Meepraten in het forum? Word nu lid!

Gezondheid

1. Home
  2. // forum
  3. // Gezondheid
  4. // Le cercle des 7 soeurs 15

Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 274482 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 138 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!

1. Le cercle des 7 soeurs 15

Afbeelding van sara1
    Dit onderwerp is gestart door sara1
    05-01-2010, 14:18

Hier delen sinds 2005,  7 "zusjes" hun dagelijks leven.
    sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%

reacties

1. Oh leuk..Ol...ik begin ook al te fluisteren......spijkerlegging..toe maar..jij durft...hip hoor...poefffff.....nabouwer....je bouwt Alf na..........Kan je niet laten hé.....maar ik moet ze ook..nog..als we terug zijn van de korte vakantie.....
    In de hanging basket

lieverd alles is zo duur tegenwoordig..niet normaal...kregen net ook de verzekering van de caravan..ook van die leuke bedragen......

Karel doet zelf schilderen...maar verdeeld het nu over de jaren....eerst beneden de kozijnen..en achter ...en volgend jaar weer naar boven werken....zo houd hij het bij......

we krijgen allemaal.nieuwe duo bakken..vroeger hadden we allemaal 1..nu krijgen we allemaal twee

En dan om de twee weken..legen...dan de ene dan de andere...had voor mij niet gehoeven..maar ja......zal wel moeten.....

2. Hoi zussies! Gelukkig, Fyb is al even geweest, nu weten we tenminste een beetje waar we aan toe zijn....ik had geen idee hoe laat ze die afspraak hadden. Bah, eigenlijk zou je zoiets gelijk aan het begin van de dag moeten heben, dan heb je het maar gehad....
    Het stond hier ook in de krant Ciel, van die jongens in B....afschuwelijk, het zal je kind maar wezen!
    Bale Saar, die schutting....hopelijk valt de prijs mee, zijn altijd van die K...dingen!
    Bij ons is vandaag de timmerman bezig, toen ik vanmorgen naar mams ging, lag de hele voordeur eruit en gingen ze net achter de ruit eruit halen, er moet een nieuw kozijn in. De schilder was er gisteravond even, die begint waarschijnlijk volgende week. Dan is voorlopig buitenom weer alles klaar voor een paar jaar.... binnen moet ook gedaan, maar dat kan later nog wel, in het najaar of zo. Nu kunnen we het nog doen financiëel en het geeft een stuk rust in je hoofd als het klaar is.
    Pssssst Alf......weet je wat mams en ik vanmorgen gekocht hebben op de markt? Hang-plantjes! Hi hi, moest gelijk aan jou denken....ze hangen mooi joh! [:D]
    Heb op de markt nog een spijker-broek gekocht voor 5 euro! Zit als gegoten...en hele mooie kwaliteit, mooie dikke denim, voor de winter straks. Ook nog een spijker-legging, voor in huis, die is lekker dun, die doe ik als ik straks thuis kom lekker aan..

3. Fybje, wil je gewoon even laten weten dat ik ook aan jullie denk en heel hard duim! Heb hier jammer genoeg geen kaarsje bij de hand, maar in mijn hoofd en hart branden er duizenden voor jullie. Sterkte!

4. Oh jee...Sara....onkosten...maar goed..het moet weer in orde gebracht..worden die van ons staan nu straks..ook 12 jaar..we zijn denk ik.bijna hetzelfde jaar verhuisd..

fyb..lieverd wat die anderen ook al zeggen...je hoeft niet te reageren.......kost allemaal zoveel energie....wat duurt een dag dan vreselijk lang....meid..

Ik zal dat merk eens opzoeken..Sara.

5. Goedemorgen lieverds...

Poe Frans 800 kom vandaag..

Zag het nu in de krant Cecil van die jongens. Je hoort wel vaker dat na een klap tegen het hoofd het wel goed gaat, en dat ze daarna toch nog overlijden. Wat een vreselijk drama..ja die disco ken ik..Ja het was super gezellig..we hebben bij de intratuin een bak koffie en thee gedronken met iets lekkers erbij. Toen even langs de Lidl. Daarna heb ik kabuter bij haar huis uit de auto gezet!

