Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Betreft: 50+ Margrietjes deel 2

Dit onderwerp heeft 781 reacties, is 94636 keer bekeken, en bestaat uit 32 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 32.
De laatste reactie is geplaatst op 18-09-2011 00:05.

1. Betreft: 50+ Margrietjes deel 2

Afbeelding van wiloo7
    Dit onderwerp is gestart door wiloo7
    30-03-2009, 15:47

Hoi Dames
    Ben ik even Het is mooi weer
    Dus ben ik Even naar de stad geweest
    Moet zeggen kom er niet zoveel
    Maar dacht ik ga er lekker even uit
    Knap je van op
    Voor de rest rustig hier Nou ja Ik kreeg bericht dat ik me foto album kan halen Woesdag zou het klaar zijn
    Ben benieuwd Jullie weer groetjes Wilhttp://i529.photobucket.com/albums/dd333/Krabbelme/weertje6.gif

reacties

1. Goedenavond meisjes,
    Allemaal een fijn weekend gehad? Ben vanmorgen naar mn nieuwe fitnesscentrum geweest. Morgenavond om 7 uur word ik 'ingewerkt' daar: krijg daar mn eerste 'les'. Heb wel aangevraagd voor een aangepast programma omdat ik slijtage en osteoporose heb. Maar je moet in beweging blijven.
    Heb een andere eethoek: mn ouwe was zo'n massief eiken met plavuizen tafel, loodzwaar..Heb nu eentje met blank eiken (denk ik) tafel en rieten stoelen er omheen. Had nog van die placemats van een soort riet in de kast liggen, die lijken er heel leuk bij. Moet alleen ff het tafelblad lichtjes schuren en dan beits of lak (weet ik veel) er op, en dan lijkt ie weer als nieuw. Dat ga ik van de zomer achter het huis doen. Een chatmaatje was bij me vrijdag en die heeft de tafel ff in elkaar gezet. Intussen was ik bezig met zijn laptoppie om nog wat extra beveiliging er op te installeren. Zo waren we beide bezig haha. Toen alles klaar was nog ff naar de visboer voor 2 maal "fish and chips".(was trouwens lang geleden dat ik voor het laatst patat heb gehad, haha)
    Ik vond op Hyves iemand die een hele sterke slogan had:
    Een gezond mens heeft 1000 wensen. Iemand die kanker heeft, heeft slechts één droom, GENEZEN...... Ik denk dat 97% deze slogan niet kopieert en niet als www zal zetten, maar ik hoop dat mijn vrienden bij die andere 3% horen. Ook al is het voor een uurtje, uit respect voor zij die gestorven zijn aan kanker of zij die er tegen vechten.
    Ik heb die slogan gekopieerd en op mijn Hyves gezet.
    Tja Joky-Poky, als het resultaat maar goed is ben ik bereid er lang over te doen. Een langzamerhand loszittend ondergebit is ook niks.
    Dan krijg je zoals mn oudste zus zei: "plastik kleppers aan een draadje" of in dit geval iets stevigers dan dat draadje, haha. Maar klepperen gaan ze toch.
    Ik heb met inloggen nog geen problemen weer gehad(ff afkloppen). Ik vraag me af of Margriet met hun servers bezig is ofzo.
    Nou, heb verders niet zo gek veel nieuws meer...
    Ik zou zeggen: tot de volgende update maar weer.
    Groetjes,
    Mops.

2. Goedemorgen. weet van mijn schoon zusje dat je daar wek even mee bezig bent mops die implantaten
    maar het schijnt de moeite waard te zijn . wordt het nog vergoed door het ziekenfonds?
    Wil jullie even 'n fijne zondag wensen. 
    Moet me trouwens steeds opnieuw inloggen hier [:@]
    vandaag of morgen is het weer zo ver dat het weer niet lukt.  groetjes .  en voor de  carnaval vierder onder ons.veel plezier. 
    joky-poky wijzigde dit bericht op 06-03-2011 09:13 met 8%

