Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // De Nieuwelingen, 2

Dit onderwerp heeft 258 reacties, is 23551 keer bekeken, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 01-05-2010 22:27.

1. De Nieuwelingen, 2

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    04-02-2010, 13:59

http://i39.tinypic.com/t0g1tx.jpg
    liefs
    J.
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 27-04-2010 21:08 met 178%: nieuw lijstje per 25-4-2010

reacties

1. 86,9 kg
    Het is gelukt ,en nog afgevallen ook
    Alexia ,nee hoor de baterijen zijn wel goed alleen mijn benen niet die trillen dan zo dat de weegschaal geen gewicht kan vinden .
    Groetjes allemaal en ik hoop zo door te gaan .Ria

2. 69.1kg

Vorige week zondagavond nog naar de huisartsenpost geweest, na de val van mijn fiets. Mijn elleboog was opgezwollen, stijf en voelde warm aan. Ik voelde me sowieso een beetje ziek. Ik bleek een slijmbeurs- of gewrichtsontsteking te hebben. Ik heb pijnstillers gekregen. Het gaat elke dag wat beter, maar mijn onderarm zit vol blauwe plekken. Ik heb ook een draagband gekregen om mijn arm te laten rusten. Ook de borst waar ik het stuur in kreeg heeft alle kleuren van de regenboog, inclusief een schaafplek.
    Maandag is mijn oog gelaserd, dat viel heel erg mee. Het was zo gebeurd.
    Dinsdag wordt mijn andere oog gedaan.
    Fijn weekend allemaal.

3. Ik zat echt te suffen, want ik zie dat er al een paar gewichten zijn doorgegeven. Sorry dames,....
    Pebbles, mooi jurkje hoor, laat nu de zon maar komen!   En met je gewicht gaat het ook goed lees ik, mooi....mooi....Kneeltje......heb jij het  ook weer een beetje onder contrôle ???
    Hier schijnt de zon volop en morgen gaat het weer een mooie dag worden! Fijn hè??

4. TEBBERTJE.... err betekent dat er een nieuwe batterij in moet ( denk ik )

5. 70.5 kilo

Ik ben er blij mee!

Minder blij ben ik dat ik net een gevulde koek opgegeten heb, de smaak heb ik nog in mijn mond. Ik voel me dan altijd een beetje schuldig. Maar.......volgende week ga ik pas weer op de schaal en dan is dat vast en zeker niet meer te zien!
    Hebben jullie je wel gewogen vanochtend?????
    Doei, doei!

6. ???????kg
    Ja een raar gewicht hè het was vanmorgen helemaal mis toen ik op de weegschaal moest .Het kost heel veel inspanning om op dat ding te staan en me niet vast te houden ,en soms gaan mijn spieren dan zo trillen dat er steeds "ERR"" komt te staan .Morgen probeer ik het nog een keer en anders volgende week weer .
    Pebbelspike wat een leuke jurk zeg ik kan me helemaal voorstellen hoe het eruitziet ,dan weet je weer hoe fijn het was JONG TE ZIJN .Geniet er van en heel veel plezier vanavond .
    Het is heel mooi weer hier in het Noorden van het land ,maar nog wel koud ,mijn vriendin komt zo om een nieuwe broek voor mij te maken .
    de groetjes en iedereen genieten van het mooie weer hè!!!!!!!! Ria

7. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    23-04-2010, 08:58

72,8

Eindelijk onder de 73. En wat heb ik gister lekker sport zeg. Eerst 35 minuten op de crosstrainer en toen ff 15 minuten pauze gehouden en daarna een pittige les kickfun van ruim een uur. Heerlijk hoor.

Dat was het Kneeltje. vanavond dus het feestje. Wat wel erg jammer is dat vrienden van ons er niet zijn,zei zouden dinsdag terug komen uit bangkok maar ze zitten er nog en waarschijnlijk tot 7 mei. Nu hoorde ik gisteravond dat het daar een bloedbad is dus maak me wel wat zorgen. Ze willen ontzettend graag naar huis,maar ja ze kunnen niet.