Ol hoe is het met je rug?

Alf naar gebakjesdame...vorige week waren we bij elkaar..al weer een week voorbij..

Weer tegen een uur of 4 zeker Fyb...vreselijk zo'n dag. Voel me er zelf al raar van....Denk maar gewoon even aan jezelf lieverd. Wij blijven wel en je hoeft echt niet overal op te reageren..Maar dat weet je wel xxxxxxx

Die slaapzak is van Cotton Baby..heel leuk hoor dat wel...

Bij de achterburen zijn ze bezig een schutting te zetten..tussen hun en hun naaste buren. Nu is de schutting tussen ons en de achterburen om gewaaid zeggen ze..De palen blijken verrot..Kan best hoor..maakt niet uit het moet weer klaar. Ik zei al tegen de achterbuurman: Het is wel de bedoeling dat je iets doet natuurlijk en niet leunt tegen een schutting daar is ie niet voor gemaakt. Hahaha hij is nogal gezet. Hij kon er wel om lachen..Maar even overleggen het weekend en de planken bekijken. Het staat ook alweer bijna twaalf jaar natuurlijk..

Ik ga boven de deuren afnemen..Kom niet echt op gang. Toch maar even iets doen.

6. http://data.boomerang.nl/g/geentoeval/image/sterkte-kanjer/s600/sterkte-pink.jpg

7. Ik duim heel hard, Fybje, en het theelichtje op mijn bureau is vandaag voor jullie. xxx

8. Goeiemorgen lieverds, even melden dat wij vanmiddag pas een afspraak hebben dus voorlopig nog in spanning zitten. xxxxxxx

9.  Voor Fybje en S.

kaarsen.gif

10. Goedemorgen allemaal..tenminste ik hoop dat het een hele goede dag mag worden..voor iedereen..met de gedachten bij Fyb..en mannetje..je staat er ook gelijk weer mee op..

Alf..lieverd..wat zal het dan mooi worden bij jullie heb er ook een beeld..bij....
    Ja dat is waar ook jij moet weer naar gebakjesdame..krijg je weer wat lekkers..

Ik blijf hier af en toe gewoon even komen..en kijken......wie er meer zijn..en of Fybke..langs komt natuurlijk

Lieve Alf....al weer hangplanten.......XXX

11. Goede morgen lieve zusjes.

Fybje, leiverd, waarschijnlijk lees je het niet meer, maar, weet dat jullie in mijn gedachte zijn. sterkte lieverd.

Françoise al heel vroeg op. Fijn, dat je moeder nog steeds goed is.

Olly, wakkere zus, de hangende planten hangen te hangen.  [:P]
    Lekker, je vakantievooruitzichten.

Sara, zo duur, die merkspulletjes. De naam, daar betaal je voor.  Voor datzelfde bedrag, koop je meerdere leuke dingen, ook goed in kwaliteit.
    Heeft Hubbie geen last meer van de aanrijding?

Cecil, ruzie om een scheet. Ja, lieverd, als je zo bent als Karel, doe je niks aan. Nu moet ik zeggen, als K. dit in bed doet, terwijl we wakker zijn, gaat voor mij het aantrekkelijke wel over. Als ie slaapt en het gebeurd, kan je niks aan doen . Als ik het voel, ga ik ook naar het toilet. Een ongelukje kan, maar, bewust, vind ik niet prettig. Er is dus wel verschil.

