Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // Elizabeth's corner 2
Dit onderwerp heeft 2351 reacties, is 236756 keer bekeken, en bestaat uit 95 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 95.
De laatste reactie is geplaatst op 10-04-2011 20:55. Dit onderwerp is gesloten!
reacties
- Goedemorgen allemaal
Jammer Eliabeth..dat je het te druk had..maar..het was ook fris hoor meisje..en je moet niet ziek worden..Ik zit hier beschut de tuin op het zuid westen...was heerlijk...
maar..Maartje lieve meid..heftig hoor...de waterlanders komen dan..ja logisch..maar zoals je al zegt de tranen om het verlies van je vriendin en vaak ook om je eigen emoties
zo zat ik eens op een begrafenis van een collega van mijn man...wat heb ik gehuild..vreselijk...ik dacht ik hou het niet..maar het was ook zo erg het verdriet van mezelf
mijn dochter had toen kanker en die collega van mijn man dus ook en die kwam heel vaak langs..bij ons en wij daar..dat gaf zo'n speciale band...en wat hij altijd gezegd had..
laat mij dan maar dood gaan niet dat lieve meisje...Dat noemde de ds dus ook nog even..ja...toen waren de tranen niet meer te houden..Krijg nog een brok in mijn keel als ik daar aan terug denk
Ze kreeg toen een hele mooie beer..hebben we naar hem vernoemd en heeft nog altijd een speciaal plekje
sorry ik dwaal af....maar ik begrijp je heel goed en ja dat sloopt je meid....geef er maar even lekker aan toe
Anneloes vertel..wat heb je gescoord???
Fijne dag nog meisjes..ondanks het regentje - Dag lieve dames allemaal..
Hartelijk dank voor jullie felicitatie s en sterkte wensen..
Ik heb de dag doorstaan,gistermorgen eerst bloemen gezet met 1 kaarsje bij de foto van tw.l.zus...appelflappen bij de koffie en fijn gewandeld in het bos met lief.Lunchen in een restaurant,allemaal relaxt en rustig....
sMiddags bloemen van dochter...en zo maar was het tijd om afscheid tenemen van buurvrouw/vriendin.
Hele gezin naast mij,mooie muziek...en toen kwamen de waterlanders..
Ik wilde er uit...maar heb het volbracht,wat heb ik gehuild..
Om vriendin...en mn eigen gemis,afschuwelijk veel verdriet...
Gisteravond gesloopt op de bank en vanacht slecht geslapen..
Gelukkig de hele week vrij pfff...ik zie er niet uit...
Straks nog 1 buurvrouw op de koffie,vanmiddag in die pletwagen borstfoto s maken....gelukkig niet van mn koppie.
Het deed/doet mij goed om telezen dat jullie zo mee leefden..
De woorden gaven mij een warm gevoel..
DANK daarvoor.....
Liefs Maartje - Ben je al met woefmans uit geweest Anneloes?
Is ie een beetje braaf??
Jij hebt de economie weer gesteund vandaag
.
Nee Cecil, ik heb niet in de zon gezeten vandaag, 't was frisjes hier, en trouwens, ik heb ook niet veel tijd gehad vanmiddag
.
Hi hi, jij bent op spinnenjacht geweest vannacht, maar niks gevangen? Ach, ze bijten niet meid, 't zijn nuttige beestjes.
Hachee, lekker hoor, vind jij dat stinken? Ruikt lekker uiig toch?
En laurier, heerlijk.
Allemaal een gezellige avond !!
( Maartje, hoe is vandaag met jou gegaan? ) - Oeps...had ik Anneloes..geschreven?? I.p.v isabelle..oh..meid..toch..maar ja een wandelingetje meer of minder ?? haha..
maar....ik denk dat woefmans sterk is hoor..die trekt je nog om ver.....Moeten we maar niet hebben
Nee Anneloes..geen mini....kan niet meer de leeftijd gaat een rol spelen.al lang natuurlijk..
Hooguit op de camping..om over de bikini ..effe te dragen..maar verder niet hoor
Tis een beetje apart gevalletje...hij rimpelt wat ...blauw met rood en wit..en groen zit er in..
leuk rokje.maar tis inderdaad erg moeilijk om een rokje te vinden zijn allemaal jurkjes
Elizabeth je kent me al goed hoor....![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
Vandaag ...huishaten..en fysio...en hachee gemaakt...tis lekker ...was lekker....maar wat stinkt je huis
heb van te voren mijn kleren uit gegooid..en nee geen naakte chef...gedoe..maar wel mijn huispakje aan gedaan..
