Gezondheid
- Home
- // forum
- // Gezondheid
- // Le cercle des 7 soeurs 15
Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 274477 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 27 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!
Le cercle des 7 soeurs 15
Hier delen sinds 2005, 7 "zusjes" hun dagelijks leven.sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%
reacties
- Zo, effe snel tussen de drukte door hier kijken...
Lijkt me ook het beste Saar, om eerst dat darmonderzoek af te wachten. Doe nou wel een beetje rustig he, niet alles hoeft op één dag en alle verjaardagen gaan heus wel door als jij er niet bij bent...pas goed op jezelf!
Ha ah Ciel: helicopter-bacterie! Ja, ik kan ook zo genieten van die beelden van de elfsteden-tocht. Ieder jaar ook weer die spanning: wel of niet...nou, als we de berichten mogen geloven dan zit komend jaar de kans er dik in!
Ben het met jou eens Saar: overdreven gedoe met de berichtgeving over het weer....gewoon bang-makerij denk ik wel eens. En, wat lost het op???? kijk maar naar gisteren: een paar cm sneeuw en heel Nederland staat vast, belachelijk! Volgens mij komt dat juist door de manier waarop erover gepraat wordt in de media.....mensen zijn bij voorbaat al bang en onzeker voordat ze de weg op gaan. - Dat zou nog eens een leuke bacterie zijn Cecil..kon ik zo vliegen hahaha. Jij weer een leuk feest achter de rug. Heerlijk toch dat je je no ontspannen voelt dan. Wist je ook van te voren dat hij niet alleen fysio is?? Heeft ie nu wel iets gedaan dan? S moest zn amandelen er uit gisteren. Je kunt ook niet alles onthouden hoor.
Olleke fijn dat de operatie van je moeder niet hoeft. Een hele opluchting. Fijn dat ze alles al weer zo oppakt. En jullie heerlijk gegeten..
Ik weet niet of ik bij een gedekte tafel zou gaan zitten in mn uppie Fyb..denk het niet. Ik vind dat zo knap van je..Dat je familie niet komt kan ik me wel voorstellen met die enorme file en schaatskoorts. Ik kan niet anders zeggen dan dat je het ontzettend goed doet xxxxx
Frans vandaag dan d ekijkesr als ik het goed heb begrepen? Spannend. Had je in ieder geval nog wat tijd om te ruimen en schoon te maken. Voor mij lukt dat niet meer. morgen doe ik het. De was draait wel. Je was al heel erg afgevallen dus die 7 kilo is niet zo erg. Maar het is vervelend dat je kleding niet lekker meer zit, maar misschien is dit dan wel je gewicht. Dat kan natuurlijk ook.
Lieve Alf hoe is het met jou en bij jullie???
Schoonzusje belde net dat het met S heel goed gaat gelukkig. Ik ga me klaar maken om weer weg te gaan xxxxxx - Goedemorgen
Ik las helicopter bacterie ahah..je kan er van alles van maken....bij mij wel tenminste...genoeg fantasie
En ja..te weinig sportief..maar ben uit mijn eigen al zo beweeglijk Een mens kan niet alles..slijt je zo snel....zeggen ze..
Ben er echt te lui voor...jr wil een goed lichaam ..die moet nog aan de vrouw die andere was snel gebeurd...helaas
Op naar de volgende
Klinkt goed fyb.....ik doe er nooit noten en rozijnen in..omdat de kids dat toendertijd niet lekker vonden..en is dat niet erg machtig??
Je hebt toch niet alles in de vriezer gedaan?? tussendoor zelf lekker van smullen hoor..
Ik was een latertje half 10 pas wakker....
Oh ja ze zeggen dat dit jaar nog een elfsteden tocht komt......zal me benieuwen..dan zal het wel vreselijk druk worden....Nooit meer zo gezellig die sfeer als vroeger
je ziet er elke zondag nog beelden van op t.v. van de vroegere jaren...Zo leuk alleen al die kleren waar ze dan in schaatsten en dan moet je nu zien
Dit een goed jaar voor jouw broer Fyb...dat is super..zat er gisteren aan te denken..
Frans..we duimen..
Alfke lieverd hoe is tie daar ?? - Goedemorgen lieverds..
