Meepraten in het forum? Word nu lid!

Gezondheid

1. Home
  2. // forum
  3. // Gezondheid
  4. // Le cercle des 7 soeurs 15

Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 289701 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 21 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!

1. Le cercle des 7 soeurs 15

Afbeelding van sara1
    Dit onderwerp is gestart door sara1
    05-01-2010, 14:18

Hier delen sinds 2005,  7 "zusjes" hun dagelijks leven.
    sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%

reacties

1. ik snap het helemaal en wat doet me dit goed..jij een dag met een gouden randje..lieve fyb wat ben ik blij voor je..dit geeft ook vertrouwen in de toekomst...vind het zo fijn voor je..en wat leuk..naar je moeder met je zusjes..super...

En ja dat bedoelde ik ook via webmail dan moet het goed komen ...volgens mij

Ik had me ook wat..we waren in oostermeer en toen dachten we de lokatie te hebben gevonden...(rijden we altijd langs hoor)
    bleek er niemand te zijn..we waren anders mooi op tijd

stukje gereden..nou maar weer terug....ik had het adres niet in mijn hoofd dat stond op de uitnodiging..via email..

nou...karel foeteren..en ik moest nog lachen ook..ja wat moet je anders

wij terug...pc stond nog aan..en ja adres..Had mailtjes verwijderd maar gelukkig nog niet in de prullenbak

en daar stond schuilenburgerweg nummer er bij..en heechsan..nou zie je wel heechsan..ja....maar heechsan is een streek geen weg..weet ik veel

karel bracht me in de war toen hij direct zei na de uitnodiging dat is vast naast de kerk...dus dan denk ik karel weet het ...het is naast de kerk..niet dus

stukje verderop.. dus

maar goed...weer naar oostermeer...en daar zaten ze...ach belangrijk volk komt toch altijd te laat??? oh..ik vond het wel lachen...maar ja kan gebeuren toch

moest gelijk aan frans..denken..Beter lezen..ahahahhaah......ik denk dat ik het nooit leer.....

maar het was dus weer vermakelijk ...maar weer mensen gezien die ik  nog kende van vroeger..en dan is het weer gezellig....nog oude collega's..leek wel weer een reunie

lieverds slaap lekker

2. Hoi hoi zussies,

Olly, gefeliciteerd met je mams, was het gezellig vanmiddag en gesmuld van de kwarktaart? Lekkerre troep he als je kerstdecoraties maakt, ach het is ook weer zo opgeruimd.
    Spannend Francoise de kijkers weer. Jeetje zeg, jullie hebben een hartstikke groot huis, het is ook nooit goed. Beslissen vrouwen echt altijd over zoiets, geen idee eigenlijk. Leuk dat R luchtdopen geeft en meteen een origineel cadeau voor zwager. Nu maar hopen dat hij durft.
    Weet je Sara dat ik juist de afgelopen week aan je mooie jas dacht en er naar vragen wilde. Ook toevallig. Haha, bouwvakkers zijn ook een apart volk, dat is ook een wereld op zich. Fijn dat het zo geslaagd was en super dat je in de simulator mocht vliegen. Nog even op de landing oefenen, begrijp ik. Balen dat de cabrio het niet doet.
    Lijkt me wel een onderneming hoor Cecil met een baby naar een Kerstmarkt. Overal tussendoor laveren met die kinderwagen. In Nederland worden ook steeds meer Kerstmarkten georganiseerd las ik in de krant. Ik heb nu vier Kerstkaarten ontvangen, ga ze morgen ook maar schrijven.
    Je krijgt het druk Alf met de scouting, wordt Evad nu ook lid?