3. Goedenavond meisjes,
    Ben vanaaf naar een feestje geweest: de zoon van mn ex-zwager was geslaagd voor zn rijbewijs en dat moes ff gevierd worden met n bakkie pleur en n gebakkie natuurlijk
    Ben vandaag bij de tandprotheticus geweest voor n intake-gesprek.. Raar hoor, ik moest ontspannen de kiezen op elkaar zetten en nog een keer maar dan met bijten. Hij miste 2 mm....(snap het niet echt maar goed, hij zal wel weten waar hij het over heeft.)
    Enfin, krijg n implantaat onder. Heb de papieren es doorgelezen maar wat ik er van begrijp is dat het wel een paar maand duurt voordat je nieuwe prothese eindelijk zit zoals ie zitten moet.
    Mooi rood kleurtje Joky-Poky. Ach, mooi rood is niet lelijk, [;)]  en je leert het al aardig hoor. Leuk he, zo experimenteren met kleurtjes enzo.
    Verders niet zo gek veel beleefd vandaag. Was wel wat frisjes inderdaad op de fiets vanmorgen. Toen ik om 7 uur de deur uitging was het al licht. Na 5 minuten fietsen gingen de straatlantaarns al uit.
    Nou meisjes, ben morgen bij Byron. Kan zijn dat ik vandaaruit nog ff langskom. Hihi, vorige week wou ik Byron op bedje brengen, hattie geen zin: Byron bedje niet!! zei hij. Byron bedje wel! zei ik. Het was 8 uur en dat vond ik de hoogste tijd voor hem.
    Uh....ik zou zeggen: tot de volgende update maar weer.
    Groetjes,
    Mops

4. Hallo dames . lees jij ook thrillers wies? . ja ik kan niet wachten op beter weer . ben het zo zat die kou. Zelfs als ik in huis zit. maakt het mij niet uit. heb het liefste de constante temperatuur van zo'n 25 graden.. het ziet er dan buiten heel anders uit . ben nou eenmaal 'n zomer mens Moet de papieren nog uitzoeken mops. en dan breng ik alles naar mijn broer..  Dat stemmen . zo je het doet stem je toch op de verkeerde. [:D]  als ze eenmaal met hun k*nt op het rode pluche zitten. zijn al hun beloftes niets meer waard..groetjes en tot later in de week..

5. Goedenavond meisjes,
    Zo, de kop is der af zeggen ze dan.
    Tja Wies, de tijd gaat heel snel. En ja, ook ik verlang naar de lente. Heb het wel gehad met die winter. Trouwens naar wat ze begin van de winter op internet voorspeld hadden dat het zo'n strenge winter zou worden is me achteraf toch meegevallen. Afgezien van druilerig, mistig nat weer hadden we toch ook wel droge vorst en als je t mij vraagt: ik heb liever dat laatste. Mag het dan koud zijn, maar daar kan je je op kleden. Maar als ik de dagen met zon zo achter mn raam naar buiten kijk, lijkt het toch wel weer mooi en lokt de tuin. Maar zoals je zegt: voorlopig moeten we het maar hier mee doen.
    Een goede Hyves-vriendin gisteren had op haar Hyves geschreven dat de bruine bonensoep klaar was. Toen schreef ik haar: mail me ff n bakkie per email, haha. Ben gek op bruine bonensoep net als snertsoep(erwtesnert of hoe je het ook maar noemen wilt). Alle gebonden soepen vind ik wel lekker alleen preisoep krijg ik last van.
    Ben overgegaan naar een ander fitnesscentrum meer bij mij in de buurt.
    Van de week ga ik ff heen voor een 'intakegesprek'.
    Vandaag naar de pedicure geweest. Heb de laatste tijd niet meer zoveel last van likdoorns(ff afkloppen). Ga om de 6 weken heen.
    Morgen een intake-gesprek met een tandprotheticus bij mij in de buurt.
    2 maart stemmen.
    Waar stemmen jullie op? Ik vind dat elke keer weer een bezoeking: waar moet je op stemmen? Als je niet stemt komt je stem bij een partij waar je um niet wilt hebben is me altijd voorgehouden.
    Bovendien ben ik niet zo geïnteresseerd in politiek. Ik zie de ontwikkelingen wel op tv.
    Vanavond een spannende documentaire gezien van Aircrash Investigation.
    Een turks vliegtuig die dankzij een falende hoogtemeter neerstort op Schiphol.
    Vind het altijd wel weer knap hoe ze kunnen oplossen hoe het gebeurd is.
    Heb mn belastingpapieren ook al ingevuld, haha. Veels te vroeg maar bij mij verandert er jaarlijks niet zoveel, dus ik kan de uitdraai van vorig jaar erbij pakken en klaar is Klara. Maar ik wacht nog ff met opsturen.
    Nou, heb verders niet zoveel nieuws. Dus ik zou zeggen: tot de volgende update maar weer.
    Groetjes,
    Mops

