Meepraten in het forum? Word nu lid!

Gezondheid

1. Home
  2. // forum
  3. // Gezondheid
  4. // Le cercle des 7 soeurs 15

Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 274478 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 24 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!

1. Le cercle des 7 soeurs 15

Afbeelding van sara1
    Dit onderwerp is gestart door sara1
    05-01-2010, 14:18

Hier delen sinds 2005,  7 "zusjes" hun dagelijks leven.
    sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%

reacties

1. Goedemorgen..dat kan nog net
    Vreselijk laat...tot 10 uur geslapen

Ja..Sara..dat is zo ..daar denk je dan toch aan  maar het kan ook heeeeel veel anders zijn....maar die onzekerheid is niet leuk...en dat je last blijft houden is wel raar..wanneer vinden de onderzoeken plaats??

Sterkte. Frans met alles.....

Hoe is het met fybke lieverd ?? Red je het nog wel?? je kan altijd zoveel maar er zullen zeker dagen zijn dat het niet lukt..gewoon aan toegeven meiske..

Ol....de boom komt wel..joh...tis nog lang geen kerst...haha.

Ik kreeg trouwens al wel de eerste kaarten gisteren

Oh..Sara die foto's zijn super..wat een schatje..wat een scheetje..mooie bruine oogjes..zijn we hier niet gewend..

Morgen komt A weer met de kleine C....en de week daarop moet ze gaan werken. Ze heeft er wel zin in

Twee en een halve dag...en die dagen dat ze werkt is haar mannetje thuis...

2. Fyb, ik wil je gewoon even laten weten dat ik je ontzettend sterke vrouw vind. Echt, ik heb een ontzettende bewondering voor je. En dat je zo tegen Kerst opkijkt en de weken ervoor, lijkt me niet meer dan normaal. Hopelijk kan je toch een klein beetje van de Kerstsfeer genieten als je denkt aan alle mooie herinneringen samen. Een dikke knuffel voor je.

3. Goedemorgen lieverds,

Wat een gedoe Frans...weer een hele papierwinkel en geregel. Ben blij dat jullie zo'n lange adem hebben en blijven vechten voor jullie recht. Ook al is het vreselijk zwaar voor jullie. Knap hoor.maar ja wat moet je ook anders. Echt een keuze heb je ook weer niet..

Lieve Fybke hoe is het met je meisje? Ben je wel van plan om naar H toe te gaan? Misschien dat je zoiets hebt van..laat me maar even. Aan de andere kant is het ook wel een fijne afleiding. Zij kenden J ook heel goed natuurlijk.

Wij moeten nog een boom halen Olleke..gisteren wilde ik het niet eigenlijk. Vandaag heb ik een pil genomen en me even hartig toegesproken en een schop onder de kont gegeven. Dus vanaf vandaag ga ik de boel ook versieren. Hoe is het met je mams. Heeft ze al wat minder pijn?

Het is een combi denk ik Ceceil. Ook zal ik blij zij als i het onderzoek heb gehad. Dan weten we zeker wat er aan de hand is. Dat ik iedere dag last heb van het eten is niet normaal naruurlijk. Dus ja...af en toe spookt er wel eens iets door mn hoofd..Waarom een ander wel en ik niet??

Ik ben veregeten te vertellen dat Hubbie een schitterende foto van T heeft gekregen. Rechtop zittend, handjes op de knietjes. Wat een vent is het al..Vandaag stuur ik jullie even wat foto's. Die zijn van het afgelopen weekend.
    Ben nu met de was bezig. Bedden verschonen, stoffen en zuigen..VAnavond toch maar weer naar toneel.

