Gezondheid
- Home
- // forum
- // Gezondheid
- // Le cercle des 7 soeurs 15
Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 274481 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 26 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!
Le cercle des 7 soeurs 15
Hier delen sinds 2005, 7 "zusjes" hun dagelijks leven.sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%
reacties
- Zou ik zeker doen Fyb, zo'n kunstboom! Wij hebben er al jaren veel plezier van en er zijn echt hele mooie te koop, niet van echt te onderscheiden. Ja lieverd, ik denk ook dat jouw J niet anders zou willen....je moet door, en daarbij hoort nu eenmaal ook gezelligheid en sfeer, waar jullie altijd samen van genoten. Het zal heel moeilijk en dubbel zijn, maar geloof me: dat blijft het, als er een geliefde is weggevallen. Met deze dagen mis je de mensen die er niet meer zijn en waar je van hield X Ik ben het helemaal met je eens wat betreft Alf: was ook mijn eerste reactie: bel Eric! Ik hoop zó dat ze dat doet....zo kennen we onze Alf niet, zij moet onder de mensen! Ha ha, nu zou je eventueel op een slee kunnen....grapje hoor, maar ik zie het ineens voor me
Hier ligt ook een flink pak en het sneeuwt nog steeds, van die poeder-sneeuw.
Ciel, ik denk dat het schommelen van je gewicht gewoon een hormookwestie is: overgang....gaat bij mij al jaren zo.
Fijn Saar dat het gesprek positief is verlopen, hopelijk krijgt hij snel bericht. Heerlijk dat je zo geniet met kleine T....je bent heel druk ja, maar gelukkig wel met dingen die je leuk vindt!
Franske, hoe gaat het daar?
Ik heb idd heel goed geslapen en voel me een stuk beter. Ben met de bus naar mams geweest, heb boodschappen voor haar gedaan en we hebben gezellig koffie gedronken. Het gaat goed daar, ze redt zich prima en luistert goed naar haar lichaam...slaapt nu ook vaker overdag, merkt zelf dat ze het nodig heeft.
Zometeen even naar de buurt-super, lekker op de snowboots....en naar de aldi, zo fijn die winkels in de buurt! Kan er als ik wil 4 x per dag heen lopen, blijf ik lekker bezig ha ha... - Ha die Sara, nu duimen en hopen voor R. Nee hoor, ik heb niet gevraagd, mijn zusjes zeiden zelf dat het niet uit medelijden was hoor. Maar ik ben mij er altijd best van bewust dat die duwmercedes een belemmering is. Haha, ik zei dat die duwmercedes een blok aan hun been is, zegt mijn zusje: ik heb toch meer de indruk dat het gewoon jouw extra beentjes zijn. Ik zit nog steeds te twijfelen over de Kerst. Manlief zou het mij zeer kwalijk nemen als er geen boom zou staan, dat weet ik zeker. Enfin, moet dan eerst het probleem oplossen hoe ik hier een boom krijg.
Dat koetsje is echt niet geschikt om een boom in te vervoeren, heeft totaal geen bagageruimte. Zelfs niet als ik dit keer een kleine boom zou nemen. Nou ja, ik heb nog een paar dagen om een oplossing te bedenken. Een prima oplossing zou zijn om een Kunstboom te kopen maar ja..........Zou wel beter hanteerbaar zijn in mijn uppie.
Lekker joh dat je gewandeld hebt met T, goed die buitenlucht voor hem. En voor jezelf natuurlijk ook. - Lieve lieve Alf. Ik ben geen psycholoog maar het komt mij voor dat jij regelrecht op een depressie afstevent. Lieverd, alsjeblieft, ga naar Erik. Hij kon je altijd goed helpen, blijf hier niet alleen mee rondlopen. Alsjeblieft, doe het. Vermijdt je sociale contacten niet, ze zijn zo belangrijk!!!!!! Jij bent een gezelschapsmens en je hebt zoveel te geven, durf nu ook eens te ontvangen.
