Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // Vragen & Problemen

Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 16260 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:51. Dit onderwerp is gesloten!

1. Vragen & Problemen

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    04-02-2010, 15:14

Beste forummers,
    Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
    Mailen kan ook: forum@margriet.nl

Groeten,
    Kim

reacties

1. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-02-2010, 11:24

@ Kafka en Lau: dat is denk voor mijn tijd geweest. Sorry. Ik zal het topic gelijk sluiten!

2. Kim, Rosalie is hier bekend. Er hebben (het is bijna niet mogelijk) nog meer grove dingen op het forum gestaan waar zij (mee) achter zat. Niet alleen het topic verwijderen dus. En die Latifa, dat is ofwel dezelfde, maar in elk geval ook geen "echte". Waarom moet dat ding hier blijven staan? Jullie hebben mailadressen van de forummers, dààr dienen die voor. Ik als bona fide forummer heb geen zin met zo'n kwetsende onzin te worden geconfronteerd; het is al erg genoeg dat dergelijke dingen inderdaad gebéuren, daar moet niemand zich vrolijk om maken, en dan nog beschermd worden door de moderatoren? Néé toch?
    Wat zal het volgende zijn? Iemand die klaagt dat na 65 jaar het brandmerk van Auschwitz begint te ontsteken? En iemand anders, toevallig ene Rosalie, die daar brandzalf voor in huis heeft?
    kafka wijzigde dit bericht op 09-02-2010 11:13 met 19%

3. Kim, als er gisteravond een (hulp)moderator aanwezig was geweest, had ze gezien dat er ook een sexsite vermeld stond, dit kan ik zo gauw niet meer vinden, dus die is eraf gehaald.
    Jullie kunnen er vanuit gaan dat het niet klopt,  zie de reakties van de "oudgedienden"

Gr. Lau

4. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-02-2010, 10:24

Zoals jullie kunnen lezen staat er in het topic ook dit dit topic gesloten wordt vandaag. We willen, voordat we dit topic sluiten, even laten weten waarom we dit topic sluiten.

Groetjes,
    Kim

5. Het is gewoon dezelfde, Kneeltje. Niet te veel eieren onder leggen: schrappen. Ze is niet aan haar proefstuk!

6. Dat is gewoon weer "iemand" die aandacht nodig heeft. Ik vertrouwde  het meteen al niet.

7. Topic "harde wereld" staat er nog altijd!!!!!!!!!!!!! Weghalen die hap, waarop wachten? Rosalie is hier al vaker geweest hoor.
    kafka wijzigde dit bericht op 09-02-2010 09:30 met 42%

8. Het topic is te triest voor woorden Lau,ik vertrouwde het bij de eerste posting al niet.Hoop dat het snel wordt verwijderd :S,goed dat je je reactie snel hebt verwijderd.

9. Kafka, en Kim, toen ik mijn bericht daar heb verwijderd om 19.00 uur heb ik een melding gedaan, meteen eens om te bekijken of dat werkt, nee dus, nog niets verandert. je kan dat doen met het loepje wat er staat, naast dat ding waarmee je je bericht kunt veranderen.
    Weten we dat ook meteen, kan dat ook meegenomen worden voor donderdag!
    Wat mij betreft mogen deze lui worden geband.
    IP adres is na te trekken.

Gr. Lau

'k was benieuwt of er wat aan was gedaan, 'k ga nu weer tv kijken!
    roosje40 wijzigde dit bericht op 08-02-2010 23:07 met 34%

10. Kim, dit is niet direct de plaats, maar ik vond er geen andere: wil je eens kijken naar "Relatie", topic "Mijn harde wereld". Daar is een oude bekende (misschién twee), de boel weer eens aan het belazeren...

11. Is al goed hoor Kim, maar anders zouden er niet verschillende mensen het erover hebben, toch?

Succes alvast!
    Lau

12. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-02-2010, 15:03

Hoi Lau,
    Dat zou dan een vergissing van ons geweest zijn. Onze excuses!
    Kim

13. Mijn vorige bericht is heel raar terecht gekomen hier op het forum, in mijn typkader staat het wel goed...

Kim, we dénken het niet,  het heeft hier ergens op het forum gestaan, dat dinsdag de boel gereorganiseerd zou worden, maar misschien is dat er ook al weer af....

Gr. Lau
    roosje40 wijzigde dit bericht op 08-02-2010 14:55 met 6%

14. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-02-2010, 13:56

Beste mensen,
    Lees op diverse topics dat jullie denken dat de aangekondigde oplossingen/aanpassingen in het forum morgen doorgevoerd zouden worden. Dit wordt donderdag (er is door Jan toen gezegd dat het ongeveer vijf weken zouden zijn en niet precies vijf weken).

