Gezondheid
- Home
- // forum
- // Gezondheid
- // Le cercle des 7 soeurs 15
Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 274474 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!
Le cercle des 7 soeurs 15
Hier delen sinds 2005, 7 "zusjes" hun dagelijks leven.sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%
reacties
- Mijn hemel wat is hier aan de hand!!!???? Ik ga snel bijlezen, maar ik begrijp dat deze geweldig zussen topic, die ik ooit als eerste geopend heb gesloten gaat worden!!!?? Ik wordt hier letterlijk ineens heel misselijk dus ik ga gauw lezen..
- Even voor de meelezers en duidelijk heid.... Cecil heeft per mail met ons gesproken. Het is goed zo...van haar en van onze kant geen nare negatieve gevoelens verder, ieder gaat verder zoals zij het wil....
Deze topic ( en ook die van de dik-dunners ) zal verdwijnen van het forum en inmiddels weet iedereen waarom...
Mijn enige verzoek aan jullie is ( en ik spreek namens alle zussen ) om Cecil niet af te vallen. Vanuit haar inzicht/karakter heeft ze gedaan wat het beste was en zij is een goed en eerlijk mens en heeft met meerderen van jullie een band opgebouwd. Ga hier alsjeblieft gewoon mee door!
Veel plezier nog op het forum....liefs, Olly
Wie is er hier nu negatief?
Dit schreef ik NADAT jij ons gemaild had en NADAT ik je netjes en fatsoenlijk geantwoord had. JIJ was degene die zei dat het je speet, dat het allemaal zo gelopen was, dat je verder wilde zonder ons omdat dat beter leek, gezien de hele situatie!
( en, mochten er nog mee-lezers zijn die hieraan twijfelen:het is echt heel gemakkelijk om hier een copie van die mail te plaatsen....)
Ik ben het zat, spuugzat deze hele kermis...en ja: ik hoop nog steeds dat het je goed zal gaan en dat je zult genieten van kleine C, ook al wens je mij naar de verdoemenis!olly02 wijzigde dit bericht op 17-01-2011 12:05 met 31% - Dankjewel Moderator.
![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
- sorry
en dank dank
ben zo boos..
dank - Goedenavond Fybje
ik ben zo "vrij" geweest om de naam te wijzigen in de tekst van Helena, zoals je vroeg fybje. zag het toevallig.
Moderator Margrietquote:fybje schreef op 14 januari 2011 @ 23:01:
Helena, verander even de naam. Ik heb vanavond overal gezocht maar kan haar nergens meer vinden op het forum. Maak me daar wel bezorgd om, ze leeft voor het forum. - Roosje...het gaat niet om de persoon Cecil, maar om de link met dit soort types als Anneloes. Enige reactie van haar kant was op zn plaats geweest....iemand die je goed kent en hier zo'n minne reactie plaatst, kun je hier heel normaal op aanspreken. Dat heeft niets met discusiëren te maken, maar met opkomen/verdedigen van personen waar je van houdt. Dat kan iedereen, ook Cecil. Ze kan gewoon zeggen dat ze het niet eens is met de uitspraken van Anneloes, desnoods privé, ze heeft al onze mail-adressen en telefoonnummers. Maar, helemaal niet reageren doe je niet als het om dit soort dingen gaat, dat hebben we nooit gedaan, bij ons was/is alles bespreekbaar. Door dit na te laten heeft zij zichzelf benadeeld, niet wij...
- Ik ben helemaal geen meelezer, pfff....dat kan ik allemaal niet bijhouden op mijn leeftijd, maar ja, van jou natuurlijk wel, Fyb.
Jeetje, mina, en dan komt er zo'n truttebel hier effe vertellen wat je wel en niet mag zeggen i.v.m. (ex)kankerpatienten....is toch te belachelijk voor woorden?
En ook te belachelijk voor woorden is, dat daardoor enkelen van jullie aftaaien, mede vanwege het feit, dat Cecil haar nek niet uitgestoken heeft.
Ik begrijp wel, dat dat enigszins kan steken, maar kom op, zeg, Cecil heeft jullie toch niets aangedaan, verlinkt, verraden, aangevallen?
Het enige wat zij gedaan heeft, is dat zij óok Anneloes begreep.