Zo ik ga nog maar eens wat poetsen.

Iedereen een fijn weekend en hier is er ook eindelijk de zon dus vanmiddag nog maar even van genieten.

8. 68.4
    Goede morgen dames,

Mij hoor je niet klagen, ik ga gestaag zo door, kan ik voor eind mei nog wat meer kwijt. Hoop dat het bij jullie ook positief uitpakt.

Fijne dag, geniet van de zon.
    Kneeltje 
    kneeltje wijzigde dit bericht op 23-04-2010 07:59 met 0%

9. Ziet er leuk uit Pebbles, zo'n vestje noemen ze ook wel een bolerootje. Of klinkt dat erg ouderwets??? Snap wel wat je bedoelt.

10. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    22-04-2010, 13:43

na ja staat er nu 1,5 keer maar goed jullie kunnen het nu wel zien.Ik doe er nog een soort van vestje over(alleen mouwen en een rug,kan ff nie op de naam komen)en een legging er onder met zwarte pumps.

11. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    22-04-2010, 13:41

Nou bij mij is er gister een pakje koekjes in gegaan en gisteravond had ik een makeup party(mag de naam zeker nie noemen)en daar stonden lekker nootjes op tafel en ook daar wat van gegeten.Maar dat had eigenlijk een andere oorzaak,iedereen zat maar jij bent toch op dieet dus dan mag je dit allemaal niet hebben zeker....zucht.....ik mag alles eten zeg ik dan,maar moet me aan m'n punten houden.Uit frustratie lekker mee gedaan met alles.Onder het motto van ja ik heb nog punten over vandaag.Vandaag gaat het goed en het kan niet fout gaan want heb niks in huis. Vanavond een uur sporten en morgen hebben we een pers.feest van het werk van m'n man en ik ben de BOB heb ik gezegt. Dus dat word morgen m'n nieuwe jurkje aan.Ik zal proberen er een foto van neer te zetten.
    Hier is de zon niet te zien,en m'n plan was nog zo om daar vanmiddag van gaan te genieten maar het is gewoon een beetje koud. Over 3,5 week zitten we in Turkije,een zaterdag ga ik shoppen met m'n zusje in R'dam. Moet alleen nog ff kijken van welk geld,een beetje te veel op gemaakt voor de kids en niet aan mezelf gedacht.

loyd[1].jpg
    pebblesspike wijzigde dit bericht op 22-04-2010 13:42 met 1%

12. Morgen dames,

Ik heb schilders om de deur en ik moet boodschappen doen. En natuurlijk als het kan in de zon.

tot morgen, Kn.

13. GOOOOOOOODmorning allemaal

weer onbewolkte lucht als ik zo naar buiten kijk.. geloof dt ik de zon maar in ga.. misschien wat boodschapjes opmet de fiets doen.. en verder kijk ik wel vandaag

14. Hallo dames , hier zit er ook een vreselijk te balen. ik durf bijna niet op de weegschaal vrijdag. allemaal verkeerde dingen gegeten.tot vrijdag
    http://i216.photobucket.com/albums/cc214/moppie132/balen.gif
    joky-poky wijzigde dit bericht op 21-04-2010 21:37 met 6%

15. Ik ga in de sauna, heerlijk..................even ontspannen!  Doei, doei

16. Hoi dames, ja al die verleidingen het valt niet mee voor ons. I khad gisteren een koppijndag, heb ik nooit. Weet ook niet waar het door kwam, veel P-mollen gegeten en nu is het over.

Ik ben dol op hartige dingen, toastje filet bv.

Tebbertje, soto ajam is heerlijk, daar had mijn lief het gisteren nog over. Wanneer maak je dat weer eens. Is gelukkig niet zo zwaar en vet al helemaal niet.
    Vandaag eet ik bietjes met een kippenpoot.

Volhouden meiden. Groet, Kn.