Eindelijk mn eerste bakkie koffie op en mn yoghurt gegeten. Om 8.40 moest ik bij de huisarts zijn. Die heeft alles even met me doorgenomen en mn maag onderzocht. Hij dnekt dat het nog wel eens de helicobacter kan zijn. Dus door om bloed te prikken. Mn gewrichten en de maag klachten en de darmklachten kunnen in verband staan met elkaar, maar ook los van elkaar. Dus bloedprikken en het darmonderzoek afwachten. Dan verder zoeken als dat nodig is. Het ziekenhuis heeft vrijdag al gebeld en het antwoordappartaat ingesproken. Vandaag hen ik teruggebeld. 20 December om 8 uur moet ik er zijn. De huisarts vertelde dat er dan pas een behandelplan komt. Na het onderzoek. Maar dat lijkt me ook logisch natuurlijk. Vanmiddag om 1uur heb ik een afspraak voor controle van mn lenzen. Als hubbie thuis is gaan we naar mn broer want die is jarig. We kunnen daar ook eten. Lekker makkelijk want ik wil ook mee naar toneel vanavond. Ik heb niet zo'n intensief stuk voor de repetitie dus dat moet lukken.
Vinden jullie die hysterische taferelen over het weer ook zo belachelijk? Valt er een paar centimeter en het hele land is in rep en roer..Gisteren stelde iemand een vraag op tv: Had er geen weeralarm gegeven moeten worden???? Jeetje mina, dat wij nog leven na al die winters van vroeger...Ik neem nog een bakkie en ga bij lezen xxxxx - Ja Fyb, dit is geen weer voor botjes....
Hier is het ook wit en als je de voorspellingen mag geloven dan krijgen we nog flink voor onze kiezen. Jeetje, wat een file he? Bijna 900 km, niet te filmen! Kan me voorstelllen dat ze nu niet komen, wel begrijpelijk, toch? Appeltaart kun je heel goed invriezen hoor, fijn dat ie goed gelukt is! Lekker, met honing en noten, zal ik ook eens proberen....
Hi hi, ja Ciel dat sportieve moet jr wel van Karel hebben!![[8-|]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-15.gif)
Gezellig Saar, dat je er weer bent en heerlijk dat je zo genoten hebt. Fijn ook, dat het met S goed is...
Nee Fyb, een paard op het dak zie ik ook niet zo zitten
, maar ik bedoelde eigenlijk of die dieren last hebben van sneeuw...in Oostenrijk bv zie je 's winters veel arre-sleeën met paarden ervoor, vandaar.... en de Sint die hier op een paard wil, moet er ook door nu
, vrijdag naar de scholen. Zie je hier best wel veel en het lijkt me zo zielig voor dat paard.
Ik ga naar mn mandje, slaap lekker zussies xxx - Haha die Olly, moest denken aan het paard van Sinterklaas. Dat is wel een heel speciaal paard hoor, ik geloof niet dat Appie of Tucs de daken op kunnen.
De appeltaart is heerlijk hoor, ik heb er honing met gehakte walnoten door gedaan, geen amaretto. Ik houd niet zo van alcohol
Maar nu komt de giller, vanwege de enorme files hebben mijn zusjes afgebeld voor vanavond. Mijn broer en schoonzus komen ook niet morgen want de schaatsverkoop begint natuurlijk weer en mijn broer is de enige in het dorp die schaatsen verkoopt. Ga nu maar ruimte maken in de vriezer en die taart invriezen, zou niet weten wat ik er anders mee moet doen.
Oh Sara, ik zie de kleine T helemaal voor mij in dat grappige zwembroekje. Wat zullen jullie genoten hebben het hele weekend. Moest S niet een nachtje in het ziekenhuis blijven?
Stoer hoor Cecil, jr op boksles. Hij rijdt ook al motor, echt een stoere bink. Dat sportieve heeft hij vast van Karel.![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
Is het bij jullie ook een witte wereld? De winter is vroeg dit jaar, Mijn botjes en spieren protesteren ook heftig. - Ah daar was Sara...hartstikke fijn meid dat je het zo leuk hebt gehad..
en de kleine S heeft het weer achter de rug..gelukkig..nu snel opknappen... - Hallo lieverds!
Wij zijn weer veilig thuis en hebben een heel mooi weekend gehad. Genoten van de kleine schat. Wat een interactie al. Het zwembad vond ie helemaal super!! Probeerde het water te pakken, de bubbels in het bubbelbad..schitterend! De zwembroek die hij van Levi had gekregen zat gegoten. Hij lacht ceht zo heerlijk hardop, knikt ja en schudt nee..Fantastisch.