En dat valt te prijzen in een mens, dat die beide kanten kan begrijpen, ook al is die ene kant jouw vijand, en dat mens je zus.
Dus, meisjes, blijf nog effe, het is net zo gezellig met al die aktie......
- Jeetje Helena...is dit nou nodig? Ik hoop dat je Fybjes raad opvolgt! Dit kun je niet maken meis....ondanks je goede bedoeling.
Er krijgt hier overigens niemand "de volle laag".... het is gewoon een vaststelling van feiten en wij kennen elkaar ook heel goed, wat denk je? Bemoei je er niet mee meis, dat kan alles nog veel beroerder maken voor haar... reacties hierop, begrijp je?![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Helena, verander even de naam. Ik heb vanavond overal gezocht maar kan haar nergens meer vinden op het forum. Maak me daar wel bezorgd om, ze leeft voor het forum.fybje wijzigde dit bericht op 14-01-2011 23:04 met 19%
- na nog eens denken............
kom ik nog effe inbreken......
nou ja inbreken
de toops lopen over.
niet leuk.........
ik ben een meelezer op de achtegrond.....
heb genoten van de kleine en grote dingen.
tis openbaar..
maar daarom
ben ik wel bescheiden........
ga niet op toops schrijven.
waar mensne lief en leed delen.......
dat is toch prive..........
en jullie zijn een apart zussies toop.............
na nog eens denken...........
wil ik toch schrijven.
ik ken cecil ook vanaf heel lang................
en vindt dat er mensen zijn.......
die wel te snel.........
schrijven dat ze de zussies afvalt.................
cecil krijgt de volle laag.......
en dat is niet eerlijk................
ik denk dat ik cecil goed kan invoelen...........
jullie kennen na al die jaren toch ook haat achtergrond..............
en als ze schrijft...............
ik kan niet goed en wil niet met een discussie......
dat past toch bij haar.
waarom snap ik haar wel/....................
meiden ........
please...................
na zoveel jaar.
zoveel lief en leed delen.........
de schuld ligt bij anneloes
die had nooit mogen schrijven.................
en nou gaan er mensen ......
cecil afvallen................
denk nog eens na.............
over al doe problemen die cecil had .....
en dan..........
geef haar een hug.
en accepteer haar zoals jullie iedereen accepteren ....
jullie zijn verschillende zussies.....
maar delen zoveel jaar lief en leed.........
en gooi het nu niet weg.........
om die stomme inbreekster
francoise ...
jij kunt die a toch aan...........
en laat jullie toop niet vernielen.................
sterkte en
liefsModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 15-01-2011 00:28 met 1% - Ja.....zolang het nog lukt wip ik daar ook nog maar binnen! Echt een super-leuke toop met fijne mensen
olly02 wijzigde dit bericht op 14-01-2011 22:51 met 19% - Helena en Kneeltje, dank voor jullie lieve woorden en steun.
Rozijntje, voel je niet schuldig.
Fybje lieverd, zoals Françoise zegt, doorgaan met de oneliners. Helaas, had ik er de tijd en de energie niet meer voor. Het is er hartstikke gezellig met fijne mensen. - francoise
dank voor de woorden
heb ook op de andere toop gerageert
normaal doe ik zeze dingen zledne
maar het gaat me nu zo aan het hart
dat jullie toop
jullie zussen
het jaren met elkaar delen...
zo moet verdwijnen..........
ben ook rosanne dankbaar voor haar berichtje......
daar had ik op gehoopt
maar waar normaal de draad weer kan worden opgepakt
hebben jullie diepe wonden
en dat doet zeer
na alles wat jullie samen hebben gedeeld................
waarom waarom..............
sterkte.......allen
en hoop dat jullie.....achter de schermen................
elkaar weer vinden.....
en dan wel allemaal.....................
sterkte...........
liefs - Rozijntje, ik hoop dat je mijn antwoord gehad hebt? Helena, bedankt!
Lieve Fyb, natuurlijk kun jij blijven waar je wilt, niemand geeft jou de schuld!!!
Gewoon doorgaan met je one-liners als je dat wilt en wij zien elkaar elders, dat komt echt wel goed! - Ik wil gewoon bij de one-liners blijven, Kneeltje. Een andere toop zoek ik niet hoor.
