Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Wie durft/ deel 6

Dit onderwerp heeft 1386 reacties, is 131881 keer bekeken, en bestaat uit 56 pagina's. U bent momenteel op pagina 6 van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 14:06.

1. Wie durft/ deel 6

Afbeelding van kneeltje
    Dit onderwerp is gestart door kneeltje
    05-01-2010, 15:44

[fgcolor=#ff0000]Dames, ik ben zo vrij om met een nieuwe Wie Durft te beginnen 
    Na een antwoord, graag een nieuwe vraag!!!!
    [/fgcolor]
    kneeltje wijzigde dit bericht op 15-01-2010 22:31 met 64%

reacties

1. Ja ,,JOKE,,Ik ben al zoekende..ook omdat ik binnenkort jarig ben... En ik denk dat ik voor het eerst sinds vele jaren ,,,,,,,,,ja,ja ,een jurkje koop.,,,Dus dat wordt ..shoppen geblazen.
    Hier de vraag .....zijn jullie een broeken-mens of een rokken[jurken] mens?????

2. Afbeelding van joke_de_bruijn
    joke_de_bruijn
    17-02-2012, 18:19

Ik mis bloeiende planten in de tuin. Door de sneeuw en de vorst hebben de viooltjes hun kopjes laten hangen. Er moet eerst een lekker zonnetje komen en dan komt het wel goed.

Hebben jullie ook zo'n zin om een lente outfit te gaan kopen?
    joke_de_bruijn wijzigde dit bericht op 17-02-2012 18:21 met 80%: verkeerde vraag beantwoord

3. Heb door de jaren heen, wel alles. Als de zomer wat meewerkt is het een paradijsje.

Wat missen jullie in je tuin enz.?

4. Vind dat ook wel erg leuk om te doen.

Wat mis je in je tuin/balkon/dakterras?

5. Ja, heerlijk alles weer fris groen. Lekker buiten ,vogels fluiten (rijmt mooi)
    bloemen ruiken   , enz.enz. Maar voor het zover is duurt het nog minstens zes  weken.   Even geduld nog.

Laat de vraag staan. Wie nog meer?

6. In huis (reparaties) mijn man, om huis (de tuin) ik. Verder bijna alles kunststof, dus de schilder is niet vaak meer nodig. Dit jaar willen we het laatste stuk laten vervangen en dan een schuifpui beneden. 4x per jaar komt de glazenwasser langs, dus ja, de tuin eigenlijk en dat vind ik leuk om te doen.

Wie verheugt zich ook al weer op lekker aanrommelen in de tuin straks?

7.  Ons huis wordt als het nodig is geschilderd en verder houdt manlief alles goed bij.

Wie doet bij jullie het meeste in of om huis????

8. Nee, nog geen idee waarheen, misschien op de dolle pof..

huis onderhoud... doe jij of je partner dat? of msischien de winterschilder?

9. Hoi Francisca02, inderdaad geboekt. Dit keer in het voorjaar naar Madeira en we hopen walvissen en dolfijnen te zien.

Ik laat de vraag staan.

(wat bedoel je met je vraag Hendrika 18?)

10. Spelregels niet gelezen dames?? [:P]

11. naar de tandarts, in geen 4 jaar geweest...... moet dus wat gebeuren....... maar lag ziek op bed. Nu eindelijk getransplanteerd (nieuw hart en longen) kan dus weer het huis uit.

vakantie al geboekt? zo ja, waar ga je heen?

12. een gebeurtenis binnenkort, zou het zo niet weten.. oh.. hoe dom..
    as weekend. de huishoudbeurs.. ben ik in geen 15 of 20 jaar geweest.. en ik denk hierna misschien ook weer heel lang niet?.. wie zal het zeggen

Heb jij in de nabije toekomst wat MOET doorgaan, maar waarvan je zegt.. no way.. eigenlijk liever mijn portie aan een ander geven.. en wat?

13.  Ja, dat m'n lief weer helemaal opknapt en weer alles kan. Dat vind ik een gebeurtenis om naar uit te kijken. 

Zijn de eerste weken van het jaar wat je er van had gehoopt?

14. Het voorjaar!!!!!!!

Is er een gebeurtenis waar jij je op verheugt?????

15. het immigratiebeleid

waar kijk jij naar uit

16. Nee, wel op kunstzwemmen. Valt dat onder zoiets?

Wat zou je willen veranderen?

17.  Nee nog nooit een hartfilmpje hoeven laten maken,,,,,, gelukkig maar.
    En ik hoop dat ik nog jaren en jaren meega.
    Wat is het anders koud he??????

Wie heeft op kunstschaatsen gezeten of zo iets???????????

18. ja, ze kwamen er achter dat mijn bloeddruk uitstekend was

heb jij wel eens een hartfilmpje moeten laten maken?

19. Ik ga 1x per jr, mijn tandarts vind dat oke, krijg een mailtje als het weer zover is.
    2x  (electrisch) poetsen is vlgs haar goed, te vaak is weer niet goed voor het glazuur.

Wie heeft er wel eens zo'n 24-uurs bloeddrukmeter gehad, en zo ja, heeft dat zin gehad?

20. Kneeltje: lekker gemakkelijk;)..ik ga twee keer per jaar, ik moet nu eigenlijk een afspraak maken maar heb geen zin..

Ik laat de vraag ook staan:)

21.  Een keer per jaar, op advies van de tandarts himself.

Laat de vraag staan!!!!

22. Ik poetst mijn tanden zeker drie keer per dag, soms ook nog wel een keertje tussen de bedrijven door..hoelang weet ik niet, met electrische tandenborstel..

Hoe vaak ga jij naar de tandarts?

23. regelmatig invetten met gly**rona.. tenminste dat deed mijn moeder altijd..
    ik doe het gewoon met dagcreme.. lekker op je handen..

EN jij ? altijd tandenpoetsen voor het slapen gaan?  hoe vaak poets je eigenlijk en hoe lang (per keer?)

24. Ik maak me er helemaal al niet druk om, te ver van mijn bed..maar het hele elfsteden gebeuren was hier ook even in de media..

Een goede tip voor droge handen..

25. Na mijn knie operatie zelfs niet meer met schoenen op het ijs gestaan, te bang om te vallen..  maar ski nog wel steeds, vind dat minder eng om te doen (meer stevigheid aan de voeten en groter oppervlak wat de grond raakt.. hihihi, skis zijn toch al gauw 1.70 lang...

ja/nee nog een extra vorstperiode zodat 11 steden tocht door kan gaan...

advertentie