4. Ben vandaag ook bezig geweest...eerst naar mams, nog wat hapjes gebracht en even boodschappen voor haar gedaan. Vanmiddag wilden we de boom opzetten, maar ontdekten dat onze vaste telefoon stuk was. Naar winkel, niet te repareren, nieuwe dus....gedonder met snoeren en instellen/invoeren, en voor je het weet is de middag om! [:S]  Affijn, de boom staat, morgen maar de lichtjes en ballen etc erin, heb ik nu de puf niet meer voor.
    Jeetje Frans, wat een bureau-cratie komt er toch bij kijken! Hopelijk wordt het nu dan ook eindelijk geregeld...
    Ik ben ook moe, vanavond maar op tijd naar bed. Hebben jullie het ook zo koud\?
    Lieve Alf....dankjewel voor je kaart! X
    olly02 wijzigde dit bericht op 06-12-2010 19:49 met 3%

5. Ik had vanmorgen geen tijd, moest eerst naar een afspraak in het arbeidsbureau, m'n advocate vraagt om een werkcapaciteits verklaring ivm het hoger beroep en dat is hartstikke duur, maar gratis als je als werkzoekende ingeschreven staat. Dat heb ik dus gedaan en moet nu 6 keer naar iemand toe die dan een rapport maakt, waarvan het de bedoeling is, dat er niets anders uitrolt, dan wat ikzelf wil, maar wat de tegenpartij aanvecht.
    Daarna had ik met drie NLsters een afspraak bij Ikea,, eentje was net in NL geweest en had dikke speculaas mee, heerlijk!
    Weer voor het donker thuis, even bijlezen, fijn dat ieder een goed weekend had.  Logisch dat er regelmatig een dip is Fyb, hoe kan het ook anders! Ga je naar die buren met oudjaar?

6. Goedemiddag ik ben ook een latertje..kom net bij de fysio vandaan

en vanmorgen was ik ook al niet zo vroeg..ben het centrum nog in geweest..moest een paar boodschapjes doen

Fyb..lieverd...logisch allemaal. hoor..s morgens denk ik ook vaak aan je als ik dan het gevoel heb om gatsie moet er weer uit...de dag beginnen..dan denk ik gelijk er achteraan..
    Wat moet Fyb dan wel niet
    En net als gisteren toen karel en ik samen de boom versierden...Fyb staat er nu alleen..voor...dat schiet me zo vaak door mijn hoofd..lieverd...

Valt ook niet mee....we zien en horen alles lang niet van jouw volgens mij want je bent er elke dag om te schrijven..maar wat zul je je vaak ellendig voelen en verdrietig en leeg....XXX

Sara ook moe? ik was gisteren moe...ging naar bed 11 uur..nou 1 uur nog geen oog dicht gedaan
    maar ben er weer....

zou het de nasleep zijn van de darmen Sara? of zou het komen van de drukte de emoties ..alles er om heen...sinterklaas...en straks de kerst..alles zonder je pa en ma

Olleke..wat fijn dat jij zo kan genieten van je neefje...vind dat zo leuk als je dat beschrijft.over die knul...ik hou ook zo van die knullen....vaak zo lekker onhandig wat lengte betrefd
    En toch zijn ze ook zooooooooooooooooooooooooo lief........ben blij voor je

Hoest met Alf?? Durf het bijna niet meer te vragen..hoe is het met je K??

Fransje....komt nog wel  langs zeker?

7. Hallo lieve zussies,

Was wel op tijd op hoor maar ben hier wat laat. Het gaat niet zo lekker met me. Duizelig en moe..Maar goed. Heb de psych afgebeld. Die belde net terug voor een nieuwe afspraaak..Lig onder een dekentje oop de bank. Wat een frustratie ook.
    Lieve Fyb wat super die chocolade letter en uitnodiging. Kan me zo goed je gevoel indenken lieverd..Het is nog zo vers en nu sta je meteen al voor de moeilijke Feestdagen. Ik vind het heel goed dat je het kunstboompje al neerzet. Dat doe je altijd als eerste. Lekker soepje gegeten gezellig met je broer en schoonzusje. Een thermolegging is heerlijk aan. Ook onder een rokje is het lekker warm.