Gezellig Anneloes..even de stad in...nog wat gescoord??
Zo'n klein spinnetje zat er gisteren tegen het plafond in onze slaapkamer..net boven mij..dus ik er uit.met zo'n elektrisch gevaarte maar nee hoor...dat lukte niet...Karel zou het wel effe doen
Daar ging het spinnetje...dacht ik al....heb mijn hele bed goed bekeken...eer ik ben gaan slapen..
maar niks gemerkt vannacht gelukkig
Oh ja..hebben jullie nog van de zon kunnen genieten??
Ik wel....heerlijk
nu wens ik jullie een fijne avond - Goedemorgen meisjes,
Maartje van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ook sterkte voor de minder leuke dingen die je vandaag te wachten staan.
Je weekendje uit was in ieder geval geslaagd en de verjaarsvisite gisteren ook. Da's mooi in ieder geval.
Cecil, waarom vind je dat ik er vroeger op uit moet met woefmans, hihi
. Dat laat ik liever aan Isabella over, hoewel.....nu ze een zere teen heeft wil ik het bij nader inzien wel een poosje van haar overnemen.
Heb je je een minirok aangeschaft? Dat is wat ik meestal zie hangen van dat merk.
Dames, ik hou het kort want we gaan zo even de stad in.
Tot latersss.......... - Een goedemorgen allemaal,
Maartje, hartelijk
met je verjaardag, 't zal een dag worden met een lach en een traan, 'k hoop dat je je toch een beetje jarig zult voelen vandaag !!!
Cecil, jij hebt een leuke dag gehad met je dochter da's mooi meid.
En natuurlijk is er "per ongeluk" een mooi rokje aan je handen blijven kleven? Ha ha.
Ik had ook niet anders verwacht
.
Ja, dat miertje is een hardnekkig beestje,
maar.... volgens mij is het een fruitvliegje, o.i..d.
' k Zal de vliegenmepper er eens bij halen. !! - Goedemorgen allemaal
Gefeliciteerd Maartje..met je verjaardag..al zal het een moeilijke dag worden voor je ..daarom wens ik je ook sterkte.
Maar gisteren was dus de verjaardagsvisite..wel gezellig
Rotterdam is een mooie stad...tenminste?? weet niet hoe het nu is..is jaren terug dat ik er was...
Lekker weertje..er bij..wie doet je wat
Hier schijnt de zon ook weer lekker...zal toch even wat aan het huishaten gaan....fysio..en dan in het zonnetje hoop ik...
geen gewandel vandaag..dat hebben we gisteren al weer gedaan
fijne dag allemaal - Goeden avond allemaal !!!
Net de verjaarsvisite foetsie,vanmiddag terug uit Rotterdam...langs graf van tw.l.zus(snif)en dan mn gezin over de vloer.
Soesjes en hapjes,nadien chinees gegeten hier thuis met zn allen..twas gezellig....morgen dus jarig en begrafenis pfff.
Rotterdam was super,echt de toerist uitgehangen...Spido rondvaart en Euromast,geweldig mooi en helder zicht hoooog bovenin,prachtig !
Heeeerlijk weertje he,terrasje buiten en wat een mensen zeg.
Mooie stad en relaxt druk,geen dringen of menigte...dat viel mij reuze mee.
Postitief opladen was/is goed...morgen zal emotioneel zijn.
Thats life dames...zo kan het over zijn.
Dank julie ALLEMAAL voor lieve woorden,fijn om telezen..
Lieve groet Maartje
PS in de keuken ook mieren...hier loopt er 1 over mn schermpje..
kreng wil niet weg...hahahamaartje44 wijzigde dit bericht op 03-04-2011 20:25 met 6% - Goedenavond oeps;......miertje...oh daar hebben we zo'n hekel aan..bah bah bah..
Moet je karel er over horen..die ondingen..vorig jaar zaten ze ook in de keuken..bah
maar..genoeg..allereerst..Jador veel beterschap gewenst..meid..
