Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // Koffie hoekje van Jador
Dit onderwerp heeft 183 reacties, is 13129 keer bekeken, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 10-05-2010 22:55.
Koffie hoekje van Jador
Goedemorgen allemaal ,
Heb maar even een nieuw topic geopend omdat de oude `` besloten Hyves wie gaat er mee `` niet mee overgegaan is , voor diegene die daar schreven kunnen dan nu hier ook terecht en natuurlijk zijn alle andere Margrietjes ook van harte welkom
Nieuw forum ziet er best goed uit vind ik , even wennen en zoeken wat en waar alles en iedereen is maar alles komt goed .
Fijne dag allemaal , groetjes van jadorjador wijzigde dit bericht op 06-01-2010 10:18 met 4%
reacties
- hoi leedies
dat ziet er wel lekker uit toetertje, jammer dat ik geen koffie drink![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
hoe was jouw moederdag, hier kwam dochter en haar vriendje met bloemen en zelfgebakken muffins, ze waren heerlijk, en zoon belde dat we later nog een keer een bakkie gaan doen.
dronning jammer , maar kan me wel voorstellen dat t er druk mee hebt, misschien zien we je nog een keertje als je tijd over hebt wie weet.
ga nu snel slapen
doeiiiiiiisabella4 wijzigde dit bericht op 10-05-2010 22:56 met 0% 
Een extra lekker bakkie koffie voor alle moeders hier en hopen dat jullie de aandacht krijgen die jullie verdienen!!!
Fijne dag allemaal !!!!
Kom jullie even iets lekker brengen mijn hub is jarig vandaag.
Dronning het ga je goed meis,kom nog af en toe een bakske halen als je dat leuk vindt- Goedemorgen allemaal ,
Wil jullie even laten weten dat ik stop op het forum.
Ik zit ook nog in een mailgroep en maak daarnaast ook nog mijn blog en dat wordt een beetje teveel allemaal. Ik heb zoveel dingen te doen dat ik er niet aan toe kom.
Ik wens jullie alle goeds toe en nog veel forumplezier samen.
Groetjes van mij. - hoi hoi
Toetertje was t leuk in Wageningen, goede muziek,? en nee heb niks ondernomen gisteren had er geen zin in, weet ook niet of er iet was hier in de buurt.
Dronning doe met jou mee, met de warme choco, de temperatuur is hier nog steeds veel te koud voor de tijd van t jaar.
als t warmer wordt, dan doe ik graag me jou mee Toetertje![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
ga lekker slapen
welterusten - Nee Toetertje dank je wel. Ik drink geen cola.
Het is hier een beetje koud dus wij hebben net chocolademelk op.
Ook lekker.
Fijne avond allemaal. 
Iemand een lekker colaatje???
Fijne avond !!!![[<:o)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-19.gif)

Goeiemorgen lieve dames
Hier alvast een cocktailtje op de feestelijke dag!!! Ik vind het altijd erg feestelijk staan, maar ben helemaal niet van de cocktailtjes![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Wij gaan, zoals ieder jaar naar Wageningen. Altijd erg druk, veel verschillenden podia met allerlei genres muziek. Altijd een leuke sfeer, heel gemoedelijk en vriendschappelijk. Heerlijk om bij aanwezig te zijn vind ik altijd.
Hele gezellige dag en ik ben benieuwd wat jullie gaan doen vandaag ....![[<:o)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-19.gif)
- goedenavond
toetertje ,t eind komt dus in zicht, heerlijk dat je je fijn voelt in je huis, daar doe je t voor toch.
heerlijk Ientje bramensap, de jam lijkt me ook heerlijk, maar id veel werk lijkt me.
jador heerlijk nog even en dan de warmte in, je hebt gelijk dat je nu alvast begint met de kledin,g de laatste dagen voor je vakantie vliegen altijd om.Oo en zo lekker heb weer overzicht in mn kast, morgen even wat dingen naar de kringloop brengen, ben ik daar ook weer vanaf, en wie weet kan je er een ander blij mee maken.
ga op tijd naar bed
wens iedereen een goedennacht
doeiiiiiiiiiiiisabella4 wijzigde dit bericht op 04-05-2010 23:01 met 1% - Goeie avond !!!
Tijdje geleden dat ik hier was, ,maar dan ben ik er toch weer ...
Isabella, ik inmiddels over, alleen nog de kleinere dingen, dan zit het erop...... Heerlijk huis, voelt lekker aan....