Heerlijk je verjaardag Olleke. Klinkt super gezellig. En dat al het eten op was is geen wonder natuurlijk hè hahaha

Die kleine C midden op tafel is natuurlijk een schitterend gezicht Cecil. Di emoties herken ik wel ja. Bij mij stromen de tranen ook wel als ik bij T ben. Maar dan als ik met hem alleen ben. Het is zo overweldigend...

Zal eens even lezen van Frans..dat ben ik vergeten..

Gisteren was ook wel erg leuk. Prachtig zoals T al begint te spelen. HIj wil eigenlijk alleen nog maar rechtop zitten. Dat kan hij ook goed hoor. Af en toe even steunen. Prachtig om te zien met zn blokjes die in een vorm moeten..
    Ik heb een boek gekregen: Laatste zomer van de Rosney en twee dvd's De Storm en MAma Mia.

8. Och Fybke.... het lijkt me heel normaal dat je opeens dit gevoel bekruipt. Het is niet niks, wat je allemaal hebt doorgemaakt. En nu: het doorgaan....lieverd, je doet het zó goed allemaal. Geef er maar even aan toe, dat mag gerust hoor! Ja schat, manlief zou het niet willen, maar ik weet zeker dat hij het begrijpt! En wij ook... X

9. Goeiemorgen zussies.
    Ik werd vanmorgen wakker met het plotselinge besef dat het over drie weken Kerst is.............en alles in mijn lijf roept nu: NEE. Raar he, ik wil het liefst in bed kruipen, dekbed over mijn hoofd en over vier weken kom ik er wel weer uit. Geen manlief die elke dag verwachtingsvol uit zijn werk komt wat er nu weer versierd is. Ben gewoon vandaag super depri en voel me rot. Maar goed, ik ga maar nog een senseo maken en dan mijzelf bij elkaar rapen. Manlief zou dit niet willen.

10. Wat een heerlijke dag heb je gehad Cecil. Haha, trotse beppe......ja lieverd, wat kan je leven veranderen door een kleinkind. Zie hem al zitten pontifical op de tafel. Jammie, zelfgebakken patatjes, lekker hoor. Je bent wel supervroeg met je boom, Sint is nog niet eens het land uit.

Jij ook al zo'n fijne dag Olly en ook super verwend. Verbaast me niet dat je lekkerre buffet schoon op was, het klonk allemaal verrukkelijk. Gezellig he zo even kletsen onder de afwas, afwassen is een heel sociaal gebeuren. Bij jou dus ook morgen de Kerstboom erin.

Hier was het ook erg gezellig met broer en schoonzus, ze zijn een uurtje geleden vertrokken. Ik kreeg twee prachtige windlichtjes met een zilveren randje aan de onderkant en " oud"  glas. Heel mooi. Lekker zelfgemaakte soep gegeten met warm stokbrood, ze hadden alles meegebracht. Mijn schoonzusje bracht ook een thermo-legging mee, die verkopen ze. Lijkt me heerlijk als het zo koud is onder een lange broek. Ik had nog nooit van die dingen gehoord, ik loop achter nu ik niet meer winkel. Ook nog een heel aparte panty, zwart met paars. Handig hoor een broer die zoiets verkoopt.
    Toen ze weggingen lag er weer een pakje door de brievenbus met materiaal om kaarten te maken met een heel lief gedicht en een uitnodiging voor oudjaarsavond. Van H uit de straat, zo lief allemaal.

Ben nu wel moe dus ga zo nog een kopje thee maken en dan kruip ik lekker in mijn bed. Broer bracht een gloeilampje mee voor mijn wake-up lamp dus die ga ik morgen proberen te installeren. En dan de komende week  eens verzinnen hoe ik aan een kerstboom kom. Ga eerst wel even het Kunstboompje opzetten tijdelijk.