Gisteren na het verzorgen vsn de paarden, zijn we wat tuincentra's afgelopen. We hebben twee gaaspanelen gekocht, die je tegen de muur kan bevastigen en vanalles aan kan hangen of tegenop kan laten groeien. En een paar rieten bakken voor er tegen. K. heeft deze meteen bevestigd. Moest ik wel even helpen, vasthouden en zorgen dat het recht hangt. Voor K. is dit moeilijk, door het zicht van maar een oog.
    Hier heeft het afgelopen nacht gevroren. Het gazon overal wit. Maar, het zonnentje schijnt uitbundig en het belooft een fijne dag te worden.
    Dadelijk naar gebakjesdame, dan boodschappen doen, dieren verzorgen en weer naar het tuincentrum voor hangplanten, ja Olly, planten, die al hangen terwijl  ze vers zijn. [:P]

Een fijn dag vandaag. Hopelijk strakjes positief nieuws. xxx

12. Lieve Fyb...dat snap ik helemaal...en ik denk ook aan jullie..lieverd..ik bid voor jullie en ik hoop dat jullie positief nieuws krijgen...XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ik ga ook plat...
    Dag Frans
    Welterusten..Ol....

13. Even afmelden, morgen om 6 uur naar Bordeaux voor het paspoort van A. 800km heen en weer.
    Ouders gaan met S naar de mayenne.
    Denk aan jullie allen!

14. Fijn om je nog even te zien Fyb...kan me voorstellen dat je even geen gesprekstof hebt, hoeft ook niet lieverd. Ik hoop dat jullie allebei een goede nacht hebben en in gedachten ben ik bij je morgen....X
    Ik ga ook plat lieverds, heb de knollen weer helemaal op xxx

15. Hoi lieverds, ben een beetje erg moe vandaag. Heb lang geslapen vanmorgen, eigenlijk te moe om op te staan. Vanmiddag naar de kapper geweest, volgens manlief voelde ik me dan misschien beter. Zal geen compliment geweest zijn hahaha. Is weer erg kort geknipt en nog donkerder geverfd, ach de volgende keer lichter. Daarna mijn auto naar de garage gebracht, wordt morgen gerepareerd. Heb verder geen gespreksstof, zijn gespannen voor morgen. Hoop op goed nieuws, bedankt vast voor jullie kaarsjes. Reageer morgen wel op jullie stukjes. xxxxx

16. Wat zonde Sara.....maar wat duur ook...ontzettend.....Maar goed dat weet je dan ook weer......en het was wel even gezellig zeker??

17. Was vor de t.v. en bij opsporing verzocht

ken je de discotheek..Quatrebras???? Daar hebben ze ruzie gehad....1 jongen is zo gewond geraakt..dat ze er de ambulance bij moesten halen..maar die hebben geconstateerd dat hij naar huis kon

volgende dag (waarschijnlijk inwendige bloedingen))) is hij als nog naar het UMCG gegaan..en overleden...een andere jongen die op dezelfde avond ook betrokken is bij een vechtpartij..maar dan op de parkeerplaats..ligt nog in coma

Vreselijk drama joh.....die jongen voetbalde..en was trainer..die van 16...
    De kerk heeft de soos open om de kinderen op te vangen....

De vader was hier bij de recherche..of is..hier bij de recherce bedoel ik..

Ja..meid..zo gaan je kinderen een avondje..stappen..en je ziet ze niet levend terug...afschuwelijk

18. Hoi lieverds...
    Ze hadden de zak wel maar alleen een hele grote..en eigenlijk ook wel duur. Bijna 40 euro..Misschien besteden we het ook wel anders nog even nadenken.

Wat is er met die jongens dan Cecil?

Lieve Fyb en J. de kaars gaat morgen ochtend aan..Wou dat ik meer kon doen..Heel veel sterkte xxxxxxx

19. Hallo lieverds....ik keek even of fyb was geweest..maar geen zin lieverd?? kom je er niet aan toe..

Wens je wel al vast alle sterkte..voor morgen en voor je mannetje natuurlijk.......XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

20. Was gisteren ook al bij opsporing verzocht...dat jongetje..van 16 die hier is overleden..en 1 ligt in coma...vreselijk...

Gaat waarschijnlijk om een ruzie tussen verschillende dorpen...zo werd gesuggereerd in de krant...

Zal je kind maar wezen...