Een hele dikke knuffel en twee armen om je heen. xxxxxx
Cecil, weer een beetje opgeknapt en toch geen griepje gekregen?
Ja, super die uitnodiging van mijn zusjes, heb nu al een beetje voorpret.
Mag je wel mee als Karel een bril gaat uiitzoeken? Als zijn persoonlijke styliste![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
Olly aan het genieten van je vrije dag of lig je nog in je warme bedje?
Sara druk, druk, druk.
Francoise, vandaag niet zo koud bij jullie?
Hier sneeuwt het al de hele dag, zo'n hele fijne sneeuw. Heb net het trottoir en de straatjes al geveegd bij mezelf en de buurvrouw. Meteen maar zout gestrooid anders blijf ik bezig. Bed is al verschoond en de wasautomaat draait. De luchtvochtigheid hier in huis zit nog steeds rond de 30, veel te laag dus. Slecht voor mijn huidje en haren. Ik heb al een pot met sneeuw bij de verwarming gezet maar dat helpt ook nog niet echt. - O ja het gesprek was goed gegaan. Het kan zijn dat ze hem misschien a l snel nodig zijn....Hij weert nog niet wat voor contracten er zijn. Maar dat hoort hij waarschijnlijk dan wel. Het lijkt positief.
- Hallo lieve zussies,
Daar ben ik weer. Ja Fyb het is deze week een gekkenhuis hier en zo voelt het ook. Volgende week is het rustiger gelukkig. Hahaha vrijdagmiddag is alweer ingevuld inderdaad. Ik zal je mailen hoor vandaag! Wat heerlijk dat jullie met zn 4en er even tussen uit gaan. Kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt. Je moet niet vragen of het uit medelijden is hoor, ze vinde het gewoon leuk anders bedenk je dat niet. Die duwmercedes gaat het ook niet om. Het gaat om JOU. Nu niet allerlei dingen erbij bedenken. Gewoon genieten!! Ja het is alweer bijna Kerst. Volgende week de boom halen. Maar het voelt zo gek. Vorig jaar ook omdat mn moeder toen weg was en nu zijn ze er alle twee niet meer. Het zal voor ju ook heel zwaar zijn.Ik weetr nog wat je schreef vorig jaar...Weet je al wat jij gaat doen qua versiering?
Hoi Ciel! Je gewicht schommelt sowieso al ee paar keer per dag. Niet alleen jij hoor, bij iedereen. Ik sta nooit op de weegschaal. Mn kleding is een hele goede graadmeter. Hoe voel je je vandaag? Wel lekker geslapen?
Lieve Alf ik denk aan je en mis je heel erg hier. Maar ik begrijp waarom je hier niet steeds kan zijn xxxxx
Frans hoe is het met jou?
Ol goed kunnen slapen?
Ik was vanmorgen al voor 8 uur bij schoonzoon. T heeft geslapen tot half negen. Heb lekker met hem omgeknoedeld. Lekker wassen en aankleden. Flesje geven.. Daarna in de wandelwagen. Goed ingepakt gewandeld. Eerst naar de huisartsenpraktijk voor herhaalmedicatie. Toen verder gewandeld en bij schoonzusje gekeken hoe het met S is vandaag. De kleintjes vonden het geweldig dat T er was. Met S gaat het heel goed. Onvoorstelbaar gewoon. Nu ben ik thuis. Moet in ieder geval even een overhemd strijken voor hubbie. En ik moet even kijken wat ik allemaal mee moet nemen vanmiddag naar het onderzoek. Het sneeuwt hier steeds heel licht. Voor T was het leuk! Die oogjes gingen steeds heen en weer hahaha - Goedemorgen daar was us Alfke...