11. Lieverds.....wat geniet ik van jullie!
    Lieve Fyb, wat een ontzettend lief gebaar, die letter in je bus...je verdient het ook zo en ik ben zo blij dat de mensen om je heen dat niet vergeten. Ja schat, weer zo'n "rot" avond voorbij...en wat ben je toch goed bezig, nui ook weer op zolder. Dat is toch jouw heiligdom en dat moet je koesteren..maarre, je doet toch wel de deur op slot als je daar bezig bent hè? Je hoort zulke enge dingen tegenwoordig!
    Ciel, geweldig zoals jij het hier verteld van je kleine manneke...zo mooi, dat jullie hier zo van genieten...ik kan me je emoties goed voorstellen. Ha ha, meneertje midden op tafel [:)]
    Mijn dag was ook zo mooi, heb genoten....iedereen is inmiddels veilig thuis, hebben ge-smst en de sfeer was geweldig. De klik is ook heel goed tussen onze vrienden, T en H en de schoonfamilie. Jongste nichtje  ( 20 ) was ook mee, zij heeft gereden en je snapt dat er dus heerlijk ge-ouwehoerd is en ook het bufftet was een succes, op een klein beetje salada na was alles op! Pete-kind had een folder bij zich van scooters...hij wordt volgende maand 16 en krijgt er één op zn verjaardag, met een veilige helm. Die jongen is zó groot geworden...maar wat een leuke gast: ziet er goed uit en is ook heel sociaal, ook niet te beroerd om ff te helpen met de drank of de afwas....kletst dan gewoon even heerlijk met je. Hi hi, hij heeft een vriendinnetje, ben benieuwd... [:)]  J en ik hebben inmiddels alles opgeruimd, ik ga er zo nog ff met de stofzuiger doorheen en de dweil en dan kan morgen de kerstboom erin. Morgenochtend eerst naar mams, lekker een paar hapjes brengen en dan 's middags samen met J gezellig de boom opzetten.
    O ja: heb leuke cadeaus gehad: van mn schoonzus en zwager ( ouders petekind) een hele mooie ketting, van andere schoonzus en zwager een leuke kerst-decoratie van aardewerk en een mooi cupje ( grijs/zwart metallic ) voor thee-licht en verder bon voor intra-tuin en geld....ik kan de komende week dus heerlijk aan de slag!

12. Goedemiddag allemaal

Allereerst Ol gefeliciteerd..met je verjaardag en nog vele gezonde en gelukkige jaren gewenst

We hebben geen sint gevierd hoor we hadden alleen wat kleinigheidsjes voor C

Een rompertje van berne for Hearenfean..weet Geboren voor heerenveen

En sokjes met het loge van heerenveen..en van beppe en mooie witte ijsbeer van KIKA

Met zijn allen genoten van de kleine C..en met zijn allen koffie gedronken..geborreld en zelfgemaakte patat gegeten...en lekker toetje

Heel lang aan de tafel gezeten..en C er bovenop..ahah.hij vond het prachtig in het vermidden hij kon ons allemaal zien

Wat heb ik een geweldige dag gehad...ontzettend..dat kareltje is mij alles...tis niet te geloven dat een mens zoiets mee maakt wat dat los maakt in een mens.echt..werd er gewoon emotioneel van..Laat niet merken natuurlijk

Nou....half 9 ongeveer zijn A en J en C vertrokken en jr was nog gezellig bij ons..Die is nu net weer op de trein gezet

Karel en ik hebben de kerstboom versierd..heb gedweild en gezogen..en alles is weer klaar voor de kerst...en de sint ligt weer achter ons

Wat lief fyb die chocolade letter met een lieve kaart..het zijn de kleine dingen die het doen
    Zal zeker moeilijk zijn meisje..deze feestdagen gelukkig komen je zusjes.hoop zo dat ze komen om het weer kan het wel hoor

