Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // inlogproblemen.
Dit onderwerp heeft 74 reacties, is 5585 keer bekeken, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 26-11-2010 14:31. Dit onderwerp is gesloten!
inlogproblemen.
Hallo moderator,
De laatste dagen krijg ik steeds als ik inlog linksonder het scherm dat ik me weer moet inloggen en als ik dat doe geeft het aan dat het emailadres onjuist is. Ik blijk toch wel ingelogd te zijn.
Lastig is dit,
Groeten, Noordzee
reacties
![[:#]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-16.gif)
- Psst, Karma, ze hebben het niet graag dat je het hier op het forum zegt!
Als we alles via mail doen, kunnen ze ons wijsmaken dat het aan ons ligt en dat we de enigen zijn waar het mis mee loopt!!! ![[+o(]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-41.gif)
Ik heb al legio mails gestuurd, de gegevens zijn al lang bekend, dus dat doe ik niet meer. Ik zal, als ik wat te zeggen heb, dat "open en (figuurlijk) bloot", het hier op het forum doen! (En uiteraard mijn berichten bewaren, voor als er weer eens een verwijdermoment komt). Dit in het kader van de transparantie, niét omdat ik wil stoken (want dat denken "zij bij Margriet", totaal onterecht, van mij).kafka wijzigde dit bericht op 10-09-2010 13:00 met 55%: aanvulling - Net was de site offline, gelukkig had ik mijn reacties in Word getypt.
Maar ik moest dus wel weer opnieuw inloggen toen hij het weer deed. Mailadres kwam wel automatisch in beeld en ik heb weer onthouden aangevinkt dus ben benieuwd. - Goedemorgen,
Het spijt me jullie te moeten mededelen dat de inlogproblemen nog steeds niet zijn opgelost. En het zal waarschijnlijk ook nog wel een tijdje gaan duren. Heel erg vervelend voor alle gebruikers. Het handigst is om per email te reageren met je naam en inloggegevens zodat ik een lijst met voorbeelden heb waar dan ook individueel naar gekeken kan worden. Tot zover!
Hartelijke groet Moderator MargrietModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-09-2010 12:01 met 0% - Even jullie op de hoogte houden (ik quote vanuit "overzicht openstaande dingen" in de categorie "vraag en antwoord"). Dus jullie weten wat je te doen staat!
(Ik heb geen zin weggelaten, het bericht eindigde op een komma).quote:margrietmoderator2 schreef op 10 september 2010 @ 01:04:
Kafka, je weet inmiddels klachten graag per email, - Vorige week ging het even een paar dagen goed,moest ik niet opnieuw inloggen,vandaag wast weer als vanouds...e-mail en wachtwoord.Dus niet ff snel reageren.Heb het overigens enkel bij dit forum,het heeft niks met de pc te maken.Hoop dat er nu eindelijk eens iets aan gedaan kan worden!
- Karma, als het alleen op het werk was, zou ik denken dat het aan dat computersysteem lag. Intern netwerk en zo van die dingen. Maar thuis? Zelfde laptop, zelfde provider, ik maak regelmatig schoon, er is (wàt “zij bij Margriet” ook mogen beweren) “iets” mis bij Margriet zèlf. En dat “iets” heeft ook zijn invloed op het feit dat ik op het werk telkens opnieuw moet inloggen, mèt mailadres, mèt wachtwoord. Ik heb hier (thuis) net alwéér mijn mailadres èn mijn wachtwoord ingevuld… “Ze zijn eraan bezig”, “ze vinden niet wat het is”, “o, is het nog niet opgelost? we dachten van wel”, “het neemt langer tijd in beslag dan we kunnen inschatten, nog wat geduld”, “het zal wel aan Kafka liggen”… Het ligt in elk geval niét aan Kafka. Die vinkt het braaf elke dag opnieuw aan, het heeft meer dan een half jaar gewerkt, en er is niéts veranderd aan mijn instellingen.kafka wijzigde dit bericht op 08-09-2010 19:32 met 10%: aanvulling
- Soms kan het ook aan een instelling op je pc liggen. Ook updates van Windows doen soms rare dingen......
Voor onthouden op je pc moet volgens mij auto aanvullen aangevinkt zijn en ook moet je browser (IE oid) niet ingesteld zijn met de optie dat cookie's worden verwijderd bij afsluiten.
Maar dat weet jij vast wel, Kafka. En ik dus ook en toch bij mij ook af en toe geen automatisch inloggen.
En trouwens: als ik de nieuwsbrief lees en doorklik omdat ik iets uitgebreider wil bekijken dan zou ik meteen ingelogd moeten zijn omdat ik de site de hele dag open heb staan maar dat is ook niet altijd het geval.....karma wijzigde dit bericht op 08-09-2010 12:19 met 21% - Jullie hebben geluk, Karma & Kneeltje... Thuis moet ik zowel mijn mailadres als mijn wachtwoord telkens hélemaal invoeren als ik mijn computer heb afgezet (maar dan wordt het wel de rest van de dag "onthouden", dàt is in elk geval verbeterd). Op het werk moet ik èlke keer als ik op deze site kom, alles hélemaal invoeren... En ja, ik hèb "onthouden" aangevinkt!!! (Voor me dat gevraagd wordt). Ook krijg ik géén mailadres als ik in het "mailadreskadertje" klik, noch thuis, noch op het werk. Dat was een paar maanden geleden nog wèl het geval. Maar naar 't schijnt zijn ze eraan bezig, dus, nog maar eens een tijd (lange tijd) geduld oefenen...
- Ik heb de Margrietsite bij mijn favorieten gezet en hoef nooit in te loggen. Alleen als er iets bijzonders met de laptop is gebeurd, anders kent Margriet mij meteen.
