Ontspanning
Dit onderwerp heeft 781 reacties, is 94637 keer bekeken, en bestaat uit 32 pagina's. U bent momenteel op pagina 17 van 32.
De laatste reactie is geplaatst op 18-09-2011 00:05.
Betreft: 50+ Margrietjes deel 2
Hoi Dames
Ben ik even Het is mooi weer
Dus ben ik Even naar de stad geweest
Moet zeggen kom er niet zoveel
Maar dacht ik ga er lekker even uit
Knap je van op
Voor de rest rustig hier Nou ja Ik kreeg bericht dat ik me foto album kan halen Woesdag zou het klaar zijn
Ben benieuwd Jullie weer groetjes Wil
reacties
- Hoi dames
Wil sorry het was me helemaal ontgaan maar je had het gezegt .Maar bij deze nog van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren .
Mops niet gaan knoeien hoor je zus heeft gelijk met je oren moet je de rest van je leven nog mee doen .Joky Poky alles goed met je . Dames tot de volgende keer maar weer groetjes Wies
En hier een bloemmetje voor de jarige .

- Hoi Hoi
Ja heel goed gedaan ,Ik was gisteren jarig
Goed van je hoor , En bedankt voor de felicitaties
Hebben we ook weer gehad
Was erg gezellig .Druk maar ja dat weet je op zondag jarig ,En was mooi weer
Maar goed kunnen we maar weer gehad hebben
Verder alles rustig hier
Aardig weer nu . Groetjes Wilwiloo7 wijzigde dit bericht op 08-03-2010 14:46 met 0% - Nee wiloo7 is volgens mij vandaag jarig , volgens haar laatste berichtje op dit topic. en voor jullie allemaal

- Goedenavond dames,
Allemaal het weekend goed doorgekomen? Wel een beetje aan de frisse kant nog, maar dat kan je van maart verwachten.
Tja Wies, ik heb het wel genoemd maar ze reageerde er niet zo op. Denk dat er niets aan te doen is....Het is de ene keer ook luider als de andere keer.
Ja, ik heb van meer mensen het advies gekregen het de huisarts verder af te laten handelen. Van een van de klanten van het wijkcentrum kreeg ik nog wel een tip: probeer es in plaats van oordruppels, Himalayazout. een klein brokje oplossen in water en daarmee gaan druppelen maar een van mn collega's vond dat niet verstandig. Mn zus zei ook al: je hebt maar een paar oren en je moet je levenlang er mee doen, bovendien de ene mens reageert weer anders op dat Himalayazout dan de andere.
Mn linkeroor is deep down inside nog wel wat geïrriteerd maar de gehoorgang naar buiten is redelijk. Ik blijf nog wel druppelen. Het gehoor komt heeeeeel langzaam weer terug. Was al bang dat er wat beschadigd was...
Nou ja, al met al is het: veel geduld hebben en verder aan moeder natuur overlaten....
Uh...dat was het wel for now. Ik zou zeggen: tot de volgende update maar weer.
Groetjes,
Mops - Hallo dames
Ik denk dat ik iets over het hoofd heb gezien .Wie is er jarig Joky poky ?
Mops wat vervelend dat oorsuizen lijkt me niet leuk .Maar het komt misschien toch nog goed .Wat zegt de dokter er van ?
Want op internet lijken dingen vaak anders dan ze zijn . Vertrouw maar op de dokter .Nou dames nog een fijne zondag
- wiloo7

Van Harte Gefeliciteerd en 'n hele fijne dag morgen . - Hallo dames,
Tja....mn linkeroor is nog steeds niet goed. Voelt 'deep down inside' nog doof.
Valt me eerlijk gezegd wel tegen, het duurt me allemaal te lang. Ben altijd al zo 'ongeduldig' geweest. Ben es op internet aan het struinen geweest naar dat oorsuizen.(heb ik constant), wat ook storend werkt in een gesprek in een groep.
Het is niet meer te herstellen las ik.
