Meepraten in het forum? Word nu lid!

Gezondheid

1. Home
  2. // forum
  3. // Gezondheid
  4. // Le cercle des 7 soeurs 15

Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 274483 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 139 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!

1. Le cercle des 7 soeurs 15

Afbeelding van sara1
    Dit onderwerp is gestart door sara1
    05-01-2010, 14:18

Hier delen sinds 2005,  7 "zusjes" hun dagelijks leven.
    sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%

reacties

1. J is hardstikke druk Ciel...je wilt niet weten wat hij allemaal moet doen voor die achterlijke sessies/cursussen [:S] , morgenavond komt de schilder langs om te kijken hoe of wat en de timerman begint donderdag, voorlopig is hij dus ook van de straat! Maar, wel een lekker idee dat dan traks alles klaar is en we heerlijk aan de voorbereiding vooronze vakantie kunnen beginnen! Meid, het wordt heel mooi weer volgende week...in het weekend al. Ik hoorde iets van temperaturen rond 20 graden....
    Ja, is toch sneu voor Alf dat die nieuwe plantjes al hangen....? [:P]
    Ga me douchen en in de kleren smijten en naar de baas....

2. Jij zit ook al vol humor ..Ol....Zeer adrem.hoor..hangen de plantjes......lol..

nee ol...nee.....de caravan staat nog niet voor de deur.....kan in het a.k. weekend..nog..hoop dan wel dat het weer wat beter..is..kan wel verr**ken van de kou...

Oh je moet vanmiddag werken..Ol......en hoe is het jouw J??? Vermaakt die zich wat???

3. Gezellig gekwek hier.... [:)]  De kippenpoten en scheten vliegen over het scherm. Toch wonderlijk Ciel, dat Karel zich daar zo over op kan winden..het is heel menselijk toch? Als je ooit in een ziekenhuis gelegen hebt, ga je daar vanzelf heel normaal mee om: het moet eruit...dat is alleen maar gezond! Als je nou in gezelschap zoiets zou doen, zou het idd niet erg netjes zijn, maar in je eigen huis? Hebben jullie de caravan al voor het huis staan?
    Fransje, we weten de definitieve route nog niet, maar mochten we in de buurt zijn, dan brengen we zeker een bezoek aan de camping dicht bij jullie en krijg je een telefoontje...
    Ha ha Alf...HANGEN de plantjes al? Goh en ze zijn net vers.... [:P]
    Saar, vandaag nog kroelen met T?
    Fyb, heb je goed geslapen lieverd? Denk aan je....X
    Ik ga ff stofzuigen hier, vanmiddag werken...

4. Een hele goedemorgen.....8 uur gingen de oogjes..weer open...en maar niet weer gaan slapen..dacht laat ik de dag eens goed mee nemen

Gelukkig is de buikpijn weer over....mensenkinderen....wat een pijn kon niet eens zitten...moest constant staan of liggen..en net of was ik zwanger...zo'n dikke buik..

Zal toch kou zijn geweest.....

Maar Alf wat moet ik om jouw lachen met die (levende ) kippepoot..meid..ik zie dat zo voor me...hoe jij met je kippetjes bezig bent

en voor de zekerheid heb je er maar wel even levende bij gezet.....(goedzo)))...je weet maar nooit wat wij weer gaan denken...

Alf..met de groene kippepoot..

Frans..wat gezellig..klinkt dat bij jouw....1 grote vakantie...lijkt het wel...heerlijk meid....
    Tenminste als ik die verhalen zo lees...met BBQ en vliegen......Wanneer kan je mee denk je??? met R..

Zou inderdaad geweldig zijn als S weer gaat schilderen en als ze dan van haar eigen creativiteit en kunstwerken..zou kunnen leven?? Je weet maar nooit......
    Of fantaseer ik weer te veel????

Fyb..lieverd...moet steeds aan jullie denken......poeffff.die spanning..voor morgen..meisje meisje..meisje..toch..hoe was het gisteren?? Bij de bingo..en heb je nog wat kunnen slapen.......

Ja...zoals jullie er voor zitten.moest het verboden zijn dat wij als gezond echtpaar nog eens ruzie gingen maken.om een scheet..en dat is ook wat me dan zo vreselijk dwars zit.....dat karel daar zo...;n drama van kan maken..maar ja.....................................................ook dat hoort bij het leven..een goede woordenwisseling op zijn tijd.....

