Meepraten in het forum? Word nu lid!

Gezondheid

1. Home
  2. // forum
  3. // Gezondheid
  4. // Le cercle des 7 soeurs 15

Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 274473 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!

1. Le cercle des 7 soeurs 15

Afbeelding van sara1
    Dit onderwerp is gestart door sara1
    05-01-2010, 14:18

Hier delen sinds 2005,  7 "zusjes" hun dagelijks leven.
    sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%

reacties

1. Inderdaad Rosanne, want die zijn en blijven nog steeds anoniem.
    Ik vrees alleen dat Anneloes je daar geen antwoord op zal geven in verband met de bescherming persoonsgegevens. Zal ook wel een forumregel zijn [;)]

2. Was ikke niet hoor, Roosje.

3.  Zo, allemaal meelezers die nu om de hoek komen kijken en hun zegje doen.
    Niet verkeerd, alleen mis ik er een paar.
    Degenen die Anneloes gemaild  hebben met hun klacht over de 'gewraakte' opmerking van Francoise.
    Zal eens even aan Anneloes vragen, hoe dat zit http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-4.gif

4. Lieve zusjes,

jarenlang heb ik met jullie meegelezen en, vanaf de zijlijn weliswaar, meegeleefd.
    Jammer dat het zo moet eindigen maar begrijpen doe ik het wel.
    Blijf jullie lief en leed delen op het besloten forum want jullie band is onverbrekelijk jullie hebben zoveel gedeeld met elkaar daar kan en mag niemand tussen komen, zeker niet degene die dit alles veroorzaakt heeft.
    Zij is het niet eens waard om woorden aan vuil te maken.
    Lieve zusjes, het ga jullie goed!

Britta

5. hallo marianne

jij schrijft  groot gelijk dat de zussen besloten gaan
    niet alle zussen zijn uitgenodigd     1 word er buitengesloten omdat ze niet opkwam voor haar zussen op een ander topic
    en zogenaamde eerlijkheid  kan ook kwetsend zijn

6. Karin, net als jij ben ik een meelezer die vandaag een eerste bericht post.  Grappig hoe verschillend mensen kunnen lezen en denken. Ik volg deze topic ook al lang en kom tot een heel andere conclusie.
    Ben het volkomen eens met  Francoise, waarvoor ik volkomen begrip heb. Hoe kun je nog verder schrijven na zoveel onbenul?
    In tegenstelling tot jouw ideeen, vind ik haar helemaal niet lomp, wel recht door zee, net als Rosanne. Durven te zeggen wat ze denken, maar niet zonder reden. Rosanne heeft trouwens op de topic van Elisabeth al een duidelijke samenvatting gegeven van het hele verhaal, daar valt niets aan toe te voegen!
    Groot gelijk dat jullie zussen besloten gaan! Jammer nu moet ik meer boeken gaan lezen, hier is niets interessants meer!

7. zulke mensen heten meelopers   die durven alleen in een groepje wat te zeggen  en als ze dan zo n groepje gevonden hebben  gaan ze hun zielige frustraties botvieren op een zwakker iemand    jullie zijn gewoon heel zielig en laf   wat al eens gezegd is  vrouwtjes in de overgang  die niks anders te doen hebben
    zulke mensen kunnen alleen functioneren  met de steun van een ander
    en een zwakker iemand wegpesten      jullie moeten je diep  heeel diep schamen

8. nou zeg............
    mijn mond valt open....
    en ik ga nu zeggen gorverdomme.....
    sorry hoor
    dit wordt mij teveel
    het was me al teveel

hoe durf je ciel nog een keer af te vallen
    k.t.k.t
    wat zitten hier een paar mensen te doen.............
    lezen jullie eigenlijk wel
    hebben jullie ale die jaren maar gedaan alsof................
    dit gaat mijn begrip te boven...........
    tjonge tjonge ............
    hebben jullie eigenlijk wel gevoel.................
    hoe kun je zoiets schrijven.........

en sowieso baal ik van dit gedoe...
    op het stomme toop van elisabeth proberen ze door te gaan.........
    en jullie gaan gesloten.....
    maar zonder ciel .
    offfffff.................
    wat is dit een stom gedoe en alleen om 1 inbreekster................
    en die moet je laten vallen .......maar niet degene die hier de oudste en trouwe en goede mensenzijn....
    meiden..........
    kom nou...............
    please........