We zijn nog snel even binnen gewipt bij S..dat ging redelijk goed gelukkig. TRots op zn pleister op de plek waar zn infuus had gezeten..
Probeer bij te lezen en later te reageren, maar dat zal morgen wel worden denk ik... - Frans...misschien een hele stomme vraag, heb daar al vaker aan gedacht als \alf het over \Appie had, maar kan een paard eigenlijk ook in de sneeuw buiten? Moet ineens aan het paard van Sinterklaas denken...
![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
Lekker Fyb, appeltaart...vooral als hij warm is, met wat koude slagroom erbij, jammie...
Ha ha, ik denmk dat jouw J van boven met een grote smile op je neer kijkt X - Nou poeffff.je hebt lange straten..maar ik kan ook nog tussendoor..dat hofje weet je wel..volgens mij zijn jullie daar nog gezwaaid ?Of heb ik het mis??
Met de auto bedoel ik dan ...
Zoonlief heeft vanavond zijn eerste boksles...zal me benieuwen... - Ja dat laatste klopt Fyb...hij is wel fysiotherapeut hoor.Heeft een eigen praktijk gehad.
Maar dat andere daar werkt hij liever mee..of eigenlijk hij combineert het..zo moet ik het zeggen
Lieverd ben trots op je ..appeltaart van Fyb.....ook een speciaal iets aan gedaan??
Beetje amaretto toegevoegd???? ahah
Jouw J zou trots zijn en die kwam niks te kort bij jouw..hoor meis...
Doe je er slagroom op???? Wat een vrageh hé
wanneer komt Sara thuis?? - Hier ook een grijze lucht en sneeuw. Vandaar natuurlijk weer mijn hoofdpijn, er zat sneeuw in de lucht. Wauw, wat goed van je om in galop te gaan met Tucs maar ik begrijp dat je beter een beetje rustig kan beginnen. Kan me heel goed de kick voorstellen, ik vond het al enig stapvoets op de rug van Appie. Goed idee van M dat jij Tucs gaat berijden als ze hoogzwanger is. Haha, nog een excuus om er vaker heen te gaan maar doe wel voorzichtig. Een paard blijft onberekenbaar. Nee, ik lees niet tijdens het eten en zit ook niet achter de laptop. Wil mij nu geen verkeerde gewoonte aanwennen al is het wel verleidelijk om te doen. Morgen dus weer duimen als de kijkers komen.
Lekker Olly snert. Nog nooit zelf gekookt. Hier ruikt het ook lekker, er staat een appeltaart in de oven, ben reuze benieuwd. Wel een beetje veel schuldbesef dat ik nooit bakte in het verleden. Maar ja, manlief was een reuze snoeper en ik moest zijn gewicht een beetje op peil houden. Haha, buiten de deur haalde hij de schade wel in hoor.
Een healer is natuurlijk iets anders als een fysiotherapeut Cecil. Maar misschien heeft hij het gedaan als tweede studie of is het enkel een gave? Als het maar effect heeft, dat is het belangrijkste. Ja, 1 straat verder is een makkie hoewel er natuurlijk heel lange straten bestaan. - Hier wel.....het sneeuwde toen ik op de fiets naar huis ging en er ligt nu toch al zeker 10 cm. Het sneeuwt nog steeds...wel heel mooi, moet ik eerlijk zeggen!
Ga zo kaarsjes aan doen, de snert ruikt heerlijk, kunnen we weer 3 x van eten...![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
- Zo jij durft Frans....op Tucs zijn rug...poeff dat is zeker weer effe wennen.....
Fijn dat ze morgen nog komen..maar je zit wel te wachten en op de uitkijk...niet prettig allemaal
het is hier al weer donker..maar nog geen sneeuw - Sjonge jonge....nou, je weet nu in elk geval waar je aan toe bent! NOg een dag spanning dus. Zal morgenmiddag proberen om gelijk in te loggen hier vanaf mn werk, en duimen zal ik ook! X
Ik had al zo'n vermoeden Fybke....de foto's van die prachtige slaapkamer staan me nog helder voor de geest! En zeker, maakt het verschil of J daar is overleden....ik hoop niet dat je het vervelend vind dat ik ernaar vroeg. Het is gewoon belangstelling lieverd, in combinatie met herinneringen X - Daar ben ik ook heel boos om Fyb, niet eens een telefoontje. De mensen komen uit Normandie, kunnen best verlaat zijn, maar iedereen heeft telefoon bij zich toch?
