Gezondheid
- Home
- // forum
- // Gezondheid
- // Le cercle des 7 soeurs 15
Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 289704 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina 29 van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!
Le cercle des 7 soeurs 15
Hier delen sinds 2005, 7 "zusjes" hun dagelijks leven.sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%
reacties
- Lieve Fyb,zolang jij zo productief blijft, kan die schouder niet genezen, die moet daarvoor rust hebben! Maar ik weet zeker dat je het wel weet
![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
Ja we hebben gevlogen, het was heerlijk, maar koud, door de kou p**ste ik bijna in m'n broek na eenhalf uur, dus maar tegen R gezegd dat we terugmoesten, zo gauw mogelijk de overal uit en achter de auto...ppfff wat kan dat opluchten..
Alf en Ol, sterkte allebei, ik krijg er ook niet iedere dag een verhaal uit hoo!
Gezellig met jongste Saar en Beppe aan het snoepen, maar die kan het hebben, he beppe! - Iedereen gelukkig weer even langs geweest vandaag. Tja, soms is er niets zinnigs te zeggen of weinig nieuws maar de alledaagse dingetjes zijn ook interessant hoor.
Gelukkig geen last van de prei gehad Sara, ben wel benieuwd wat de internist morgen te zeggen heeft. Maar waarschijnlijk zal hij eerst onderzoek willen doen. Ben wel blij dat het iets beter met je gaat. Gezellig jongste zo onverwachts op bezoek, lekker plannen maken voor het weekend. Heerlijk he zo met je gezinnetje een weekend weg.
Lieve Alf, neem je tijd maar ik maak me wel zorgen om je. Moeilijk he lieverd straks de feestdagen weer. Ik las vanmiddag drie boeddhistische levenswijsheden die, denk ik, voor ons allemaal van toepassing zijn.
1. Niets is volmaakt.
2. Alles gaat voorbij
3. Het leven is oncontroleerbaar.
Klopt allemaal maar dat maakt het op dit moment niet gemakkelijker. Dikke kus. xxxxx
Jeetje Cecil, wat kan jij snoepen! Zat er een chocoladeletter in je schoen? Ik vond in deze periode ook vaak iets onverwachts in een schoen haha. Manlief hield erg van dat soort verrassingen. Alleen was de chocolade muis die ik eens in zijn schoen had gestopt geen succes. Hij had gewoon zijn schoenen aangetrokken en dat ding niet gevoeld. Dus op de zaak gekomen liep de chocolade uit zijn sokken. We hebben er nog vaak om gelachen.
Fijn Olly dat de HA nu de regie een beetje overneemt en ze niet meer overal voor naar het ziekenhuis hoeft. Geeft jullie ook een beetje rust. Ja, mantelzorg is vermoeiend maar het is fijn dat je het kan doen. Goed dat T mee gaat naar het ziekenhuis, kan ze ook zelf autorijden? Anders kan je natuurlijk ook een zorgtaxi bestellen.
Wat zal A genieten in het Vondelpark Francoise, dat is echt een wereld op zich.
Jammer dat M zo misselijk is, het mag dan wel een " gezonde ziekte" zijn maar het is niet leuk. Sorry hoor maar zo noemde mijn moeder het altijd. Nooit geweten dat de bacterieen in gerookte zalm doodgaan in de vriezer, klinkt wel logisch. Zou fijn zijn als de uitkering voor S doorgaat zodat ze zich kan concentreren op haar gezondheid. Hoe is het met de baan van L? Ben je nog wezen vliegen vandaag met R?
Hier was het vanmorgen een heldere lucht maar vanmiddag grijs en regen. Dus ik heb de ramen alleen aan de binnenkant gedaan en meteen alle deuren gezeemd. Heb nu een voldaan gevoel en een hevig protesterende schouder die maar steeds niet genezen wil. Maar ik ben in iedere geval productief geweest, er zijn ook dagen die ik maar een beetje doorlummel.