17. Vandaag maar weer flink zijn...... ook al ging het gisteren eigenlijk best goed en heb ik vol kunnen houden. Ik heb me niet 'vergrepen 'aan allerlei lekkere dingen maar wel een boterham extra genomen. Is zo slecht nog niet ( zeg ik tegen mezelf). Ik heb in de planning dat ik een flink stuk ga wandelen....... altijd goed!  Maak er een fijne dag van, het zonnetje schijnt en ik zit goed op gewicht...  wat wil ik nog meer????   hahahahhaaaaa ................nog ietsje minder wegen..................

18. Nou.. bakje sellerie is ook mijn mond niet voorbijgegaan.. maar de inhoud er zo ingejonast.. met toastjes om het te vervoeren..

baal toch zo van mezelf.. net zo lekker onder de 85 en dan dit weer.. grrrr

19. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    20-04-2010, 21:37

Alexia, Je bent niet de enige vandaag. Tjonge wat heb ik overal een trek in zeg. Net een paar crackers op met een beetje hagelslag. Maar nog steeds overal zin in.Hopelijk is het morgen over.

20. Ik had het even moeilijk vandaag.........ontzettend trek in van alles en nog wat! Ik ben maar iets gaan doen want dat helpt bij mij vaak. Ook nu, maar dat wil niet zeggen dat ik niet ontzettende trek blijf houden. Gelukkig heb ik niet zoveel in huis waar ik me aan kan 'vervreten'...... maar ik zou het WEL WILLEN!  Ik moet echt aan het werk blijven anders gaat het onherroepelijk mis..............................EN DAT WIL IK NIET!!!!

21. Hallo allemaal
    Zo de nieuwe week is weer begonnen .Vanmorgen zo uit mijn bed even op de weegschaal ,ik was iets zwaarderr ,maar ik ben er vanovertuigt dat ik dat na die tijd weg heb geplast .
    Heb dit weekend trouwens zalig gegeten bij kennissen ,zij is ambonees en kan heel goed koken zoals haar moeder ook deed .We hebben "soto"gehad .
    Mischien dat jij dat ook kan maken Kneeltje ?Het was heel lekker en heel mager .
    Vandaag maak ik zalm ,dat is ook gezond .
    Jeanet niet je buikje laten opereren hoor ,als ze vel weg halen en je groeit later toch weer een beetje dan heb je teweing vel en dan gaat het trekken en dus zeer doen .Dat is wat ik wel eens heb gehoord .
    groetjes van Ria

22. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    19-04-2010, 13:37

Hallo,
    Een vrijdagavond heerlijk gewokt en toch iets teveel op. Ik heb veel groente en kip gewokt maar daar ook te veel van op,maar goed zaterdag en zondag weer goed opgelet. De kinderen liggen net in bed,m;n zusje beld vanochtend of we pannenkoeken kwamen eten.Ik heb er twee op en eigenlijk nog steeds honger tja normaal at ik er wel een stuk of 6. Nu dus een paar moeilijke uren voor de boeg.Vanavond weer naar de club.Er is wel af maar ik durf niet zo te zeggen hoeveel. Over 4 weken hoop ik rond dit tijdstip lekker op het strand in Turkije te zitten,gaat echt al opschieten.Gister trouwens kleding aan gehad wat ik vorig jaar zomer niet aan kon en nu met gemak,heerlijk gevoel.Nou ik ga nog even strijken.

23. Jeanet, je hebt inderdaad wat gemist. Anniek heeft haar gewicht doorgegeven. Ff zoeken meid.

24. heb ik wat gemist? is Anniek met vakantie misschien? of ziek? nog steeds geen gewicht van haar

25. Goedemorgen allemaal, ik ben vandaag flink in beweging! Ik ga alle vitrage wassen en dus ook ramen lappen ( als dat niet veel beweging is.......) Het zonnetje schijnt, dus het wordt een mooie dag en vanmiddag ga ik een flink stuk lopen. Ik moet toch zorgen dat ik geen zorgen heb over mij gewicht! Eerst maar even de wasmachine aanzetten en aan de slag...... doei, doei.. ( nieuwe week.....nieuwe kansen!)

advertentie