Noordzee..ik had graag mee gewild..naar de garage ahah...die man is ook eens bij karel in de woonwinkel wezen koken...tis een apart geval maar lijkt me wel lief ook hoe hij toen over zijn moeder vertelde...echt een klein hartje volgens mij
Maar jullie hebben het leuk gehad
Oh..die stoute woefmans...ohhhh..dat mag niet..van tante Cecil....dat stinkt..dat is stout..nou dat deed hij vast niet expres...die schat..Anneloes je moest er gewoon eerder uit gaan..kan woefmans niks aan doen...
zo...gisteren leuk geslaagd voor mijn dochter...tis daar zo leuk in die winkel.zo gezellig..zulke leuke verkoopsters...je betaald er ook lekker voor..maar mijn dochter heeft zo'n leuk sjiek schitterend mooi jurkje gekocht met een leren zwart jasje..met roeseltje..een snoepie..en dat jurkje ook een beauty..heeft mamma uitgezocht
daarna nog een leuke spijkerbroek en shirtje en blauw jasje..er bij..ja ze moet toch es weer wat anders aan af en toe je moet er op kantoor ook een beetje goed uit zien toch??
En ik vind het geweldig..werk..nog mooie schoenen gevonden ..voor dochter..kan niet op
En ik perongeluk een klein rokje van dept.....heb wel getwijfeld..maar ik ben dol op rokjes en je ziet ze zo weinig...tis allemaal jurken en tunieken...dus...mee in de tas
Eerst hebben we nog met baby C gedanst..de pake deed ook mee....we kwamen bij dochter aan gisteren om half 12..en ja..hoor muziek keihard...K 3...nou dansen..met zijn allen..
wat had baby C een lol hij glunderde......heeft beppe hem even een schone luier gegeven...papa de fles gedaan..en de mamma en de beppe..geld uit geven..nou als dat geen mooie dag is??
En vandaag.weer een eind gewandeld..km teller mee..beetje fout op de buik.moest op de heup zei karel...nou ja volgende keer beter..het klopte inderdaad niet
terwijl ik toch al 100 meter met de fiets was wezen lopen en tegelijk mijn stappen geteld..ja dan kun je de pedometer beter instellen..volgens karel..ach...dan doe je dat...
Karel is wezen fietsen op de race....en vanmiddag nog heerlijk boek gelezen...en buiten de boel wat aangeveegd
kareltje had gisteren alles met de hogedrukspuit behandeld..was nu aardig opgedroogd..dus de terrassen even aan vegen..ziet alles er weer goed uit
nou..genoeg....dames.
wens jullie nog een fijne avond
en ...weg met die mier.ahah - Hello girls,
Allemaal genoten van het prachtige weer gisteren?
Ik ook.
Isabella, oh get, jij was al vroeg aan de poets vanmorgen, leuke binnenkomer op de zondagmorgen, hoe is het met je teen?
Noodgedwongen wat kalmer aan doen nu?
Jador in de lappenmand?
Goed uitzieken anders blijf je aanmodderen !!
Noordzee, jij hebt weer een leuk uitje gehad lees ik , een bezoekje aan het etablissement van J. Braakhekke lijkt me ook wel wat
.
Maartje kun jij je een beetje vermaken? Het weer werkt in elk geval mee !! Ben je morgen jarig?
Anneloes, hoe is het met jou? Gaat het de goeie kant weer op?
Cecil, leuke dag gehad gisteren? Goed geslaagd?
Ik hou het kort want we gaan er zo vandoor, iedereen een fijne zondag nog, en tot later !!

weer een verse verassing in de keuken, brrrrrr liep al om 8.00 uur buiten,met woefmans, maar toen was t leed al geschied,maar afijn, ga nu maar eens eten, eerst moest de stank eruit, zooooo lekker op je nuchtere maag, lekker praatje he dames voor de zondagmorgen, maar jullie hoeven t alleen maar te lezen gelukkig, is er nog geen geur forum![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
jaha Cecil tis niet alleen maar leuk hoor met woefmansenisabella4 wijzigde dit bericht op 03-04-2011 09:38 met 7%- We hebben koffie gedronken en een overheerlijke lunch gehad bij Joop Braakhekke's Le Garage. Hij heeft ons ook veel verteld over drankjes en ook daar weer lekkere hapjes bij. Leuke man trouwens.