Wil steeds dingen aan manlief vertellen of vragen.......... - Het was ook gezellig met jongste. Morgen slaapt ze hier. Vrijdagmorgen gaan we niet te laat weg.
Ciel jij snoeperd!! Krijg jij daar geen last van?
Lieve Alf en Ol.neem jullie tijd. Doe waar je behoefte aan hebt, maar laat ons af en toe even weten hoe het met jullie gaat. We maken ons toch zorgen als er iemand een poosje niet is geweest... - Ol..neem jij dan ook je tijd....gaat wel weer over meid...als je het weer op kan brengen..kom je maar weer langs......
- Alfke, het vergaat mij net zo....mn hoofd zit zó vol en ik wil jullie niet missen, lees ook alles, maar er komt niks zinnigs uit, net als bij jou. Ik kan niemand tot steun zijn, de emoties razen door me heen en veel gezelligs heb ik ook niet te vertellen.....maar, te weten dat jullie er zijn is zo fijn! Neem jij maar je tijd lieverd, je bent ook veel te lang al veel te sterk.
- Dat doen we Alf..we laten je even....je komt vanzelf wel weer terug...Sterkte er mee wijvie..
Sara...jongste op bezoek gezellig..
Ik zat weer aan de spekkies..van sint maarten...en vanmorgen dubbel appelgebak..kan niet op.....
Gisteren een chocolade letter jammie jammie.....
Met dit weer krijg je meer trek geloof ik.... - Lieve zusjes, naar omstandigheden, gaat het wel weer, maar, er komt niks zinnigs uit me.
Ik heb wel bijgelezen, dus weet van jullie doen en laten.
Laat me maar even, gaat wel weer over. Dikke kus. - Ik heb gelezen lieverds maar jongste is hier. Haar auto is bij de garage voor APK..
- Ja lieve Sara tis echt ons wondertje..zo beleven we het ook...Prei?? Meisje ik kan er niet tegen..we eten het wel regelmatig want karel houd er van...ben er niet zo kapot van eerlijk gezegt..Maar een krampen....dat wil je niet weten...sta de halve avond in de keuken.....Hou rekening met de karel..
Ja dat badderen laat ik nog maar even doen..maar kijken vind ik ook wel erg leuk..hoor...Hijs zo makkelijk met alles
Aha..misselijk zegt Frans..dat had A ook in het begin..hoort er bij maar tis wel lastig..meestal de eerste maanden...ik zelf ben nooit misselijk geweest...kreeg toen al automatisch die vreemde kazen..niet door mijn keelsgat..we wisten toen nog niet dat het niet mocht..
kaas van rauwe melk mag niet toch?
Ik zie jouw A al lopen in A'dam..en genieten van alles...vondelpark is natuurlijk prachtig dit is weer een hele belevenis voor d'r...Fijn dat ze nu weer een laptopje en fototoestel heeft..
Wie weet komt ze nog bekenden tegen al zullen de beatles hier niet om lopen in A'dam,...
Ol..gelukkig dat het goed geregeld is met je mams..maar je hebt groot gelijk er kan ook iemand komen om bloed te prikken dat is veel te veel gedoe om steeds naar het ziekenhuis te gaan..is ook niet nodig..
Fijn dat jij en T samen naar de oncoloog gaan...drie horen er nog meer..dan twee....
Nou....verder heb ik ook niks te beroddelen geloof ik.. - Lieve Frans, het MOET gewoon lukken nu! Kan ze eindelijk verder...en jullie ook. Arme M....maar ja, het is een gezonde ziekte moet je maar denken.
Fyb, was de zuurkool lekker? Nog wat over gehouden? Lieverd...het komt allemaal wel goed, maar het heeft tijd nodig. Wat Fransje zegt is waar: eerst alles wat gelijk moet gebeuren en daarna kun je dan rustig de boel op een rijtje zetten...hulp zou ik zeker aanvragen voor grote hh zaken, dan kun jij je focussen op de details en je sociale leven weer oppakken.X
Verstandig Saar om toneel ff te laten voor wat het is... rustig aan meis! Wel heel goed dat je geen last hebt gehad van de prei...was ook mijn eerste gedachte toen ik het las. Hopelijk morgen goede berichten.