Om twee uur, ga ik proberen of het makelaarskantoor wel open is.
Goed van je hoor Fyb, tafel dekken! Neem je er een boek of tijdschrift bij? Dat doe ik als ik alleen ben. Maar dan eet ik ook vaak achter de laptop, geen goede gewoonte, ik weet het. Ja fijn dat je wat dat betreft, geen vervelende herinneringen hebt iin je mooie slaapkamer met de nieuwe shutters. Dat waren het toch? Ik ben ook benieuwd naar Alf!
Ja ik heb paardgereden, sterker nog, ik heb Tucs even in galop gezet, maar was daarna onmiddellijk de controle kwijt over de goede houding, verloor net niet de stijgbeugels, ik dacht even, zo lig ik op de grond, maar nee, ik kreeg haar toch weer stil. Het was een heel klein stukje, maar ik was volkomen buiten adem. Volgende keer proberen me beter te installeren in het zadel. Wel kicken hoor, ik was er hartstikke blij om, al had ik trillende benen, 9 jaar niet in galop geweest en pas één keer weer te paard hiervoor, dus ja,.....oma moet gewoon voorzichtig oefenen. M vroeg of ik Tucs wil berijden als ze zelf te zwanger is, zodat ze in oefening blijft, dus dan kan ik goed uitproberen of ik wel of niet een eigen paard wil.
De kijkers dachten dat het morgen was en de makelaar was vergeten mij te bellen. Morgen dus, zelfde tijd. - ah die Fyb..ik kan het lopend doen gelukkig..het is maar 1 straat verder Wat dat betreft is het een makkie
gepraat en behandeld tis een healer..als je het zo wilt noemen. Hij voelt waar jij pijn hebt...En dat klopte ook maar ja dat had ik zelf ook al es eerder verteld.
maar tis niet allemaal onzin wat hij verteld hij behandeld wel meer mensen die ergens anders zijn uitbehandeld mensen met verlamd been mensen met een tumor in het hoofd
Heb hem es effe uitgevraagd...we hebben ook wel lol hoor..tis niet zweverig of zo...
gelukkig niet.
Frans wat vervelend en maar wachten...bah..dat is niet zoals het hoort..inmiddels weet je meer hoop ik???
Oh ja Alf haar K...en de kleine S?? ik onthou het niet allemaal meer..
Nog gefeliciteerd met R..Frans - Hoi hoi zussies,
Wat afschuwelijk dat wachten en wat onbeleefd van die makelaar om niet even te bellen. Neem tenminste niet aan dat jullie ingesneeuwd zitten. Heb je een leuk weekend gehad en nog paard kunnen rijden? Vind het zo leuk voor je dat je daar weer mee bent begonnen. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van R gisteren, ja vorig jaar jullie stedentripje naar Venetie. Met de belevenis van het ondergelopen St. Marcoplein.
Bedacht me ook net dat K vandaag onderzoek had. Hopelijk geen vervelend onderzoek en vooral een goede uitslag. Ik hoop dat je weer snel langs komt, lieve Alf.
Sara nog steeds lekker op lang weekend. Vandaag wordt ook de kleine S aan zijn amandelen geholpen? Wel koud om nu veel ijsjes te mogen eten, hij heeft straks de ijsbloemen op zijn buikje staan.
Vandaag geen pottenkijkers op je werk Olly? Weet je, juist het tafeldekken is zo belangrijk en niet te denken: wat een gedoe. Het is zo verleidelijk om maar een placemat neer te leggen en misschien te eindigen met een bord op schoot voor de televisie. Maar dat wil ik niet. Gewoon keurig dekken en met mes en vork eten, ook brood. De slaapkamer hadden wij pas opgeknapt, het moet gewoon wennen en nee, ik wil geen ander bed. Manlief is niet in dit bed of op deze slaapkamer gestorven. Dat maakt misschien verschil.
Vandaag wel een behandeling gehad Cecil? Nee, ik denk ook niet dat het allemaal spanningen zijn die je hoofdpijn veroorzaken. Maar ook een verkeerde houding kan veel veroorzaken. Was wel koud zeker op je fietsje, hier vriest het ook nog steeds. Br..........ik wil zonnetje.