Zou een scheet eigenlijk al een luxe probleem mogen zijn..
    Ik draaf door...

Ik kom straks wel weer even langs.......schatjes

5. Ouders slapen nog, ontbijtje op, R is weer les vliegen of vlieglessen net hoe je het noemt. Ik heb even naar de boontje kleren gekeken, mooi! op de site nikabella heb je een hele serie met veel korting. De "gewone" prijzen, vind ik te hoog liggen maar het is wel leuk spul en die naam is natuurlijk ontzettend toevallig.
    Hopelijk blijft het vandaag ook nog mooi weer, dan kunnen we vanavond bij S de BBQ aansteken en buiten eten.
    Olly, die klei is echt een handig huis tuin en keuken middel om altijd bij de hand te hebben. Ook heel goed op brandwonden. Op m'n been, werkt het al, de harde schijf is minder groot. Haha Cecil, ik schreef liesklieren en geen lieskleren, maar we weten gelijk weer, waar jouw interesses liggen [;)] . En natuurlijk zijn kleren leuker dan klieren.
    Heeft het zwemmen bij K nog steeds een goed effect Alf? En hoe is het met jouw rug?
    Fijne dag alvast allen en Fyb sterkte met wachten op de afspraak!
    Ik zie dat Alf inmiddels ook wakker is en alweer naar het werk. Leuk om nieuwe planten uit te zoeken. Ik heb de cactussen nog niet naar buiten, wacht nog even. De geraniums kan ik wel proberen vandaag.
    francoise2 wijzigde dit bericht op 21-04-2010 08:16 met 9%

6. Goede morgen leive zusjes.

Gisterenavond had ik geen energie meer om nog ergens op te reageren.
    Vandaag werken, in de plaats van gisteren, in verband met het bloedprikken.

Fybje, meestal heb ik wel iets, dat ik ingevroren heb, maar niks meer voor 2 personen. Eergisteren hadden we al concervengroenten gegeten en dan wil ik toch weer vers.
    Dus, het  misthoorngeluid, opgelost.  Leidingen kunnen inderdaad een eneorm lawaai maken. Goed, dat het op viel, nu in het voorjaar de verwarming minder brandt.
    Spannen,  morgen. Dit vraagt alles heel veel energie.

Françoise, fijn, je ouders goed gearriveerd. Was dus nog even de vraag, waar ze zich  bevonden.
    Jeetje, zo'n spinnenbeet.
    Die groene klei heb je ook voor dieren. Ik heb inmiddels een tube in huis, had ik in eerste instantie nodig voor een opgezwollen ( levende ) kippenpoot.
    Zo leuk, een atelier voor S. En Gaat R. ook weer schilderen.

Sara, ja, ooit voorspelde ik hier, toen ik als enigste nog, oma was, dat je kleinkinderen je zoveel energie geven.  Die vitamine T. heb je in vele variaties.
    [;)] .

Olly, als ik jou was, zou ik voorlopig de spin maar uit de weg gaan.

Cecil, echtelijke conflicten in de nacht zijn vreselijk. Vandaar, dat er ook altijd  geadviseerd wordt, om voor het slapen dit uit te praten. Maar, helaas, soms ontstaat dit pas in het echtelijk bed.
    Eentje moet dan het verstand gebruiken en gaan praten. Goed, dat Kareltje zijn excuses aanbood.

De planten hangen. Ik moet wel nog iets, voor tegen de nieuwe muur, tussen de buren en ons. Heb ik wat meer tijd voor nodig, wil ik verschillende tuincentra"s gaan kijken.
    Even naar de dik en dunners en dan aan de slag.
    Allemaal een fijne dag xxx

7. Bedankt voor de tip Frans! Ga ik zeker doen.... Fijn dat je ouders er zijn, ik hoop dat jullie een paar goede dagen hebben samen.
    Saar, schitterend dat merk boontje! [:)]  Dat is speciaal voor T gemaakt, toch?
    Gelukkig Ciel, dat je de nacht in kan zonder buikpijn...
    Alfke, lekker gezwommen?
    Fyb, ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad met de bingo....en ik hoop nog meer dat je lekker slaapt vannacht.
    Ik ga ook plat, truste zussies! xxx

8. En is de thee klaar??? 

Klinkt allemaal gezellig Frans...heerlijk..geniet er van

mijn buikpijn zakt een beetje weg..gelukkig.....ga nu maar lekker slapen
    voor jullie ook een goede nacht

Slaap jij wel Fyb?? en J..lukt het een beetje..
    hoe laat moeten jullie er donderdag zijn????