Meid..doe rustig aan en neem de tijd...we weten dat je aan ons denkt maar ik weet ook dat jij veel verdriet hebt en niet effe makkelijk altijd...lieve schat..heb echt met je te doen...tis zo schrijnend allemaal en wanneer komt er verandering???
Had zo de hoop dat er iets zou veranderen nu ze gehuwd is..maar niet dus..
Sterkte met K..en alle onderzoeken.hopelijk is de uitslag goed we denken aan je en duimen
Lieve Fyb ik zag toch bijna een klein beetje een vrolijke Fyb zo tussen..de regeltjes door...wat doet me dat goed..en wat geweldig dat je er effe tussenuit gaat met je zusjes...meid krijg er een brok van in mijn keel..weet je dat....wat ben je toch een lieverd..je verdiend het ook zo ..echt wel.
Ja..mijn karel heeft een hekel aan brillen vind het echt niks..maar hij moet wel..kan er niet meer zonder...trouwens zonder bril kan hij nog prima zien tis meer voor het lezen denk ik..Maar al helemaal om zijn ene oog wat niet in orde is te ontlasten..Want dat rechteroog is altijd wazig..al jarig en jaren..nou ja het heet troebel
De ene keer meer dan de andere keer
Frans vraagje voor jouw...Niks bijzonders eigenlijk.
maar jij bent nog al deskundig..vandaar..Ik heb altijd als ik parecetamol slik zo'n 5 ons extra aan gewicht
Hou ik dus vocht vast dat is wel duidelijk ..Komt het nu van de paracetamol???
Of komt dat omdat ik dan niet goed in mijn vel zit.
Vind het zo frappant..Vanmorgen was die pond weer weg..En gisteren zat hij er weer..toen ik 2 paracetamollen had gehad
Tis niet erg hoor..daar niet van...maar zat het me gewoon af te vragen...
Sara druk dagje vandaag.??
Ol een lekker dagje vrij..meid..geniet er van - Goede morgen lieverds.
Hier gaat alles een beetje op de automatische piloot. Ik voel me leeg. Wil ook niet denken, over mijn gevoel, vandaar, dat ik niet kan schrijven. Mijn sociale contacten probeer ik ook min of meer te vermijden. Het vragen hoe het met me gaat, doet me aan mijn gevoel komen en ik wil het niet.
Ik denk veel aan jullie en lees ook soms bij. Leef met jullie mee.
K. heeft het onderzoek gehad en heeft de 16de een afspraak voor de uitslagen. Vandaag gaat hij voor bekkentherapie. De vorige keer was een heel lang gesprek met de deskundige therapeute.
Nu aan de slag. Het sneeuwt dikke vlokken. Ja, weer warm water naar de wei brengen. Het is ijzig koud, maar, ik heb er de kleding voor aan.
Maak je geen zorgen om mij. De tijd brengt verlossing van alle verdrietige en vervelende dingen.
Ik kom wel weer. Dikke knuffel en kus.xxx - Pfff wat heb jij het druk Sara. Wel leuke dingen allemaal maar wel erg vermoeiend. Ja lieverd, eerst het darmonderzoek afwachten en dan een behandelplan, lijkt me logisch. Overigens vond ik de helicopter bacterie wel grappig haha. Was het leuk gisteren weer naar toneel? Vanmiddag lekker gewinkeld met je vriendin, gaat het nu beter met haar? Verstandige meid om het dak van de cabrio dicht te laten, denk niet dat een sjaaltje om je haar nu voldoende zou zijn geweest. Het lukte mij ook nooit om binnen het budget van de lootjes te blijven, lukt met verjaardagscadeautjes ook niet trouwens. Het is gewoon veel te leuk om cadeautjes te geven aan iemand. Morgen moet je dus al weer vroeg bij T zijn, hoop dat het sollicitatiegesprek een baan opleverd voor R. Haha het is je niet gelukt om de vrijdag vrij te houden, ik word al moe als ik alles lees. Jij zou niet geschikt zijn voor een kluizenaarsbestaan. De huizenmarkt wordt moeilijk las ik vanmorgen in de krant. Voor starters is het bijna onmogelijk om een woning te kopen.