Ben maar weer bezig om papieren uit te zoeken en dingen te regelen. Via internet of de telefoon is er best veel mogelijk gelukkig. - Ze zouden om half elf komen en zijn er nog niet.... de makelaar neemt niet op. R heeft Fica mee, hopelijk heeft hij het niet te koud in de schuur. Wat een rottig wachten...
- Zouden de kijkers er nog zijn, bij Fransje? En, hoe zou het onderzoek van K gegaan zijn? X
- Hoi Ciel! Ja meis...iedereen is anders en iedereen moet het op zn eigen manier doen, zeker met dit soort situaties. Het was ook maar een idee, ik zag hoe mam ervan opknapte, maar dat was ook ruim een half jaar na zn overlijden pas hoor! Ja, dat nooit meer kunnen delen van die alledaagse kleine dingetjes, dat is vreselijk.... niemand kan dit ook invullen, daarvoor was de band met de partner te hecht en te uniek.
Groot gelijk meis: geen gelul, maar actie! - Goedemorgen
Wat een knappe zus hebben we toch..en ja...Fyb toen ik die vraag stelde over de zondag wist ik het antwoord bijna al..je kwam zowiezo al weinig buiten en naar winkels.dus wat dat betreft veranderd er niet veel
Meiske wat doe je het goed...de tafel dekken kaarsjes aan..ben zo trots op je..Elke dag de make up op..Jouw mannetje zou er van stralen als hij dit zag en wist..en volgens mij kijkt hij toch stiekem mee
maar dat gemis..lijkt me ook zo erg die kleine dingetjes...
Zo fijn dat je familie vaak langs komt ben ik zo blij om
En de belegenclub weer en juist je hebt ook je rust nodig..ik kan alles alleen maar beamen.....
dat bed daar had mijn pa zo'n moeite mee..alles stond klaar en hij bedacht hem weer en is op dat twee persoonsbed blijven liggen..ja iets wat je meer dan 60 jaar hebt gedaan...dat is me nog al wat
Hij vond het zo erg.en durfde het bijna niet te vertellen
Nou dan durf ik het wel..Als heit dat niet wil gaat het feest niet door...dag ander bed...gewoon in je oude bedje blijven liggen..
Maar iedereen reageert anders
En zoals jouw mams het doet ..Ol geweldig hoor..ook een taaie...hoop dat ze hier nog een tijdje bij jullie mag blijven...
Ik ga nog even stofzuigen en dan naar de fysio mag vandaag wat eerder..net of ik dat zo leuk vind..schrok net van de wekker
Slaap s morgens weer langer
en ja..ik wl een behandeling...geen gel*l vandaag....
kom later wel terug - BRrrrrrrrr, wat was het koud op de fiets! En donker.....net of je in een nachtploeg zit. Hier is inmiddels de koffie klaar, het eerste bezoek zit al in de spreekkamer en iedereen druppelt binnen. Het is maandag....
Lieve Fyb, eigenlijk verwachtte ik dit antwoord wel. Wat me wel opvalt, is dat je heel goed je grenzen kent, nu nog wat beter naar je lichaam luisteren, niet alleen wat het sporten betreft, maar ook in de huishiouding...je doet het allemaal zó goed lieverd en ja: J zal trots op je zijn, dat weet ik zeker! Weet je...misschien is het een idee om in de toekomst een andere slaapkamer te kopen, eentje met een ruim 1-persoonsbed ( twijfelaar ) Dat heeft mam ook gedaan na verloop van tijd en er staat altijd een foto van pap met een verse bloem op haar nachtkastje... die éne bloem is voor haar heel belangrijk, die MOET er bij staan, alsof het haar helpt om hem nog een beetje levend te houden... altijd als we nieuwe boeketjes maken, gaat er ook één naar pap, zelfs als ze in het ziekenhuis ligt, moet ik er aan denken...