13. Zo, ga ik nu weer verder. Gisteravond was echt een rotavond, moest steeds denken dat we anders nu Sinterklaas vierden. En wat denken jullie.........vanmorgen lag er een chocoladeletter door de brievenbus van iemand uit de straat met een lieve kaart erop. Zo'n leuke verrassing.
    Gisteren heb ik de laatste kerstkaarten gemaakt, ik heb er nu 100. De rest koop ik wel. Ging dus om twee uur naar bed, had totaal geen zin om te gaan slapen. Ben gisteren ook nog op de zolder bezig geweest, het laatste gedeelte van de gesloopte betimmering weggezaaagd, staat iets netter. Nu kon ik daar mooi mijn knutsel platen hout kwijt. Meteen de verwarming zachtjes aangezet, is het niet zo koud als ik Kerstspullen ga uitzoeken. Als het weer goed blijft komen vanmiddag mijn broer en schoonzus.  Ik zie vanmorgen ook weer meer vogeltjes in de tuin, er hangt genoeg eten voor ze.

Bedankt voor het uitrekenen van mijn ideale gewicht, dat groeien zal wel lukken hoor een keer. Fijn Levi dat het iets beter met je gaat, lijkt mij erg pijnlijk een nekhernia.

Je hebt gelijk Francoise maar zolang we gezond zijn vinden we dat ook meestal normaal. En als we geen geldzorgen hebben staan we daar ook niet dagelijks bij stil. Soms is het wel eens goed om ons te realiseren dat niet alles vanzelfsprekend is en veel mensen het minder goed hebben. Jammie, jij had weer lekkere dingen gemaakt. Super dat de operatie van kleinzoon van vrienden geslaagd is, al blijft het vreselijk dat hij zijn nieren moet missen. Hopelijk komt er snel een donornier voor hem.

Sara, genoten gisteren van het Sinterklaasvieren, vandaag dus weer verder. Heb je leuke dingen gekregen en mooie gedichten? Wat een geluk dat jullie geen surprises maken al vind ik dat altijd enig om te doen. Voor straks ook veel plezier. De Sjes geloven natuurlijk nog in de Goedheiligman.

Cecil gaan jullie het ook vandaag vieren of heb je het gisteren gedaan?

Lieve Alf, ik denk aan je, hoop zo dat je weer snel langskomt. Maak me echt bezorgd.xxxxx

14. Lieve Olleke een hele fijne verjaardag vandaag. Geniet ervan!! Ik heb globaal bij gelezen. Het was super gezellig gisteren. We hebben ons vreselijk verslapen...nu nog een gedicht maken voor T. En dan na de middag weg naar oudste.
    Denk aan jullie xxxxxxx

15. Ben ik de tweede en dacht al dat ik laat was. Van harte gefeliciteerd Olly en nog heel veel gezonde en gelukkige jaren erbij met iedereen die je dierbaar is. [<:o)] En voor vandaag natuurlijk een superdag, zie te zien aan het weer buiten kan iedereen wel komen. Heerlijke dingen heb je gemaakt trouwens. 

Even snel posten anders ziet er iemand tussen.

16. Ben ik toch nog de eerste: heel fijne verjaardag gewenst zusje en een fijne dag met allen die je lief zijn! [^]

17. Ha ha, da's waar Frans! Mmmmmm, jij hebt ook wat heerlijks gemaakt zeg!
    Ja, Fyb doet het zeker goed...ben ook zo blij dat ze nu weer ergelmatig langs komt en ons laat mee delen in haar gevoelens.
    Ik heb alles zover klaar, net heerlijk gedouched, ik had het gevoel dat alles aan me naar vis rook... de schoterls en schaalttjes staan allemaal in de garage op een tafel, daar is het lekker koel, de drank staat in een krat op de grond. Zo hou ik mn koelkast lekker vrij voor de kleine dingetjes en het gebak. Ja, de winter heeft zo ook zn voordelen!
    Ga nog ff wat lezen en tv kijken...fijne avond nog allemaal en voor straks lekker slapen xxx

