Hallo dames,
Hier ben ik ook weer eens een keer. Ik heb het nogal druk gehad met van alles en nog wat.
Gisteravond een flinke sneeuwbui gezien. Vanmorgen zagen de auto's er niet meer uit. Gelukkig stond die van ons in de garage dus niet ingesneeuwd.
Vanmorgen stonden we op en zagen een heerlijk zonnetje. We hoeven vandaag helemaal niets, geen afspraken o.i.d.
Lekker mijn krantjes lezen, want ik was een beetje achter vanwege de drukte.
Nu ben ik maar even achter de p.c. gaan zitten en een paar mailtjes schrijven die ook nodig waren, o.a. naar mijn zusje die nu alweer een weekje thuis zit nadat ze is aangereden (niet haar schuld). Vanmiddag bel ik haar weer op.
Morgen weer naar mijn ouders en aan het eind van de ochtend een gesprek met de zorg over mijn moeder (een jaarlijkse evaluatie).
A.s. maandag is mijn vader jarig, moet nog even denken wat ik voor hem zal kopen. Mijn broer en schoonzus komen ook. Gezellig.
Ik heb bij een bekende loterij twee bonnen gewonnen voor een appeltaartje die je kan halen bij de H**a. Ben benieuwd hoe dat smaakt. Niet goed voor mijn lijn maar ja, ik zie het wel.
Iedereen een zonnige dag