Meepraten in het forum? Word nu lid!

Gezondheid

1. Home
  2. // forum
  3. // Gezondheid
  4. // Le cercle des 7 soeurs 15

Dit onderwerp heeft 5079 reacties, is 274485 keer bekeken, en bestaat uit 204 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 204.
De laatste reactie is geplaatst op 17-01-2011 14:45. Dit onderwerp is gesloten!

1. Le cercle des 7 soeurs 15

Afbeelding van sara1
    Dit onderwerp is gestart door sara1
    05-01-2010, 14:18

Hier delen sinds 2005,  7 "zusjes" hun dagelijks leven.
    sara1 wijzigde dit bericht op 01-09-2010 16:23 met 79%

reacties

1. Hoop dat Fyb en Fransje zich ook nog melden, zijn we weer compleet! Ik vind het allemaal heel soepel en snel lopen, ben er best wel positief over, jullie dan? Tuurlijk, het is wel ff wennen, maar verder...pas de problème!!!

2. Ik ben gek op poedels die houden we mooi zo...

3. Gelukkig...ligt het in ieder geval niet aan mij!
    Thankx, moderator!!

4. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    05-01-2010, 15:39

Smiley's lijken inderdaad nog niet te werken. Is al gemeld!
    Groetjes,

5. Hi hi.....hoi Alfke!!!!

6. De smileys werken nog niet. althans niet bij mij zo te zien. Mijn opgestoken duim, is er niet.

7. Zo, dit ziet er positief uit en snel, ingelogd.

8. Kim, dankjewel voor je snelle reacties....maar, ik ben op mn werk en kan me niet zo goed concentreren...het lag aan mezelf, nu kan ik wel het laatste berichtje zien terwijl ik tik, sorry!!!
    Ja, leuk die poedel Ciel, moet je zo laten! Ik dacht eerst: goh, wat is Karel veranderd...        Werken bij jullie de smileys wel????

9. Ik vind de poedel hartstikke leuk Cecil..ik heb eerst deze avatar maar gekozen. Zal later eens zoeken naar iets anders. Prettig dat je alles na kan lezen ijdens het typen..Ook handig voor Fyb hoeft ze niet alles over te schrijven

10. Ol je kunt ook onderaan de bladzij reageren. Je kunt dan ALLE berichtjes terug lezen tijdens het reageren...Mn eerste indruk is best positief moet ik zeggen...De berichtjes staan er ook snel...

11. ik had mijn oude foto niet meer..dan maar een poedel...

12. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    05-01-2010, 15:11

Beste forummers,
    Zullen we voor het overzicht het forum 'Vraag aan moderator' gebruiken voor vragen etc. Dit forum bekijk ik meerdere malen per dag en zo kan ik jullie een aardig eindje op weg helpen!

Groetjes,
    Kim

13. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    05-01-2010, 15:07

Hoi Olly,
    Je bedoelt waarschijnlijk de citeerbutton. Die is er nog wel hoor! Druk naast de laatste reactie op het 'praatwolkje' en je neemt de laatste reactie mee in jouw reactie. Deze kun je weer wissen voordat je op 'Verstuur bericht' klikt.

Groetjes,
    Kim

quote:
    olly02 schreef op 05 januari 2010 @ 15:04:
    Hoi zussies! kom ik over???   Wat lastig trouwens dat je nu niet meer de vorige posting ziet als je tikt... vind het wel errug wennen hoor, ook met die smiley's...
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 05-01-2010 15:08 met 0%

14. Hoi zussies! kom ik over???   Wat lastig trouwens dat je nu niet meer de vorige posting ziet als je tikt... vind het wel errug wennen hoor, ook met die smiley's...

15. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    05-01-2010, 15:04

Hoe bedoel je?
    Krijg je dit per mail binnen?
    Groetjes,
    Kim

quote:
    cecil schreef op 05 januari 2010 @ 15:00:
    ik krijg elk berichtje binnen dat is niet de bedoeling..hoe kom eik er  van af?

16. nog eens proberen

17. ik krijg elk berichtje binnen dat is niet de bedoeling..hoe kom eik er  van af?

18. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    05-01-2010, 14:59

Maakt niet uit hoor!
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 05-01-2010 15:00 met 78%

19. Hoi Kim.ja sorry dat had ik niet bijgehouden. Snelle reactie van je hartstikke goed!!

20. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    05-01-2010, 14:47

Hoi Cecil,
    Dat komt omdat jij dat zogenaamde 'foute-profiel' had. Raar, maar waar. Sorry daarvoor.

Je kunt deze zelf aanpassen. Klik rechtsbovenaan de pagina in het gele blokje op je eigen gebruikersnaam of de profielfoto die er nu staat. Je komt dan op je eigen 'Mijn Margriet-pagina' terecht. Klik dan op 'Profiel aanpassen'. Onder het tabje 'Over mij' kun je een nieuwe profielfoto uploaden.

Lukt het niet, mail me dan even je profielfoto en je inloggegevens, dan doe ik het voor je! forum@margriet.nl

Groetjes,
    Kim

21. krijgen we nu allemaal dezelfde avatar

22. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 05 januari 2010 @ 14:23:
    Hoi Sara1,
    Dat was ook gemeld op het oude forum! Dus gewoon opnieuw beginnen en dan komt het weer goed!

p.s: het is gelukt met inloggen dus! Fijn!

Groetjes,
    Kim

23. yep ik ben er ,......

ik weet nu even niet hoe het kan..hoop dat ik er morgen weer inkom...

ik was 1 van de 1800 waar van de migratie mislukte hoest mogelijk

heb jij je eigen wachtwoord nog ?? Sar?

poedel.jpg

24. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    05-01-2010, 14:23

Hoi Sara1,
    Dat was ook gemeld op het oude forum! Dus gewoon opnieuw beginnen en dan komt het weer goed!

p.s: het is gelukt met inloggen dus! Fijn!

Groetjes,
    Kim

advertentie