Nou ja, is niet anders....
Ik wens jullie iig een:
- Hallo dames
Ik kom jullie even een fijn weekend wensen .Met veel zon en gezelligheid .
Groetjes WIes

- Goedenavond dames,
Tja...hier heeft het ook wel stevig gewaaid maar storm...neuh, viel wel mee.
Ja hoor Wies,mn linkeroor gaat geloof ik eindelijk reageren op de druppels: het hoort niet meer zo dof en gedempt aan die kant, dus ik denk dat het ergste leed wel geleden is. (werd ook tijd...zucht)Was ook erg misleidend als je bij de weg fietste: door het dove linkeroor was het net of het geluid heel ergens anders vandaan kwam, bijvoorbeeld met een passerende auto.
Ik kan weer n beetje "stereo" horen,![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
Heb een nogal druk schema deze week: vandaag ben ik naar de orthopeed geweest voor mn trombosebeen op te meten, moet elk jaar voor nieuwe steunkous.
Morgen naar de tandarts, mn kunstgebit krijgt elke twee jaar controle, moet een nieuwe voering in, hij gaat ruim zitten. Tja, het slinken van het tandvlees is een proces wat nooit ophoudt, dus vandaar. Morgenavond dansles.
Woensdagmiddag kan ik um weer ophalen, dan issie klaar. Maar woensdag heb ik wel vrij genomen, vind het niet esthetisch om blootskaaks op het werk te verschijnen. Woensdagavond oppassen, Sas en John hebben dan dansles. Denk dat ik woensdagmorgen maar ff ga stemmen. Hebben jullie ook een stemkaart gekregen voor de gemeenteraadsverkiezingen??
Donderdagmiddag ook oppassen, dan moeten ze beide werken.
Gelukkig kan John nogal flexibel zijn met zn werkplanning.
En vrijdag heb ik, vooralsnog, niks. Of mn collega komt met n gereviseerde laptop die ik ga installeren.
Nou, dat was het wel geloof ik for now. Ik zou zeggen:
Tot de volgende update maar weer.
Groetjes,
Mops
- Hallo allemaal .
Joky Poky jij van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man .Nou is toch een beetje bijzonder 65 mijn man was dat vorige jaar . En ik word dat eind v an dit jaar . . Wil de storm is hier gelukkig voorbij gegaan .Wel in oost brabant maar hier niet zo .Fijn te horen dat het met je man weer wat beter is en dat de pillen goed aan slaan .Nu kun je ook wat voor je zelf doen he .
Mops alles goed met jou ? Gaat het weer wat beter ?
Nou dames groetjes maar weer en tot schrijfs Wies

- Welkom Joky Poky
Nog gefeliciteerd met je man
Ik heb net ook verjaardag van man achter de rug .Heb alleen voor de kinderen en kleinkids er wat aan gedaag
Maar zondag moet ik er aan geloven ,Ben dan zelf jarig .En ja daar doe ik wel wat aan .Maar ik laat het over me heen komen .
Vind het wel gezellig .Maar ook weer blij als het voorbij is ,
En ja inderdaad toen we jonger waren ging dat een stuk makkelijker.Ik heb ook twwe kleinkinderen ,Maar dat wisten ze hier al .Zet dat even voor jou neer .
Ja auto startte vanmiddagfweer goed ,Dus hoop dat het nu goed blijft .
Wies heb jij nog wat van de storm gemerkt
Zag in het zuiden was het goed mis
Hier zijn we er goed van afgekomen .
Maar zag op tv dat het goed mis was in het zuiden . Nou ga weer ff verder rommelen ,Had vanmorgen de buitenboel gedaan .Jeetje wat was dat nodig .
maar goed met de winter is dat altijd zo.