9. Ach Levi ik wilde je net verwijderen van hyves..Ik begreep al niet waarom je mij ooit als vriendin had toegevoegd..   sorry ik bedoel uitgenodigd..          .Ik ken je n.l. niet of nauwelijks....

maar bedankt ik kan me de moeite besparen je hebt het zelf al gedaan...Keurig meisje...
    cecil wijzigde dit bericht op 16-01-2011 19:59 met 16%

10. nee die zijn van mij..Maar ik wist niet dat je dat niet zou begrijpen Ik dacht dat je slimmer was

maar...voor mij hoef je ook niet te reageren..Ik heb het ook nooit tegen jouw gehad..dus nogmaals ik begrijp niet waar jij je mee bemoeit

11.  De onderste zinnen zijn geen uitspraken van mij Cecile. Als je iets quote doe het dan goed. 
    Verder ben ik er klaar mee. Dit alles zou niet zijn gebeurd als er niet was gezegd wat er is gezegd.

12. quote:
    levi schreef op 16 januari 2011 @ 16:56:
    Maak je om de zussen geen zorgen. Wij hebben inmiddels ons eigen besloten forum waar ook Fybje is. Heerlijk om te kunnen schrijven in de wetenschap dat alles binnens kamers blijft.
    Sorry, ik kon 't even niet laten dit nog even te zeggen. Er is zoveel gebeurd de afgelopen dagen door onbedachtzaamheid van enkelen. Een goede leer voor de volgende keer? Iedereen heeft hier veel mee gemaakt Ceciel, we hebben allemaal onze makken. Maar houden te allen tijden rekening met anderen!

En jij durft te beweren dat ik dat niet doe? Ik heb vanmorgen nog een hele tijd met Fyb gebeld..dus ik begrijp echt niet wat je bedoeld

13. Hoezo binnenkamers Levi? Als er iemand binnenkamers heeft gehandeld de laatste dagen ben ik dat wel

Hier zijn buitenkamers heel veel dingen over mij geschreven. Ook schijnt er veel gemaild te zijn..
    Niemand nam de moeite om mij te mailen....Dus hoezo binnenkamers?

Rozijntje ,Elisa en Karin dankjewel..ik vind het erg lief van jullie..En jullie kennen me goed en al heel lang

Levi niet..dus ik begrijp ook niet waar ze zich nu mee bemoeit
    cecil wijzigde dit bericht op 16-01-2011 19:30 met 1%

14. Elisa ook ik ben het met je eens  ik lees al vele jaren op het margriet forum
    ook deze toop,
    de zogenaamde zusjes  moeten zich diep schamen, om Cecil zo  te behandelen.
    Frans heeft het al vaker aan de stok gehad met medeforummers, door haar lompe uitspraken
    Cecil lekker blijven forummen hoor, ik ken je als een zeer vriendelijk mens,
    die altijd rekening met anderen houd

15. Elisa dat ben ik het helemaal met je eens. Ik was ook verbaasd toen ik de opmerking naar Cecil zag.
    Ook ben ik eigenlijk verbaasd hoe jullie haar behandelen, jullie hebben jaren lang samen geschreven, ik weet niet wat er allemaal is voorgevallen achter de schermen maar dit vind ik toch vreemd.

16. Ik ben ook een Jarenlange meelezer van deze toop en was eigenlijk niet van plan om te reageren maar na de reactie van Levi wil ik graag reageren.