Vervelend Cecil dat je je niet lekker voelt. Best mogelijk hoor dat je een griepje krijgt, gun ik je niet hoor!!!! Er blijken veel mensen moe te zijn, mijn bed ligt 's morgens ook zo lekker. Maar ik zou 's avonds vroeger kunnen gaan, heb vannacht weinig geslapen door alle emoties weer. Maar ik wil nog niet aan de slaapmiddelen al heb ik ze wel in huis. Manlief ging altijd graag een nieuwe bril kopen, meer als ik zelfs. Maar Karel houdt weer meer van kleding, dat interesseerde manlief minder. Ga je volgende week je Kerstboom neerzetten, vreemd idee hoor dat het al bijna weer zover is.
Dat wordt een lekkere temperatuur volgende week bij jullie Francoise, geen wonder eigenlijk dat mensen zo vaak verkouden worden. Ja,in mijn herinnering waren de winters in mijn jeugd veel kouder en konden we elke winter schaatsen. Zal vast niet het geval geweest zijn. Zoals het ook vast weleens zal geregend hebben in de zomervakanties. Wat super als Tucs volgens jaar bij jullie komt staan, kan je elke dag rijden. Vervelend die vochtwallen onder je ogen, heb ik ook last van. En hangende oogleden, zal echt over een ooglidcorrectie moeten gaan nadenken maar ja.......met al mijn operatiecomplicaties vind ik het eigenlijk een beetje eng om te laten doen.
Probeer eens kleding met elastiek in de taille, misschien draagt dat prettiger en je ziet het steeds meer. Maar logisch dat je de pest aan dat zwembandje hebt. Maar lieverd, als je maar gezond bent, dat is nog veel belangrijker. Bij vrouwen verandert dat lichaam nu eenmaal na hun 50e. Sadistisch grapje van moeder natuur.
Fijn Olly dat je collega morgen voor je wilt werken zodat je even tot rust kan komen. En volgende week heb je toch vrij om je huis in Kerstsfeer te brengen?
Heb je al leuke ideeen? Super dat J je naar je werk kon brengen, dat is dan weer een klein voordeel moet je maar denken.Ja, je mams wordt ouder en zal steeds minder kunnen. Maar ze kan zich nog een beetje redden gelukkig en ik denk dat de meeste oudere mensen nu niet op straat komen. Mijn moeder komt zelden meer buiten maar voelt zich prima op haar kamer voor het raam.
Ze voelt zich daar gewoon prettig, doet wel mee met de activiteiten in het huis maar slaat de meeste uitnodigingen om ergens heen te gaan af.
Lieve Alf, hoe is het nu met je???? Maak me echt bezorgd en mis je. Ik weet dat je vaker in deze periode een poosje weg blijft maar de cirkel voelt niet compleet zonder jou. Heeft K al de uitslag van het maagonderzoek? Ik hoop echt dat je snel weer langs komt en wens je alle liefs en sterkte toe.xxxxxx
Zo en nu is het weer tijd voor mijn kopje thee en dan naar bed. - Zo, ben ik eindelijk. Vanmorgen werd de rest van de kaartjes gebracht dus die heb ik ook geschreven. Alles gecontroleerd, ook de kaartjes en linten van de bloemen. Nu nog twee kaartjes maar dan moet Sara even de adressen doormailen.