Morgen reageer ik verder. Ik was er vanmorgen om half zes al uit en ben nu gaar. Slaap lekker allemaal 
Anneloes , nee hoor nog niet ...... zou ook niet durven te vertrekken zonder het jullie te zeggen![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
Maar zoals bovenstaand plaatje al aangeeft ben ik dus goed ziek , al 3 dagen heb ik de griep flink te pakken pfffffff en ben er nog lang niet vanaf dat voel ik wel ..... vandaar mijn afwezigheid .
Maartje , ook van mij welkom hier en heel veel sterkte en kracht wens ik je de komende dagen ...... en hoop dat je toch wat kunt genieten van je weekendje weg .
Cecil , ik koop en verkoop ook nooit iets via marktplatas is mij ook veels te omslachtig allemaal ...... hier gaat het in zakken naar het goede doel , en aangezien veel kleren te groot zijn van manlief en mij staan er inmiddels heel wat zakken klaar![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
Elizabeth , vandaag weer genoten van de kleinkinderen ben benieuwd wat jullie vandaag met ze gedaan hebben , je komt altijd met zulke leuke verhalen terug![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
Noordzee , wat een dag wat een dag zul jij vandaag hebben ..... en waar heb jij gelunchd vraag ik me af .
Ik ga me maar weer eens naar de bank begeven want ben zoooooooooo moe en heb helemaal niets gedaan vandaag grrrrrrrr
Dames geniet van de dag van morgen en een fijn weekend allemaal , bye bye- Aha....dat deed ik ook altijd..gewoon weggeven..die kleren..maar af en toe heb ik zoiets..kan het nog wel op MP zetten
en ik heb er wel aardigheid aan
die van becel had ik ook.die werkt inderdaad niet...dus dan maar een nieuwe..maar volgens karel moet ik eerst een 100 meter lopen en dan kijken hoeveel stappen ik dan doe..
dus ik ga met fiets (kilometerteller er op) lopen en de stappen tellen..tsjonge wat komt dat precies..maar dan kan je hem beter instellen..zegt de karel
hij weet het vast wel..
Dus...nog niet gebruikt..maar wel weer 2 uren wezen lopen.vind het weer knap van mezelf
anneloes wat is dat mooi verdeeld.met jongens en meisjes..en ja meer soorten heb je niet hé...
Hele rijkdom hoor
Morgen ga ik effe baby C knuffelen voor we gaan shoppen....heb er al zin in
fijne avond..allemaal - Ik ben ook te laat voor goede wensen voor Noordzee en Maartje, maar ook zonder mijn wensen zullen ze het wel leuk hebben
![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
De boeken van Jean Auel zijn inderdaad erg populair bij heel veel mensen maar zelf heb ik niets met fantasy of sf.
Ja Noordzee, ik heb 6 kleinkinderen en dat voelt heel erg rijk. De oudste is 7 en de jongste bijna 2. Dochter en schoonzoon hebben 'n dochter en 'n zoon en zoon en schoondochter hebben 2 zonen en 2 dochters. 't Is ook nog evenwichtig verdeeld dus, haha.
Dat klinkt pijnlijk Isabella, ik kan me voorstellen dat je daar veel last van hebt. Die voorstelling lijkt me super, ik ben dol op flamenco. Is je hoofdpijn inmiddels verdwenen?
Ha Cecil, weer gewandeld dus vandaag? Werkt dat nou zo'n stappenteller? Ik heb er ooit eens een bij de B*cel gekregen maar dat ding werkte voor geen meter.
Nee hoor, ik koop of verkoop nooit iets op marktplaats. Lijkt me zo'n gedoe allemaal. Nog goede kleding gaat keurig gewassen en gestreken naar 'n paar dames hier in de omgeving die er via 'n particulier initiatief goede dingen mee doen en andere spullen die goed en overbodig zijn gaan naar de kringloop.
M'n kasten die ik laatst had opgeruimd heb ik de afgelopen dagen weer aardig vol gekregen
. Nou ja, de economie moet tenslotte ook draaiende gehouden geworden, toch? En ik ben er weer blij mee.
Elizabeth zal zich ook wel vermaken vandaag, het weer valt alleszins mee dus die is er vast opuit getrokken met de kleinkinders.
Zou Jador al met vakantie zijn?
