Logo:
  • Home
  • Mooi en gezond
    • Gezondheid
    • Beauty
    • Zo doet zij het
  • Koken
  • Forum
  • Horoscoop
  • Winnen
  • Uit het blad
  • Abonneren
  • Work4Women
  • Mijn Margriet
    • Profiel wijzigen
    • Mijn vrienden
    • Leden vinden
    • Fotobeheer
    • Mijn laatste

Forum

Meepraten in het forum? Word nu lid! »

Ontspanning

1. Home
  2. forum
  3. Ontspanning
  4. Wat maakt JOU blij?

Dit onderwerp heeft 1227 reacties, is 116322 keer bekeken, en bestaat uit 50 pagina's. U bent momenteel op pagina 35 van 50.
De laatste reactie is geplaatst op 18-06-2013 08:51.

• Terug naar Ontspanning
    1. Wat maakt JOU blij?

Afbeelding van Anoukk
      Dit onderwerp is gestart door Anoukk
      14-03-2012, 14:24

Ik heb net een bosje tulpen voor mezelf gekocht en dat maakt mij blij.

Pagina's:
    Vorige 1- 2- 3- … - 33- 34- [35]- 36- 37- … - 48- 49- 50- Volgende

reacties

1. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      10-08-2012, 11:01

De zon schijnt heel bijzonder!!!!
      Vanmorgen is oudste een lang weekend weggegaan met vrienden ( rustig in huis.)
      Wij hebben iemand geholpen met verhuizen, man is daar nog.
      Vanavond zijn we uitgenodigd om met vrienden te gaan bowlen met ons gezin,dit is een verjaardagscadeautje.  Ik denk genoeg reden om blij te zijn vandaag.
      Jullie ook met een zonnig weekend in het vooruitzicht?

2. Afbeelding van vis
      vis
      10-08-2012, 08:48

Het wordt een mooie dag, dus ben ik blij.

3. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      09-08-2012, 23:58

Dus jij loopt nu zingend rond in je appartement van blijdschap Janita?
      Doe voorzichtig, je stem is nodig voor het goede doel.
      Pracht hobby trouwens, zingen.

4. Afbeelding van janita114
      janita114
      09-08-2012, 23:36

Hoi,,Anoukk en alle anderen...
      Ik ben zo blij .........omdat ik met het koor waar ik mee zing ..
      Op 14 februari 2013 een prachtig optreden heb voor de hartstichting...
      Het is voor het goede doel heel belangrijk dat er veel mensen komen kijken ..
      En op de side van het koor kan je ook liedjes aanvragen....zo leuk.....
      Ja ik ben erg blij......

5. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      09-08-2012, 21:44

Ha ha Vis, leuk is dat hé!  En je man vraagt nu hoe je het gedaan hebt?? 

Hier moet al tijden een berk om in de voortuin omdat ie overlast geeft.   Man zegt ieder jaar dat doe ik in het najaar en in het najaar zal hij het in het voorjaar doen. Mooi niet dus.  Vorige week vroeg ik aan iemand of hij het voor ons wou doen.  Dat stond man blijkbaar niet aan en vandaag heeft hij het zelf gedaan.
      Zo pak je dat dus aan en ik ben blij dat het eindelijk gedaan is!! 

6. Afbeelding van vis
      vis
      09-08-2012, 14:41

Het is niet te geloven: ik zelf heb de balk die we misten teruggevonden, zuiver toeval. Ben ik blij. Dus neeflief hoeft morgenochtend niet te komen.
      Hij komt nog wel een andere keer om onze computer helemaal eens na te kijken.

[Y]

7. Afbeelding van vis
      vis
      09-08-2012, 14:17

Neeflief heeft vanmiddag even opgebeld om te proberen of het probleem (we missen wat balkjes op de computer) telefonisch op te lossen. Maar dat lukte niet zo direct  [:'(]
      Nu komt hij morgenochtend.
      Ik ga dan alleen naar mijn ouders want manlief blijft thuis om neeflief binnen te laten en koffie voor hem te zetten.

Ik kijk met spanning uit naar wat de post ons brengt over de gewonnen prijs.
      [<:o)]

Verder eigenlijk geen nieuws te vertellen.
      Dus wens ik jullie een fijne dag toe.
      Groet

We gaan zo nog even lekker buiten zitten op het balkon.
      De was hangt al, dus daar hebben we geen omkijken meer naar.

8. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      09-08-2012, 11:38

quote:
      vis schreef op 09 augustus 2012 @ 10:52:
      Anoukk: we zullen hopen dat we er van kunnen genieten. We wachten nog op nadere informatie en dan bekijken we wanneer we gaan.
      Spannend toch, laat je verrassen!

9. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      09-08-2012, 11:36

Vanmorgen vroeg nog regen maar nu is ie er: DE ZON.
      Zo mogelijk geniet ervan!