Heerlijk Ciel, die verhalen van die kleine aap. Zo fijn dat het allemaal goed gaat!
Lieve Alf ik hoop dat er nu straks een eind komt aan alle ellende voor K. Lieverd, jij valt ook van het één in het ander met op de achtergrond voortdurend dat grote verdriet...X
Hier is er nu weer wat rust. De HA neemt de regie over, net als destijds bij paps. Ben er blij om, die man is heel alert, kent mams goed en we kunnen altijd bellen, dag en nacht. Even voor de duidelijkheid: mams heeft thuiszorg hoor! Wellicht dat er meer hulp moet komen, dat gan we even rustig bekijken maar is dan ook een kwestie van één telefoontje. Ze heeft pijnstillers en slaap-tabletten gekregen en nog voor 3 dagen AB. De ontsteking wordt iets minder en de koorts is weg...wel is ze erg verzwakt en we gaan ervan uit dat dit ook niet meer beter wordt. Voorlopig retdt ze zich op deze manier en daar voelt ze zich goed bij en dat is het belangrijkste. Er wordt nu goed op haar gelet en dat geeft rust.... Vrijdag gaan T en ik allebei mee naar de oncoloog en ook zullen we aankaarten dat er vanaf nu niet meer voor elk klein onderzoekje of bloedprikken naar het ziekenhuis geklept wordt, dit wordt door de HA opgepakt. Het kost haar veel teveel energie en bepaalde zaken kunnen ook thuis gebeuren. Ze is hier gewoon veel te zwak voor, om iedere keer helemaal in de kleren naar het ziekenhuis toe te gaan.
Vandaaag ben ik vrij, ben in huis bezig want dat is ook allemaal blijven liggen....J is in de tuin aan het werk en ik ga zo boodschappen doen, de was hangt lekker in het zonnetje... - Ik hoop ook inderdaad, dat het alsnog goedkomt voor S, de spanning is er dan af om geen werk te hebben, de uitkering is ruim 700 euro per maand en dat zou ze met twee dagen werken niet eens verdienen, bovendien zitten er kortingen aan vast wat gezien belasting en woontoeslag, gewoon ideaal, dan hoeft ze alleen aan haar gezondheid te werken en proberen sterker te worden en minder pijn te krijgen. Helpt ook voor de moraal!
Misschien als alle papierhandel achter de rug is, zou je een moeten natrekken, of je niet een paar uurtjes per week hulp kunt krijgen Fyb, voor de grote dingen ! Jij moet je concentreren op koken en knutselen en de dagelijkse was etc, maar ramen en vloeren is niet goed voor je gezondheid!
M is hartstikke misselijk.....goed teken, maar wel lastig natuurlijk, met de feestdagen in aantocht en lekkere dingen te eten. Bovendien moeten we nu weer oppassen: de gerookte zalm moet eerst ingevroren en bepaalde kazen mag niet meer, want ze is niet immuum voor de toxoplasmose.
Alf alles goed?
Cecil, jij hebt de tijd van je leven, heerlijk dat A je er zoveel bij betrekt!
Saar fijn dat de prei goedviel, is zo'n heerlijke wintergroente!
Olly hoe is het nu??
Oja Fyb, ik zou op je vragen terugkomen. Een donor voor kinderen, moet jonger dan 30 zijn en dus komt er niemand van de familie in aanmerking en broer van 12 is te jong. Kinderen hebben wel voorrang, dus het is afwachten...
Nee de laptop van A heeft de doop met de jus d'orange niet overleeft. Ze heeft een nieuwe moeten kopen en heeft een kleinere genomen, goedkoper en makkelijker met reizen. Ik heb haar een oud compact fototoestelletje gestuurd, zodat ze toch fotos maken kan nu de ander gestolen is, ze geniet van het Vondelpark.francoise2 wijzigde dit bericht op 24-11-2010 11:35 met 18% - Hallo lieve zussies!