Dan heb ik 325 kaartjes geschreven. Vanmiddag kwamen mijn zusjes, was zo gezellig.We hebben lekker gezamelijk nasi gekookt, zo leuk met z'n allen in de keuken weer. Mijn handige zus heeft meteen N*rt*n verlengd op de computer, zij kan betalen met een creditcard. De laptop was nog 6 dagen beschermd. Via internetbankieren meteen weer het bedrag aan haar overgeboekt, leve de computer. Oh zo leuk, ze stelden voor om een weekend weg te gaan en ook mijn andere zus mee te vragen. Ergens in januari, verheug mij er nu al op. Ben sinds september vorig jaar niet meer weg geweest. Ze verzekerden mij dat het echt niet uit medelijden is, voel mij altijd bezwaard door die duwmercedes. De radiator in het halletje functioneert weer, waarschijnlijk bleef de knop hangen. Nu is de printer stuk
Balen! Morgen maar eens kijken wat er aan de hand is. Ben A-technisch dus dat moet lukken.
Het is buiten -7 en ijzig koud. Binnen krijg ik zere ogen van de droge lucht maar wij hebben radiatoren met convector systeem dus daar kunnen geen bakjes aan of op met water.
Zal dit eerst even posten anders wordt het zo'n lang stuk. - Lieverds....ik ga plat. Morgen werk ik niet, collega vervangt me, heb veel pijn en wil ff rust nemen. Denk aan jullie xxx
- Zo ik ben weer leker thuis. Het is echt koud hoor..Maar ik heb alles in huis voor mn lootjes. Goed geslaagd maar weer over budget natuurlijk. Voor T ga ik samen met hubbie dat vind ik leuker. Jongste belde of ik vrijdagmiddag met haar mee wilde om een bezlissing te nemen. Ze heeft wat leuke dingen gezien voor T en er moet iemand een keuze maken..Nu even een lekker bakkie warme koffie!
- Zit daar ook aan te denken..onze Alfke..en laten we Appie niet vergeten...Zoals Frans zegt.
Alf zal het ook wel weer druk hebben.met Appie..want het water bevriest natuurlijk
Druk programma..Sara...lekker om vrijdag niks te doen..Vrijdag gaat karel voor een oogmeting en een andere bril is heel hard nodig volgens mij Maar hij stelt het zo graag uit..hij vind het helemaal 10 keer niks..Een andere optie is er helaas niet want zijn ene oog is ook niet in orde..dus kan geen lenzen dragen of.i.d.
Fyb..lieverd doe je dat alleen?? Wat een emoties komen er dan weer los..maar zoals je zegt ook wel weer fijn..Vreet dat niet aan je?? Ik zou super super moe zijn en finaal inkakken
Nu..ook..moe.en niet lekker..maar weet nog steeds niet of dit lichamelijk is of psychisch
Zit een beetje raar in elkaar wat dat betreft...
Ol...meid heerlijk dat je mannetje je brengt tis ook zo vreselijke koud Ik kom de deur niet uit vandaag - Morgen wordt de temp hier weer positief voor zover ik weet, voor volgende week maandag en dinsdag staat er plus 15 graden aangegeven! Wat een verandering. Zulke kou vind ik leuk met kerst, maar nu hoeft het niet zo, beetje vroeg. maar vroeger was het vaker veel kouder ja, nu is iedereen bij iedere scheet van slag. Fijn dat J je gaat brengen Ol, zo hoef je tenminste niet op je fiets door die kou. Ben benieuwd hoe het met Alf en K en Appie is.
- Het is hier -4. Maar de gevoelstemperatuur ligt veel lager want het waait hier vreselijk. De zon schijnt wel. Ik ga mn vriendin zo ophalen met de auto....Met de cabrio hahaha..Wel dak dicht natuurlijk.
Beterschap Cecil. Hoop dat je snel opknapt.
Wij hebben nog geen bod gedaan Frans. De huizen in onze buurt liggen allemaal rond de geschatte waarde van ons huis. Dus een reële schatting... Onze al iets hoger vanwege de bijgebouwde bijkeuken. Uitzicht kan niet echt mee tellen omdat er een bouwbestemming opligt.
Je hebt gelijk Ol..je laten brengen. Hier kan je bijna niet tegenop fietsen. Ik doe mn snowboots aan en mn skijack.