Fijne avond nog.anneloes2 wijzigde dit bericht op 01-04-2011 18:10 met 0% - Goedemorgen allemaal
Ben te laat natuurlijk om Noordzee een leuke dag te wensen..en natuurlijk de anderen ook..
Elizabeth weer oppas dagje?
Noordzee nog nooit van die boeken gehoord net als Isabelle...ken ik ze niet..maar...Isabelle wat vervelend..zeer teentje..en ook nog hoofdpijn
Noordzee hoop dat jouw migraine weer weg zakt...dat je vandaag beetje kunt genieten..
zo vervelend..ik had het ook heel vaak..maar de laatste tijd gaat het prima..dankzij amitriptiline en de fysio en geen menstruatie meer..dat is ook een crime..daar ben ik nu twee jaar vanaf..ongeveer.
Maartje wens je veel plezier met het mooie weer..voor zondag...met gezinnetje..en sterkte voor maandag meis maar toch gefeliciteerd
Ik denk dat ik probeer vanmiddag te wandelen..ga niet zo ver vandaag...blijf een beetje in de buurt
heb trouwens ook een stappenteller gekocht via MP....had er eentje maar moest een nieuwe batterij in..batterij alleen al kost 4 euro..dus gelijk maar een hele mooie nieuwe gekocht..van 5 euro van een marktman...die stopte en zijn spulletjes kwijt wilde..kon gelijk vijftig kopen.maar hoef er maar 1..en ja hoor.dat was ook mogelijk
Kopen of verkopen jullie wel eens via MP?
Hoest met anneloes????
En Jador natuurlijk....wil niemand vergeten..
fijne dag nog - Zo wat inpakken in een weekendtas.,de down stemming zit in mn lijf en kop..
Maandagmiddag begrafenis en dan die dubbele verjaardag...tjee ik zal wel tranen slikken..
Zondagmiddag met mn gezin een visite,dat gaat beter dan maandag..
Straks nog wat boodschappen en dan foetsie,mooi weer gemeld..ik hoop dat wij genieten.
Dag dames,allemaal neusje naar boven hoor als die zOnnestraaltjes er zijn..
Nu nog bewolkt en grijs hier...komt vast goed he...net als met mij..
Liefs en groetjes Maartje - dag dames
tis alweer ff geleden, de dagen vliegen voorbij, heb ondertussen een ontsteking van een zenuw aan mn grote teen opgelopen, heb t al een week dus gisteren naar de ha, en heb nu pillen voor de pijn en ontstekingsremmer, hoop dat t hier mee over gaat , anders is de volgende optie een injectie brrrrr
mn oud collega is nog langs geweest, op de koffie, en eindelijk eens iets in de tuin gedaan, was hard nodig, en ook nog lekker in t zonnetje gezeten, heb eindelijk een beetje kleur op de snoet.
en maandag dus niet echt gewandeld, maar ff gezellig samen bij een v d meiden koffie gedronken, en heb de dvd mee van hachi.
vandaag dus ook alleen koffie gedronken met de wandeldames, en daarna ff naar t wc aldaar en twee jasjes besteld in de goede maat, en een tuniek gekocht, een gele met motieven, en dan te bedenken dat ik nooit en never geel heb, nou ja weer eens wat anders.
ik zie een nieuwe medeschrijfster hier, Maartje welkom, en je kent Cecil al begrijp ik?verdrietige dagen voor jou.
Noordzee heel veel plezier morgen, leuk weer één en al verrassing, hopelijk ben je weer helemaal beter en die boeken zijn dat fantasy boeken? heb er nog nooit iets van gelezen.
Elizabeth weer lekker je oppasdagje, veel plezier morgen, ben benieuwd wat jullie nu weer voor leuke dingen gaan doen, en wat had je mooie kleding gekocht voor bij je etentje bij de italiaan, je hebt gelijk een mens moet zichzelf af en toe eens lekker verwennen.