10. Afbeelding van vis
      vis
      09-08-2012, 10:52

Anoukk: we zullen hopen dat we er van kunnen genieten. We wachten nog op nadere informatie en dan bekijken we wanneer we gaan.
      Ik moet nu afsluiten want onze neef kan komen om naar de computer te kijken die wat fratsen heeft.

11. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      09-08-2012, 00:46

Wat maakt mij blij?  Morgen een nieuwe dag en gezond weer op en nu lekker slapen.  ( En dat Vis er een paar dagen "gewonnen" op uit mag gaan.  Nogmaals, zo gegund.)

12. Afbeelding van vis
      vis
      08-08-2012, 19:40

Anoukk: we gaan in oktober inderdaad het bekende midweekje weg en wanneer we de gewonnen prijs gaan doen weet ik nog niet want we moeten van de 'sponser' zoals ze dat in de brief hebben vermeld, horen waar we naar toe kunnen gaan en dan gaan we het boeken. Het is tot eind maart volgend jaar geldig dus wanneer we gaan is nog niet bekend.

Je hebt een moeilijke dag achter de rug. Het maakt niet uit hoe oud of jong iemand is, het is altijd een aangrijpende aangelegenheid.
      Wij hebben het afgelopen half jaar het ook al een paar maal meegemaakt.
      Ik hoop dat je toch vanavond een beetje kunt bijkomen
      Groet

13. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      08-08-2012, 17:17

quote:
      vis schreef op 08 augustus 2012 @ 09:59:
      Anoukk: ja ik ben blij. Waarom? Ik kreeg gisteren een bericht dat ik met een puzzel twee overnachtingen heb gewonnen in een viersterrenhotel in Drenthe. Inclusief ontbijt. In welke plaats weet ik nog niet. Ik krijg nog nader bericht. Dat is toch iets om blij van te worden!!!!!

[:D]

Oh wat leuk Vis, gefeliciteerd!!!!!!
      Jou wacht nu twee keer erop uit toch?  In oktober gaan jullie naar het het voor jullie bekende hotel waar je zo'n zin in had?  Meid, je zal het verdiend hebben, zo gegund. 
      Ik ben blij dat vandaag om is. Wij moesten naar een crematie, hoe oud de overledene ook is het blijft beladen en lijkt wel energie te vreten...   Vanavond maar eens de zinnen verzetten en rustig aan..

14. Afbeelding van vis
      vis
      08-08-2012, 09:59

Anoukk: ja ik ben blij. Waarom? Ik kreeg gisteren een bericht dat ik met een puzzel twee overnachtingen heb gewonnen in een viersterrenhotel in Drenthe. Inclusief ontbijt. In welke plaats weet ik nog niet. Ik krijg nog nader bericht. Dat is toch iets om blij van te worden!!!!!

[:D]

15. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      08-08-2012, 00:30

Met de reactie van jou!  Dat er toch altijd iets is om blij mee te zijn?

16. Afbeelding van janita114
      janita114
      08-08-2012, 00:24

Ha die Anoukk.......
      Tuurlijk ben ik blij dat ik het zo goed heb..
      En dat het aan het eind van de week weer mooi weer wordt.....
      Ja dat is het wel denk ik en waar zijn jullie blij om ??????????

17. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      08-08-2012, 00:10

Héé Vis, Janita en Terugfluiter niets waar jullie blij van geworden zijn afgelopen dagen?  Ik mag toch hopen van wel hé.....?
      Ik moet er ook wel even bij nadenken... de was is niet nat geregend?
      Dat betekend dat ik een schoon bedje in kan en buiten gedroogd!
      Dat is zeldzaam hier in Nederland toch?

18. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      07-08-2012, 01:04

Ik  ben niet blij met de hoosbuien maar wel blij dat wij hierdoor een beetje gedwongen dingen doen die anders zouden blijven liggen. Geeft ook een voldaan gevoel.

19. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      05-08-2012, 23:36

Het etentje is letterlijk in het water gevallen fftt... buiten en binnen een natte puinhoop.We werden overvallen door een flinke hoosbui.
      Wat meekt mij dan blij? Iedereen ging helpen, de hele perfectie  was weg, ongedwongen sfeertje.  Lekker gegeten en uiteindelijk s'avonds toch nog een aperatiefje buiten.  Alles is weer schoon en netje nu.
      Ik ben echt moe, zoveel organistie en gedaan afgelopen week dat wordt verdiend slapen!  Hoe was jullie weekend, ook zo wisselvallig als het weer?-:)

20. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      04-08-2012, 00:27

Dank jullie voor de reacties op mijn postings.  Ik weet weer veel te reageren maar het is beter te gaan slapen.  Morgen geef ik een feestje hier thuis, ik geef zo'n 20 mensen een diner....Beetje druk dus want ik maak veel zelf.  Het wordt vast gezellig.
      Voor nu, maken jullie er ook een mooie dag/ weekend van?
      Oh ja Vis, de aardbeien worden duurder?  Ik scoorde vanmorgen 3 doosjes vol voor 4 euro op de markt.  Dus o.a. aardbeien bij de ijs als nagerecht morgen.
      Anoukk wijzigde dit bericht op 04-08-2012 00:30 met 5%

21. Afbeelding van vis
      vis
      03-08-2012, 11:35

Anoukk: lijkt me een mooie opleiding en erg interessant op veel gebieden.
      Ik heb op de administratie (heel gevarieerde bezigheden) gewerkt op een school voor speciaal onderwijs. Ik had contacten met de diverse disciplines op die school. Had zelf ook contact met de kinderen om ze b.v. ze te begeleiden naar de tandarts of oogarts. Heel bijzonder.

Mijn man heeft ongeveer 35 jaar suiker en altijd 4 x per dag gespoten. Nu dus de pomp, het bevalt hem goed. Erg tevreden.

Jammer dat het weer niet mee zat in Amsterdam, niet eens een lekker terrasje kunnen pakken. Volgende keer beter.

Wij gaan nu even lekker genieten van het weekend. Weet nog niet wat we gaan doen, misschien gewoon lekker 'klungelen' . We zien het wel.

Fijn weekend allemaal

[D]

22. Afbeelding van janita114
      janita114
      03-08-2012, 00:28

Oh Anoukk ,,je bedoeld pr..rk .??????????
      daar koop ik vaak voor mijn kleinkids..
      Tja die meisjes hebben daar een lekker maatje voor ..
      En echt waar soms is het heel erg goedkoop..
      Zelfs ik pas in de grootste maat , hahahahahahaha..
      Maatje 20 dus......
      en voor 7 of 9 euro heb je een leuk shirtje ..
      Maar eh een shoarmaatje samen ...??????????
      Ja hoor kom maar op .
      Gr van Janita hahahahahaha...

23. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      02-08-2012, 23:48

Ik ben weer thuis.  Het weer heeft ons in de steek gelaten niks geen terrasjes zitten s'avonds. Toch leuk gehad.  Maar ik ben blij weer thuis te zijn na 2 dgn in de stad gelopen te hebben, het was zeer vermoeiend.  Wel het gevoel lekker weg te zijn geweest!

24. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      01-08-2012, 11:43

Wij staan startklaar om voor een nachtje naar Amsterdam te gaan. Een beter dag had ik niet kunnen plannen. Het weer maakt al blij!
      Fijne dag allemaal.

25. Afbeelding van Anoukk
      Anoukk
      31-07-2012, 22:34

De vragen eerst maar beantwoorden.
      Vis, dochter begint na de zomervakantie aan de opleiding Maatschappelijke zorg voor specifieke doelgroepen.  Dit is heel breed en werk genoeg in te vinden. Zij kan b.v. gaan  werken  met ouderen ( dement, of lichamelijke beperkingen) ,begeleid wonen ( jongeren), psychiatrie of bij een verslavingskliniek. Het gaat om stimuleren,motiveren en vooral veel zorg aan mensen met psychosociale problemen. Het lijkt mij een mooie opleiding ze gaat o.a. leren om b.v. een goede communicatie op te bouwen, ook goed voor in het dagelijkse leven.

Een vriendin van mij heeft ook een insulinepomp en vindt dit een verbetering ten opzichte van 4X per dag spuiten. Is jou man al lang diabeet Vis?

Janita, ik woon tussen Hoorn en Enkhuizen dat is niet zover van jou.
      Ik was bij toeval vandaag weer in Zaandam. Was er vorige week geweest en moest iets ruilen. In dat winkelstraatje met parkeergarage vlak bij het station, bij die goedkope winkel die met een P begint.
      Jij houdt van echte shoarma en vers gebakken brood,mmmmh, wij kunnen samen eten! -:))

Man heeft vakantie en ik werk zo min mogelijk deze weken. Morgenmiddag gaan wij voor een nachtje naar Amsterdam. Lekker winkelen,vriendin bezoeken in revalidatiecentrum en de bedoeling is een terrasje te pakken. Ik denk dat het gaat lukken wat de weersvoorspelling betreft. En dat in N-L, de juiste datum gepland, ik ben een bofkont!  Ik hoop dat jullie er ook van kunnen genieten!

Pagina's:
    Vorige 1- 2- 3- … - 33- 34- [35]- 36- 37- … - 48- 49- 50- Volgende

Zoeken

Wachtwoord vergeten?
    Registreren

Forum Categorieën

• Gezondheid
  • Samen schrijven
  • Voeding/Eten
  • Maatschappij
  • Opvoeden
  • Relatie