Ik had vandaag een dag met een sterretje. Vanmorgen eerst met mijn zusjes hier koffie gedronken en toen in het koetsje gestapt en heb ik naar hun huis gereden.Mijn handige zusje had meteen de tomtotm ingesteld, deze werkt enorm handig.Even gekeken waar ze hun boodschappen halen en toen bij hen thuis een broodje gegeten.Kerstversiering aangebracht. Daarna mijn andere zus gebeld en ja, die had ook tijd. Dus ben ik daarheen gereden om haar op te halen en toen met z'n vieren naar mijn moeder. Die helemaal blij verrast was om mij te zien, was echt heel gezellig. Toen was ik wel moe dus mijn zus heeft terug gereden naar hier, onderweg nog gegeten. Lekker patatjes, had ik volgens mij dit jaar nog niet gegeten met verse zalm. Handige zus heeft naar de laptop gekeken maar we begrijpen er niets van. Ga dus nu maar dagelijks via webmail legen. Ook de wake-uplamp opnieuw ingesteld. Dat had ik gisteren zelf gedaan maar had geen goede batterij. Wel ging de lamp op de juiste tijd branden maar de radio stond veel te hard, het denderde hier om acht uur door het huis. We hebben nu maar fluitende vogeltjes ingesteld. Snappen jullie het nog? Ze zijn nu weer met hun eigen auto naar huis, wat een  schatten zijn het toch.

3. Oh maar ik bedoel daar verder niks mee..vind het wel gezellige lui..en wat gewoner wat liever voor mij persoonlijk..

Dus kouwe kak...maar weer afwachten dan...

duimen we weer verder...

Nog een uurtje en dan moeten we ook weg...
    fijne avond voor iedereen

4. Nou volkje Cecil, das wel een beetje denigrerend gezegd hoor, maar ik begrijp precies wat jij en Saar bedoelen, daar niet van.
    Nou mijn kijkers waren op tijd, zelfs 5 minuten te vroeg. Een beetje "koude kak" (das weer een ander volkje haha [;)] ) de schuren voor kantoorruimte prima, meer dan groot genoeg, het huis beviel minder, beetje klein...
    Maar meneer zei dat mevrouw beslist voor het huis (dat wisten we al, vrouwen beslissen) en mevrouw zei niet veel.....
    In ieder geval hebben ze geld en zeiden snel (?????wanneer is dat?) te laten weten wat hun beslissing is.
    kan vriezen kan dooien.
    R doet luchtdopen met vriendinnen van vliegvrienden, laat de machine daar waar hij is, want morgen ook weer we komen er toch langs op weg naar L.
    Dus ik vandaag niet, geeft niet, ik kan in de toekomst het meeste natuurlijk.
    Ik ga even voor de zwager die met pensioen gaat, een bon maken goed voor een luchtdoop.

5. Vrachtwagenchauffeurs is een heel ander volkje Sara ik kan me voorstellen dat je je hier prettiger bij voelt...

6. Goedemiddag hier is ze..

Maar uh..wat leuk Sara dat klinkt super...jij vliegen..poefff..wat een mens al niet kan..de wonderen zijn de wereld nog niet uit en allemaal complimentjes meid..het was echt jouw dagje....Lekker ongedwongen zo gezellig is. dat

Ol..gefeliciteerd met je mams...en gefeliciteer ze ook maar effe van mij..fijne dag gewenst

Frans weer spannend vandaag..zal voor je duimen

Alf...hoe is het trouwens met de onderzoeken van K afgelopen? Of heb ik iets gemist?

Hier belde jr nog..fiets gestolen maar hij had al weer een andere gekocht..gelukkig..hij kan niet zonder
    Die gaat vandaag naar grun..weer een feestje

A en J en de kleine C naar duitsland kerstmarkt...makkelijk een baby sleep je overal mee naar toe

Wij moeten om 6 uur ergens verschijnen nou ja moeten? Mogen....gourmetten..40 jarig huwelijk..

Dus de dag zal wel om vliegen

Oh en morgen is karel weer naar heerenveen...weekend is zo om.....

7. Hahaha ja leuk die tegenstelling. Orkaantje was er gistermiddag..kon inderdaad niet blijven slapen omdat de meiden er zijn.
    Het inderdaad heel anders dan in het transport...niet dat de mensen beter of slechter zijn, maar de omgang is veel socialer. Bij de chauffeurs heb je toch meer een kliekjesvorming. HIer is meer mengeling. Iedereen praat met iedereen..bij het transport heb je veel meer verschil tussen kantoor en mensen op de auto.
    Persoonlijk voel ik me hier prettiger bij...