Levi vindt je het nodig om Cecil nog even na te trappen, bah wat kinderachtig.
    Zo van voor Fybje wordt wel gezorgd en voor jou niet, want zo komt deze reactie nl wel over.

Cecil heeft jarenlang lief en leed gedeeld met deze zusjes en had voor iedereen altijd een lief woord klaar.
    En omdat ze zoals ze zelf aangeeft niet goed kan discuseren zoals ze zelf aangeeft wordt ze even openbaar neergesabeld.
    Want hoe je het ook went of keert, dit is een openbaar forum, dus iedereen mag en kan hier reageren.
    Ook ik heb gelezen dat Cecil hier regelmatig op haar punten werd gewezen om de meest lullige dingen door een aantal zusjes.
    En als dan diezelfde zusjes commentaar krijgen van iemand, zijn ze o, zo vreselijk gekwetst en verdwijnen ze van het forum.
    Dat is pas de discussie aangaan!
    Maar Cecil mag dan nooit iets verkeerd zeggen of ze zijn gelijk ernstig teleurgesteld en steken dat niet onder stoelen of banken op een openbaarforum!
    Nee Cecil moet gewoon aan de schandpaal genageld worden door haar zussen!

17. Maak je om de zussen geen zorgen. Wij hebben inmiddels ons eigen besloten forum waar ook Fybje is. Heerlijk om te kunnen schrijven in de wetenschap dat alles binnens kamers blijft.
    Sorry, ik kon 't even niet laten dit nog even te zeggen. Er is zoveel gebeurd de afgelopen dagen door onbedachtzaamheid van enkelen. Een goede leer voor de volgende keer? Iedereen heeft hier veel mee gemaakt Ceciel, we hebben allemaal onze makken. Maar houden te allen tijden rekening met anderen!
    levi wijzigde dit bericht op 16-01-2011 17:01 met 79%

18. Nou gelukkig was deze topic nog niet verdwenen en kon ik alles nog even na lezen  (alleen jammer dat sommige mensen hun berichtjes verwijderen of veranderen)
    .
    Twee van mijn "zussen"zijn me vreselijk tegenvallen...na wat ik hier allemaal net las ...

Julie weten dondersgoed hoe ik in elkaar zit...(tenminste als die band zo speciaal was ) had je je daar eens in verdiept.
    Depressief ,angsten...etc...heb geen eens zin om dat verder nog op te noemen
    maar geloof me het is een hel en je moet jezelf beschermen af en toe. net als de afgelopen week.. (maar daar is geen begrip voor)

Verder wil ik iedereen bedanken hier die wel voor mij zijn op gekomen..

Fyb...heeft zo genoeg aan haarzelf..aan haar heb ik de hele week gedacht..hoe erg dit voor haar moest zijn
    cecil wijzigde dit bericht op 16-01-2011 15:33 met 15%

19. Zussies, ik wens jullie veel plezier op jullie  "besloten" site. Zou het wel leuk vinden nog eens wat te  horen. Blijf het erg jammer vinden.

Lieve groetjes, Kneeltje

20. Lieve Leo, wij allen weten wel hoe of wat. De rest doet er niet meer toe, ons besloten forum is online! Stuur mij of Olly even een mail, dan krijg je de uitnodiging Leo.

Alle andere Margrietjes de hartelijke groeten, deze topic zal verwijderd worden.

21. Lief kuukn,

Leuk je te zien!! Kan me voorstellen dat jij je dood bent geschrokken.
    Je hebt het heel goed verwoord, en inderdaad, ik/ wij begrijpen helemaal wat je bedoelt!

Alfke de persoon in kwestie zal niet verandereren. Dit zit in haar aard. Beledigen en kwetsen en zich dan snel terug trekken op haar eigen topic en doen of haar neus bloedt. Schermen met mails die ze gekregen heeft..het zal wel. Maar dan zou het eerlijker zijn dat die personen zelf een reactie hadden neer gezet.

