Ontspanning
Dit onderwerp heeft 781 reacties, is 94639 keer bekeken, en bestaat uit 32 pagina's. U bent momenteel op pagina 32 van 32.
De laatste reactie is geplaatst op 18-09-2011 00:05.
Betreft: 50+ Margrietjes deel 2
Hoi Dames
Ben ik even Het is mooi weer
Dus ben ik Even naar de stad geweest
Moet zeggen kom er niet zoveel
Maar dacht ik ga er lekker even uit
Knap je van op
Voor de rest rustig hier Nou ja Ik kreeg bericht dat ik me foto album kan halen Woesdag zou het klaar zijn
Ben benieuwd Jullie weer groetjes Wil
reacties
- Goedenavond dames,
Byron was gisteren hier en ik vandaag daar. Ik haalde hem na zn middagdutje van zn bedje af vanmiddag , was hij helemaal overstuur. Ik weet niet wat er aan de hand was. Zo te zien had hij zich niet gestotoen of zo, misschien ergens van geschrokken misschien…
Leuk Wies he, die prietpraat van de kids. Hoewel Byron nog niet echt ‘praat’, geniet ik toch van zn ‘bababa’. Het is net of hij het wel probeert hoor, maar het lukt nog niet zo erg. Denk dat hij ‘lopen’ nu op dit moment belangrijker vindt.
Heerlijk weertje om wat in de tuin te doen he Ria? Heerlijk zo’n vakantie in het vooruitzicht. Heb je goed gepland.
Wil ook vakantieplannen, tjonge wat ben ik jaloers op jullie. Ik moet nog even wachten.
Maar af en toe een lang weekend met de paasdagen enzo er achteraan maakt het ook goed.
Nou, ik krijg zo visite, dus ik moet eerst stoppen.
Ik wens jullie allemaal alvast:
Groetjes,
Maggy - Hoi allemaal
Ik wilde gisteren hier al zijn Maar inloggen ging voor geen meter
Ik keek nu verder en zag dat er meer waren met het probleem ,
Gaaf Ria dat je geboekt hebt Ik heb het ook via de pc gedaan .Vorig jaar voor het eerst Is me zo goed bevallen
Dat ik dacht ga het weer doen
En ja nu over tien daagjes vertrek ik met man Dus dat schiet lekker op
En ja dames ik heb me fotoboek geha
ald
Zo zeg dat is mooi geworden Ben er erg blij mee
Nu is het mooi weer dus even een uurtje aan het voorbruinen geweest
Zon is hier nu weg op het balkon
En ja dan woord het frisser
Leuk he Wies dat gepraat met kleintjes Toen me kleinzoon kleiner was had hij ook zulke dingen .Vraagd hij een keer Oma waarom loopt opa zo sloom .hhhhhh
Dat is toch een teken dat ze het doorhebben dat opa ziek is En toen kleindochter klein was vroeg ze Oma waarom beeft opa zo ,
Heb het wel uitgelegd dat opa ziek is en er niks aan kan doen Ik heb ze er nooit meer overgehoord Nu is ze tien en vraagd altijd Oma hoe is het met Opa .Zo lief vind ik dat Nou dames jullie weten weer even wat Groetjes en nog een fijne dag Kermis ook weer in aantocht hier 25 april Wil - Goedenavond, daar was ik ook weer eens.
Ik heb heel veel van m'n vrije tijd zittend in de tuin doorgebracht! Af en toe wat onkruid eruithalend of lekker lezen. Heerlijk Daar kom je van bij.
Verder net zo lang gezocht op internet tot ik een redelijk geprijsde vakantie had gevonden. Toen polsen wie er mee wilde, alle 4 dus. (incl. mezelf) We gaan 8 dagen naar Tunesië en komen 2 dagen vóór m'n kijkoperatie terug. En dat all inclusive!
In de zomer is de kans nl erg klein dat ik uberhaupt m'n huis uit kom.
Groetjes Ria - Hallo dames
Ik heb vandaag leuke prietpraat van mijn kleindochters
De jongste van 4 ging met mij vadertje en moedertje spelen en zegt : ik ben moeder ik houd een fruitdag
Mijn dochter zei mijn kinderen mogen zich ontplooien waarop haar oudste van 8 zei dat kan niet mama want wij hebben geen veren . Ja en voor de rest het was weer een hele mooie warme dag .Ik wens jullie nog een fijne avond en slaap lekker Wies

- Goedenavond dames,
Het was inderdaad een prachtige dag vandaag. De rest van de week belooft ook mooi te worden zie ik hier. Aan het eind van de week beloven ze ons zowaar 18graden. Maar toen ik vanmorgen de deur uitging vroor het nog volgens mij. Ik had gehoord dat het 3 graden gevroren had afgelopen nacht.
Maar het zonnetje maakt alles weer goed. Vanavond was mn achterbuurman zelfs aan het grasmaaien, maar ik wacht daar nog even mee. Ik had het er nog over met een collega dat alle planten die nu in de tuin worden gepoot door de nachtvorst volledig verwoest worden, dus ook daarmee wacht ik tot na “Ijsheiligen”, das half mei, geloof ik. De aardappelboeren hebben ook schade aan hun oogst..dat maakt de aardappels weer duurder, vrees ik. Tja…maart roert zn staart…
Ben vanmiddag met Byron en Saskia wezen shoppen. Hoewel ik moe was, vond ik de wandeling heerlijk. Heb bij de reformzaak nog een kuurtje opgehaald . Een extract van AloË Vera. Dat brengt de darmen tot rust. Ik had gisteren zowat vergeten de klok een uur vooruit te zetten. Ik was bezig met installatie van een laptop en toen viel mn oog op het klokje rechts onderin de taakbalk, dus ik ben gelijk maar heengegaan en heb alle klokken een uur vooruit gezet. Was wel even wennen hoor vanmorgen. Was al zo gewend aan het feit dat het al licht was.
Ja inderdaad Wil, ‘let the sunshine in’. Zo vanachter het raam of in de luwte is het nog wel lekker maar ik heb nu wel even de kachel aangezet. Kreeg het n beetje koud. ’s Nachts heb ik um ook nog op 15 graden. Maar het was vanmiddag nog 17 graden in de kamer, waarschijnlijk van de zon op het raam. Laat je ons even weten hoe de fotoos geworden zijn?? Heerlijk vooruitzicht: vakantie!! Ik moet nog even wachten tot de tweede helft van Julie.
Wies, al weer druk aan de oppas. Ja, tegenwoordig kun je niet meer zonder beveiliging het internet op. Maar zo te zien ben je weer een jaar voorzien van alle updates enzo. Dat geeft een veilig gevoel, vind je niet??
Nou, ik ga maar es de katten hun blikvoer geven en aan de afwas en mn mondvoorraad klaarmaken voor morgenvroeg. Wat gaat zo’n dag toch snel voorbij he?
Ik wens jullie:
Groetjes,
Maggy - Ja lekker he Wil dat zonnetje knapt een mens van op .De kleinste van mijn dochter is ziek dus ik heb met mijn man de oudste naar school gebracht en gehaald .En het zonnetje was zo lekker . Wil nog 14 dagen en je hebt lekker vakantie heerlijk he .Ja ik verlang ook echt naar de zomer .Nou mijn nieuwe virus scanner zit er ook weer op voor 1 jaar .kunnen we weer voor uitdat is altijd een heel gedoe .Nou Wil ik spreek je nog wel groetjes Wies