8. Volgens mij was orkaantje er gisteren..en kon hij niet blijven slapen omdat Eefje en Evad er zijn. Maar, misschien heb ik iets gemist, of komt hij volgend weekend?
    Fijn Frans, dat R is vliegen...zal hem goed doen. Hopelijk kunnen jullie vanmiddag nog even samen. Ik duim voor je liverd...X
    Heerlijk Saar dat je zo genoten hebt! Ha ha, in het weiland....na ja, beter dan in zee of op een weg, toch?
    Ik ga me zo douchen, heb even beneden gezogen en gedweild, was hard nodig na al dat gepruttel met kerst-decoraties. Rond 1 uur zouden we bij mams zijn allemaal....

9. Haha Saar, jij in het weiland geland terwijl het niet de bedoeling was, wij landen altijd in een weiland dat is wel de bedoeling, grappige tegenstelling. Leuk dat je dat kon doen hoor en dat het gezellig was, heel andere sfeer dan vrachtautos denk ik .
    Ben druk bezig nog even overal door het huis de kijkers komen om half dire. Misschien de bovenramen nog even doen, want de zon schijnt bijna en dan zie je alles..
    R is vliegen, z'n gedachten verzetten,  misschien eind middag nog even met z'n tweeen ook. Daarna hebben we een feestje van zwager die met pensioen gaat. Morgen pas naar de Mayenne voor de auto, kwam vandaag niet uit. Kom wel even verslag uitbrengen na de kijkers.
    Orkaantje komt toch pas volgend weekend zusjes? Dit weekend zijn Evad en Eefje er.
    Veel plezier bij de scouting Alf, zo fijn voor de kleine dat ze dit kan doen via jullie.
    Hoe is het met K????
    Ol gefeliciteerd met mamma Olly en geniet van de kwarktaart!
    is het er eentje die in de oven gaat of een "koelkast" taart?
    Ik ben een kilo kwijt, hoop dat-ie wegblijft!
    francoise2 wijzigde dit bericht op 11-12-2010 11:12 met 8%

10. Goedemorgen lieverds,

Ja hoor Olleke ik heb wel redelijk kunnen slapen...Gefeliciteerd met je mams!! Wil je haar feliciteren van mij en de hartelijke groeten doen!

Lieve Frans, jullie kunnen wel een oppepper gebruiken en verdienen die ook. Dat zal een stimulans geven....Jullie moeten ook door zoeken hoor als je het niet vertrouwd! Hubbie is nu bezig met d ecabrio om die weer aan de praat te krijgen. Zal wel lukken. De accu trekt gewoon snel leeg met die kou. Hij is ook al bijna 15 jaar. Jullie dus op reddingsactie.

Lieve Fyb ik zeg het ook nog maar eens weer...Je doet het zooo goed. Ook al ben je kapot van verdriet en gemis. Zoals jij jezelf pusht. Maar neem ook de dagen als het niet lukt lieverd. Die zijn ook belangrijk. Heel goed dat je zusjes komen om met het koetsje te rijden en de tom tom uit te proberen met jou erbij. Er zal een tijd komen dat je de stap zet om verder te rijden. Dan moet je het eerst even geprobeert hebben en zij voelen dat haarfijn aan...

Ciel verder nog plannen meis??? Ik had gisteren mn jas aan die ik vorig jaar kocht. Nou de bazin kwam meteen om te zeggen hoe mooi ze hem vond en wat voor merk het is..Mooi is ie zei ik, maar het merk??? Geen idee want dat zegt me niks. Iets is mooi of niet hahaha. Vorige week wasik in ee  boekenwinkel waar ik de eigenaresse van ken. Die komt de winkel in en zegt: We hebben je even bekeken op de camera, wat heb jij een schitterende jas aan!! De rest van mn kleding werd ook goed gekeurd. Kreeg complimenten over mn vestje..