Wat heerlijk Fyb dat je er was met zo'n lange lap. Ik ben niet naar toneel gegaan. En maar goed ook. Ik heb geen echt dragende rol. Wel een mooie rol. Veel timing ook dat moet goed geoefend worden. Het was gisteren echt te vermoeiend geweest voor me zei hubbie. En als die het zegt...Van de prei heb ik geen last gehad..heb wel steeds een heel vol gevoel in mn maag..Maar goed, morgen naar het ziekenhuis dan zien we wel verder. Vandaag in huis aan de slag..ben al beizg geweest. Het is inderdaad koud..Je ramen doen?? Toch niet alles in één keer? Denk wel om jezelf en verdeel je energie!! Fijn dat je zusje zo handig is en je kan helpen met zoveel dingen. Ja lieverd dat regelen blijft nog wel even. Wij gaan inderdaad weg het weekend. Vrijdagmorgen met zn allen!
O Ciel dat is zoooo leuk! Een hele dag alles mee maken. Dat gebeurt bijna niet. Daarom was ik gisteren naar schoonzoon. Heb zelf T gewassen enzo. Heerlijk hè als je je dochter zo ziet met haar kindje. Ik vind het nog steeds een onvoorstelbaar verhaal van A. Denken dat je voor curretage gaat en dan zit het er gewoon nog..
Frans ik hoop zo dat het verkeerd begrepen is en dat jij nog kunt vliegen met R.
Ben benieuwd hoe het er voor staat bij jullie Ol..net als Fyb zegt; het lijkt me vreselijk om je moeder zo aleen achter te laten. Kan er niet iets met de thuiszorg geregeld worden?
Alf hoe is het bij jullie? - goedemorgen.....Fybke..wat ben je lekker vroeg.. Kon je niet meer slapen?? neem je nog een pilletje?? Of kan je zonder??
Ramen doen lieverd....ze zullen wel smerig zijn maar dat zijn ze zo weer...met regen en ze zeggen dat er sneeuw komt
Lieverd ik ben ook zo trots...ik vind het geweldig...ben ook erg trots op mijn dochter en schoonzoon en jr..natuurlijk..
Ik zie hoe ze met kleine C.om gaan dat doet me zo goed.....
zonnetje schijnt hier...Kom wel weer langs - Goeiemorgen zussies, iedereen lekker geslapen?
Ik hoop echt Francoise dat jullie de gehandicaptenaanvraag voor S verkeerd begrepen hebben en alles goed komt. Soms schrijven ze iets ook zo ingewikkeld. Ik hoop dat je vandaag kunt gaan vliegen, lief om gisteren je plaatsje aan S af te staan.
Ha die Olly, ben benieuwd hoe het allemaal gaat bij je.
Genieten Cecil van de kleine C, haha je trots spat van het scherm af, lieve beppe. Fijn dat je binnenkort een hele dag naar A gaat en dan C kan badderen.
Sara toch naar toneel gegaan gisteravond?
Alf, lukt het allemaal een beetje?
Zo, ik heb eerst de verwarming ontlucht, wat een geborrel zeg. Maar het is weer heerlijk warm en geen lekkage meer. Ga nu de ramen zemen, heb niet zoveel energie maar ja, het moet wel gebeuren. Kaboutertjes zijn weer in staking blijkbaar. - Truste zussies, ik zal het licht uitdoen. Slaap lekker en tot morgen.
- Goedenavond
Zei tegen karel moet hier nog effe lezen hoor..heb hem de afstandsbediening gegeven..kan hij nog effe zappen
en ja.hoor..een heerlijke lange lap van onze Fybke...onze dappere meid..wat ben ik blij met je lap..en wat fijn dat je zus je zo kan helpen...En je bent weer gaan naaien..en koken voor jezelf..wat ben ik trots op je.......super..meiske...echt geweldig doet me goed...weet je dat..
Gelukkig de ketel niet kapot...en je verwarming doet het weer...