6. Hallo dames
    Wil op de eerste
    plaats gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel gezonde jaren .
    Mops is jou manneke al 3 jee wat gaat de tijd snel zeg ! Joky Poky ben je ook die regen beu ? ik verlang toch zo om met een mooi boek op mijn balkon te zitten .Maar ja ik denk dat het voorlopig er nog niet in zit .Nou dames nog een fijne avond groetjes Wies

http://i55.tinypic.com/30ixmh3.gif

7. Hoi dames,
    Wel wat laat maar toch ff nog iets posten.
    Het was nog de vraag of ik mee kon doen met wokken...kreeg gistermiddag ineens buikkrampen: overgeven en diarree. Ach, zal wel rondgaan, mn dochter en Byron hadden het van de week ook. En het duurt maar 1 dag. Dus ik ben vanavond toch maar meegegaan wokken. En tot nog toe blijft alles er in.
    Ja Joky-Poky, je staat er gekleurd op hoor [;)]
    Enneh, Byron wordt dit jaar 2 juli 3 jaar.
    Wil, wat vervelend dat je man 's avonds een terugslag krijgt...sterkte er mee hoor!
    Wies, en alle andere meisjes een heel fijn weekend (of wat daarvan over is) nog toegewenst hoor.
    Groetjes,
    Mops

8. Ik kom jullie ook even fijn weekend wensen .
    Gaat hier aardig .
    Man gaat overdag wel iets beter .
    Maar in de avond krijgt hij een terug slag hoorde ik.
    Voor de rest afwachten maar weer .
    Groetjes Wil

9. Fijn weekend dames kom volgende week wel weer terug .Groetjes Wies

10. Kijk eens meisjes ik sta er gekleurd op. maar als ik 'm nu plaats is volgens mij de kleur weer weg. Hoe oud is Byron mops?.  wies ook alles goed? 
    fijn weekend. en veel plezier bij het wokken , groetjesss 

11. Wil, ook van mij van harte gefeliciteerd met je man hoor. Fijn dat het ff zo kon.
    Tja, weer een drukke week achter de rug. Ben bezig met mn veranderde werkrooster. Lukt al aardig moet ik zeggen. Dacht eerst nog: dat wordt wat...naarmate je jaren daar werkt ga je werken op de 'automatische piloot' maar nou met die uitbreiding enzo gaat dat niet meer op.
    Komende zaterdag gaan we (bestuur en personeel) gezamelijk wokken bij de chinees.
    Gisteren bij Byron geweest. Toen hij op bedje moest (t liep al tegen 8-ten) riep hij: Byron bedje niet!!! En ik zei: Byron bedje wel!!!.Het protest was heviger als ik van um gewend ben maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben.
    Het duurde ook niet lang. Hij kon uiteindelijk niet blijven vechten tegen de slaap. (had al echt van die rode appelwangetjes, dus dat was duidelijk genoeg).
    Mn collega heeft net twee crematies achter de rug: een van de biljarters bij mij op  t werk is ook toevallig buurman van um en die zijn zoon woonde wel alleen maar wel onder begeleiding.
    Mn collega is daar twee keer in huis geweest op verzoek van die jongen zn moeder. De tweede keer was haar zoon reeds overleden. Mn collega heeft nog geprobeerd te reanimeren maar het mocht niet meer baten.
    Dat was dik een week geleden. Nu een week later is die jongen zn vader overleden. De man had kanker maar zat er behoorlijk mee dat hij zn zoon achter moest laten bij zn moeder. Die jongen was niet zo als het wezen moest nl. Dus mn collega is n beetje uit zn doen. Tja als je er zo in betrokken wordt gaat je dat niet in de kouwe kleren zitten natuurlijk en al helemaal niet als het ook nog een goede buur is.
    En hier....ach, alles gaat zn gangetje: moet morgen weer tussen 6 en half 7 op t werk zijn: bloedbank komt om die tijd. Dus vanaaf maar een beetje op tijd naar bed. Is elke avond van de week al later geworden als de bedoeling was.
    Kreeg via automatische updates de eerste ServicePack (SP1) voor mn Windows 7 binnen en dat duurde nogal: eerst downloaden toen installeren, de pc weer opnieuw opstarten, allemaal handelingen die tijd in beslag nemen.
    Ik zie dat het tijd is voor 'het slaapmutsje' voor mn katten. Ga ik gelijk maar ff mn eigen mondvoorraad voor morgenvroeg klaarmaken. Het geheel afwassen, nog ff n peukie en dan naar bed.
    Dames, ik zou zeggen: tot de volgende update maar weer.
    Groetjes,
    Mops