- LIeve Fybje, jij MOET blijven "Margrieten", dus geen vragen daarover gewoon blijven komen. Maakt niet uit anders stuur je maar een prive bericht. Ik schrijf altijd terug. Maar er zijn nog wel leuke toops hoor om te beppen.XX
- Lieve Fyb...waarom zou jij hier niet mogen blijven Margrieten?????
- Lieve Rozijntje, jij hebt hier geen enkele schuld aan, twijfel daar alsjeblieft nooit aan. Het is inderdaad onvoorstelbaar wat hier gebeurd is en onbegrijpelijk.
Kneeltje, ik hoop dat ik mag blijven " Margrieten" ? Op dit moment heb ik het idee dat mijn hele veilige wereld doorgeschud is. - Sorry Helena....ook jij bedankt voor je mooie woorden!
- mijn account werkt nog steeds zie ik...
lieve Rozijntje en Kneel, dank voor jullie mee-leven. Het is echt net een foute film wat hier allemaal gebeurd is. Jij, Rozijntje moet je niet schuldig voelen...om de simpele reden dat jij geen schuld hebt aan dit alles.
En...misschien troost het jullie: wij laten elkaar echt niet los hoor! Het heeft even tijd nodig, zelf ben ik ook helemaal munt nu, we zijn allemaal van slag, maar we zijn ook allemaal doorzetters....
No hard feelings wat jullie betreft X - Rozijntje, kom op zeg.... niks is jouw schuld. Jij hoeft je echt niet aangesproken te voelen. Gewoon blijven "Margrieten" hoor. Ik kan je niet missen.kneeltje wijzigde dit bericht op 16-01-2011 15:28 met 10%
- Ik vind het ook onvoorstelbaar wat er allemaal is gebeurd. Ik voel me een beetje schuldig en ook weer niet. Ik plaatste een opmerking die ik later weer weghaalde. Dat gebeurd in het dagelijks leven ook weleens, je zegt iets en later zeg je van sorry ik had het verkeerd.
Fybje, ik heb gisteravond nog aan jouw gedacht, jij die het zo nodig hebt is dit nu ook kwijt. Ik weet verder ook niet wat ik zeggen moet, dit had ik in iedergeval niet verwacht. - Waar we naar toe gaan...er zullen altijd meelezers zijn..Ook bedoelde ik dat er één in haar vuistje zt te lachen, de onruststoker. Ook kan ik er niet bij dat daardoor alles ineens zo anders is...
Fyb jij hebt nergens schuld aan...juist jij hebt op dit moment ons hard nodig..
Ook ik wil niets met de mantel der liefde bedekken, maar wel aangeven dat niemad perfect is.
Wel krijg ik het gevoel dat onze band minder voorstelde dan ik dacht en daar ben ik wel kapot van. In dat opzicht voel ik me "genomen"
Dus wat heb ik op een ander forum dan wel te zoeken....
Ik laat het bezinken..maar denk niet dat jullie me terug zien. Zeker niet zoals ik me nu voel. Waarschijnlijk zal ik toch niet gemist worden.
Ben wel heel verdrietig dat ook ik de afgelopen jaren veel heb verloren nu...Had gehoopt dat dit jaat toch wat rustiger zou zijn.
Kafka jullie zijn meer dan alleen maar de dik en dunners xxxxx - Lieve inbrekers, dank voor jullie reaktie.
Fybje, geef jezelf niet de schuld .Ik hoop dat ik je snel op een ander forum zie.
XXX - nou meiden
ik huil met jullie mee
waar zijn jullie nu mee bezig......
dit mooie groepje
deze cirkel.............
laten jullie
door een stomme trut inbreekster
kapot gaan
dat kan ik niet snappen....
die inbreekteris helemaal fout
...................................
dus meiden ...................
kom op................
ga voor elkaar..
voor jullie cirkel...................
die is zo mooi.....................
jullie zijn toch een echte groep....................
en ......................
op hyves..etc .............
doe lekker samen besloten gaan
dan mis ik jullie..............
maar ga lekker besloten verder.........................
maar wel met alle zussies.............
dikke knuffell voor allen.............