Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // Koffie hoekje van Jador
Dit onderwerp heeft 183 reacties, is 14215 keer bekeken, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 10-05-2010 22:55.
Koffie hoekje van Jador
Goedemorgen allemaal ,
Heb maar even een nieuw topic geopend omdat de oude `` besloten Hyves wie gaat er mee `` niet mee overgegaan is , voor diegene die daar schreven kunnen dan nu hier ook terecht en natuurlijk zijn alle andere Margrietjes ook van harte welkom
Nieuw forum ziet er best goed uit vind ik , even wennen en zoeken wat en waar alles en iedereen is maar alles komt goed .
Fijne dag allemaal , groetjes van jadorjador wijzigde dit bericht op 06-01-2010 10:18 met 4%
reacties
- Ha Kneeltje , leuk om je ook hier te zien.
Behalve dat het nu - 30 graden is , we geen water meer hebben en we na de winter gaan verhuizen gaat het goed in het in het hoge Noorden.
We maken ons wel wat zorgen om de dieren nu , maar dat komt ook wel goed.
Isabella , ik woon in Noorwegen. - Dacht even een smily is mijn bericht foetsie,Hallo Jadore ik denk dat jij een bekende van mij bent,klopt dat,ben hier bij jullie begonnen.
Smakelijk eten,groetjes van Ien - Ha Dronning, wat leuk om je weer tegen te komen. Gaat alles goed daar in dat hog noorden????
- Goede middag ,
Ik lust wel een kopje thee hoor !! Misschien krijg ik het dan wat warmer.
Het is hier heeeel koud. Ik denk dat het nu zo - 25 graden is.
Groetjes van Dronning. 
Vergeet ik toch de koffie , maar bij deze dus haha