We zijn benieuwd!
    Kim

15. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 08 februari 2010 @ 08:48:
    Goedemorgen Lau,
    Dat is nu helaas niet mogelijk. Maar wellicht kunnen we in de toekomst kijken of we dit als verandering in kunnen voeren (eerst lossen we eerst graag alle problemen op).

Groetjes,
    Kim

quote:
    lau schreef op 07 februari 2010 @ 12:16:
    Kafka, tóp dat je hebt uitgeknobbelt hoe de discussielijst weer gaat "leven"
    Dat ziet er al wat beter uit, als je hier komt kijken!

[afbeelding]

Kim,  hopelijk nemen jullie mee en doen er ook wat aan,  dat de discussielijst op alle pagina's komt te staan, zodat we snel van de een naar de ander kunnen zappen?Hallo Kim, dit wordt dat volgend jaar?
    Misschien kunnen jullie dit ook als een probleem "meenemen"? Het is heel lastig zo.

Groetjes,
    Lau

16. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-02-2010, 12:22

Volgens mij loopt lijst recente discussies nu goed mee (zit wel een vertraging van enige minuten nog in).
    Groetjes,
    Kim

17. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-02-2010, 08:48

Goedemorgen Lau,
    Dat is nu helaas niet mogelijk. Maar wellicht kunnen we in de toekomst kijken of we dit als verandering in kunnen voeren (eerst lossen we eerst graag alle problemen op).

Groetjes,
    Kim

quote:
    lau schreef op 07 februari 2010 @ 12:16:
    Kafka, tóp dat je hebt uitgeknobbelt hoe de discussielijst weer gaat "leven"
    Dat ziet er al wat beter uit, als je hier komt kijken!

[afbeelding]

Kim,  hopelijk nemen jullie mee en doen er ook wat aan,  dat de discussielijst op alle pagina's komt te staan, zodat we snel van de een naar de ander kunnen zappen?

18. Zag nog op een wat ouder toopje dezelfde vraag als mij maar dan van Kneeltje, dat van de locatie. Heb je al beantwoord Kim, het kan niet zei je. Jammer......

Pas het openingsbericht van de Weer topic wel even aan.

19. Hèhè, ik heb de indruk dat het forum weer "leeft". De discussielijst waarop items vermeld stonden die drie of vier dagen geleden gewijzigd waren, is nu weer up-to-date. Mensen die hier voor de eerste keer een kijkje nemen, denken nu bij het zien van dit lijstje niet meer direct: wat een dooie boel. Enneee... ook voor ons is het praktisch.
    kafka wijzigde dit bericht op 05-02-2010 11:26 met 7%: verduidelijking

20. Snap het inmiddels.

Wel nog een vraag:

Voorheen stond er een locatie bij de persoon (vooral op de Topic Het weer her en der wel makkelijk), kan dat weer komen?

21. Karma, ik antwoord hier eventjes (niet om bemoeiallig te doen, maar omdat ik er voor een stuk tussen zit): omdat bijna geen enkel topic waar regelmatig op geschreven wordt in de lijst recente topics terechtkwam, en "nieuwe" topics wel (dat was mij opgevallen omdat "dik en dun" per maand werkt, en februari daar wel op kwam), is dat gebeurd, met name omdat niemand weet te zeggen wanneer (en of) dat ooit nog zal in orde komen. Kijk even op "nieuw forum" in "vraag aan moderator". Ik heb het voorgesteld daar, en Kim heeft op een aantal topics dat voorstel gedaan (dat lag niet op mijn weg natuurlijk). (Ze vond dat blijkbaar een goed voorstel, anders had ze dat niet gedaan, denk ik...) Een aantal mensen is daar op ingegaan. Sorry dat ik de oneliners "vernieuwd" heb... voor de rest heb ik geen verantwoordelijkheid, daar hebben andere mensen voor gekozen. Ik heb dat gedaan om goed te doen, om de oneliners in de recente berichten te krijgen. Persoonlijk denk ik niet dat mensen dààrop gaan afhaken...

22. Karma, er zijn een aantal nieuwe topics geopend, op verzoek. Zodat ze in de recente lijst zichtbaar zullen zijn.

Je kunt ook niet ff een dagje weg hè.

23. 1 dag afwezig en ik snap er helemaal geen hol meer van........ Opeens allemaal heropende topics.....

Zoek morgen wel ff verder als ik tijd heb, maar kan me voorstellen dat sommigen gewoon afhaken.........................................

24. Heb de vraag ook al gesteld op de toop "afsluiten, niet verwijderen"... het mysterieus verdwenen topic "plaatjesplakken", komt dat nog terug? http://www.pic4ever.com/images/164.gif

advertentie