Jeetje Fyb schrijf je ze helemaal alleen?? Redt je dat wel met je schouder en handen? Hopelijk kunnen je zusjes komen. Het wordt ook zo opgeblazen in de media. KAn er niet goed tegen hoor. Ja hahaha de opwarming..het zal wel. Vorig jaar was de klimaattop aan de gang. Die hielp meteen we hadden gelijk een strenge winter. Trouwens weet iemand waar dat gat in de ozonlaag is gebleven? Of is daar inmiddels genoeg aan verdient? Die zou nooit meer dichtgaan en alleen maar groter worden..
Ik ga eten en dan mn vriendin halen. - Hier is het -7, en er waait een syberische wind.....J brengt me zo naar mn werk, ik probeer om vanmiddag ff uitgebreider langs te komen xxx
- Oh Francoise, het is hier -5,5 op dit moment, heb net gekeken op het weerstation.fybje wijzigde dit bericht op 01-12-2010 11:25 met 47%
- Goeiemorgen zussies, koud he? Er is hier vannacht geen sneeuw bijgevallen maar het is ijzig koud. Gistermorgen was er jong-belegen club, heel gezellig weer. We drinken alleen koffie en kletsen bij, heel uitgebreid. Maar ja, club staat gezellig haha. 's Middags werden de bedankkaartjes gebracht en ben ik tot vannacht half twee bezig geweest met schrijven van 250 kaartjes. Zojuist is de rest nageleverd dus ik kan weer verder. Wel emotioneel moeilijk hoor, alle condoleancekaarten weer doorlezen maar ook mooi om al die lieve woorden weer te lezen. Vanmiddag zouden mijn zusjes komen, even afwachten of dat doorgaat. Ze voorspellen weer sneeuw. Ik heb wel een oplossing gevonden voor mijn koude bed, ik leg een dun fleece dekentje onder het dekbed. Als ik het 's nachts warm heb kan ik zo dat dekentje verwijderen. Het is echt heerlijk warm. Wel blijk ik nog een kapotte radiator te hebben in het halletje. Vergeten te controleren omdat deze zelden aanstaat. Alleen bij strenge vorst.
Vind inderdaad ook dat er overdreven wordt gereageerd op deze winter, een soort media-hype. Een waarschuwing is okay maar dit is overdreven, vroeger vroor het soms ook hard. Ik herinner mij een nacht met -12, wij woonden toen al hier. Ach, de mensen dromen al van de Elfstedentocht, hoezo warmt de aarde op? Afgelopen winter hebben we wekenlang in de sneeuw gezeten. Maar mijn huisarrest begint wel vroeg dit jaar, dat is wel een feit. Nu met de duwmercedes weggaan is geen optie. Zal even bijlezen, kom straks dus weer terug. - Ja Ol, als die kilos netjes verspreid waren, was het geen probleem, nu hangen er vochtkwabben onder m'n ogen en zit er een zwemband om de buik..dat zit niet lekker.
Het was -5 hier, hoeveel hebben jullie? Er wordt al geschaatst? A vindt het schitterend, die winterse taferelen. Zondag als het goed is, gaat ze naar m'n broertje en m'n ouders.
Nu eerst even een paar boodschappen.
Te lang open laten staan, zitten Cecil en Saar er al tussen.
Vervelend Ceceil dat je je naar voelt, hier heersen ook wat virussen, buikgriep en zo, S en St hebben het gehad, wij kloppen af...
Druk programma Saar, vrijdag lekker rust. Zo te zien, gaat het in NL allemaal heel anders met de huizen. Ieder land z'n gewoontes. Wat wacht je nu eigenlijk af dan Saar, ga je niet proberen je huis voor een hogere prijs te koop te zetten, dan kun je zien of er iemand op komt. Heb je een bod gedaan op het andere of niet?francoise2 wijzigde dit bericht op 01-12-2010 11:07 met 40% - Goedemorgen lieverds..
