Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // Elizabeth's corner 2
Dit onderwerp heeft 2351 reacties, is 236757 keer bekeken, en bestaat uit 95 pagina's. U bent momenteel op pagina 95 van 95.
De laatste reactie is geplaatst op 10-04-2011 20:55. Dit onderwerp is gesloten!
reacties
- quote:
Een goedenavond allemaal !!!!
Ik ben er weer hoor, en het was een fantastisch vakantie weekje, het is momenteel wèl heel erg afkicken, na alle drukte en gezelligheid, is het erg stil nu.
We hebben redelijk tot goed weer gehad, alleen donderdag was het regenachtig, nou ja het hield niet op met regenen, dus toen maar een museum bezocht.
Woensdag met manlief een dagje naar Duitsland geweest, even met z'n tweetjes weg, heb trouwens in Emmen nog een schitterende winterjas gekocht, met een wel erg bijzonder mooie sjaal erbij en op de valreep ook nog een scheerwollen jumper met een colletje met opgenaaide gekleurde staafjes, erg apart.
En natuurlijk voor de kleinkinderen nog een vakantiecadeautje, want ze zijn zó lief geweest, die kleine hummeltjes. Kortom het was een heerlijk weekje.
Heb alles zo goed als bijgelezen, wat een lijst zeg , jullie hebben niet stil gezeten.
Pannekoeken, erwtensoep, swarovski sieraden, grijze laarzen, shoppen met dochters,opnieuw gekleurde haartjes, lekkere reukseltjes,hoofdpijn vrije dagen en voor Anneloes gelukkig goed nieuws, ben erg blij voor je!!!
Ik vergeet nog wat geloof ik, weet alleen niet meer wat.
Oh ja cecil weet jij hoe je moet afsluiten en een tweede deel moet openen? Dit topic bedoel ik. Help.
Nog een fijne avond tot later.