Meepraten in het forum? Word nu lid!

Gezondheid

1. Home
  2. // forum
  3. // Gezondheid
  4. // Le cercle des 7 soeurs 15

Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 274475 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!

1. Le cercle des 7 soeurs 15

Afbeelding van sara1
    Dit onderwerp is gestart door sara1
    05-01-2010, 14:18

Hier delen sinds 2005,  7 "zusjes" hun dagelijks leven.
    sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%

reacties

1. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    17-01-2011, 14:45

Goedemiddag

Op verzoek van Sara1 (de starter van deze topic) is de topic nu gesloten.

Margriet Moderator

2. Cecil ik ben het met je eens!

3. Bedankt nogmaals..voor alle bijval en lieve reacties..

Maar ik denk dat deze toop maar opgeheven moet worden..
    De zussentoop bestaat niet meer..

Moderator alvast bedankt voor uw medewerking
    Mijn account hoeft niet verwijderd ik blijf wel schrijven even nog voor de duidelijkheid..

groetjes Cecil

4. Cecil jij bent gewoon een hele sterke meid die nu ontzettend gekwetst is.

Geniet van je kleinzoon en je familie en het is fijn dat we blijven schrijven.

Dikke pakkerd van mij

5. Hallo  Cecil

Vanaf het begin heb ik me er niet mee bemoeid dat weet je en dat heb ik ook gezegd , maar ben blij te zien dat je er weer bent .

Ik kwam hier eerder nooit maar naar aanleiding van het gebeuren heb ik wel alles gelezen natuurlijk , ik begrijp er eerlijk gezegd nog niet veel van maar dat maakt verder niet uit mijn woorden waren en zijn verbazing , verwondering en verbijstering over hoe en wat hier geschreven werd terecht of onterecht dat is niet aan mij om daar over te oordelen , maar zo ga je toch niet met elkaar om dat was en is en blijft mijn mening  .

Cecil , probeer de draad weer op te pakken en geniet van kleine C dat is waar het om gaat in het leven en ik wens je heel veel sterkte en kracht , groetjes 

6. Goed zo Ceciel,

Je blijft hier schrijven, zie je nu wel dat je een sterke vrouw bent die zich niet onder laat sneeuwen, ben trots op je.
    Strijdvaardig blijven; kop op, rug recht en ga ervoor! Geloof me er komt een tijd dat je om dit alles je schouders op kunt halen al zul je dat waarschijnlijk nu nog niet geloven.

Groet, Britta

7. Mooi .......zo ken ik je weer [:D]

8. Dankjewel voor jullie bijval..

Het doet me erg goed dat er mensen zijn die wel hun nek durven uit te steken

Ik denk dat het beter is dat we hier nu stoppen.Want er zijn vast mensen die hier weer van smullen

Dat gun ik ze niet

Verder probeer ik alles nu een plekje te geven..Ik ben mezelf niet kwijt.Mezelf heb ik altijd nog en jullie natuurlijk..

Ik ga dan ook al deze negatieve dingen die hier geschreven zijn proberen in iets positiefs om te zetten

Zo dat dit niet allemaal voor niks was.. Dat zou zonde zijn...

Dankjewel

groetjes..Cecil
    P.s. ik blijf zeker op margriet schrijven ik heb me hier altijd thuis gevoeld

9. Ook ik heb ooit  het forum verlaten doordat mensen van wie ik dacht dat ik ze kende mij ineens aan gingen vallen.
    Nachten wakker van gelegen, niet kunnen eten, ik voelde me ook verraden, nooit had ik kunnen denken dat een forumvriendschap die stuk gaat zo'n impact kon hebben op je dagelijkse "gewone"leven.

Dit is dus niet mijn echte oude margrietnaam maar een fake, ik heb alle jaren nog meegelezen maar noooooooit meer gereageerd.
    Ik ga me niet meer onder mijn eigen naam in dit wespennest begeven waar mensen zoals Cecil, de goedheid zelve, altijd een lief woord voor iedereen, meelevend, luisterend advies gevend etc. zomaar verraden word door enkele van haar medezusters.

Cecil, meisje, jij gaat gewoon naar de doop van dat prachtige kleinkind van je.
    jij gaat daar vooraan staan met de mooiste lach ( en zeker en vast een traan) en bedenkt dan waarschijnlijk dat dit het echte leven is.
    de lach van jouw lieve kleinkind, het geluk van je kinderen dat haalt jou erdoorheen.

Kom op meidje van me, je kunt het, helena en ik staan pal achter je, altijd, en die nare zussen die jou altijd maar weer de zwarte piet toespeelden,, laat ze lekker in hun eigen laffe sop gaar koken.
    dat zijn mensen wiens leven draait om internet en bij jou is dat toevallig niet.