Pfff wat een dag gisteren. Wel superleuk trouwens. Oudste en man kwamen hier nog langs voor ze naar mn broer gingen. Ze had een kaartje gekocht en moest die nog schrijven. Je kunt wel vast met ons mee..Broer woont hier vlak achter. Dus ben bij T achterin gaan zitten. Meteen een big smile op zn koppie. Zn tandjes boven in zie je ook steeds beter. Lijkt zo mooi. Bij broer gegeten en toen naar toneel. Om kwart voor elf weer thuis. Ik was kapot. We zijn meteen gaan slapen. Vanmorgen dus geen BodyBalance. Ben nu met de was bezig en ik haal alleen even een swiffer erdoor. Vanmiddag met mn vriendin naar het centrum. We nemen onze lootjes mee zodat we de inkopen vast kunnen doen. We vieren het niet met hun hoor.
Morgenochtend moet ik al om 8 uur bij T zijn. Schoonzoozn heeft een sollicitatiegesprek om 9 uur. Duimen dus...Morgenmiddag ga ik voor hte opnderzoek van Lifelines. Om 14.50 een afspraak. Vrijdag heb ik niets en dat hou ik ook zo.
De stand van zaken wat betreft het huis...We houden vinger aan de pols. Onze makelaar vond de prijs zeker 20.000 te hoog. Weer werd gezegd dat er al een bod was gedaan. Net als bij ons bij de eerste bezichtiging. Daar hebben we geen zin in. Onder druk gezet worden. Wel zijn er al meerdere kijkers geweest. Belangstelling genoeg. Dat hoorden we van broertje en schoonzus. Nou prima..Wij moeten niks..De vraagprijs voor ons huis vonden we te laag. Daardoor is er een te groot gat. Dat kunnen we wel opvangen. Maar dan gaan onze maandlasten wel omhoog. Of al ons spaargeld moet erin. Daar willen we niet voor kiezen. We leven nu lekker en heel goed. Dus we wachten het af...
Jakkes Frans dat voelt ook niet lekker. Zo had ik het ook wel begrepen hoor. Maar het kan dat dat gewicht toch te laag voor je is/was. Wel afwachten weer met jullie huis, spannend.
Kan me voorstellen Olleke dat je moeder zondag niet komt. Dat zal ook wel te veel zijn. ..Gezellig dat T en H wel komen. Je schoonmoeder ook?
Lekker even lopen naar het centrum Cecil. Ik ga maar met de auto. Moet ook nog wat gewone boodschappen halen.
Fyb heb je nu vandaag jongbelegen club?
Ben zo benieuwd hoe het bij Alfke is...
Ik ga even mn koffie opdrinken.. - Goedemorgen meisjes..
Hier een lui iemand..of eigenlijk een moe iemand..Het overviel me gewoon ineens...Hoofdpijn zo maar ineens vannacht..heel akelig..dacht krijg een griepje..twee paracetamolletjes...en ik ben er weer...maar nog niet helemaal
Maar..hoe is het met de rest??? - Ha ha, dat begreep ik wel hoor Frans, dat er niet gelijk beslist wordt. Ik bedoelde eigenlijk dat het nu tijd wordt voor zekerheid, zodat er dan zaken gedaan kunnen worden... Duidelijk, je antwoord over paarden. Ja, lijkt me ook handiger om hem dan naar jullie toe te halen als jij hem wilt gaan berijden. Vervelend dat je je niet lekker voelt nu...op zich zou je wel wat gewicht erbij kunnen hebben, maar als het niet goed voelt is het een ander verhaal natuurlijk. Denk je dat het nog gaat veranderen? Vreemd eigenlijk, je bent toch iemand die heel goed/gezond eet en daar juist op let. Ik hoop dat het beter gaat worden meis, dat je je in ieder geval prettiger gaat voelen! Heb je enig idee hoe lang die "wacht-stand"gaat duren?
