijn dat je geen reclame ziet. Dan kan ik het namelijk op deze kleine laptop ook zo instellen, want dat is gewoon een genot!
Ik heb trouwens op mijn grote laptop op sommige sites wel reclame maar niet zo storend als hier!!
Nu ik dit bericht typ staat het bericht ook hieronder en dus ook de plaatjes.
Dus wat is er bij jou anders dan?karma wijzigde dit bericht op 01-07-2010 19:52 met 1%- Volgende probleem.....Met het omdraaien van de berichten is het ook meteen omgedraaid, als je een berichtje tikt.
Niet handig, omdat je dan niet makkelijk terug kunt lezen.....
Maar ja...ik zeg niks meer....![[:#]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-16.gif)

Kijk even naar de tijd Kafka....hahaha- Bingo, Lau! Samen op 't zelfde moment!