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

9. Haha, vitamine T, dat is vast de beste die er bestaat, leuk bedacht Saar! Boontje als kledingsmerk, wat een ontdekking!
    Ja pa en ma waren er vroeg, om 2 uur al. We hebben heerlijk buiten gezeten en buitengegeten en buitengedronken en komen nu net binnen. R is onderweg, z'n eerste les gehad voor het passagiersbrevet!!!!
    Ol, als je in la douce France bent, kun je bij iedere apotheek (pharmacie met zo'n groen kruis) zelfs een speciale tube klei kopen, die je niet aan hoeft te maken, speciaal voor op reis: argile verte en tube de voyage....
    Ik heb net weer m'n pleister vernieuwd, wanneer de klei is opgedroogd, moet je het vernieuwen, heerlijk hoe het dan verkoelt en de pijn en jeuk weghaalt. En het vuil/infectie wordt eruit getrokken en dat gooi je weg met de oude klei.
    Hoe dikker de laag, hoe beter!
    ppf posten want thee zetten

10. Oh wat leuk..Sara........Die babykleding is ook zo poepie..mooi......echt wel...te verleidelijk allemaal

Tsjonge dan is het nog vrij heftig..gegaan....met oudste

Ik had het er vanmorgen over met Margreeth..maar...Zij vond de bevalling erg mee vallen
    Nou ik ook ..na al die verhalen van mijn moeder..hoe vreselijk het was zeven keer..dan kon het alleen nog maar mee vallen

Alleen die hechtingen..dat viel me ook tegen...was net een eend te waggelen.....
    dat kwam toen omdat ze te krap hadden gehecht..

Ze krijgen tegenwoordig ook zo weinig hulp thuis..maar 48 uren toch????

Ik moest trouwens wel effe nadenken......vitaminen T?? ik denk wat is dat nu weer........................................

11. Nog even iets leuks...Er is een kinderkledingmerk: BOONTJE!!!! Had er nog nooit van gehoord!! Oudste heeft twee shirtjes gekocht en een broekje..Is dat niet schattig??

12. Hoi lieverds..heb mn vitamine T weer gehaald hahaha..Meteen boodschappen gehaald voor het stel. Scheelt ze toch weer. Morgen gaat schoonmoeder daar even een beetje stoffen en zuigen. Oudste kan nog niet uit de voeten met haar hechtingen. Ze heeft echt een forse knip gehad..Doordat T in het vruchtwater gepoept had was er geen tijd te verliezen. Zn hartslag is snel naar beneden gegaan ook. Er was echt even twijfel..wel of niet een spoedkeizersnee. Maar gelukkig ging de ontsluiting snel en was hij er zo..Buiten de baarmoeder was hij eigenlijk meteen weer normaal..En nu...wat een mannetje..een week oud en al behoorlijk anders..Tilt zn hoofdje al behoorlijk op als hij op de schouder ligt..Ze doen het zo goed die twee en T is een mega tevreden ventje. Meldt zich keurig voor de voeding en slaapt meteen tevreden weer verder.

Ik heb nog niets weer gehoord Fyb van mn kennisje over de school. Zal nog wel komen denk ik. Het is noet zo raar hoor dat je moe bent. Hopelijk kun je een beetje ontspannen met de bingo.

Ol ik heb ook nooit van een spinnenbeet gehoord. Wel handig om de klei mee te nemen..Ja die moeder van jou is me er eentje..Kranig wijffie..

Hoi Alfke..nee een dag verlummelen heb jij geen tijd voor xxxx

Frans zijn je ouders er inmiddels?

Ciel en dan nu wel uit je bed gegaan??? Dan was het dus best wel heftig ook.

