Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Oneliners (vervolg)

Dit onderwerp heeft 3820 reacties, is 285347 keer bekeken, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 22 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 08:07.

1. Oneliners (vervolg)

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    04-02-2010, 18:14

Karma schreef op het vorige topic:
    Hier wordt elke dag de Dagelijkse Gedachte geplaatst om over te discussiëren.

(De persoonsbeschrijving die ik opzoek van de bedenker komt vrijwel altijd van wikipedia.nl).

reacties

1.  Als je tegenwoordig met je pinpas betaalt, ben je elke keer geslaagd!!!!http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-2.gif

2. Laura Elisabeth Ingalls Wilder (Pepin (Wisconsin), 7 februari 1867 - Mansfield (Missouri), 10 februari 1957) was een Amerikaans schrijfster, bekend van onder andere de boekenserie Het kleine huis op de prairie, en de moeder van de schrijfster Rose Wilder Lane.

3. Slagen wordt op den duur een gewoonte,

als je maar doorzet!

Laura Ingalls Wilder  

4. Cheri Huber (born c. 1944) is an independent Soto Zen teacher with more than thirty years of experience.

5. Waar we naar zoeken,

is wat overblijft

als we
    stoppen met al het andere te doen.

Cheri Huber  

6. Mail Olaf! ;)

7.  Deze van Paulo komt me erg bekend voor. Volgens mij is die al eens geweest.

8. Ik vind die van Albert juist heel mooi!

9. Pas als je de moed toont je weg te gaan,

toont de weg zich aan jou.

Paulo Coelho  

10.  Einstein doet moeilijk waar het makkelijk kan.
    Van de nood een deugd maken, zo simpel is dat http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-1.gif

11. Einstein is te moeilijk voor mij.

12.  Ja, echt een doordenkertje.http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif

13. Ja, zo ben je je hele leven zoekende..

14. Vind de eenvoud in wanorde.

Vind de harmonie in tweedracht.

Te midden van de moeilijkheid

schuilt de mogelijkheid.

Albert Einstein  

15.  Maar de meeste kleintjes worden "eens" groot.

16.  Zonder klein geen groot.

17. Vele kleintjes maken een grote.....

18. Bruce Fairchild Barton (August 5, 1886 – July 5, 1967) was an American author, advertising executive, and politician. He served in the U.S. Congress from 1937 to 1940 as a Republican from New York.

Als hij van deze Bruce is! Er is namelijk ook een kanoër die zo heet een olympisch winnaar.

19. Als ik zie welke gevolgen kleine dingen hebben,

denk ik wel eens...

er bestaan helemaal geen kleine dingen.

Bruce Barton  

20. Het is maar wat je een groot ding vindt.
    Zo heb ik net een kikkertje in de kelder gevangen en buitengezet.
    Vind er zo vaak verdroogde soortgenoten van hem.
    Een leven gered, een groot ding, helemaal alleen gedaan.
    Net zoals ik een leven kan verpletteren, pats, weg met die mug, kan ik weer lekker slapen, een groot ding voor mij http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-4.gif

21.  Eendracht maakt macht.

Ben groot fan van zijn producten.

22. Volgens mij weet iedereen wie Steve Jobs is maar vooruit:

Steven Paul Jobs (San Francisco, 24 februari 1955[1][/sup] – Palo Alto, Californië, 5 oktober 2011[2][/sup][3][/sup]) was medeoprichter en topman van Apple Inc. (vroeger Apple Computers) en behoorde tot de raad van bestuur van Pixar Animation Studios. (Hij was eerder CEO van Pixar totdat The Walt Disney Company deze studio in 2006 overnam). Hoewel hij een symbolisch salaris van één dollar per jaar verdiende, was hij met aandeleninkomsten van 646,6 miljoen dollar (2006) de meestverdienende directeur in de VS.[4][/sup]Steve Jobs wordt beschouwd als pionier van de computerindustrie. Nadat hij bij Xerox op het Palo Alto Research Center (PARC) een demonstratie zag van de grafische gebruikersomgeving met vensters en muis, nam hij deze interface op in de Apple Lisa, die erg duur was en slecht verkocht en vrij snel opgevolgd werd door de Apple Macintosh. Hij was verder ook de drijvende kracht achter de ontwikkeling van Mac OS X.

23. Grote dingen

worden nooit

door één persoon gedaan.

Steve Jobs  

24. Gisteren dagje weg maar hier komt alsnog de DG:

Emoties juichen.

Gevoelens fluisteren.

Olaf Hoenson  
    karma wijzigde dit bericht op 10-10-2011 10:06 met 30%

25. Carla heeft een eigen site. (.com)

advertentie