Dronning, nog sneeuw, pffff lang he ??? Ik ztuur je denkbeeldige zon ....
Ien.... lekker bramensap... ik vind vers fruit en sap ontzettend lekker... kan er veel van op, voel me er goed bij ....
Jador, jij bijna richting de zon ... heerlijk de wamrte opzoeken, Geniet er maar lekker van !!!! Hahaha ik ga mn best doen om mede deze toop hoog te houden![[H]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-11.gif)
Verder allse goed met een ieder van jullie ????
Fijne avond !!!! - Goedemorgen allemaal .
Geen zonnige zondag hier vandaag , maar een regenachtige zondag haha
Dronning , pfffffff nu nog sneeuw kan je daar wel aan wennen ....... en hoelang wonen jullie al in Noorwegen ?
Isabella . ben je al bekomen van je lange treinreis ?
En nu bezig met een kast opruimen , ja ja wij mensen bewaren soms heel veel hahah
Anneloes , niet meer gezien hier en ik zag dat haar berichtjes op haar eigen margriet site ook weg waren . Ik denk aan je Anneloes , sterkte met alles .
Over 2 weken zit in in het zonnige zuiden meiden, dan moeten jullie mij bijna 2 weken missen , en dan proberen om deze site hoog te houden ja![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
Maar ik zal eens kijken of ik daar ook kan internetten , moet ik alleen de sitenaam opschrijven .
Ik ga langzaam aan beginnen met de zomerkleren klaar te leggen , wassen en strijken eerst natuurlijk ....... moet mijn lijstje maar even opzoeken is wel zo handig .
Zo meiden ik wens jullie allemaal een fijne zondag . 
Kom jullie een fijne avond wensen,wij hadden zon vandaag,nu nog sneeuw Dronning zag nog erwtensoep in de vriezer bij mij zou je dan wel kunnen eten.
Heb lekker bramensap gemaakt vandaag,krentenbrood is ook heerlijk.- Goedenavond
nee toch dronning nu nog sneeuw, en zelfs in Augustus, hebben jullie wel zomer dan, en wat zijn de hoogste temperaturen bij jullie?
wat en schatje jullie romi, ik kan t niet zo goed zien, maar is t een golden retriever, ze ziet er echt lief uit.
goed dat jullie ieg een leuk vooruitzicht hebben in t dorp.
en is t krentenbrood goed gelukt, dat is echt tijden geleden, heb nota bene een broodbakmachine , en heb hem 1 keer gebruikt![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
ben bezig mn grote kast onder de trap uit te mesten, nou wat kan er veel in zeg pffttttt
iedereen druk geweest vandaag, of lekker gerelaxed?
meiden een fijne avond - Goedemorgen allemaal ,
Weten jullie wat het hier doet.......jaaaa het sneeuwt weer. Vanmorgen vroeg regende het en nu is alles weer wit. Maar het is geen blijvende sneeuw meer , ik denk dat dit de laatste sneeuwbuien zijn en dan hebben we het weer gehad.
Alhoewel je dat hier nooit zeker weet. We hebben ook al een keer in augustus ineens sneeuw gehad. Dit land blijft je telkens weer verassen.
Isabella , dat is onze Romi toen ze 8 weken was , nu wordt ze in augustus alweer 2 jaar. De tijd gaat hard. Komt wel goed met ons hoor ! Zijn bezig met een boerderijtje hier in het dorp maar dat komt pas over een klein jaar vrij. Die mensen gaan naar Zweden en hebben gevraagd aan ons of wij hun boerderijtje willen huren. Het duurt nog even maar we hebben wel een leuk voor uitzicht.
Ik ga aan de koffie en daarna ga ik een krentenbrood bakken,
Allemaal een hele fijne dag. Groetjes van mij. 
allemaal een leuke koninginnedag gehad?
Dronning leuk dat jullie t samen met je landgenoten vieren, en wat balen zeg van de baan van je hubje toen jullie thuis kwamen van vakantie.
leuke avatar, is dat jullie hondje?
Jador t valt wel mee, als je bovenaan je bericht tikt, dan is t best wel overzichtelijk en hoef je niet zo ver terug te scrollen om alles te lezen, maar je hebt er al vanaf t begin ruzie mee he
,maar uh we gaan met je mee hoor natuurlijk als je t op een andere manier gaat doen ![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
Toetertje hoe gaat ie, ben je druk met je tuin en huis?