Meis, wat knap van je om helemaal voor jezelf de tafel te dekken! Vind je dat niet teveel gedoe? Ik ben het met je eens om voorlopig maar even dat sporten achterwege te laten... je lichaam moet eerst maar eens herstellen. Je voet, je schouder...en dan dat getrek er naar toe in deze kou! Weet je HA hoe je er aan toe bent, houdt hij nog contact met je? - Zo, ben ik nog even al zullen jullie allemaal wel slapen ondertussen. Je vroeg Olly of ik moeite had met het alleen thuis zijn. Nee, dat heb ik eigenlijk niet, overdag tenminste. Dat was ik al jaren gewend. Wel vind ik het alleen eten vreselijk, denk niet dat zoiets ooit went. Dek wel netjes de tafel, neem een glas wijn en steek een kaarsje aan. Dus niet met het bord op schoot voor de televisie. Maar de avonden zijn lang, kan natuurlijk vroeger naar bed gaan maar juist dat stel ik steeds meer uit. Zie er elke keer tegenop, dat lege grote bed. Maar de hele dag zijn er dingen die je gewoon even wilt vertellen of even een mening vragen, een gemaakte kerstkaart laten zien, dat soort kleine dingen. De zondag is niet speciaal moeilijker, ik ga andere dagen ook niet altijd een boodschap doen. Maar ik deed nooit geen huishoudelijke klussen op zondag en doe dat nog niet, dus in die zin is de zondag wel lang. Maar ik kleed me elke dag netjes aan, doe make-up op, kortom verzorg mezelf. Manlief zou niet anders willen. Nee, ik ga morgen niet sporten, mijn dystrofie voet is enorm opgezet, zit veel vocht in en is ook pijnlijk. Ik denk dat het ook te snel was om weer te gaan sporten, mijn lijf heeft nog rust nodig. Ik probeerde te snel het leven weer op te pakken en dat lukt niet. Maar morgenavond komen mijn zusjes en dinsdagmorgen jong-belegenclub en 's middags komen mijn broer en schoonzus. Heb nog nooit zo vaak mijn familie gezien, wel lief hoor. Het is voor hen ook een vreemde nieuwe situatie, dat begrijp ik best. Juist daarom probeer ik ook te laten zien dat ik het wel red, ik wil niet dat ze zich bezorgd maken.Mijn tranen mogen alleen komen als er niemand is. Maar oh, wat mis ik mijn maatje.
- Ha ha, rondkeutelen is een vaste uitdrukking in onze familie hoor! Ik gebruik het hier ook vaak, jullie zijn immers mijn andere familie?
Oh Fyb, ik maak op zondag juist vaak van dat soort eten in de winter, lekker makkelijk.....of een ovenschotel, of soep met brood, vaste prik. Zarerdags halen we nog wel eens patat, juist omdat ik in he tweekend ook wil rond-keutelen en niet iets ingewikkelds in de keuken moet doen dan....
Wat heerlijk Ciel, dat je je zo lekker ontspannen voelt na dat feest. Ik zou het zeker aankaarten bij de fysio, die spierpijn.... kan zo veel oorzaken hebben. Overgang???? Te lang in een verkeerde houding achter de pc???? Wees in elk geval maar blij dat je weet dat het niet alleen van spanningen komt, al zal dat wel mee-spelen denk oik.
Fijn Fyb, dat je zussen er waren....weet je wat ik je eigenlijk al een hele tijd wilde vragen? Vind jij het erg om alleen thuis te zijn? Ik bedoel, dit is natuurlijk een hele nare en verdrietige reden, maar ik bedoel eigenlijk het feit op zich.....mams vind het nl heerlijk, zo kan ze haar eigen gang gaan, maar ik weet dat zij het na het overlijden van pap ook eerst heel moeilijk vond en eraan moest wennen.... Was de boerenkool lekker lieverd? Ja, daar kun je morgen nog een keertje van eten, vind ik ook altijd zo lekker. ik denk dat ik morgen lekker een grote pan snert ga maken, zal mam ook heerlijk vinden![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
Vanmiddag waren we bij haar en toen zaten er 2 buurvrouwen...de ene naast haar heeft ook de sleutel en komt elke dag even kijken, op verschillende tijden. Zo lief.... Vandaag at ze cerse tomatensoep van Janny met een broodje en voor morgen heb ik haar een bordje bami gegeven, met kroepoek. Dinsdag neem ik dan weer snert mee...ze was heel opgewekt vandaag en heel blij met de krans, had ze niet op gerekend omdat ik zo druk was. Hij staat ook heel mooi op haar salon-tafel en nu kan ze het eerste kaarsje branden...
Ik ga zo nog even brood voor morgen maken en lekker de margriet lezen op de bank. J kijkt naar een film en we nemen lekker een glaasje wijn.... Op tijd naar bed, want morgen weer vroeg dag!
Ben benieuwd naar de verhalen van Saar en Frans...en ook hoe het met Alfke is xxx