21. De tijd vliegt...zeg dat wel..was al half 2 moest ik nog eten..

ja Karel is zelf helemaal niet zo..die doet dat eigenlijk nooit...daar is tie veel te serieus en bescheiden voor...netjes opgevoed..ahha.

maar...zijn fitnesvriend doet het ook altijd...daar kan hij ook niet overuit..en dan moet je dat verontwaardige gezicht zien..dan lig ik al in een deuk

meestal zegt hij er niks van hoor.Sara...maar soms....is het net effe te veel..

Zo....heb mijn rondje weer gehad....rondje dorp.....

Wat leuk..zo'n zak........Sara....

22. Goedemorgen lieverds...

Gelukkig je ouders veilig bij je Frans. Hoe is het met je moeder, ziet ze er nog steeds zo goed uit? Heerlijk dat je ze in ieder geval nog weer bij je hebt. Lekker met je vader het fototoestel verder ontdekken. Waardevolle momenten. Ik heb nog niet op de site gekeken..zal ik vandaag ook eens doen. Moet zo douchen en straks naar de tandarts..dan door naar jongste. We gaan bij Babyplanet even kijken voor een slaapzak. Die zagen we toen we samen met vakantie waren in Volendam. We zijn toen naar Marken geweest en hebben met die slaapzak in handen gestaan. Durfden m niet mee te nemen. Bang de goden te verzoeken zeg maar. Oudste was toen ook nog niet zwanger. Maar we gaan nu zorgen dat we m krijgen. In een grotere maat zodat hij er lang in kan!

Alf je had helemaal gelijk over die extra energie..er verandert iets waar je niet echt de vinger op kunt leggen. Ik had de laatste keer gezegd bij de psych dat ik het gevoel had dat dit een soort van leegte zou vullen..Het is fantastisch..Ook al doet mn hart zeer om het zo te zeggen voor onze twee lieve zussen...
    Dit gun je ieder mens..Toen hij er nog niet was weet je ook niet wat het is natuurlijk..maar het is echt mn vitamine T!

Ciel...toch kan die Karel niet tegen een scheet????? Goed dat hij niet met mij getrouwd is..Vorige week in het ziekenhuis ontsnapten me ze steeds. Die kan ik niet houden..ze zijn niet hard hoor. Maar dan werken mn darmen anders door de spanningen en emoties. Ik schaam me dood. Ik hoef me maar te bewegen en dan is het al zo..Jongste hoorde het en zag mn gezicht..Ze hebben niks gehoord hoor mam zei ze zachtjes...Een spastische darm kan je niets aan doen...

Lieve Fyb hoe was het gisteren?? We denken contstant aan jullie en hopen zo op goede berichten..Wat ook maar goed mag heten in deze situatie. Hopen dat jullie terug kunnen waar jullie voor het laatst onbezorgd konden zijn xxxxx

Ol het stofzuigen klaar?? Ik heb in ieder geval de deuren beneden schoon. Body Balance ging niet door vanmorgen. Degene die de lessen geeft zit nog vast op haar vakantie adres in het buitenland. Dus de tijd maar nuttig besteedt...Nog even dan heb je de caravan weer op de oprit  staan. Lekker gevoel zal dat zijn..

Hubbie moet trouwens voor een tweede gesprek bij de vliegschool!
    Nog even naar d edik en dunners....de tijd vliegt.

23. Yep....dat met die ..curussen dat slaat echt nergens op...Ik hoorde A er over..die moet ook......Leren solliciteren..en weet ik veel..allemaal...maar die heeft weer werk..straks..vanaf juni een contract...gelukkig....Ze kan ook wel centjes gebruiken...

24. Smijt je je zelf weer in de kleren??  Zou dat wel eens willen zien hoe je dat doet..Ol...

Maar uh....we gaan de 30e pas weg..dus dat is een weekje..later...

werkse Ol.

Ik ga even naar de apotheek...de zon schijnt weer even moet nog medicijnen halen..

25. Jullie hebben mail.......

advertentie