Sara ..wel of geen toneel..ja leuk hé die baby's...ze veranderen zo..kleine C ook..wat een doerak..hij ziet en geniet en lacht en wil praten alleen het hele lichaampje doet mee..maar er komt niet veel uit..dan wat geluidjes..zo leuk..die inspanning
en dan?? ja hoor dan weer slapen..bij de mama...Ik zag het weinig bij mijn eigen kids..maar op het aankleedkussen?? vind tie prachtig al die aandacht en verhaaltjes..en leuke dingen..of gekke dingen..hij vind het allemaal mooi..tis zo'n makkelijk kereltje..tis niet te geloven..
alleen als tie honger heeft...dan is het brullen maar dat mag..dan komen de knuistjes in de mond...dan is het echt honger...en beetje krampjes had tie nog..maar thuis een grote poep gedaan..grote jongen van de beppe.d.at mag allemaal...
Dat moet zelfs..ahah
Tis een schat..wat genieten we zo'n middag..over een paar weken moet A werken.jammer genoeg..hopelijk blijft er een gaatje voor de beppe....
Ga binnenkort een hele dag naar haar toe dan kan ik effe mee genieten van het badderen etc.....nog niet mee gemaakt natuurlijk
fijn dat je toch nog goed nieuws hebt Frans..en wat leuk..dat S mee ging vliegen
Ol..komt morgen ook langer langs..gezellig..
Ik sluit nu af....meisjes..slaap lekkerXXX - Hoi lieverds...morgen ben ik vrij en probeer ik om uitgebreider langs te komen. Heb bij-gelezen, ben blij om Fyb hier te zien en heel blij met het nieuws van Frans....hoop dat je morgen nog kan vliegen meid!
En ja....moe! Zou het besmettelijk zijn?
Hou van jullie xxx - Ja ik heb het ook koud Fyb, ben wel blij zo'n lange lap van jou te lezen hoor. En ik heb voor een keertje wat beter nieuws, het lijkt erop, dat we de afkeuring van S voor de gehandicaptenaanvraag verkeerd begrepen hebben, volgens een persoon met wie S gebeld heeft, is alleen een onderdeel afgekeurd, niet het belangrijkste: de uitkering en de parkeerkaart, hopelijk. Nog even wachten maar het lijkt goed te komen. Ze was in tranen, de arme meid. Ze is vanmiddag met R wezen vliegen, ik heb m'n plekkie afgestaan, deed haar goed. Hopelijk kan ik morgen, vorige week lukte het niet en binnenkort zijn de herfstkleuren weg.
Kom straks op je vragen terug Fyb. - Keek even bij de aangetrouwde familie en zag dat daar ook iedereen moe is of was. Het zonnetje moet gaan schijnen, heeft iedereen hard nodig. En tot die tijd maar aan de vitamine pillen ofzo. Ondertussen staat mijn maaltijd te koken hoor.fybje wijzigde dit bericht op 23-11-2010 17:54 met 10%
- Hoi hoi zusies, nu eerst eens even met jullie kletsen. Brrrr hebben jullie het ook zo koud? Vanmorgen is gelukkig de verwarming al gerepareerd. Was eerst bang dat de ketel lek was maar dat was gelukkig niet het geval. Wel moest het hele systeem leeg dus dat duurde uren. Meteen de radiator gerepareerd in de voorkamer dus alles functioneert weer. Heb echt met je te doen Francoise dat je nog steeds in een niet volledig verwarmd huis zit, wat een tegenslag steeds. Nu weer die koude winter in. Ik las in de krant dat ze al sneeuw verwachten dit weekend, daar moet je toch nog niet aan denken. Vind het schitterend hoor die witte wereld maar voorlopig nog maar even niet. Gisteren heeft wel mijn zusje even geholpen de buitenkraan af te sluiten, ik wist gelukkig waar dat moest en mijn zusje is super handig. Met elkaar lukt het allemaal wel. Bij de notaris was het snel geregeld, nu wachten op de papieren dat duurt ongeveer 5 weken. Ben nog steeds bezig om alles te regelen, heb vanmiddag ook de bedankkaartjes besteld.