18. Dat heb je fantastisch voor elkaar Ol en ook nog een mooi boeket van je collegas, staat gelijk zo gezellig, krijg zin in alles wat je op tafel gaat zetten!
    Maar ik heb een lekkere ovenschotel klaar en vooraf brood met kruiden erin gebakken en een makreel rillette zelf gemaakt met veel peterselie.  Morgen hetzelfde denk ik, er is genoeg van alles voor twee dagen.  Ik wens je een heel fijne dag morgen en hoop dat iedereen door de sneeuw kan!
    Het is nu zo goed als donker, ik ga de gordijnen dichtdoen en de kaarsen aan.
    Er staat een gewurtsstraminer koud, nee geen "vendanges tardives", die laat ik liggen voor kerst. Alvast een heel fijne verjaardag als ik morgen soms laat ben!
    Ben benieuwd hoe het met Alf gaat.
    Fyb, ben trots op je, je doet het ontzettend goed allemaal.
    Natuurlijk Levi, is een gezond gewicht niet het enige belangrijke in het leven, net als geld...... maar het zijn altijd mensen die niet genoeg hebben, die zeggen dat geld niet gelukkig maakt, net als het altijd mensen zijn die niet op een goed gewicht zitten, die zeggen dat het niet geeft.....Kijk en luister maar eens goed om je heen ! [;)]

19. Goddank Frans, het is een zware ingreep! Hier sneeuwt het heel erg, er is zeker een paar centimeter gevallen en het is ijskoud. Hoop ook dat de treinen gaan en de wegen redelijk te berijden zijn...iedereen moet minstens 1 uur reizen morgen, sommigen zelfs dik 2 uur.
    Heb de crab-salade klaar en al meloen met coburg-ham, asperges met york-ham en gevulde eitjes. Ga zo wat augurk met gebraden gehakt rolletjes maken, zijn alle hapjes klaar. De visschotel kan daarna, heb de scampi's gewokt, garnalen gewassen en maak nog zoute haring op roggebrood, stukjes grookte panga-filet en zalmfile, en zalm-ommeletjes, opgerold. Dat kan mooi samen op een schaal...beetje opmaken met ei, tomaat en komkommer en de crabalade ernaast. De vlees-dingetjes zet ik naast de rundvlees-salade en dan heb ik ook nog een aardappelsalade met verse Frankfurter knackworstjes ( die maak ik morgen warm ) en mosterd. Verder diverse soorten brood en een tomaten/ ui/ kaas en olijven-schaaltje....en natuurlijk overal bakjes met noten en zoutjes. Heb een mooie sta-tafel al klaar staan en alle wijn die koud moet , staat koel. Het is zelf-bediening, dan heb ik er zelf ook wat aan... [;)]
    olly02 wijzigde dit bericht op 04-12-2010 17:35 met 1%

20. Op mijn site kom ik op hetzelfde resultaat als op de site van Levi, jouw ideale gewicht is ruim 57 Fyb en je moet zeker eerst minimaal weer op 51 komen.
    Ik hoop dat de treinen morgen gewoon rijden, zodat A naar  haar opa en oma en oom kan gaan en de fiets mee terugnemen.
    AL kan ze momenteel niet fietsen in A'dam denk ik, maar volgende week verdwijnt die sneeuw toch wel? Het is hier nu 9°, het heeft geregent.
    Het eten is klaar, ik ga even wat ruimen en daarna de kaarsjes aan.
    Van de kleinzoon van onze vrienden, zijn gisteren de nieren verwijderd. Operatie geslaagd.

21. Hoi Leev...super meis, dat het wat beter gaat! Rustig aan hè...X

22.  Gewicht, gewicht. ach gezondheid is het meest belangrijke toch? Dat weten we allemaal. Genieten van het leven en alles met mate tot je nemen. Met soms een uitschieter hier en daar. Moet kunnen!
    Via het internet kun je checken wat je ideale gewicht is. Wacht, is zal eens ff voor je kijken welke website dat is Fybje. 
    http://www.voedingsforum.nl/body-mass-index/
    Hier kun je je lengte en gewicht invoeren en er wordt dan berekend wat een goed gewicht voor je is.
    Al ingesneeuwd allemaal? Mijn nekhernia gaat heel langzaam vooruit.