Ik heb me vaak verbaasd op deze topic ( ja als meelezer [:$] ) over hoe jij je soms in een hoekje liet drukken.
    Maar ach, dan dacht het , het is Cecil dat is eenmaal de aard van het beestje, gewoon een lieverd.

Ik zou in de laatste discussie  waar het mis ging hetzelfde gedaan hebben.
    Ik had me er ook neit in willen mengen, je wilt neit voor maar ook niet tegen iemand kiezen.

Lieverd, hele dikke [}] van Annemaria........alias.....................hhm.......je weet denk ik  wel wie.......

10. Ik ben geen meelezer,maar voelde wel dat er iets aan de hand was opt forum.
    Wat er hier heeft gespeeld,daar heb ik dus geen weet van.Al ga ik me er dus wel even mee bemoeien(zoals zo velen die hier "inbraken").Ik ken Cecil als iemand met het hart op de juiste plaats en WEET dat het nooit haar bedoeling zou zijn iemand te kwetsen.
    Ze wordt nu iets verweten wat ze niet heeft gedaan.
    Kop op hoor!Deel de dingen met mensen die je graag lezen en niet met mensen die je steeds op de vingers tikken!Recht je rug en ga vooruit,zonder achterom te kijken....het(ze zijn) is het NIET waard(blijkt nu!).Iedereen heeft zn zegje gedaan,dus laat dit topic sluiten,want met dit kinderachtige gedoe verdergaan heeft totaal geen zin(al zitten er nu ws ook stiekem van te smullen).Sterkte en een dikke knuffel voor jou Cecil!

11. Lieve Cecil:

Je hebt helemaal niets fout gedaan. integendeel. degene die zo enorm hoog van de paramoteur blaast mag zich wel gaan schamen. 
    ik vind het echt enorm erg wat een paar lieden jou uiterst  onterecht aandoen.
    blijven, gewoon blijven. dat die anderen de kolder in hun kop gekregen hebben om iets onbenulligs: hun probleem.
    gewoon gezellig blijven en je niet gek laten krijgen. En genieten van kleine C en alles er om heen. Je bent niet alleen een taaie, ook een heel tactische!
    Ben al jaren fan van je.

12. --------------------------------------Marianne------------------------

wegens het overtreden van de (forum)regels heb ik de inhoud van deze posting verwijderd.

margriet moderator

------------------------------------------------------------------------
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 17-01-2011 10:36 met 132%: wijziging wegens schending van de regels

13. Dat gaan we zeker doen..Britta..dat lijkt me erg leuk..Om iets nieuws te beginnen....

Ze (sommige zussen) hebben mij gelijk gewaarschuwd dat ik waakzaam moest zijn..voor mensen op dit forum..maar wie zouden ze daar nu mee bedoelen??

Want ik heb n.l. nog nooit een aanvaring gehad met wie dan ook. In al die zes jaren niet...Alleen hier

Dankjewel voor je lieve reactie..

14. Cieltje, al die jaren heb ik op jouw verzoek mijn mond gehouden, maar nu niet meer. Wat hier gebeurt is zo`n steek onder de gordel.
    Ik kom al jaren niet meer hier op het forum en lees dus ook niet mee, maar Cecil is al heel lang mijn vriendin en n.a.v. wat er hier gebeurd is ben ik eens bij gaan lezen.
    De band tussen de `zusjes`(krijg het woord bijna niet uit mijn mond) zou zo speciaal zijn. Ik zou nooit, maar dan ook nooit, mijn vriendinnen aandoen wat met name 2 zusjes hier Cecil aan doen.  Ja ze heeft haar mond gehouden dat was haar keus. Ze heeft ook uigelegd waarom ze dat heeft gedaan. Ze heeft alle `zusjes`gemaild en nog is het niet genoeg. De ware schuldige is Anneloes, maar Cecil wordt hier neergezet als het zwarte schaap.
    Ik ben blij dat er hier nog een heleboel mensen zijn die het voor haar opnemen. Ze heeft in de afgelopen jaren al genoeg gezeur over zich heengehad van die 2 zussen.