Wat een vreselijk verhaal Francoise wat je schreef over de kleinzoon van vogelvriend. Voor kinderen is er meestal moeilijk een donornier te vinden, zijn weinig beschikbaar. Wat een vreselijke gevolgen van een bacterie. Lieverd, het is toch fantastisch dat het zo goed gaat met je moeder, ben ik juist blij om. Maar ik kan me voorstellen dat jullie gingen twijfelen aan de diagnose. Je moet gewoon blijven schrijven hoor hoe het met haar gaat! Wat super dat St. weer een baan heeft gevonden, voor vakmensen die met hun handen werken is bijna altijd wel werk. Dus R vond nog een heel vat met honing, leuke meevaller. Haha, A crosst nu ook op een fiets hier door de stad, goeie ruil voor een fles wijn. Is het weer in orde gekomen met haar laptop?
Alf, ik denk ook dat het juist nu zo belangrijk is om hier te blijven schrijven nu er zoveel zorgen en verdriet zijn overal. Samen zijn we sterk en misschien helpt het schrijven over de alledaagse dingen een beetje. Eefje valt wel met haar neus in de boter bij de scouting, leuk voor haar. Jammer dat S zich niet zo goed voelt, goede voeding is inderdaad belangrijk bij fibromyalgie maar ook bewegen en regelmaat. Haha hoort wie het zegt en welk voorbeeld ze zelf geeft. Maar ach, je weet, de beste stuurlui staan aan de wal.Tussen theorie en praktijk zit nog een heel groot stuk. Heb je je warme waxjas al opgezocht? Ik denk ook veel aan jou hoor.
Heb je al besloten of je vanavond naar toneel gaat Sara? Heb je dit jaar niet zo'n grote dragende rol? Heerlijk he dat geknuffel met T, dat onschuldige warme lijfje en die heerlijke babygeur. Ik hoop dat je geen last van je darmen krijgt met die prei maar ja, je moet het gewoon proberen. Het is wel lekker. Ik ga vanavond maar eens stamppot zuurkool maken, meteen voor twee dagen tegelijk. Zondag heb ik de naaimachine maar eens gepakt, moest twee lange broeken korter maken, een zoom in een rok en nog een rok afmaken. Daar was ik aan begonnen en die lag er nog steeds. Jeetje, ik bedenk me opeens dat jullie dit weekend weg gaan met de familie, neem maar warme kleding mee lieverd. Heb je er zin in?
Cecil wat fijn dat A vanmiddag weer komt met de kleine, ze komt best wel vaak bij je. Vind ik echt super voor je, voor jou dus ook een knuffelmiddag. Wat leuk dat die receptie voor jou een soort reunie was, grappig om mensen na zoveel jaren terug te zien en helemaal frappant dat je elkaar dan nog herkent.En maar roepen.......je bent niets verandert!!!!jaja. nee hoor...rimpeltje hier, plooitje daar, grijze haren......
Olly, hoe is het nu met je mams? Vind je het niet moeilijk om haar daar zo alleen achter te laten? Ja, soms kan het opeens afgelopen zijn,niet iedereen heeft een lang ziekbed. Maar dat geldt ook voor jonge mensen. Geniet van elkaar zolang het mogelijk is, niemand weet hoeveel tijd we hebben hier op aarde. Maar het lijkt mij heel moeilijk om steeds weer weg te gaan en haar daar achter te laten, denk niet dat ik dat zou kunnen. Wij hebben hier vaak mijn schoonmoeder in huis gehad op de logeerkamer als ze niet in orde was. later toen ze in een verzorgingstehuis woonde was dat niet meer aan de orde. Het waren geen gemakkelijke periodes, dat geef ik wel meteen toe maar ik heb er wel een goed gevoel over.
Zo en nu ga ik koken!!!!!! Eet smakelijk voor straks. - Hallo liefste zussies.