23. Dat is ook prettig Fyb en dat geeft ook een goed gevoel...wij vrouwen hebben ALTIJD iets te doen. Meis, dat geeft toch niks, die kaart....van jou ook niet hoor Saar! ik weet dat jullie aan me denken, dat is het belangrijkste, toch? Ik word alleen maar een jaar ouder.. [:S] , schiet al hard op naar de 60!
    De grote boodschappen zijn binnen, er draait een was, ik moet zo alleen nog even eruit voor wat leuek papieren servetten. Heb ik altijd hele voorraden van, maar ik zag dat er nog maar 3 zijn...schiet niet echt op met 14 personen!
    Het is afschuwelijk koud, geen zon meer maar een gemene koude wind, bah! Fyb, ga er niet uit!!!! Lekker de verwarming hoog en wat rond-keutelen en lekker veel warms drinken ( of straks wijn [:P]  ) en goed eten. Ja, het is idd een winterboeket, donkerrood met veel groen en die besjes zijn zó leuk!
    Nee hoor, we maken geen obsessie van ons gewicht...helpt ook niet immers?
    Ik denk ook steeds aan Alf....

24. Hoi hoi zussies, er ligt hier een enorm pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Arme mensen die nog Sinterklaascadeautjes moeten kopen of het ergens moeten gaan vieren.
    Gezellig Sara, 2 x Sinterklaas vieren, wordt weer een druk weekend dus maar wel super leuk. Hopelijk zijn je gedichten niet te emotioneel want er moet wel gelachen worden hoor op zo'n avond. Ach lieverds, een iets te hoge BMI is toch geen ramp. Het belangrijkste is dat wij ons goed voelen bij ons gewicht en dat is voor iedereen verschillend. Zolang we er geen obsessie van maken is het prima.
    Ik heb geen idee hoe ik mijn ideale gewicht zou kunnen berekenen Francoise, misschien kan jij een keer kijken. Ben er wel benieuwd naar. Alleen benieuwd hoor! Wat slim om een petroleumstel te laten branden op lampenolie, kan natuurlijk net zo goed. Was de arts een beetje tevreden bij de controle van S?
    Mazzel dat je pan goed afsloot anders had je een waterige erwtensoep gekregen door de regen.
    Leuk Olly een boeket bloemen van je collega's, zo te lezen een mooi winterboeket. Vind die besjes altijd zo mooi. Helaas zal je verjaardagskaart hier vandaan ook te laat komen, ik heb zelfs de bedankkaartjes nog niet gepost. Moet ik eerst de auto sneeuwvrij maken om naar de brievenbus te glibberen. Ach, dan houd je iets te goed, altijd leuk.Wordt het druk zondag, zal afhangen van het weer waarschijnlijk.
    Cecil, alles goed? Fijn dat Karel goed geslaagd is voor een bril, kan ook niet anders met jou erbij als adviseuse.
    Moet steeds aan Alf denken.
    Ga nu maar eens bedenken wat ik ga doen vandaag, bezoek zal ik niet krijgen. Misschien vast de Kerstspullen opzoeken, mag ik eerst de verwarming wel aanzetten op zolder. Ik kan natuurlijk ook dat rokje eindelijk eens afmaken. Ach, het woord verveling komt in mijn woordenboek niet voor, dat is wel prettig.

25. Misschien vocht Saar? Maak je er niet te druk om, roept alleen maar stress op. Je bent gewoon een mooi mens X
    Zo heee.... ik kreeg me net toch een mooi boeket bezorgd, schitterend! Van mn collega's....grote rode rozen, met groen en besjes, zo mooi!

advertentie