Alfke druk met de meiden in de weer. Heb je genoten van Orkaantje lieverd?

Ik had gisteren wel wat vlinders in de buik hoor voor we gingen. Maar het was ontzettend gezellig en ongedwongen. Leuke sfeer ook...En raad eens?????
    Ik heb gevlogen in de simulator! De instructeurs waren ook op het feest.  Heerlijk ik heb een Boeing 737 zonder te crashen laten landen. Goed op de baan. Toen moest ik op de rem trappen..hard zei de inttructeur hahaha ging ik het weiland in. Maar een mooie beleving hoor..Het is levensecht allemaal.
    Vanavond viert de jongste dochter van mn zus haar verjaardag..wij gaan vanmiddag maar even heen. Ook nog boodschappen doen en morgen niks!! Hubbie belt mn broertje nu om de cabrio aan te slepen. Anders de garage maar bellen want hij wil echt niet meer.

11. Goede morgen lieverds.

Mijn gedachte gaan steeds naar jullie en speciaal naar Fransje en haar gezin nu. Lieverd, ik hoop zo, dat het een nare terugslag is van alle gebeurtenissen.

Ik moet nu naar de scouting. Eefje wordt geïnstalleerd. Evad gaat mee.

Lieverds, een goede dag, en veel sterkte en kracht, voor ieder die het nodig heeft.xxx

12. Goeiemorgen zussies...allemaal een beetje kunnen slapen?

13. Oh wat fijn fyb dat je dat gedaan hebt..een boom vol ballen...ben trots op je...lieverd ben zo blij met jouw zusjes dat ze steeds langs komen...doet me goed..en dan moet je wel..dat is toch wel goed ...voor je..al moet je je zelf vaak pushen

Frans wat een schrik ja het houd bij jullie ook niet op...bah..vreselijk allemaal spanningen steeds dat vreet aan een mens..hopelijk beter nieuws met de kijkers..

Ik heb al drie kerstkaarten 1 regio post de rest TNT ...doe ze volgende week maar op de post denk ik

Alles ligt al klaar

fyb je bedankkaartje heb ik ook niet ook door die staking natuurlijk
    Ik sluit af meisjes....slaap lekker (hoop ik)))

14. Wat mooi Fyb, ja dat is echt een eerbetoon aan J! Dit zijn ook van die kleine dingen die jou een goed gevoel bezorgen, vind het zó knap van je! Geniet ervan lieverd, van je mooie boom...en wat fijn dat je zussen komen. Ja, totm-tom is heel handig, maar je moet het wel kennen. Ik hoop dat je goed slaapt, zodat je je morgen wat beter voelt en van de dag kunt genieten...X

15. Wat een schrik Francoise maar wat fijn dat er meteen grondig onderzoek werd gedaan bij R. Moeilijk ja om nu te vertrouwen dat er niets ernstigs aan de hand is en logisch natuurlijk want als wij pijn hebben willen wij weten waar dat door veroorzaakt wordt. Ja lieverd, hou elkaar stevig vast en probeer vetrouwen te hebben dat alles goed komt. Voor R is dit ook een moeilijke tijd, weinig te klussen meestal in de winter en ja, ook geen St. meer die ook een soort stimulans was. Slapeloze nachten en tobben zijn funest voor je uiterlijk ja maar meestal vind je dat dan ook even niet belangrijk. Heel veel sterkte lieverd en weer hopen op de kijkers voor morgen.xxxxxx
    Gezellig Cecil de buitenboompjes weer versierd. Ik heb zelfs al twee Kerstkaarten ontvangen, volgende week gaan de postbodes weer staken hoorde ik.
    Te laat Sara om je een fijne avond te wensen. Leuk om de collega's van M te leren kennen. Keltische muziek is mooi, wij hebben er ook wel CD's van en zijn een keer naar een concert geweest. Je krijgt dus een lekker rustig weekend maar ja, dat kan bij jullie zo veranderen.
    Super Olly dat je mams weer naar buiten is geweest, wat is het toch een doorzetster. Fijn dat ze zich op haar verjaardag verheugd morgen. Jammie, lekker kwarktaart, je mams boft dat jij zo van koken en bakken houdt.
    Alf genoten van Orkaantje op bezoek? Zo super dat hij weer mocht komen, hopelijk ook gauw weer een keertje logeren nu.