13. Thankx Fyb....ga ik zeker doen! Handig ook, in poedervorm. Hoor er hier steeds zulke goede dingen over van Frans en van jou... en je zal net zien dat ik nu door een spin gebeten wordt, al was het alleen maar omdat zo'n beest ff wil laten zien dattie kan bijten! [:P]  Nee echt, ik had nog nooit van een spinnen-beet gehoord...

14. Ah die fyb....logisch dat je moe bent die spanning vergt ook ontiegelijk en in de tuin werken.

wat was die misthoorn nu?? door de afvoer?? als de verwarming aan sloeg??? Ik ben altijd een beetje dom.....ik snap er niks van

Dus naar de bingo...dikke prijzen zeker?? Wat leuk dat je zusjes weer komen zaterdag

Hoe is het met mannetje??? ..Kan hij het nog wat volhouden???

Ol..dat jij dat niet wist...tuurlijk bijten spinnen..meid..toch?? dat wist ik zelfs..ahhah..

sommige spinnen ...niet alle spinnen
    Dus je hebt je best gedaan voor je mams..zij weer blij........handig om inderdaad nog even een paar te bewaren met korte mouw..je weet maar nooit

Ach....Fyb..karel is wel eens naar een ander bed gegaan.IK Nog nooit..ik wil mijn  bed niet uit

maar zoals zondag..nee..dan kan ik beter even apart gaan..want anders slaap ik echt niet..dan ga ik hyperen...kan niet tegen ruzie..dan slaat me gelijk de keel dicht....word depri......etc..etc...die spanning..afschuwelijk

Ik ben ook degene die weer is begonnen met praten....en heb excuus geëist..en dat heeft tie gedaan...

15. Die groene klei kan je bij de Reformzaak kopen Olly, het is een pak met poeder. Dat moet je mengen met water tot het kleiachtig is en dat op het wondje of de wond doen. Het werkt echt fantastisch.

16. Ha ha, nou dat is zeker een mysterie! Daar zou ik nou nooit op gekomen zijn, dat dat geluid daarvan kwam! Jij vanavond dus naar de bingo... heb je daar wel zin in lieverd, als je zo moe bent?
     Misschien heel dom van mij, maar ik wist niet eens dat spinnen konden bijten... is zo'n beet gevaarlijk? En, waar kun je die groene klei kopen? Dat lijkt me wel handig om mee te nemen op vakantie...

17. Hoi Fyb! [:)]  FF lezen...

18. Hoi lieverds....
    Ja Frans, nu herinner ik me het ook wel weer van die far breton.Heb het zelfs wel eens gegeten in FR, je kunt het overal kopen, ook in het zuiden. Kan ik me nu alweer op verheugen, vind alle gebak/taart in Fr zó lekker! Die met peer ook...
    Ben vanmorgen bij mams geweest en heb samen met haar alle zomerkleren uitgezocht en in de kast gedaan en het echte winterspul eruit....ze was zó opgelucht dat die klus geklaard was! Ha ha, iedere keer haar reactie: hé ik wist helemaal niet dat ik dat had...oh, ik heb wel 3 witte broeken, goh, dat t-shirt heb ik nog helemaal niet gedragen!  [:)]  Wel heeft ze heel consequent alles met korte mouw weg-gedaan...wil ze niet meer dragen met haar "lelijke" armen. Ergens kan ik het me ook wel voorstellen, het ziet er echt afschuwelijk uit...heb haar nog wel kunnen overhalen om er 2 te bewaren, voor in de tuin, ze zit zó graag buiten onder de parasol. Zon mag ze absoluut niet meer hebben op haar huid, daar moeten we op de boot ook altijd mee oppassen....
    Dus geen boodschappen gedaan vanmorgen, ze gaat vanmiddag zelf nog even melk halen, want ze moet veel bewegen! Ben zo trots op haar...

19. Hoi hoi zussies, ben ik eindelijk. Heb al wel diverse klusjes gedaan hoor dus ben niet helemaal lui geweest. Ben moe, waarschijnlijk de spanning voor donderdag en het vele werk in de tuin de afgelopen week. Enfin, zal wel weer een keer overgaan of in ieder geval beter. Het is koud buiten, een frisse wind. Hoor ook nog steeds geen vliegtuigen, vreemd hoor.