![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
- Laptop dus het hele weekend rust gegund en zowaar vanmorgen gelijk ingelogd hier!
Bij mij werkt het onthouden dus wel.
Karma - Net als jij hoop ik dat het snel opgelost wordt. Het is heel vervelend, Ook ik moet ervaren dat inloggen niet gaat zoals we het willen fftt.. Ik hoop dan ook dat we volgende week niet meer van alles hoeven in te vullen.
- ("Hi" is pubertaal en als ik daarmee word "aangeschreven" (tenzij door pubers of door vrienden), voel ik dat niet echt aan als vriendelijk, maar als respectloos of onbeleefd. Is een jaar of twee geleden ook al eens vermeld... (toen ging het over "hoi hoi" en ik weet niet of dié puberkreet door dezelfde persoon werd geuit). We hebben niet samen in de zandbak gespeeld... Maar inderdaad: dàt is het minste van mijn zorgen (daar ga ik geen nieuw topic voor openen of een mail voor sturen), daarom had ik het ook in een ps gezet, en als er niet op gereageerd was, had ik deze reactie (die niet "onvriendelijk" bedoeld was, eerder "opvoedend") ook niet neergezet.)
"Back to business" : ik heb net weer helemaal overnieuw moeten inloggen, compleet met mailadres en wachtwoord. Het is fijn dat er aan gewerkt wordt, en ik ben net als voor de andere openstaande dingen die al maanden aanslepen, gekend bij moderatoren en andere Margriet-instanties, in afwachting van een positief resultaat.kafka wijzigde dit bericht op 03-09-2010 09:03 met 9%: tikfoutje - Hi Kafka, ( jij wilt lezen hallo kafka).
Ik heb zelf ook een probleem met inloggen, ik moet er meer moeite voor doen. Er wordt hard aan gewerkt. Het is hier niet de bedoeling om op woordgebruik te reageren. Zullen we het bij vragen aan moderator houden? Als je hier moeite mee hebt, je weet het emailadres. We willen het graag vriendelijk houden op het forum. - Ik heb het net wéér twéé keer gehad (terwijl ik toch "onthouden" had aangevinkt...)
Het is fijn dat jullie het weten, en ik hoop maar dat er wat aan gedaan wordt, dat resultaten afwerpt... Zou het nog dit kalenderjaar lukken? Effe rekenen... nog géén vier maanden, dat wordt problematisch. Dit sarcasme is gevoed door de ervaring!
P.S. ("Hi"? Hoe bedoelu? Hihi ken ik wel, en ik weet dat onze noorderburen zuinig zijn, maar echt om te lachen is dit niet, haha. Wat is er mis met "goede middag"? Of zelfs met "hallo"? Want ik dènk dat dàt bedoeld wordt...) - Hi dames,
Ik heb een melding gemaakt dat de aanvinkoptie voor het onthouden van je emailadres niet meer naar behoren werkt bij sommige van jullie. En dat je soms zelfs opnieuw moet inloggen terwijl je dat al was. Vervelend dat dit probleem weer opduikt. Ik houd jullie op de hoogte.
Groet, moderator Margriet - VROEGER (tot een week geleden) kreeg ik dat ook, maar nu ook al niet meer. De processie van Echternach dus (drie stappen vooruit, een achteruit), maar heel erg andersom (zes stappen achteruit, een halve stap vooruit).
- Als ik in het lege vakje klik dan krijg ik mijn mailadres in beeld, dat valt toch onder auto-aanvullen op de betreffende pc/laptop?
Dat staat volgens mij los van onthouden op de site.
Dan moet je gewoon automatisch ingelogd worden.
Dat kan ik nu niet te checken, heb teveel sites openstaan die ik nog nodig heb vandaag. Sluit hem dit weekend weer eens helemaal af omdat we weggaan. Meestal staat mijn laptop op standby.
Ik zal dinsdag zien wat er gebeurd als ik de boel weer opstart. - Zèlfs het mailadres wordt niet onthouden... en neen, ik heb niets gewijzigd aan mijn instellingen!!!
- Bij mij wordt het mailadres wel onthouden, tenmiste op mijn kleine laptopje wel. Grote zou ik even moeten checken...
- Ik moet nu TELKENS mijn héle mailadres en mijn wachtwoord invoeren... Dat "onthouden"-vakje heeft dus totaal geen nut meer. Misschien een idee om het te "verwijderen"?
- Ik had het ook gemerkt maar dacht dat het kwam omdat ik een cleaner programma had laten draaien.....
Te laat om Kim een leuk zwang sch verlof toe te wensen........ - Het beste, Kim! Geniet ervan.
- Hoi Kafka,
Ik had er toevallig vanmorgen ook last van, maar dacht dat het aan mij zou liggen en dat ik gewoon vergeten was 'onthouden'aan te vinken. Niet dus. Ik laat het door een collega oppakken. Ik ga namelijk na vandaag echt met zwangerschapsverlof.
Groeten,
Kimquote:kafka schreef op 31 augustus 2010 @ 19:25:
Ondanks het feit dat ik "onthouden" heb aangevinkt, is het de laatste paar dagen op mijn beide 'locaties' (werk en thuis) al diverse keren gebeurd dat ik zowel mijn mailadres als mijn wachtwoord volledig moet intikken...
(Waarom meld ik het eigenlijk? De antwoorden zijn gekend...) - Ondanks het feit dat ik "onthouden" heb aangevinkt, is het de laatste paar dagen op mijn beide 'locaties' (werk en thuis) al diverse keren gebeurd dat ik zowel mijn mailadres als mijn wachtwoord volledig moet intikken...
(Waarom meld ik het eigenlijk? De antwoorden zijn gekend...)