Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // De Nieuwelingen, 2

Dit onderwerp heeft 258 reacties, is 23552 keer bekeken, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 11 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 01-05-2010 22:27.

1. De Nieuwelingen, 2

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    04-02-2010, 13:59

http://i39.tinypic.com/t0g1tx.jpg
    liefs
    J.
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 27-04-2010 21:08 met 178%: nieuw lijstje per 25-4-2010

reacties

1. 77.4
    Jawel, al weer in de min. Ik ben helemaal blij. Het lukt nog niet altijd om de borrelnootjes en blokjes kaas te laten staan, maar het gaat wel steeds beter. En dat is aan het gewicht te zien. Gelukkig begint de sneeuw nu ook echt te smelten. Hopelijk blijft het weg, zodat ik weer kan gaan hardlopen. Zondag maar eens kijken. Fijn weekend allemaal. Groet, Astrid

2. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    05-02-2010, 13:35

75,2
    Nou ik ben niet tevreden.Ik doe zo m'n best en het gaat van geen kanten.Na ja we gaan maar gewoon verder.

Gister tijdens het sporten minder water gedronken en niet misselijk geweest of wat dan ook.Ik heb het heerlijk naar m'n zin gehad. Er waren wat nieuwe mensen die er niks van bakte,was wel grappig.(vonden ze zelf ook nogal)veel gelachen dus.

Ik ga heel even de hond wat laten doen.Patrick slaapt sinds deze week in een groot bed maar hij komt er niet uit.Daarna maar eens strijken.

Fijn weekend allemaal.

3. 79 kg.
    Zal er nu echt driftig aan moeten werken vanwege te hoog cholesterol.
    Niet alleen minder snoepen, maar ook geen chips en nootjes meer tussen door. geen blokje kaas,  Dacht dat ik het redde met klein beetje oppassen, niet dus.
    http://i436.photobucket.com/albums/qq88/doglover1_album/afvallen2.gif
    joky-poky wijzigde dit bericht op 05-02-2010 12:54 met 14%

4. 87,6 kg
    Ik wist niet wat ik zag vanmorgen ,maar ben er wel erg blij mee.
    Ik zie dat ik vandaag nummer 3 ben die tevreden is ,ik hoop dat er nog heel veel volgen.
    prettig weekend allemaal.   Ria

5. 77.3   HOERA!

Ik ben blij, wel op de weegschaal gegaan en nog afgevallen ook! Wat wil een mens nog meer..............zich goed voelen en dat doe ik ook. Ik ben erg gemotiveerd om mijn best te blijven doen!  Fijn weekend allemaal en hartelijke groeten.
    alexia wijzigde dit bericht op 05-02-2010 08:51 met 2%: foutje

6. 68.3
    Jeanet, je hebt wel gelijk hoor, ik wil soms te snel. Maar ik ben wel tevreden, over 2 weken ga ik voor langere tijd met vakantie .Dan kom ik wel af en toe kletsen, maar heb geen  "leugenaar" mee.

7. GOOOOODmorning allemaal.
    heb nog niet gewogen.. komt morgen..
    hoe is het nu Kneeltje.. waarom zie jij tegen vandaag op? vind het gewoon geweldig dat je nog steeds onder de 70 kg bent.. en al zo lang ook.. toppie..

8. Gaan dus vrolijk hier verder. Ga zo eten. Tot morgen, zie er tegenop, ha, ha.

advertentie