12. Wil gefeliciteerd met je man. Ik vind het voor jullie maar 'n hard gelag zo. Wel fijn dat deze oplossing er is. Heb je nog 'n beetje steun van je omgeving? 
    sterkte ermee.  De andere dames ook gegroet . heb geen mooi plaatje vanmorgen , komt nog wel deze week. groetjes allemaal. en het blijft hier nog maar steeds koud.. 

13. Wil gefeliciteerd met je man .Wat fijn dat alles goed verlopen was .Sterkte en tot m s n .Groetjes voor jullie allen Wies 

http://i53.tinypic.com/1z6eik3.gif

14. Hoi Dames
    Zo kom ik weer even kijken hier .
    Is weer veel gebeurd hier
    Maar ik heb van de week mijn man paar uurtjes naar huis gehaald .Hij was jarig .Het ging gelukkig goed .
    Viel me mee .
    Dacht als hij maar terug wil .Was ik beetje bang voor .Maar nee hij ging gelijk mee .Verder heeft hij thuis wat gerommeld .
    Zijn ook nog naar buiten geweest .
    En vanmiddag hebben we klein feestje daar in het huis .Alleen met kinderen en kleinkids .
    Hapje drankje en dineetje . Moet lukken toch .Zo jullie weten weer even wat .Groetjes Wil

15. Toen ik het typte was het lila . en nu weer zwart..

16. http://i512.photobucket.com/albums/t324/fluffy651/_Sunday-pstd2-13-11SST.jpg
    Happy Sunday.. gelukt in kleur.. [Y]

17. Ook ik wil snel iedereen een heel fijn weekend toewensen (voordat ie mn wachtwoord weer niet accepteert).
    Groetjes,
    Mops

18. http://i375.photobucket.com/albums/oo194/SUNKOSHI/Smileys/0002072B.gif
    Fijn weekend allen . ik hoop dat het nog goed komt met het forum. ben ook steeds uitgelogd. Kan mij gelukkig wel weer inloggen.

19. Ja Joky Poky klopt het forum doet al een paar dagen vreemd .Maar we zijn  er weer .Ik wens Wies 

http://i56.tinypic.com/5d7x3b.gif

20. Het forum doet heel vreemd . snel even hallo zeggen . fijn weekend..

21.  oh mops wat 'n ellende zo'n jonge man. heel veel sterkte.. en een knuffel.

