Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // Oneliners (vervolg)
Dit onderwerp heeft 3820 reacties, is 285349 keer bekeken, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 23 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 09-02-2012 08:07.
Oneliners (vervolg)
Karma schreef op het vorige topic:
Hier wordt elke dag de Dagelijkse Gedachte geplaatst om over te discussiëren.
(De persoonsbeschrijving die ik opzoek van de bedenker komt vrijwel altijd van wikipedia.nl).
reacties
- Als je jouw zwakte niet kunt herkennen,
hoe herken je dan jouw kracht?
Carla Schenk - Hoe ver kan ik gaan.......ja, ja, is zeker moed voor nodig

Dat is ook wat waard, hihi!quote:- IK dans altijd in de "maat"

- Heb ik gedaan en het resultaat:
een hongergevoel om een maatje minder te krijgen
. - Anselm Grün, OSB (Junkershausen, 14 januari 1945) is een Duitse Benedictijnerpater, schrijver van spirituele boeken, referent in spirituele thema’s, geestelijk verzorger en cursusleider voor meditatie- en contemplatieve trainingen.
- Er is moed voor nodig
en een zuiver gevoel
om je eigen maat te leren kennen.
Ansel Grün - Misschien is wel een beetje link in deze dg,
je kunt maarzo het ravijn in racen![[:O]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-3.gif)
- Ja, Kneel, meneer Schuller rijdt vast te hard

- Alleen een beetje gas terugnemen is voldoende.
- Robert Harold Schuller (Alton (Iowa), 16 september 1926) is een Amerikaanse televisiedominee, stichter en hoofdpredikant van de Crystal Cathedral gemeente, bekend van de internationale televisiekerkdienst Hour of Power. Hij is predikant, motivator en auteur en wordt wereldwijd erkend voor zijn vermogen om te bemoedigen en te inspireren door het verkondigen van de zogeheten positieve christelijke boodschap.
- Wat het einde van de weg lijkt,
is misschien
slechts een bocht.
Trap dus niet meteen op de rem!
Robert H. Schuller - Ach, daar waar ik mezelf niet in geloof, willen anderen mij nog wel eens in geloven, en evenzo andersom.
Geloof in anderen, dan ga je in jezelf geloven......ja, ja, daar kan ik me meer in vinden, mensen zoals jij en ik.......
- Nou laten we het hopen. Ik geloof wel in mezelf.
- Geloof in jezelf,
dan gaan anderen in jou geloven.
Eigen gedachte inzender (W.van Elk) - Ik denk dat hij gevoel en kwetsbaarheid door mekaar haalt.
- Nou de meeste mensen kunnen wel tegen een stootje, dus ik denk dat het wel meevalt met die kwetsbaarheid.
- Wij zijn zo kwetsbaar
dat wij niet kunnen vermijden
door de wereld geraakt te worden.
Chögun Trungpa - Ach, onze Kafka is jarig. Nou mijn gelukwensen voor haar.

Wat de DG betreft, laat de natuur de natuur. - Vandaag, dierendag, is Kafka jarig, hieperdepiep hoera!
Ja, d' r kat is hier nog steeds bezig, ik kan er gewoon niet omheen, ben dol op dieren, maar dan op een afstandje, want zij dragen veel ellende met zich mee....whoeaah....wat ben ik toch poetisch, scherp, filosofisch, of gewoon een beetje mesjokke
- Ja, dat vindt een spin ook, die razendsnel zijn web bouwt om vliegen te vangen en op te eten. Behalve als ik er p.o. doorheen loop, kan hij weer opnieuw beginnen nadat wij beiden van de schrik bekomen zijn.
- Ik snap deze DG ook niet.... natuur - ellende?? De natuur is om van te genieten!
- Blaise Pascal (Clermont-Ferrand, 19 juni 1623 – Parijs, 19 augustus 1662) was een buitengewoon begaafde Franse wis- en natuurkundige, christelijk filosoof, theoloog en apologeet. Alhoewel Pascal tot de rooms-katholieke Kerk behoorde, was en is hij ook van grote invloed op het protestantisme.
- Veel natuur om me heen , noem ik geen ellende. Eerder genot!
- in den beginne hoorden wij mensen ook bij de natuur