22. Lief zusje, ik ben zo bllij, dat jij even je mening geeft. Vooral voor Françoise, die echt meer waardering verdient.
    Degene die dit veroorzaakt heeft, zal zelden of nooit meegelezen hebben en dan zich zo'n reaktie permiteren. Ik hoop dat dit voor haar een les voor de toekomst is. Je vooral eerst in iets of iemand verdiepen en dan je mening geven. Als ze in het gewone leven haar oordeel altijd zo snel klaar heeft, zal ze door velen gemeden worden.
    Zusjes, en "aangetrouwde", voor degene die hier nog kijken, dikke knuffel en een fijne zondag.

P.S. Jij zal zeker een uitnoing krijgen, voor het besloten forum. xxx

23. Ik wil hier nog even zeggen, en dat mag echt heel de wereld meelezen dat...
    dankzij de 1e reactie op mijn verhaal 7 jaar geleden, die van Francoise af kwam, ik er na mijn ongeluk bovenop gekomen ben. Als ik in die tijd Francoise niet had leren kennen, en daarnaast ook de andere meiden op deze topic, dan was het heel anders met mij gegaan. Hetgeen hier besproken wordt, kan voor een ander overkomen als gezwets en 'in-de-overgang-zijnde-huisvrouwen-gelul', maar het is voor de 7 zussen altijd zeeeeer belangrijk geweest (en nog) wat hier besproken werd. Ik schrijf dus al geruime tijd niet meer actief mee op dit forum omdat ik nog jong ben en ik vind dat ik op dit moment op een andere manier mijn leven moet indelen. En dan bedoel ik niet naar de zussen toe dat zij dit op een verkeerde manier doen. Het is een beetje moeilijk te omschrijven, maar de zussen hier snappen wat ik bedoel.
    Het is ook niet voor niets dat ik na al die jaren nog steeds mee lees en af en toe nog es een mailtje stuur. Ik zal deze meiden, nooit, maar dan ook nooit vergeten. Ik ben hen altijd dankbaar voor hun luisterend oor, welke zij mij keer op keer gaven. Ik mocht altijd komen uithuilen, ZONDER veroordeeld te worden. Deze dames zijn goud waard, zo zijn er niet veel. Ik KEN de dames ook dus ik weet waar ik over praat.
    Ik hoop dat Margriet gezien onze lange geschiedenis weet dat het zo jammer is dat er nu zo'n ophef is en deze topic gesloten gaat worden en dat het niet aan ons ligt. De zussen reageren nu heel emotioneel en dat snap ik. En mijns inziens zijn er ook geen regels overtreden.

En wat ik niet snap: Als deze topic dan zoooo on-interessant is..., waarom lees je hier dan?????????
    leonie24 wijzigde dit bericht op 15-01-2011 23:44 met 3%

24. Ik begin te begrijpen dat de ophef is onstaan na een opmerking van Francoise, welke opmerking ik ook helemaal begrijp!!!
    Ik snap ook niet hoe iemand zich aangevoelen kan voelen door deze opmerking, en ZEKER niet als er regelmatig meegelezen wordt en ze Francoise kennen. Ze had bijv. ook kunnen schrijven.. overlijden aan een zere teen op 75-jarige leeftijd..  Maar goed, verdere uitleg hoef ik niet te geven.
    Er blijven altijd negatieve mensen op een forum en mensen die over een ander willen kletsen, maar laat DIE mensen maar eens in hun hart kijken. Hoe eerlijk zijn ze zelf?! Doen zij alles wat hun goed dunkt?!
    Het zij zo, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk wat hier gebeurd.
    En mochten m'n andere zussen verder gaan met een besloten forum, dan sluit ik me graag bij hun aan.

25. Ja lieverd...er is heel veel gebeurd. Je weet ons te vinden X

advertentie