Dat is het geval denk ik Alf..Ik hou de moed erin door hier te schrijven en dat blijf ik ook doen. Maar het is allemaal moeilijk en betrekkelijk. Ieder van ons heeft zoveel te verwerken. Al;s we maar samen sterk blijven hier dan slaan we ons er door en helpen we elkaar!!!
Ik was om half tien bij schoonzoon vanmorgen. T lag al te kraaien in zn bedje. Het was zalig. Schoonzoon ging beneden zn gang en ik had T helemaal voor mezelf. We zijn in de loop van de morgen naar het centrum gegaan. Daar even de dingen gedaan die moesten en ook wat niet moest. In een croissanterie een cappuccino gedronken. VAndaar weer naar het huis van oudste. Nog even spelen met T en knuffelen..Hij kan al zo schaterlachen..Ik was om kart voor twee weer thuis. De aardappels geschild en d eprei gesneden. Het vlees staat op. Nog even bedenken of ik wel of niet naar toneel ga. Ben best wel moe nu en dat zijn dan weer intensieve uurtjes...
Heerlijk Cecil jij ook weer knuffelen met je wondertje. Wat fijn dat ze zo vaak even bij je komt.
Frans neem je tijd lieverd..iedere keer weer die tegenslagen gaat je niet in de koude kleren zitten.
Olleke hopelijk zien we je vandaag even..
Lieve lieve Fyb denk aan je xxxxx - Een goedemorgen allemaal
Momenteel schijnt het zonnetje..en het regent af en toe
is het een beetje gelukt Fyb??
Sterkte voor jouw Frans...
alf..voor jouw ook lieverd
Olleke..daar bij jouw gaat het ook niet goed zeker??
Sara...hoest tie daar??
Hier is alles dik voor elkaar..en vanmiddag komt A en mijn kleine wondertje - Ja Alf ik weet het even ook niet meer, alles is zo betrekkelijk en ingewikkeld, af en toe zie je door de bomen het bos niet meer. Het wordt kouder en jammer genoeg wonen we nog steeds niet in een volledig verwarmd huis.
Ik zit niet zo lekker in m'n vel, heb verder weinig te vertellen. Denk aan jullie allen. - Goede morgen zusjes.
Waarschijnlijk voelen jullie, net als ik. Niet weten, waarover te schrijven omdat zorgen en verdriet de overhand heeft.
Fybje, fijn, dat je zusje mee ging naar de notaris. Is het naar wens verlopen, voor zover dat kan?
Beter niet naar sporten. dat gehaast is maar niks.
Goed, om een deskundige maar eens naar de verwarming te laten kijken. Kan je niet zonder, zeker gezien de weersverwachtingen.
Olly lieverd, ook jij sterkte, met je zorgen om mams.
Françoise, jouw moeder is dus wel een wonder.
Het is zo waar, wat je zegt. Proberen om een zieke moed in te praten, mag niet achterwege blijven, maar, niet de realiteit uit het oog verliezen.
Sara, jij inmiddels waarschijnlijk al T. uit bedje gehaald. Heerlijk, even knuffelen.
Cecil, vandaag nog een keuteldagje of in huis aan de slag.
Lieverd, ik denk veel aan jullie. Een goede dag, voor allemaal. Ik moet aan de slag.xxx
Lieverds, ik denk veel aan jullie - Lieve Fyb, wat goed van je. Ik wilde je bellen vanmiddag maar doe het dan wel even op een andere dag. In ieder gveal voor we het weekend weggaan. Heel dapper dat je toch een afspraak hebt gemaakt en heel goed dat je iemand mee neemt die je vertrouwd. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om op tijd te staan. Je hebt zoveel andere dingen aan je hoofd..Lieverd laat het over je heen komen. Je moet er toch doorheen vroeg of laat. Hoe moeilijk het ook is. Fijn dat er mensen zijn die je kunnen helpen met practische zaken. Ben zo blij dat je ere even was xxxxxx
Een echt zorgen kind dus Cecil....