Françoise je ouders inmiddels gearriveerd? Was een leuke zoektocht gisteren, ach je moeder is nog wel zo modern dat ze een mobiel heeft aangeschaft. Maar op deze manier zijn ze zelf niet bereikbaar, dat is dus minder. Maar ach, vroeger waren we nooit bereikbaar als we onderweg waren.
    Wat een pech, je spinnenbeet, op een onzichtbare maar wel vervelende plaats. De groene klei zal het vuil er wel uittrekken ja, wat een goed advies was dat toen van je. Ik heb zelfs mijn nagel gehouden en onbeschadigd.

Druk dagje weer Alf maar wel met leuke dingen. Gezellig hangplanten in de potten doen. Had je geen groente meer in je diepvriezer, ik heb altijd voorraad. Ook in potten voor noodgevallen, is toch gezonder als langs de snackbar gaan. Volgens mij verlummel jij nooit je dagen, bezige bij. [;)]

Nou Olly, jij hebt dus al weer een afspraak staan bij de tandarts voor na je vakantie. Dat is inderdaad altijd kassa! Wij ontdekten dat er in het raam van de slaapkamer een ruit van dubbelglas lek is. Voorlopig maar zo laten zitten, anders moet alles weer geschilderd worden en wij kunnen er nog doorheen kijken. Wanneer gaan jullie nu precies weg, zet het anders even op de mail.

Lekker Cecil oesters maar ik moest de eerste keer ook wel even wat tegenzin wegwerken. Gelukkig was het maar in je droom. Dus je hebt weer lekker in je eigen bed geslapen haha. Nou, het was bij ons niet altijd vrede maar apart geslapen hebben wij nooit.

Wat goed Sara dat de kleine al op zijn geboortegewicht is en super dat dat mutsje af kan binnen. Al klaar met vliegen door je huis? Ik vrees dat ik het met vliegen alleen niet opgelost krijgt haha. Gisteren mailden mijn zusjes dat ze zaterdag weer komen, gezellig! Heb je nog nagedacht over dat vrijwilligerswerk op school, je zou toch gaan proefdraaien?

Vanavond bingo maar ik wordt weer opgehaald en thuisgebracht. Zal jullie nog iets leuks vertellen, het mysterie van die misthoorn is opgelost. We hebben dat geluid een half jaar gehoord en zelfs de politie had geen idee waar het vandaan kwam. Wij nu wel.............2 huizen verderop van de verwarming. Omdat het geluid door de afvoer naar buiten ging hoorde hij het binnen op dezelfde manier als wij het hoorden. Ons was al opgevallen dat het minder werd en ja dat klopte,de verwarming sloeg minder aan. Hij is het ons zelf wezen vertellen en mijn buurvrouw heeft een groot boeket bloemen van hem gekregen. We hebben er vreselijk om gelachen en na reparatie is het nu dus stil.

20. Hoi, zusjes.

Even mijn neus laten zien, ik heb wel bijgelezen, maar, nog niet de tijd om te reageren.
    Vanochtend was ik bloedprikken, voor de leverfunktie . Vandaar even naar mijn moeder, ik kom daar op de terugweg langs. Daarna mijn bril laten verzetten , en bij een dichtbijzijnde tuincetrum, hangplanten gekocht voor in de tuin.
    Die ga ik dadelijk in de potten doen, als ik de paarden heb verzorgd.
    Ik heb geen groenten meer in huis, dus ook nog naar de supermarkt. Mijn dag zal ik zo als jullie horen, niet verlummelen.
    Bretonse taart, heb je wel eens het recept van gegeven. Lekker.
    Een fijne dag, tot later. xxx

21. Goedemorgen..wat een gezelligheid hier..

Heel goed bericht..al weer ..Sara......dat gaat vrij snel..toch?? ben er een tijdje uit geweest.wat dat betreft??
    Maar ik hoor nog wel eens wat van mijn zussen..en hun kleinkinderen

Mijn zus net boven me..uit Roden...(zit ook op hyves))) sinds gisteren..Sara..mocht je willen kijken..Maar ik ben veel knapper..dat kan ik nu vast wel even ...zeggen....of vast stellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uh....nu ben ik mijn verhaal kwijt......Oh ja......zij dus..uit Roden zou 10 april oma..worden....maar.....het zit er nu aan te komen..geloof ik.