De boom staat en is versierd. Helemaal a la manlief, dus tjokvol met ballen.
    Daar hadden wij altijd discussies over dus als eerbetoon heb ik het nu ook gedaan. Zou me schuldig voelen als ik dat nu ging veranderen. Net alsof ik nu mijn eigen zin kan doen....... De cadeautjes voor de jong-belegenclub liggen er ook al onder, ze komen dinsdag al. Vind het altijd leuk om een kleinigheidje voor ze onder de boom te leggen. Morgenochtend om negen uur komen mijn zusjes al, er moet met het koetsje gereden worden  vinden ze en de tomtom uitgeprobeerd. Kortom, ik heb afleiding nodig vinden ze en ik heb totaal geen energie. Maar ze bedoelen het goed en weten dat ik een beetje depri ben.

16. Lieverd...blijf elkaar vasthouden en schrijf het hier maar van je af. Ik hoop dat die radio-stilte betekent dat zij eruit zijn en willen kopen...zouden jullie nu zó goed kunnen gebruiken! Morgen in de loop van de middag zijn wij weer thuis, ik zal duimen, de hele dag X

17. Ja Ol het heeft er meer ingehakt dan we dachten, het schijnt dat we er geen van beiden uitzien, ik schrok vanavond nog weer van R toen hij thuiskwam en hij van mij. We willen de meiden ook niet belasten, maar het is best zwaar dit met z'n tweeen te dragen. (nu met jullie, maar dat weet hij nog niet)
    Mijn slapeloze nachten gaan zich wel wreken hoor, ik voel het niet zo, maar je ziet het wel helaas.
    Maar we houden elkaar stevig vast zolang het kan. En raad eens? morgen weer kijkers, die afgelopen zondag mailden en die ik zo'n beetje weggestuurd had met de opdracht "eerst geld zien haha". Hij mailde gepikeerd terug zondagavond dat geld geen probleem was, maar daarna was er radiostilte... Nu vraagt hij of ze morgen in het begin van de middag mogen komen kijken. Ik ga tegen elven vanavond antwoorden dat het goed is....
    Zondag naar de Mayenne: L haar auto staat ergens met panne, midden in de natuur op een landweggetje, ze waren donderdag gaan wandelen op hun vrije dag voor de verjaardag van F en toen ze terugkwamen, konden ze niet meer starten. We gaan met de fourwheeldrive haar wegtrekken daar en naar de zwager van F brengen, die is monteur.
    Alf zijn de kleindochters gearriveerd?
    Saar zekerheid boven alles hoor, laat ze er de slangen maar instoppen!
    Ol, wat heerlijk dat je moeder naar AH gewandeld is, fijne dag alvast morgen op haar verjaardag.
    francoise2 wijzigde dit bericht op 10-12-2010 21:36 met 0%

18. Vreselijk Frans.....vooral die onzekerheid. Kan me voorstellen dat R er slecht uitziet, hij maakt zich zorgen en is bang. Maar dat geldt natuurlijk ook voor jou lieverd. Zó akelig, dit soort dingen, het blijft malen op de achtergrond, wat je ook doet. Ook de tijd van het jaar zit niet mee...R is een "doe"-man, altijd bezig, vooral buiten... heel veel sterkte lieverd, dikke knuf voor jullie allebei X
    Heerlijk Alf...orkaantje in aantocht! Geniet ervan lieverd...X

19. Lieve Frans kanme jullie zorgen voorstellen..Laat niet te lang sudderen hoor. Dan maar een MRI doen/ Heel veel stertke lieverd met alles...

Gezellig Cecil buitenboompjes. Doe ik nu niet meer want die van ons waaide steeds om.