Anneloes, wel heel vervelend dat je veel dingen zo vies vind smaken, en hoe gaat 't met je benen? deze week geen A? en je hebt leuke boeken gelezen.
en ja t wandelen staat nu ff op een laag pitje, en ja zondag was super leuk, eerst ff gewandeld, en toen heerlijk op t terras in de zon, en daarna de voorstelling met uitzicht op zee, t was heel erg goed gedaan, 1 topzangeres, 1 gitarist, en 1 danseres, zo mooi, met hele eigentijdse flamenco kleding en prachtig gedanst in haar ééntje., en daarna nog gegeten daar met z'n 5ven
Cecil jij bent thuis druk in de weer geweest, en ff niet gewandeld, nou zaterdag kun je je lol op, word een prachtige dag, en leuk he violen?
Heb kaarten besteld voor de musical van Queen, was wel lekker met die korting van de bouwmarkt met een K
ik ga slapen, heb een beetje hoofdpijn, denk van die pillen en ben ook moe.
truste en slaap lekker allemaalisabella4 wijzigde dit bericht op 31-03-2011 23:07 met 1% - Goedenavond allemaal,
Noordzee, veel plezier morgen meid, hopelijk is je hoofdpijn gezakt.
Oh ja Jean A. ik heb haar boeken in de kast staan, althans, de eerste vier delen, daarna is het er niet meer van gekomen.
Ik ga het niet te laat maken vanavond, want morgen is het onze oppasdag. Ik heb er zin in.
.
Ik wens jullie allemaal een mooie vrijdag, en tot zaterdag !!
- Ik ben vanmorgen naar de sportschool geweest en heb net samen met man een ommetje gelopen. Het waait hard maar dat vind ik wel lekker! Aan het eind van de middag kreeg ik spontaan een migraineaanval, ik liep net in de stad, en het is door de aura's lastig kijken. Veel van je gezichtsveld valt dan weg. Gelukkig was meneer Noordzee erbij. Kon ik me aan vasthouden, haha.
Maar ik heb toch nog mijn boeken kunnen kopen. Deel 6 van Jean Auel is uit en ik heb de andere delen ook maar gekocht. Ik had ze jaren geleden al eens gelezen in de bieb maar nu wilde ik ze zelf graag hebben. Ik vond ze toen heel mooi en dat zal wel niet veranderd zijn ( hoop ik! ) Ik ben nu bezig in Het Familieportret van Jenna Blum, over de Duitse vrouwen in de WO 2.
Morgen weer naar de Laysdag en nu met een lunch bij een topkok in Amsterdam. Ik ben benieuwd wie dat zal zijn.
Jij veel loopplezier morgen Cecil en de andere dames ook een fijne dag.
Groetjes, - Hier ook..bah bah bah....

Hier regent het ook pijpestelen !!!
Goed voor de violen en het gazonnetje !!!!
Tot later.- Goedemorgen allemaal
Gezellig..met je vriendin Noordzee?? Jij verstopping? dat is vervelend...en dat komt van de activia..dat is geen goeie reclame ahah..
Hier regent het bah bah bah..
Heb ook al twee dagen niet gewandeld..en nu lukt het ook niet..misschien morgen?
Maar uh..Noordzee ik ga effe kijken....ben nieuwsgierig..geworden
fijne dag allemaal - Er staan foto's van kleinzoon op mijn hyves Cecil! Ik heb ook het bed verschoond en veel gewassen, en ja, ook hier bleef het droog. Om 6 uur begon het te plenzen maar het is ook alweer droog.
Wij hebben Italiaans gekruide aardappeltjes gegeten, gebakken. En geroerbakte spinazie met zongedroogde tomaatjes erdoor. Gehaktballetjes erbij en het was heerlijk.
Ik heb ook al bakken met gele en paarse violen staan, heel vrolijk.
trouwens, mijn stoelgang is voortreffelijk maar als ik die activia dingen eet krijg ik spontane verstoppingen, rara hoe kan dat. Niks voor mij dus.
Een vriendin komt straks langs, gezellig samen een wijntje drinken en wat klessebessen. Maar eerst nog even lezen. Fijne avond damesnoordzee wijzigde dit bericht op 30-03-2011 19:50 met 0% - Maartje...verticuteren heeft hij nog niet gedaan hoor ja vorig jaar..maar de kalk ligt er wel op.en dan is een buitje nodig heb ik begrepen..
Maar het regent hier dus tis voor elkaar..na dat ik alle was droog had..hoest mogelijk
We hebben ook al een paar bakken met violen..staat gelijk zo gezellig...tis Lente
lief van je kids..Maartje..knap je van op meid
fijne avond