Vragen aan Moderator
Dit onderwerp heeft 15 reacties, is 1955 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 11-09-2010 14:18.
Goh..... ik weet wel hoe het beter zou kunnen zijn omdat het ooit beter was, maar ik heb verder totaal geen verstand van websites bouwen hoor.......quote:tanjan schreef op 11 september 2010 @ 10:26:
Naar aanleiding van onderstaande discussie en discussies elders over het functioneren van het forum vroeg ik me af hoe je Margriet moderator wordt en of dat niet iets is voor Kafka en Karma. Beiden zijn zeer actief op het forum. Weten goed wat er speelt onder de gebruikers en zijn niet altijd tevreden. Beiden weten ook heel goed hoe het beter kan. Onder het motto: Mopperen is goed maar problemen aanpakken is beter leek me dit wel een goed idee.
Groeten
Tanja
.- Hoi Tanjan, ik wist niet goed hoe ik jouw berichtje moest interpreteren, maar nu wel.
Ik zou (soms) graag de technische mensen even héél duidelijk willen maken wat er allemaal mis loopt; heb in het verleden wel eens gevraagd of we ze niet rechtstreeks kunnen bereiken i.p.v. via de moderatoren. Niet omdat ik denk dat die hun werk niet doen, maar omdat ik denk dat de technici dan misschién wèl in actie zouden schieten, al was het maar om van het gezeur van de forummers af te zijn, haha. Maar op die vraag was het antwoord "njet" (en dat snap ik ook wel een beetje).