Ientje wat ben jij goed bezig geweest hier![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
- Hei hei allemaal ,
Ik wens jullie allemaal een fijne koninginnedag. Vanavond gaan wij het een beetje vieren , dan komen alle Nederlanders die hier in het dorp wonen wat drinken bij ons.
Isabella , de sneeuw verdwijnt langzaam nu en verhuisd ben ik nog niet.
Hebben een aantal flinke teleurstellingen om onze oren gehad.
Jador , leuk om jouw ook weer te zien. Ik ga met je mee hoor als je een andere site opent. Ik begrijp dat je het druk hebt , ja dan heb je wat minder tijd voor andere dingen.
Allemaal een hele fijne dag vandaag. Groetjes van mij. - Dronning , leuk weer iets van je te horen ..... maar wel balen natuurlijk dat jullie verhuizing niet door ging .
Weet je ik vind die Margriet site hier maar niets je kunt niet fatsoendelijk alles terug lezen en daardoor ook niet makkelijk ergens op reageren , ja misschien zijn wj wel erg verwend met onze andere site wie weet .
Ga toch eens bekijken of ik niet een eigen aparte site kan openen waar we
gezellig kunnen schrijven tenminste als julle dat ook leuk vinden .
Yntje , jij houd de boel hier wel draaiende bedankt daarvoor hahah
Toetertje , ook al aan het verhuizen lees ik nu , gaat het allemaal goed bij jou ?
Ja ik was even minder online , heb het druk en dus minder tijd voor de PC
Groetjes allemaal van mij![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)

Ik wens iedereen een hele fijne dag met wat je ook gaat doen .
Goede morgen allen een fijne dag vandaag- goedenavond dames
ben ik ook weer eens, en zie dat jij er ook weer bent Dronning wat leuk, en inmiddels verhuist, en wat lees ik sneeuw?????? schiet t allemaal een beetje op met uitpakken?
morgen een paar daagjes naar valkenburg ff lekker kuren, dus over een paar daagjes meer
ga nu ff de laatste dingen afhandelen
nog even een kopje thee
isabella4 wijzigde dit bericht op 27-04-2010 22:26 met 0% 
Goede morgen het is hier een stralende dag.
Veel plezier met wat je van plan was,ik ga de ramen zemen.- Goedemorgen allemaal ,
Na het onbestendige weer van gisteren , we hebben toch geen sneeuw gehad , heeft het afgelopen nacht stevig gevroren en schijnt nu de zon volop met een helder blauwe hemel.
Ien , vervelend dat je zus ziek is. Maar jij zorgt er voor dat ze er weer netjes bij loopt. Sinds R. overdag in de fabriek werkt en ik dan alleen thuis ben drink ik geen koffie maar veel thee. Ik begin mijn ochtend altijd met een kopje rooibos thee. Af en toe neem ik een kopje senseo. En drink dan weer een kopje koffie met R. als hij thuiskomt.
Jadore , was het gezellig bij je kleindochter ?
Fijne dag allemaal vandaag . Groetjes van mij. 
Nou dat kan je wel stellen Dronning,en thee drink ik zelden alleen wel eens rooibos.
Ben net naar mijn zusje geweest die is ziek heeft A.L.S ga ik altijd haar haren even kleuren,
Vanmiddag hebben we een tuintafel gekocht moesten even wat poten onder geschroeft,maar hij staat te pronken nu.
Hier heeft de hele dag de zon geschenen,het is echt lente hier.
Jadore is naar haar kleindochter toe gegaan vandaag.
Slaap lekker allemaal- Goede middag allemaal ,
Wat is het stil hier . Zijn jullie druk allemaal ?
Ik ga een kopje winterthee drinken , meegenomen uit Nederland. Het regent hier en op de toppen sneeuwt het. Meestal krijgen wij dan ook sneeuw.
Hopelijk blijft het weg , ik vind dat we genoeg hebben gehad.
Fijne middag nog en voor straks eet smakelijk . Groetjes van mij. - Helaas Ien , we zitten nog steeds op onze berg. Met half uit gepakte dozen.
Niets zo veranderlijk als een Noor , bij thuiskomst van onze vakantie bleek dat de beloofde baan niet doorging. R. is nu weer aan het werk bij de huttenfabriek. Maar we gaan nog wel verhuizen , zijn druk bezig met allerlei plannen. Komt goed , we hadden gelukkig nog een dak boven ons hoofd.
Hier hangt er sneeuw in de lucht en is het bewolkt. Fijne dag verder.
Groetjes van mij.