Ontspanning
Dit onderwerp heeft 781 reacties, is 88095 keer bekeken, en bestaat uit 32 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 32.
De laatste reactie is geplaatst op 18-09-2011 00:05.
Betreft: 50+ Margrietjes deel 2
Hoi Dames
Ben ik even Het is mooi weer
Dus ben ik Even naar de stad geweest
Moet zeggen kom er niet zoveel
Maar dacht ik ga er lekker even uit
Knap je van op
Voor de rest rustig hier Nou ja Ik kreeg bericht dat ik me foto album kan halen Woesdag zou het klaar zijn
Ben benieuwd Jullie weer groetjes Wil
reacties
- Hier niet meer plaatsen svp
Inmiddels is een nieuwe topic geopend,
50+ Margrietjes, deel 3
Margriet ModeratorModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 30-09-2011 19:47 met 85% 
Komt hier niemand meer...
Het gaaaat wies . maar zo veel mogelijk van het mooie weer genieten,
fijne moederdag..
groetjesjoky-poky wijzigde dit bericht op 08-05-2011 09:32 met 5%- Ja Joky Poky het wordt een heerlijk weekend denk lekker warm .Dus we zullen er zeker van genieten .Alles goed met jou ?Nou ik wens je een heel fijn weekend toe Groetjes Wies

Hallo dames . nog steeds geen mops. ze kan misschien niet inloggen?
Het weer is prima gelukkig. en zou het weekend ook zo blijven, en warmer.
Ja wies ik vond Maxima ook met koninginne dag er weer fantastisch uitzien.
heb niet de hele dag gekeken . we zijn nog even weg geweest..
groetjes ...- was aan het oefenen plaats ik 2 x het zelfde berichje..joky-poky wijzigde dit bericht op 02-05-2011 09:13 met 76%
- Ja ik heb alles gezien. mooie bruid leuk stel. maar Maxima is nog steeds mijn favoriet. ze zag er weer prachtig. uit op koniginnedag. vond het indertijd ook de mooiste huwelijks voltrekking. met de tango van Carel Kraayenhof. kon deze trouwerij niet aan tippen.
groetjes weer. en 'n fijne week.
- Hoi Joky Poky
Heb je gisteren ook naar de Royal wedding gekeken ?Ze was een mooie bruid he .En van morgen weer gekeken naar onze koningin met haar fam .Nou hebben we het ook weer even gehad denk ik .Nou fijn weekend en groetjes Wies - Fijne koninginnedag dames.. mops al 'n tijdje niet gezien..
- Hallo Joky Poky
Fijn je weer te zien .Gaat het weer een beetje?Het moet slijten hoor gaat niet zo snel .Ik wens je een hele fijne pasen Groeten Wies

Zo ik ben er weer , het gaat naar omstandigheden redelijk.. groetjes van mij en 'n fijne week..- Dames fijn weekend allemaal .Groetjes Wies