Jullie weer groetjes Liefst Wil - Goedenavond dames,
Fijn Wil, om te lezen dat ook jij nu es een keer een beetje tot je rust komt. En ook fijn om te lezen dat de medicijnen bij je man aanslaan en hij zich nu een beetje kan redden. Alleen vervelend dat de accu van je auto het steeds begeeft..Ik hoop dat ie met deze accu nog wel n poosje goed doet hoor.
Ja JokyPoky, klopt, we kennen elkaar een beetje, nog niet in het echt maar van het forum dus. Van harte gefeliciteerd met je man hoor. Hadden jullie een fijne dag met elkaar? Ja vroeger toen we nog jong waren konden we het een beetje langer volhouden he? Ik wens jullie een heel fijne nachtrust en morgen gezond weer op.
Groetjes,
Mops - Ik heb het topic eens 'n beetje na gelezen, en merk dat jullie elkaar al 'n beetje kennen. Zal er op de duur wel achter komen hoe en wat en wie. zo als jullie kunnen lezen ben ik Joky. 60 jaar en oma van twee prachtige kleinkinderen.
Vandaag is mijn man 65 geworden en dat hebben we gisteren gevierd . Niet groots. gewoon gezellig met 'n hapje en 'n drankje. Vroeger vierden we altijd groots met zo'n 40 tot 50 personen, maar dat is verleden tijd, nu in kleine kring maar minstens zo gezellig. vanavond bijtijd naar bed. want het is wel laat geworden . dat wreekt zich. Wens jullie'allemaal 'n fijne week , en 'n bloemetje voor iedereen, groetjes
- Hoi hoi .
Zo ben ik weer ,Even druk geweest
Veel moeten regelen voor man ,Krijg nu hulp .Woord een buddy gezocht voor hem ,
Maar ik ben al blij dat de medicijnen het goed doen .Hij red zich steeds beter .
Ik krijg nu na vijf maanden dat ik niet meer werk het gevoel jippie hoef ff niks meer
Daar ben ik al blij om
Was echt druk met man ,Moest hem overal bij helpen ,
Maar goed het begin is er ,
Nu nog zien of het doorzet ,Hoop het wel .Ben nu 3 weken bezig met nieuwe pillen voor hem. Krijg nu gevoel eindelijk ff lucht .
Ja en verder rommelen we maar aan ,Had pech met auto .
Woest was ik .Had er afgelopen september nieuwe acuu er in laten zetten ,
Op advies garage . Oke goed niks aan de had ,Tot vorige week .Startte hij niet meer ,Accu leeg Met behulp weer gestart er mee gereden poosje ,Staat hij twee dagen stil .Gisteren schoonzoon jarig dus wij er heen ,Nou vergeet het maar ,Kreeg hem niet meer aan de praat ,Man van garage er bij .Woon boven garage ,Nog geluk, Weer met hulp gestart .maar ja ik vind dat dus niks ,Sta ik daar straks bij schoonzoon en start hij niet .Kijk daar moet ik dus niet aan denken ,Dus ik zeg dat tegen die man ,Nou hij gelijk weet je wat ik zet er een nieuwe in .Dus zo gezegd zo gedaan .
Ik zeg mag ik maandag komen betalen .Nou dat vond hij niet nodig ,Ik had al genoeg rottigheid gehad zei hij .
Ik blij natuurlijk .
Maar ja zegd schoonzoon ,nou je hebt er garantie op dus mag dat zeker gratis
Ik had daar niet aan gedacht maar het is wel zo .Dus hoop nu dat het goed is ,Bij jullie ook niet alles oke lees ik .
Daarom van mijn dikke knuffel .
Groetjes weer Wilwiloo7 wijzigde dit bericht op 28-02-2010 14:43 met 0% - Hallo Mops .
Ik kom je ook even een fijn weekend wensen zonder pijn scheuten haha .En voor de andere dames ook een fijn weekend .Groetjes WIes

- Goedemiddag dames,
Tja Wies, ze zeggen wel es: ouderdom komt met gebreken. Ben vanmorgen naar de huisarts geweest en heb druppels meegekregen. Mn oor was schoon (wat ik wel verwacht had) maar mn gehoorgang was geïriteerd en gezwollen.
