Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Wie durft/ deel 6

Dit onderwerp heeft 1386 reacties, is 131880 keer bekeken, en bestaat uit 56 pagina's. U bent momenteel op pagina 7 van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 14:06.

1. Wie durft/ deel 6

Afbeelding van kneeltje
    Dit onderwerp is gestart door kneeltje
    05-01-2010, 15:44

[fgcolor=#ff0000]Dames, ik ben zo vrij om met een nieuwe Wie Durft te beginnen 
    Na een antwoord, graag een nieuwe vraag!!!!
    [/fgcolor]
    kneeltje wijzigde dit bericht op 15-01-2010 22:31 met 64%

reacties

1. Ergens is het bij mij ( toch een echt hollandse meid) een klein beetje mis gegaan.
    Ik geef niks om schaatsen. Vind het leuk om te zien op tv, maar verder niet aan mij besteed. Wandel graag in de sneeuw, maar op het ijs krijgen ze mij niet (meer).

En jij??

2.  Ik gun het al die mensen die het graag wilen, maar van die hele hype werd ik wel een beetje gek. Of er niks belangrijkers meer te melden is.

Heb jij al geschaatst??????

3.  Wij nemen het zoals het komt,
    gebruiken het liefst de auto niet,lekker uiteten,lezen,wandelen of op een terrasje zitten.En als er es zon is,genieten we ook daar van.....zittend,liggend of lopend.....
    niets moet,alles mag.....

Wat vind/ vondje van het hele elfstedengedoe?

4.  Om en om, dagje luieren, dagje actief.

Laat de vraag staan!!!!!!

5. No way girl.. wil wel 3 weken wintersporten...

zomervakantie: doe vakantie of luieren in de zon?

6. Ja, 1x, na 2 dagen had ik het wel gezien, doodeng! Doe mij maar warm, zomer, groen...
    Wie kijkt er ook het liefst van binnen uit naar de sneeuw?

7.  Thee met verse gember, warm van binnen warm van buiten.

Heb jij ooit op skies gestaan??????

8. Eigenlijk nooit, het is net of het me niet staat.

Wat vindt jij een lekker drankje met dit weer?

9.  Ja, ik gebruik altijd lippenstift .Heb nooit ruwe of gesprongen lippen.

Gebruik jij lippenstift.???????

10. Nee, ik vind het ook niet mooi..

Gebruik jij ook lippenstift?

11.  Jaaaaaahhhhh, maar dat heb ik thuis nooit verteld. En gelukkig hebben mijn kids die neiging ook nooit gehad.

Hebt jij wel eens overwogen om je wenkbrauwen, eyliner permanent te laten zetten. Soort tatoo dus????

12. Januari 2009, laatste rondje van nog geen 30 meter.. vlak voor mijn knie operatie..

Heb jij vroeger wel gedaan aan schotsje lopen? (voor wie niet weet wat dat is.. bij dooi van schots naar schots springen om naar de overkant van de vijver te komen)

13.  het laatst toen ik 14 was....ik zakte door het ijs en had hele natte koude benen,was met school dus moesr gewoon verderschaatsen.
    Ervoor was de lol er al af eigenlijk.....paar jaar eerder brak ik mn stuit en een jaar of wat daarvoor viel ik en had ik een hersenschudding............ik doe het dus nooooit meer,dat is voor mij niet weggelegd zulke dingen.

Wanneer schaatste jij voor het laatst?

14. 47 jaar geleden, toen was ik 9, was er niet goed in en toen heel hard onderuit geschaatst door een puber. Dat was het dan [:(]  Nooit meer gedaan, ben toch al niet zo'n fan van kou.. Ik vind de dagelijkse fietstocht wel genoeg!
    Laat de vraag staan.

15.  Nee, ikke niet ben veel te bang dat ik onderuit ga en een pols of iets anders breek. Ga over ruim 2 weken met vakantie dat kan ik niet hebben.

Wanner heb jij voor het laatst geschaatst??????

16. Het lijkt hier op het moment wel voorjaar, maar ik heb meestal wat pinda's in de bomen..maar dat doe ik in de zomer ook..

Ga jij schaatsen als het mogenlijk is?

17. Ja, hier al een poosje. De mezenbollen zijn niet aan te slepen [:D] . Oude appels vinden ook aftrek.

Laat de vraag nog een keer staan.

18. Nee liegen niet, maar ook wel eens een 'ik draai me er uit' moment [:$]
    Deze laat ik staan met een kleine hint in een heel andere richting: hangt het vogelvoer al buiten?

19. Hooguit een little white lie, maar ik vermoed dat iedereen dat weleens heeft.

Ik laat de vraag staan

20. Net als bij Jerney, geen rommel is een leeg hoofd. Weten jullie dat dit betekent dat je ergens controle over wil hebben? Nou dan maar...
    Spik en span ben ik niet, maar vooral toilet moet schoon zijn. Kookplaat wordt iedere dag gedaan wel 2 X, geen afwasmachine hier en als ik dan toch een sopje heb..
    Man hier is electriciën met 2 rechter handen. Hoe zelfstandig ik ook was, ik heb me afhankelijk gemaakt hier in huis wat dit betreft, klusjes zijn voor hem en ik weet niet veel meer hier. Ik vind het wel een eng idee, stel...  Dan zal/moet ik tijd maken om alles zelf weer uit te zoeken.  Nu is dit een druk gezin en ik blij dat dat ik wat uit handen kan geven.

Nieuwe vraag:
    Liegen jullie wel eens?

21.  Vraag blijft staan!!!!!!!!!!. 

Janita, jij vergeet heel vaak een neiuwe vraag te stellen.http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-10.gif

22. Tja en dan ik....
    Ik ben in mijn eentje en niet zo handig ook nog'.
    Maar ik heb een handige kleinzoon van 17jr en ja hoor als ik die bel , dan komt ie als hij er eventjes tijd voor heeft.
    En dan heb ik ook nog een heel goede vriend die ook niet te berord is om iets voor mij te doen.
    Deze vriend ken ik al jaren en jaren. dus dames nee niet wat jullie [ misschien??] denken hoor hahahaha..
    Vele gr van JANITA.

23. Mijn man, gaten boren, nieuwe deurkruk, electra, zijn klusjes die hij doet en waar hij goed in is. Electra kom ik sowieso niet aan, doodeng. Ik kan wel dingen zelf, maar ben niet de handigste [:D]
    Laat de vraag staan, benieuwd wie er wel zelf zo handig is...

24.  Manlief doet het meeste, dakgoten leeg maken, gaatjes boren en piepende dingen maken. Maar mocht hij er niet zijn, dan kan ik zelf ook aardig wat doen.

Laat de vraag staan........

25. Dingen waar je bij zou moeten kruipen.. kan ik niet meer he?

wie doet de reparatieklussen bij je thuis.. en wat zoal?

advertentie