Mams vowelt zich wel wat prettiger, maar kracht heeft ze nauwelijks. Ze doet wel van alles hoor, laat zich niet kennen en WIL door....maar, buiten is ze nog niet weer geweest, zeker nu niet en ik vrees dat dat voorlopig zo blijft. ook is ze heel "wiebelig" op haar benen, ben als de dood dat ze valt, zij zelf ook trouwens. Ze gaat haar gang, is blij dat ze in haar eigen huisje uit de voeten kan en berust....meer zit er niet in. Ze zal zondag ook niet komen, dat kan ze niet aan. T en H gaan voordat ze hierheen komen bij haar langs en zelf ga ik dan maandag, ik ben vrij... - Zo...dat is duidelijk. Frans...
Ook over Tucs en je dieptepunt..Zo weten we waar we aan toe zijn
ja..dat zat ik me ook af te vragen..Hoe het met Sara hun huis is/komt..
Nou...dames ga zo meteen even t.v kijken.Karel is naar fitness,
Fijne avond - Ze zijn geweest hoor, maar doet men in NL gelijk zaken dan? Niet toch? Deze mensen komen vier dagen uit Normandie en bezichten 16 huizen in die vier dagen. Waar ze alle tijd voor hebben, twee in de ochtend, twee in de middag. Ze bleven bijna twee uur, mevrouw is een vreselijke kletskous.
Ze vonden het mooi, zagen het helemaal zitten, maar ik weet natuurlijk niet welke huizen er achteraan komen. Dus we staan weer in de wachtstand.....Als er sneeuw ligt, kunnen paarden wel buiten zijn hoor, als ze het gewend zijn, zolang ze maar eten en drinken krijgen. Tucs gaat nu iedere avond op stal en overdag de wei in. Het is trouwens de bedoeling, dat ze dan naar ons komt, ik kan niet meerdere keren per week haar in de Mayenne gaan berijden. In het voorjaar, kan ze bij de schapen in de wei. Ik kom ook nog even terug op een ander misverstand, toen ik zei dat het dieptepunt gewicht achter me lag, bedoelde ik het laagste gewicht, maar daar was ik prima tevreden mee hoor. Het is nu juist NIET beter, ik heb last van de maag/buikstreek. Krijg de broeken niet dicht, de taille is helemaal weg. Ik zat dus vorig jaar beter in m'n vel, maar het is niet anders. Misschien verandert het nog, ten goede of ten kwade, ik heb geen idee, we zullen zien.
Ja eerst alle onderzoeken Saar, dat moet natuurlijk. Sterkte hoor! Hoe is het eigenlijk afgelopen met jullie taxatie en heb je een bod kunnen doen? M'n nichtje is inmiddels ook verhuisd en zowel zij als haar vriend, nu man, hebben hun huizen kunnen verkopen en ze hebben samen nu een nieuwbouwhuis twee onder één kap.
Krijgt je moeder weer wat kracht Olly?
Ja die Cecil, de energie springt van het scherm!
Jammer van je bezoek Fy, heb je de taart in stukken ingevroren, dat is vaak handiger en toch wel een stukje geproeft eerst? Ik doe er ook altijd wat walnoten in, zal eens wat honig erbij ook proberen. Ik doe er ook citroenrasp in, van een halve citroen. Heb er pas eentje gemaakt deze winter, toch nog eens eentje proberen. Vaak doe ik een tarte tatin, die vinden ze hier allemaal zo lekker ook. - Jammer, ik kwam ook ff kijken......hoop zó dat er nu eens zaken gedaan kunnen worden.
- zo...nog geen nieuws van Frans..
Zijn ze wel gekomen?? ja toch zeker.
Ben het dorp even in geweest...maar dan wandelend.dat leek me beter dan met de fiets...Lekker zo'n wandeling..