Ik moet 3 maal daags 3 druppels er in en dan moet het in een paar dagen tijd over zijn. Af en toe krijg ik nog wel een pijnscheut door mn oor, maar dat komt waarschijnlijk omdat ie geïrriteerd is. Heb nog wel af en toe n paar molletjes nodig voor de koorts, maar niet meer zoveel. Je mag er geloof ik ook maar 6 maximaal hebben per dag.
Nou dat was het wel geloof ik for now. Ik zou zeggen: tot de volgende update maar weer.
Groetjes,
Mops - Hallo dames
Mops wat vervelend zeg dat je ziek bent .Dat is niet leuk he .En zeker niet aan je oren dat doet toch al zo'n zeer Nou ik wens je gauw beter schap en we horen wel van je hoe het gaat .Groetjes Wies - Hoi dames,
Ga morgen weer proberen mn werk op te pakken. De koorts is redelijk te onderdrukken met molletjes maar 'deep down inside' zit het nog wel dicht.
Ben wel bezig met slaolie en zo'n spuitflesje om mn oren schoon te houden, maar er zit niks......Moet de huisarts morgen maar ff kijken wat of er dan nog wel zit, want open issie niet. Als er ergens geluid vandaan komt registreer ik dat heel ergens anders vandaan, het is heel raar..........
Kan niet lang thuiszitten....zogauw het weer enigszins gaat dan ga ik er weer voor. Ik zie wel waar het schip strandt morgen.
Mn provider ligt er halve tijd uit. Ik heb vanmiddag mn modem al gereset omdat ik niet naar buiten kon bellen( kreeg geen kiestoon). Toen ging het n paar uurtjes goed en zonet was het al weer mis. Dus dan doet ie ut wel en dan weer niet. Heb al meer klachten gehoord van mensen die dezelfde provider hebben. Mn internetverbinding doet het tot nog toe nog wel, zij het heeeeel traaaaaaag.
Ben vandaag niet naar Byron geweest op te passen, vond Saskia niet verstandig, dus die heeft mn ex-schoonzusje gevraagd.
Gisteravond ook niet naar dansles geweest. Was nog wat slapjes op de benen, tja...en wat dansen betreft: de benen moeten het toch doen..
Nou, dat was het wel geloof ik for now. Ik zou zeggen:
Tot de volgende update maar weer.
Groetjes,
Mops - Hallo dames,
Voel me niet zo lekker vandaag. Koortsig, mn linker oor zit dicht. Wacht morgen af, als ik dan nog zo koortsig ben ga ik in de ziektewet. Mn hoofd gloeit aan alle kanten en ik ben verder afwisselend smoorheet, dan weer huiverig.
Denk dat ik maar es op tijd in mn bed duik vanavond. ff met n Molletje, drukt de koorts.
Groetjes,
Mops - Ik vind plaatjes plakken ontzettend leuk mops. en pinquins wies ontzettend leuke beesten. Ben nl. steeds meer aan het uit proberen op de pjoeter.
en leer ook steeds meer .Heb er deze winter veel plezier aan beleefd, met die kou toch wat minder op pad geweest . Maar hoop toch dat het weer wat op knapt.
denk dat we dan toch weer iets minder er achter zitten ![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
- Hallo allemaal
Nou RIa sterkte met je vader ik hoop dat het niets ernstigs is .Ja Mops ik heb mijn ouders ook nog in de kamer staan .En ik kijk er nog elke dag naar .Ja Joky Poky als je ze nog hebt ben je een heel gelukkig mens .NOg een fijne zondag roetjes Wies

- Goedemiddag dames,
Wou gisteren dat 'ouwe gebakkie' opstarten voor een paar updates binnenhalen, kreeg ik een foutmelding; de harde schijf was (denk ik gecrashed) iig hij ging niet verder. Tja, de avond ervoor kwam er al een stuk gerochel en gereutel uit die kast dus dat klonk al niet gezond, maar hij dee het nog wel. Tja...jammer, alle werk voor niks maar wel gelijk een goede oefening. Dus mn collega zet er waarschijnlijk een nieuwe harde schijf in en dan ga ik vrolijk weer beginnen met XP installeren.