15. Lieve Cecil,

met dit berichtje wil ik je een hart onder de riem steken.
    Mijn hart breekt bij het lezen van wat jij schtijft, dit heb je niet verdient.
    Ik had nooit gedacht dat dit zou gebeuren al heb ik wel vaak gemerkt dat jij heel vaak werd aangevallen om de kleinste dingen terwijl de anderen vaak veel meer konden zeggen zonder dat de rest zich aangesproken voelde.
     Voor mijn gevoel was jij altijd het vijfde wiel aan de wagen en dat kwam door je becheidenheid wat je overigens zeer siert.
    Lieve Ceciel ik kan wel zeggen dat je het naast je neer moet leggen maar daar ben je niet me geholpen, zo zit je niet in elkaar.
    Probeer het een beetje los te laten, ga genieten van jekleinzoon en laat je door dit gedoe zeker niet zo ziek maken dat je niet bij zijn doop kunt zijn, de dames zijn het niet waard.
    Begin, als je er aan toe bent gewoon een nieuwe toop ik schrijf graag met je mee want ik vond je altijd een ontzettend lief mens, zorgzaam en meelevend.
    Kortom: je mag er zijn Ceciel want je bent een prachtmens!

Britta

16. Dankjewel Karin..dat was ik ook van plan

Maar dit heeft me de hele nacht door mijn hoofd gemaald
    Ik moest het even kwijt

Ik kan me gewoon niet voorstellen Zonder dat ik maar iets fouts heb gedaan..in mijn ogen.
    Hoe iemand dan zo kan reageren..Gewoon gedumpt Zo voelt het
    Fyb zou me niet laten vallen ..en Sara ook niet dacht ik..
    En ik haat het om mezelf zo kwetsbaar op te stellen.......Maar de emoties nemen helemaal de overhand

Rosanne ja ik ben taai....maar ook taaien kunnen knakken..

Die speciale band heb IK Niet verbroken..Dat hebben hier twee andere mensen jaren lang zelf al gedaan..Al begon het elke keer met een scheurtje..maar die scheurtjes zijn 1 grote knak geworden

Maar ze zien wel de splinter maar niet de balk

17. lieve Cecil

wil je aub het proberen om van je af te zetten,  die mensen zijn het echt niet waard om je daar zo rot voor te voelen,  en dat de hele club achter de zus aanrent  met de grootste smoel, dat is het meeloopgedrag van hun.
    zelf durven ze niks.
    jij bent een heel eerlijke en lieve vrouw, ik weet zeker dat er nog heel veel forummers zijn , die jou wel waarderen en in je waarde laten
    ik hoop dat ze hier ook eens willen schrijven,over hoe ze jou waarderen.
    en echt meis, laat het los ze zijn het echt niet waard.
    lieve groet en sta op voor jezelf,  je verdiend het 

18. Goedemorgen allemaal...

Het maalt me nog steeds

Ik zal eens schrijven hoe ik denk dat het is gegaan..De zussen hebben aangenomen dat ik overal maar schrijf en met iedereen mee praat..Zoiets is ook gezegd op dit forum

Ik heb wel gemaild met Anneloes.in die tijd dat ze aan de chemo lag om haar dag wat te vullen ..
    Maar ik heb nooit beledigende dingen gezegt over de zussen.

Maar zoals de waard is???? Juist vul maar in...

De laatste dagen .zal er wel heel wat gemaild zijn..over mij  Niemand die mij eens mailde om te vragen hoe het werkelijk zat

De waarheid kennen ze helemaal niet...Ze hebben er niet eens naar gevraagd.
    Gisteren heb heeft Fyb me gebeld..nadat ik haar zaterdag heb gebeld maar er werd niet opgenomen..Fyb was zo netjes om me te smssen dat ze de volgende dag terug zou bellen..dat was gisteren dus.Inmiddels weet Fyb wel de waarheid

De dag daar voor heb ik helemaal uit mezelf de dames een mailtje gestuurd om nog eens te zeggen dat het me spijt dat ik niet voor hun ben opgekomen

Maar..kennelijk was de beslissing al genomen dat ze mij niet meer moesten.Want er werd zo tussen neus en lippen gezegd dat ik wel kon blijven schrijven..want wij gaan toch weg

Ik ben het gedeeltelijk dus  met Elisa eens. Ze hebben van de nood een deugd gemaakt..

en dan wil me nog even 1 ding van het hart...Er is hier vaker gepraat over swifferen.Dat was Frans zelf die Sara er op aanviel...in die tijd dat er een discussie was over moedermelk....

Dus hoe hypocriet kan je zijn.

De schoonfamilie en de zussen gaan samen..verder heb ik begrepen als het niet zo is word ik vast wel gecorrigeerd

Als het niet is om beter te lezen is het wel om puntjes of aanhalingstekens..Noem maar op

Stel dat ik gelijk voor hun opgekomen was ? Was ik dan "vrijuit"gegaan?? Dan was er wel een volgende keer geweest dat ik  weer op mijn hart getrapt werd

Daarom hoe verdrietig ook is het gewoon beter dat ik niet met hun verder ga en dat heb ik ook geschreven in mijn mailtje van afgelopen zaterdag

Maar ziek ben ik wel..Erg overstuur..Bang dat ik straks niet eens bij de doop van mijn kleinkind kan zijn..Dat ik er weer onderdoor ga..
    Dit zat me vorige week al in mijn hoofd..Daarom reageerde ik ook niet die discussies vreten aan me.....ik slaap niet ik eet niet en val  kilo's af....

