Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // geen forum "voorstellen"?

Dit onderwerp heeft 4 reacties, is 721 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 21-08-2010 22:43.

1. geen forum "voorstellen"?

Afbeelding van Meli2009
    Dit onderwerp is gestart door Meli2009
    19-08-2010, 19:00

Beste moderator,

ik ben nieuw hier en ben aan het zoeken van het forum, waar men zich voorstelt, maar dit lijkt het hier niet te geven, toch? Vind het een beetje jammer, want als zo een forum zou bestaan zou je meteen kontakt krijgen met andere mensen, die ook op dezelfde dag of maand beginnen hier...

Meli2009

1. Fransje, ik volg je wel.

Ben Kneeltje en behoor ook tot de "oudjes", denk dat ik hier nu zo'n 6 jaar meeklets.  Kon het bij mijn profiel niet precies vinden. Ben (bijna) 62 jaar, getrouwd, 2 dochters met schoonzonen. 4 Kleinkinderen, 1 jongen en 3 meisjes. Ben destijds begonnen met zo hier en daar meekletsen. Daarna met een aantal ( vaste) dames op een topic begonnen. Inmiddels "kletsen" we besloten en hebben we elkaar ook al regelmatig in het  "echt" gezien. Ik werk niet meer buitenshuis, sinds mijn man met fut/pensioen is. En dat bevalt me prima, verveel me niet gauw.

Hou van lezen en natuurlijk internetten, koken en mag ook zo af en toe winkelen. Mijn jongste kleinkids zijn regelmatig hier, daar genieten we enorm van. Met de oudste 2 heb ik vaak sms, msn of mailcontact. Die wonen iets verder weg.

Woon op de Veluwe en hou van reizen, dat doen we ook een paar keer per jaar. Soms met de caravan en soms [ap]

Hoop dat jij het hier ook naar je zin zult hebben, wens je er veel plezier bij.

Wie volgt???? [:D]
    kneeltje wijzigde dit bericht op 21-08-2010 22:47 met 2%

2. Je hebt hem inmiddels al gestart Meli en op zich een prima idee hoor. Vele "oudjes" kennen elkaar hier, maar ook dan is af en toe voorstellen voor de nieuwelingen niet overbodig, op vele forums gebeurt het zo.
    Ik heet Françoise en schrijf hier sinds januari 2005. Ik ben 50, heb 4 dochters en 2 kleinzonen, ben getrouwd met een Fransman (eigenlijk een Breton) en woon bijna 30 jaar in Bretagne. Ik was wijkverpleegkundige en ambulanceverpleegkundige bij de vrijwillige brandweer. Een auto ongeluk maakte hieraan een einde, sindsdien, heb ik forumtijd. Ons huis staat te koop, we gaan verhuizen naar manliefs geboortehuis, daar hebben we onze moestuin, bijen, schapen, boomgaard, bosje, weiland, vijver.
    Terug naar de natuur zonder buren, nu alle kinderen het huis uit zijn. We hebben een Golden Retriever pup van 4 en halve maand, de kleindochter van onze eigen overleden honden.  Verder een poes en een je weet wel kater.
    Wie volgt? [;)]
    francoise2 wijzigde dit bericht op 21-08-2010 21:08 met 0%

3. Ik zou graag zo een topic openen, maar ik weet niet in welke ondercategorie van deze forum... alle hebben namen, waar het niet echt mogelijk is om zo een topic te starten...

Meli

4. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    20-08-2010, 00:45

Ik vind het een goed idee,  Misschien kun je een nieuwe topic openen? Wie weet hoe veel reacties er op komen!

advertentie