Erg handig ben ik nog niet Joky-Poky, wat dat betreft kan ik nog heel wat leren van mn collega, maar een mens is nooit te oud om te leren en de interesse voor pc's heb ik altijd al gehad. Ik ben begonnen met mn collega te helpen omdat ik, als er iets mis was, niet steeds een ander nodig wou hebben en mezelf kon redden. Bovendien, nu ik het kan, scheelt mn collega dat heel wat uurtjes werk, dan kan hij pc's gaan bouwen en ik installeren. Maar dat neemt niet weg dat ik een ander dan ook kan helpen als het nodig is. Tenminste voor zover ik er wat vanaf weet. Leuk plaatje trouwens JokyPoky. Volgens mij plak je graag plaatjes.
Een foto van mijn ouders heb ik nog wel in de kamr hangen, dat was een soort van 'statiefoto' van hun 25 jarig huwelijk nog. Het was een kleurenfoto maar is enigszins een beetje verkleurd en vervaagd maar ik kan er niet toe komen om um weg te doen.
Wies, wel een beetje laat maar niet minder gemeend: nog van harte gefeliciteerd met je kleindochter hoor!! Als ik dat zo lees van haar keuze van vriendinnen, is ze een heeeeel verstandig kind al voor haar leeftijd. En leuk bezig geweest. Ja, met lekkers werken is altijd leuk,hihi.(zegt een lekkerbek).
Jeetje Ria, wat een druk leven ineens zeg. Je kan je vakantie nu wel gebruiken om toch nog enigszins te kunnen relaxen tussen de bezoeken door. Hoe gaat het verder met jezelf? Veel rust met je knie krijg je niet echt op deze manier. Maar ja....je moet toch wat he....
Kwam vanmorgen in de kamer(had mn verwarming op 15 gezet voor vannacht) was het nog 17 graden, maar het wordt nu wel een beetje koud nu ik stil kom te zitten, dus ik doe um ff weer aan en ga genieten van een lekker bakkie thee. (drink daags veels te veel koffie...)
Nou dames, heb ff weer bijgelezen, ik zou zeggen: tot de volgende update maar weer.
Groetjes,
Mops 
Schaapje wat fijn dat je beide ouders nog hebt. Al zal jij net als ik vroeger, ook wel eens mopperen als je alles weer te druk wordt. Maar ik mag niet klagen mijn vader en moeder hebben alle twee de respectabele leeftijd van 86 jaar bereikt. plaatje hierbij zijn niet mijn ouders , heb ik van photobucket gehaald. gewoon voor de leuk.- Goedenavond dames,
Wat gaat de tijd snel. Was vorig weekend op Texel. M'n vader was al een hele tijd niet lekker. Nu ging t niet goed: veel pijn en ook steeds overgeven. Ik heb m naar de dokter gebracht die m naar t ziekenhuis stuurde. Tas inpakken en naar de boot. Daar (Den Helder) meteen geholpen op de 1e hulp. Alleen wisten ze niet wat er was: nierstenen, urineweginfectie???
Ik heb 's avonds de laatste boot niet meer kunnen halen. Bij mn schoonmoeder overnacht en de volgende dag weer heen.
Hij is uiteindelijk afgelopen woensdag geopereerd en er is een stukje darm weggehaald. Dit zat dicht met verdikkingen. Morgen maar weer heen.
Ondertussen ook werken, fysio en een huishouden draaiende houden.
En nu heb ik dus een week vakantie; wordt wel ziekenhuisbezoek afgewisseld met bezoek aan m'n moeder die nog op Texel is en dan met haar weer op visite in t ziekenhuis.
Groetjes Ria