Niemand die ook maar 1 keer echt zijn nek durft uit te steken.....Dat doet vreselijk veel pijn..Want iedereen weet hoe veel verdriet ik er van heb..Maar niemand en dan ook niemand die ook maar echt eerlijk zegt wat tie denkt

Dat zal dan wel weer die zussenband zijn...,................................................

en sorrie voor de fouten voor iemand me daar weer op aanvalt
    cecil wijzigde dit bericht op 17-01-2011 08:36 met 1%

19. ciel slaat terug
    maar ondanks at
    balen..
    hier.......
    die mooie toop is kapot gemaakt door een idiote inbreekster
    ....................................
    en jullie zussies............
    jaren shrijven jullie...........
    en laten dit gebeuren...............
    foei...............
    wat diep triest dat dit kan gebeuren.............
    ben bljj dat op de andere toop............
    de inbreekster wordt lastig gevallen.............
    en ...........
    duimen dat die a eraf wordt gegooid..............
    foei foei

20. Rosanne, dat van die mails van Anneloes is volgens mij ook uit de grote duim van Anneloes gekomen [Y] .
    En misschien reageer ik wel te fel met de opmerking dat Anneloes de aanleiding is geweest om Cecil uit de zussentoop te knikkeren.
    Maar het feit is wel dat de schuld bij Cecil is gelegd omdat zij niet voor de andere zussen is opgekomen en dat vind ik gewoon een lage streek.
    Zeker als je weet dat Cecil zo helemaal niet in elkaar zit.
    Zo ga je ook als zussen niet met elkaar om en ik weet zeker dat Cecil behoorlijk van slag is door dit teleurstellende gedoe.

Maar Cecil is zeker een ouwe taaie, die laat zich niet wegjagen op dit forum [;)]

21.  Joh, Elisa, ik geloof er niets van, dat er in Anneloes' mailbox klagende meelezers zitten, maar voor alle zekerheid heb ik ze nog even opgeroepen op het andere topic, ja, je weet maar nooit, he? http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif
    En dat Anneloes een aanleiding zou zijn geweest om Cecil er uit te knikkeren, daar geloof ik ook niets van.
    Ik heb af en toe ook wel eens wat gelezen op het zussentopic, vooral als er wat aan de knikker was (interessant http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif), en inderdaad, bepaalde zusjes kunnen nogal eens pertinent uit de hoek komen, waardoor Cecil enigszins het onderspit delft, maar ja, die is taai, hoor, ik had allang ruzie gehad, ha, ha.
    Ja, en nu dit geval, ik snap het wel van Olly en Francoise, hun gevoelens, maar om dan Cecil te beschuldigen....nee, dat vind ik maar niks, nee, dat vind ik naar......maar kijk eens.....ha, ha, zie je wel dat ze een ouwe taaie is?
    Ze mept terug, ons Cecileke..........niet zo netjes, maar.......ha, ha, vind het toch toppie  http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif

22. Rosanne, ik ben niet degene die gemaild heeft, nooit gereageerd heeft om niet te willen inbreken.
    Ik lees al jaren mee en heb ook meerdere keren gelezen dat Cecil gekwetst werd hier en dat zij nu hier mede de schuld krijgt van iets wat Anneloes begonnen is dat vind ik laag bij de grond.
    Sterker nog, ik denk dat Anneloes gewoon voor  twee zussen die het meest commentaar hadden op Cecil, een aanleiding is geweest om Cecil eruit te knikkeren.

Dat de zussen hier een eigen topic hadden is hun goed recht, maar vergeet niet dat dit een openbaar forum en openbaar topic is waar iedereen zijn zegje mag doen ook al waren de zusjes hier niet blij mee.
    En als er iemand hier niet in discussie wilde gaan waren het wel een aantal zusjes wel.
    Want Cecil was degene die altijd weer door het stof moest om haar excuus aan te bieden.
    Fijn dat de zussen en aanhang nu op een besloten forum gaan, maar vergeet niet dat er nog een zus rondloopt die vreselijk veel verdriet heeft nu.

23. Dat moet wel Rozijntje want  Anneloes schrijft zelf dat ze hier nooit las.

24. Ik denk eerlijk gezegd dat er niemand naar Anneloes heeft gemaild.

25. Nee, natuurlijk was jij dat niet Kneeltje. Aan die mogelijkheid heeft nooit iemand gedacht hoor!!!!!!

advertentie