Nou ik zit in de pronk met mn krullers is. Nog even een bakkie en mn haar doen.

Lieve Fyb...wat een schitterende bedankkaart..we zijn er stil van xxxxxx

20. Françoise, lieverd, dat er ook weer bij. Sterkte lieverd dikke knuffel. Hopelijk snel duidelijkheid.
    Orkaantje is in aantocht.

Ik denk aan jullie. xxx

21. Ander mailadres maakt niet uit, je hebt maar één IP en één popserver waar de mail op binnenkomt, ook al maak je een ander adres aan. Ik denk dat de prullebak vol is met spam en  Saar en Cecil sturen altijd grote fotos,  dus dat telt hard aan. Die moet je dan onder documents opslaan en dan uit de mail verwijderen om plaats te maken, maar ja dan moet de prullebak ook wel leeg.....
    Zo blijft Fyb bezig.
    We hebben een zware week achter de rug, R heeft pijn naast z"n maag, uitstralend naar de rug, soort messesteken.  Al een tijdje maar het werd erger. De HA dacht gelijk aan alvleesklierkanker.  In snel tempo dus bloedonderzoek en echo : niets te vinden. Maar dat was bij m'n moeder ook zo, dus CT scan er gelijk achteraan, maar ook niets te zien. Hij heeft nog steeds pijn. Moeilijk dus om te vertrouwen dat er niets is, hij ziet er ook slecht uit. Maar het kan ook nog de psychische kant zijn van alle tegenslag, het duurt allemaal te lang. Nu St er niet meer is om samen te werken, loopt hij weer tegen zichzelf aan natuurlijk. Afijn, natuurlijk zijn we blij dat er niets gevonden is. Maar helemaal gerustgesteld, zijn we ook niet. De tijd zal het leren.
    In ieder geval stond de wereld weer even nog harder op z'n kop, je weet niet meer wat je moet doen en denken. We hebben het niemand verteld.
    francoise2 wijzigde dit bericht op 10-12-2010 16:00 met 6%

22. Goedemiddag ben ik weer

karel is de buitenboompjes aan het versieren...de boodschappen zijn binnen..
    Lieve Fyb...heb met je te doen....waarom ? moest het ook zo gaan..wat een verdriet allemaal....kom het hier van je af schrijven niet alleen alleen voor de gezelligheid ook als je de P in hebt..en schrijvende weg komt er dan zoveel in je naar boven..en dan komt het er uit..dat moet toch lieverd

keltische muziek is prachtig  Sara hou ik ook van en karel ook we hebben er ook veel cd's van..
    Wat vervelend dat je weer koppijn hebt

Alf..vind het een prachtig verhaal.vergeet je nooit meer..ahah...Maar tis weer opgelost..

Ol..jouw moeder is zeker net als onkruid..goed van d;r hoor..ouwe doorzetster

Kan je via je webmail kijken Fyb of de spambak vol zit??

wij hebben online en dan ga ik naar online en dan zoek je prullenbak..
    Begrijp je wat ik bedoel??
    anders bel je maar....

23. Ja, dat klopt...het antwoord op jouw mail dat ik gisteren aan iedereen stuurde kwam ook terug van haar mail-adres....vervelend voor haar. Op dit soort ongein zit ze al helemaal niet te wachten. Misschien is het handig Fyb, om gewoon een nieuw mail-adres te openen? Ken je iemand die een beetje handig is op de pc?

24. Hoi Olleke,

Ja we krijgen ook iets te eten hahaha. Dus hoef niet te koken..Moet wel in de pronk hè vanwege de dresscode. Kwam apart nog een mail van binnen..

Fybke je mailbox zit weer vol geeft ie aan...

25. Zó mooi Saar, die Ketische muziek...in deze periode draai ik ook heel veel van Loreena Mc Kenntith, vind ik zó mooi....Meis, ga er anders even uit, frisse lucht is heerlijk als je koppijn hebt. Gewoon ff de tuin in lopen of zo, helpt mij altijd goed! Krijg je bij die kerst-borrel wel wat te eten? [:P]

advertentie