- Hallo . ik heb jullie 'n prive berichtje gestuurd. groetjes.
- Het was zaterdag echt goed weer . nu is het hier in het oosten bewolkt . hoop dat het deze week nog iets wordt.. groetjes..
- hallo dames
Ik kom jullie even een heel fijn weekend wensen ,geniet van het mooie weer dat we morgen krijgen .Groetjes Wies.
- Weinig nieuws hier merk ik. geniet van het mooie weer. groetjes.
ik had 'n mooi plaatje . maar het werkt niet.. - Goede middag. genieten jullie van het mooie weer? hé dat werd tijd.
mops ik sta steeds weer verbijsterd over jou technische knobbel.
Zal nog eens even in de kledingkast snuffelen. Heb de laatste tijd wel nieuwe dingen gekocht. maar die hangen allemaal te wachten op beter weer. en nu is het zo ver.. Ik koop ook vaak aan het eind van het seizoen . vaak met flinke korting. dat hang ik dan weg. en kan ook nu te voor schijn getoverd worden..
fijne week en tot de volgende keer.
- Hallo meisjes,
Had vorig weekend behoorlijk last van mn onderrug. Minste of geringste rare beweging en je werd genadeloos afgestraft. Lopen was pijnlijk in de rug. Gelukkig duurde dat maar een paar dagen. Minder is: het komt regelmatig terug maar ik wen er langzamerhand aan. Dan weet je er ook mee om te gaan. Tja...je wordt maarzo niet oud zeggen ze dan.
Van de week kwam de nieuewe Internet Explorer 9 vrij van Microsoft. Hij werkt alleen maar op Vista en Win7. Heb um geïnstalleerd en hij is lekker snel moet ik zeggen. Ziet er wel een beetje kaal uit vergeleken bij zn voorgangers, maar snelheid is ook wat voor te zeggen.
Saskia, John en Byron waren een weekje skivakantie in Zell am See. Ze komen vannacht weer thuis. Zal me benieuwen hoe ze het gehad hebben. Denk dat ik morgen maar es op koffievisite ga, hihi.
Vanavond aan het werk: kinderdisco. Kon ook morgenvroeg maar ik had de voorkeur aan vanavond, kan ik morgen lekker uitslapen.
Mn laptop doet het weer: wat bleek nou? Een goede kennis van mij heeft de stekker es onderhanden genomen en geconstateerd dat ik aan de binnenkant teveel isolatie had weggehaald. Bovendien was het voor mij toch makkelijker geweest als ik die twee pootjes van de stekker er eerst uit had gehaald en daarin dus de draadjes. Ach, bij ons thuis zeiden ze vroeger wel es spottend: waarom zou je het makkelijk doen als het moeilijk kan? haha.
De pc van John en Sas loopt weer als een trein. Dus ik heb het ouwe profiel verwijderd nadat ik het nieuwe had bijgewerkt.
Nou, heb verders niet zo veel nieuws, dus ik zou zeggen:
allemaal een heel fijn weekend toegewenst en tot schrijfs maar weer.
Groetjes,
Mops - Hallo meisjes,
Ben van de week ff "technisch" bezig geweest haha.
Ik had een hele ouwe laptop met Windows 95 er op. Het was zo'n ouwe laptop dat er alleen maar een floppydrive in zat en geen voor cd.
De stekker daarvan had door mijn toedoen een gebroken pootje opgelopen.
Dus ik denk: ga ff naar de Gamma, haal een nieuwe stekker op en na een uur 'bloed, zweet en tranen', nou ja tranen.....dat viel dus wel mee, maar had ik de stekker in elkaar. Dus ik stop um in het stopcontact: gelijk PATS bij de stekker al: kortsluiting. Nou ja die stroomgroep die daarop zat had ik weer aan de praat, maar (heb ff de stekker losgehaald) een van de pootjes had die kortsluiting veroorzaakt, de stekker was van binnen aan een kant helemaal zwartgeblakerd. Ik ga op advies van sommigen nog ff weer een poging wagen met een nieuwe stekker maar als die ook doorbrandt, ben ik bang dat het aan iets van de laptop ligt. Moet trouwens nog afwachten of de laptop het überhaupt nog weer doet na die kortsluiting en (hopelijk) goed aansluiten van de stekker. Nou ja, hiervan leer je weer he.
Gisteren had ik een drukke dag: alvast in het voren gewerkt omdat ik vandaag het grootste deel van mn werktijd alleen was en dus niet het bedrijf alleen kon laten. Had elders daarnaast ook nog schoonmaakwerk. Saskia belde me op het werk: ze kreeg ineens geen eigen bureaublad meer zoals ze gewend was op de pc. In plaats daarvan een foutmelding dat XP dat profiel niet kon benaderen vanwege: of beschadiging of onvoldoende beheerdersrechten (duuuhhhhhh). Ze kreeg een door XP zelf aangemaakt tijdelijk buroblad maar die sloeg niks op dus daar had ze niks aan. Was nog maar nauwelijks onderweg naar haar toe, belde mn collega: hij had enorm veel computers ter reparatie aangeboden gekregen. Dus ik heb bij Saskia maar een nieuw profiel(buroblad) aangemaak (dat kan met Windows) waar ze zich voorlopig ff mee kon redden. Die had veel van de ouwe instellingen en programmaas overgenomen dus dat scheelde weer tijd.
Toen naar mn collega. Was gistermiddag pas laat in de middag thuis. En bekaf. Maar ja....je moet wat voor computers over hebben he, hihi.
Vandaag was er bloedbank dus weer tussen 6 en half 7 op t werk zijn.
toen ik thuiskwam van t werk ben ik eerst ff n paar uurtjes op bed gaan liggen en heb geslapen als een blok, hihi.
Verders vandaag niet zoveel uitgespookt. Ach, lekker n beetje lanterfanteren moet kunnen, toch?
Nou meisjes, ik wens jullie allen een heel fijn weekend toe(hij wil mn plaatje niet plakken, gelukkig heb ik meer verstand van computers, ahum,
)
Groetjes,
MopsMops wijzigde dit bericht op 11-03-2011 20:40 met 1% 
- Het was steeds redelijk weer hier. maar was vanmiddag even de deur uit . en oooooh wat is het waterkoud.. ik zit lekker weer achter mijn p.c.

- Hallo dames
Kom jullie even een fijne dag toe wensen .Kom van de week nog wel even langs Groetjes Wies
- Goede morgen , mooi mops ziet er gezellig uit. Ik lees vrij wel alleen maar thrillers wies. vind ik geweldig , af en toe als tussen doortje iets luchtigers.. kan soms niet meer tegen al dat gewld
fijne dag.. - Hoi dames
Nou Mops je bent weer gesteld met je nieuwe eethoek ,mooi hoor!Lijkt altijd net of je dan een nieuwe kamer hebt he .Joky Poky ik hou niet van trillers wel op t v maar niet voor te lezen .Geef mij maar een luchtig gezellig boek zo,n feelgood boek .Het weertje is hier heerlijk zonnig alleen nog fris .Hier is carnaval maar daar ga ik de deur niet voor uit vind er niks aan .Nou ik wens jullie als je carnaval viert een fijne dag en tot ziens maar weer .Groetjes Wies

- [url=http://
][IMG][/url]
Dit is um
MopsMops wijzigde dit bericht op 06-03-2011 20:00 met 23%