Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Oneliners (vervolg)

Dit onderwerp heeft 4179 reacties, is 356705 keer bekeken, en bestaat uit 168 pagina's. U bent momenteel op pagina 154 van 168.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 17:23.

1. Oneliners (vervolg)

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    04-02-2010, 18:14

Karma schreef op het vorige topic:
    Hier wordt elke dag de Dagelijkse Gedachte geplaatst om over te discussiëren.

(De persoonsbeschrijving die ik opzoek van de bedenker komt vrijwel altijd van wikipedia.nl).

reacties

1. Met genoeg karakter

heb je weinig behoefte aan bezit.

John J. Osborne

2. Ben wel benieuwd, Ol!

3. Zal maar ff niet zeggen wat IK denk.... [:S]

4.  Ha, ha, ingestuurd door Boeddha....krijg 'm nu pas door, Karma http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-2.gif

5.  En als wij onze schaduw volgen (het licht kan ook achter je schijnen, he), denken we dan wat we worden?
    Ja, zoals ons lichaam onze schaduw volgt (of meeneemt, licht van opzij), zo denken we wat wij worden.

Mwah...een vergelijking van lik-m'n-vestje. 

6. Siddhartha Gautama of Boeddha (Sanskriet, Pali: Gotama Boeddha) was een spirituele leider die (volgens de historische wetenschap) waarschijnlijk leefde rond 6 eeuwen voor Christus, van 563 tot ca. 483 v.Chr. in Nepal.

Wat zullen ze bij de DG dan denken dat ze geworden zijn........
    Ingestuurd door Boeddha....... [:O] .

7. Zoals de schaduw het lichaam volgt,

zo worden we wat we denken.

(ingestuurd door: Boeddha)

8. [8]  Als ik kon toveren, kon toveren...  dan hielden alle mensen van elkaar [8]
    kafka wijzigde dit bericht op 23-03-2010 22:46 met 7%: tikfoutje

9. Nou...soms zou ik wel willen dat ik kon toveren! [8-)]

10.  Mijn leven is iedere dag weer anders zonder dat ik daar enige kracht voor gebruik, wat een onzin weer http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-9.gif

11. Je hebt geen toverkracht nodig

om je leven te veranderen.

Alle kracht die je nodig hebt, zit in jezelf.

J.K. Rowling (schrijfster Harry Potter)

12.  Ja, dat is waar, Fyb.

Maar ik wil weten, hoe lang het duurt, een uur, een dag, twee weken, een jaar.....want ik heb ook gezegd, hoe ik denk, wat ik denk.
    Afijn, daarvoor zal ik bij onze Anthony moeten zijn, ha, ha, die krijg ik vast wel plat, als hij tegen zijn verlies kan, enneh.....dat zal toch wel, als je dit zo leest van hem, en dan ben ik gauw weg, voor hij kan winnen.

13. Héél lang want je zult er blijkbaar niet gelukkiger van worden als je wint. [;)]

Maar okay, als je je verlies moeilijk kan accepteren zal je de volgende keer meer gemotiveerd zijn om te winnen en nog meer je best doen.

Helaas kan je ook dingen verliezen die je gewoon weg nooit zal kunnen winnen.

14.  Ha, ha, maar met een keer schijten is die niet vol, hoor.
    Goed, denk ik, hoera, verloren!
    Hoe lang duurt het dan voor ik weer win?

15. Tot de beerput vol is, denk ik. [+o(]   [;)]

16.  Oh, als ik verlies, denk ik, shit!

Hoe lang gaat het dan duren voor ik win?

17. Anthony J. Mahavorick (29 februari 1960), beter bekend als Tony Robbins is een Amerikaanse coach, spreker en schrijver. Robbins heeft verschillende boeken geschreven, waaronder Unlimited Power en Awaken the Giant Within. Daarnaast is hij ook de auteur van motiverende audioboeken zoals Personal Power II, Get the Edge en Lessons in Mastery.
    Robbins heeft meerdere wereldleiders gecoacht zoals Michail Gorbatsjov, prinses Diana, George Bush en Bill Clinton. Hij wordt beschouwd als een van de exponenten van de New Agebeweging, samen met anderen als Wayne Dyer, Louise Hay en Deepak Chopra.
    Zijn werkwijze is gebaseerd op de NLP-methodiek.

18. Hoe je denkt als je verliest,

bepaalt hoelang het zal duren voordat je wint.

Anthony Robbins

19. Breek me de b*k niet open over uitglijden/vallen..... [:S]
    Geef mij dan die banaan maar, dan mogen jullie de schil en hoop ik dat ie veel geluk brengt!

20.  Nou, je kunt ook genieten van de schil van een banaan aftrekken...ha, ha, niet dirtyminded, wat wel direkt als tweede optie bij mij opkwam http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif

Oh ja, en als je uitlijdt over een bananenschil, kan er een aardige man zijn, die je overiend helpt, ha, ha, waar je gelijk voor in katzwijm valt, en dat schiet niet op natuurlijk, maar als u begrijpt wat ik bedoel... 
    rosanne wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:35 met 34%

21. Dus Soms komt het geluk als een uitglijder? Soms komt het geluk als 'ongeluk'?

Laten we maar niet te snel oordelen dan!

22. Moest wel even glimlachen met de DG... Het geluk van een bananenschil is waarschijnlijk dat je 'm hebt zien liggen voor je erover uitglijdt... [<:o)]

23. Diverse keren "Sofie Michiels" gevonden op 't wijde internet, wie deze DG heeft geproduceerd, weet ik niet...

24. "Soms komt geluk in de vorm van een bananenschil."
    Sofie Michiels

25. Ja, zou ik ook zeggen als ik bijna 100 rollsroyces had... [<:o)]

advertentie