22. Hallo dames,
    Vorige week werd wederom mijn nieuwe wachtwoord niet geaccepteerd...
    Maar had wel iets anders aan mn hoofd....
    Ik weet niet of het hier toen vermeld heb maar ben in november naar een trouwerij op Vlieland geweest. De oudste dochter van mn zus ging trouwen.
    (haar man had darmkanker en ik denk dat ze daarom getrouwd zijn)
    Nou, afgelopen dinsdag is hij overleden. Ze hadden een week daarvoor de chemokuren gestopt omdat de kanker er niet of nauwelijks op reageerde en snel bleef groeien. (dat is op zich al een doodvonnis...)
    Ze hadden thuiszorg en een bed van thuiszorg in huis, waar hij de laatste dagen van zn leven werd verzorgd. Een tijdje hielden ze hem al in coma. (een soort van kunstmatige euthanasie) en hij kreeg morfine.
    37 jaar was hij....Morgen ga ik naar de crematie.
    Wil, sterkte met je man. Maar ga er van uit dat hij nu in goede handen is en jij wat wordt ontlast.
    YokiPoky, een goede raad:
    Toen de eerste rimpels kwamen was ik nogal in paniek,
    Ik heb mijn face toen laten liften in een prijzige kliniek.
    Nou, mijn man vond het fantastisch,
    mijn gezicht was weer elastisch.
    Niks geen rimpels, niks geen vouwen,
    net zo glad als bij ons trouwen.
    Tot mijn vriend zei "het is gek...
    maar jouw kop past niet meer bij je nek".
    Ach het was een kleine ingreep, want ze trekken dit dus strak
    en ze geven hier een sneetje, anders krijg je dáár een zak.
    Nou mijn man was heel tevreden
    over wat ze met me deden,
    maar de plastisch chirurg zat nog met mijn borsten in z'n maag,
    want die zaten volgens hem veel te laag.
    Toen ze waren opgehesen,leken ze een beetje klein,
    maar met siliconenvulling mochten ze er best weer zijn.
    Nou ik zag mijn man ontvlammen,
    want ik had dus zulke prammen.
    Toen op een avond na het vrijen,
    keek hij peinzend naar mijn dijen.
    En al had ie geen duidelijke kritiek,
    ik ging toch weer terug naar de kliniek.
    Ik had trouwens ook een buikje, dus na enig overleg
    liet ik dat meteen ontvetten, ze zuigen dat in no-time weg.
    Om tegelijkertijd mijn billen
    minstens zóóó'n stuk op te tillen.
    Ik was op ieder feestje weer in tel
    maar zat onderhand wel heel strak in mijn vel.
    Mijn man voelde zich naast mij niet meer zo op zijn gemak,
    want op straat riepen jongens "ga je lekker ouwe zak".
    Nou toen kocht ie een toupetje
    en een veel te strak korsetje.
    Hij ging wandelen en trimmen
    en in het fitnesscentrum gymmen.
    En maandenlang volgde hij een rigoureus dieet,
    tot hij zomaar in de sauna overleed!
    Nou, daar stond ik op het kerkhof mooi te wezen aan het graf,
    maar nu hij me niet meer zien kan is de aardigheid eraf.
    Ik laat nu de kwabben zwellen
    en ik zal u wat vertellen...
    Dames laat je niet verlakken,
    laat de boel toch rustig zakken.
    Want met gladgestreken nekken
    valt het leven niet te rekken!
    Koester buik en onderkinnen,
    want uw schoonheid zit van binnen!
    Vertelt u dat maar aan uw man,
    anders komen er maar ongelukken van!
    Anyway, ik ben der weer, haha.
    Ik wens iedereen voor strakkies:
    Slaap lekker en morgen gezond weer op.
    Groetjes,
    Mops

23.  Fijn weekend ..dames..
    http://i210.photobucket.com/albums/bb252/Ronnies_Pets/smileys%20emoticons/thPralinen.gif

24. Ach nee wies zo erg is het ook niet. maar soms denk ik pfffff..
    alhoewel mijn haar ben ik wel trots op . heb gelukkig mooi dik haar .heb ik van mijn moeder..gelukkig heb ik niet mijn vaders haar. want die was kaal.http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-1.gif
    heeft ie altijd onder geleden. en moet je nu zien alle jonge kerels scheren hun hoofd kaal. jammer dat ie het niet meer mee maakt. zou hij niet kunnen begrijpen.
    http://i196.photobucket.com/albums/aa93/Muze1974/hyves%20dingen/kus%20en%20groet/tha435b8ec.gif

25. Hallo dames
    och Joky Poky daar hebben we allemaal wel last van .Als ik in de ochtend in de spiegel kijkt dan denk ik ook wel eens had ik die rimpel gisteren ook .Men kan het toch niet tegen houden en als ik naar die mensen kijk die hun gezicht hebben laten liften ,dan denk ik ze zijn er echt niet mooier op geworden .Maar ja dat is voor ieder persoonlijk .Maar ik vind een rimpeltje er bij niet zo erg  hoord er bij denk ik dan en als je je zelf maar goed verzorgd en je haar maar goed zit nou dan is het toch goed .Het weer hebben we weer gehad geloof ik het regent hier maar het is niet koud dat scheelt al weer .Nou tot de volgende keer maar weer groetjes Wies

advertentie