Bretonse pruimentaart klinkt wel erg lekker..wat vervelend van die spin..maar gelukkig niet in je gezicht

Mijn vlekje bij mijn oog is nog niet helemaal weg..

Ja de lucht is geklaard...letterlijk en figuurlijk..want daar ging het om.........lees poepje))))))

Ik las bij ..Frans....lies kleren...ik dacht wat moet zij met lieskleren?? misschien vanwege die spinnebeet...ahahha

Vannacht kon ik oesters eten..maar heb het niet gedaan..zag er vies uit...en werd met lichtelijke hoofdpijn wakker...maar tis weer weg......

Strontlaat....10 uur..weer..

Hoe is het met de rest ?? van mijn zussen???

22. Goedemorgen lieverds,

Nou  je ouders maken er wel echt een speurtocht van Frans..voor jou dan...Naja als ze maar genieten van de reis en veilig aan komen. Ik had inderdaad gemist dat ze zonder caravan komen. Ja je had wel eens geschreven wat Far Breton is. Geen idee hoe je het maakt en hoe het smaakt.
    Ovenfrietjes met sla en biefstuk...dat gaan we ook maar eens weer eten.

Hahaha die Ol meteen weer aan drank denken hè..Ik ook hoor! Mijn vader heeft ook een mobiele en heeft zelf mn naam en nummer er in gezet!! Hij belt er ook mee hoor als hij me een paar keer niet heeft kunnen bereiken. Vind het zo komisch..Die moeder van jou is echt een bijzonder exemplaar hoor.

Ciel gelukkig kom je weer in je eigen bed..de lucht helemaal weer opgeklaard?

Fyb hebben jullie een beetje geslapen? Het is zo'n spannende tijd nu denk aan je xxxxx

Alf al weer druk denk ik..

Ik vlieg zo het huis maar wer eens door.
    T is al boven zn geboorte gewicht..kan zich heel goed warm houden. Hoeft binnen geen mutsje meer op...Heerlijk

23. Haha nee Chateauneuf du Pape was het niet, ze zijn in Normandie, niet in het zuiden, tenminste...dat is de bedoeling [*-)]
    Far Breton is die Bretonse pruimentaart, heb ik daar nooit over geschreven? Hij is al klaar... Ouders vinden die erg lekker.
    De oven is aan het voorverwarmen voor de quiche, dat lukte gister niet meer want ik was vergeten het deeg uit de vriezer te halen.
    Ben zondag door de spin gebeten, die zat waarschijnlijk in de ligstoel die we uit de schuur haalden, net boven de knieholte. Er zit een harde schijf van zeker 10 cm en het jeukt....ik heb het dichtgeplakt met groene klei erop, die kan de vuiligheid eruit trekken. De liesklieren zijn ook opgezet. Het geeft altijd typisch herkenbare wondjes, met een gat in het midden en allerlei rare kleuren. S had er vorig jaar een kleintje in haar wenkbrauw, je ziet het nog! Gelukkig zit die van mij op een vrij onzichtbare plaats.
    Ik ga snel aan de slag, wil nog veel doen vandaag.

24. Ja..Ol...het kan weer

Ik ben maar begonnen met een goed gesprek......hij doet dat toch niet...

Wat zal ik weer heerlijk slapen..op mijn eigen bedje..

Oh..Frans..prachtig.....maar toch knap,dat ze met een mobiel om gaat.....op hun leeftijd...

Welterusten allemaal

25. Ha ha FRans...in Chateauneuf-du-Pape? Goede wijn.... [Y][:P]
    Ja, praat me er niet van: die gewoontes van ouderen! J zn moeder iser ook zo eentje, doodmoe wordt je ervan. Wat dat betreft is mams heel anders, zij is juist weer té leergierig, wil altijd het naadje van de kous weten en alles zelf kunnen...en het lukt haar ook nog. Wat is dat trouwens voor lekkers wat je gaat maken morgen: far breton? Klinkt heel goed....
    Hoest met Karel Ciel, kun je weer normaal naast hem liggen vannacht? Wanneer vertrekken jullie precies, volgens mij wordt het mooi weer de volgende week...
    Ik ga nog ff lezen en dan lekker plat, heb de knollen helemaal op....slaap lekker zussies XXX

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/19/1271697734-030.jpg

advertentie