Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Oneliners (vervolg)

Dit onderwerp heeft 4179 reacties, is 356708 keer bekeken, en bestaat uit 168 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 168.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 17:23.

1. Oneliners (vervolg)

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    04-02-2010, 18:14

Karma schreef op het vorige topic:
    Hier wordt elke dag de Dagelijkse Gedachte geplaatst om over te discussiëren.

(De persoonsbeschrijving die ik opzoek van de bedenker komt vrijwel altijd van wikipedia.nl).

reacties

1.  Mee eens, het is goed om in een harmonieus gezin op te groeien.

2. Dat klopt wel, denk ik. 

3.  Het is een groot geschenk voor kinderen

als je als ouder gelukkig bent.

Erica Jong  

4.  Ben er weer. Word er wel een beetje.....ehhhh....moe van...zucht....

5.  Dames,

Karma heeft weer probelmen met inloggen. Niet fijn voor haar en voor ons. Hoop dat het snel is opgelost.

6.                                                        DG:

De beste en moooiste dingen in de wereld beleef je niet door ernaar te kijken of ze aan te raken. 

Je moet ze voelen met je hart.

Helen Keller.

7.  Ik las net dit (en gezien nog wat dingen die ik van de week over de daders hoorde plaats ik het toch maar even. Mensen die de heren kenden konden niet geloven dat ze dit gedaan hadden, zulke lieve jongens......):
    De weduwe van de Haagse juwelier Stratmann raadt mensen aan niet boos te zijn op de moordenaars van haar man. "Het zal die jongens worst wezen hoe wij over ze denken, en woede maakt alleen jezelf kapot. Dat zijn ze niet waard," zei ze tegen Omroep West. Ze noemt het echt triest dat de verdachten zo hun leven weggooien. "Het is alleen jammer dat wij die keus niet hadden, dat ons die keus is afgenomen," zei ze.Ruud Stratmann wordt vanmiddag in Den Haag gecremeerd. De plechtigheid begon om 14.00 uur. Hij overleed vorige week woensdag in het ziekenhuis, nadat hij bij een overval op zijn winkel was neergeschoten.
    karma wijzigde dit bericht op 04-05-2012 15:21 met 0%: link verwijderd

8. Mooi gezegd, maar Anne Frank was nog maar een tiener. Wellicht als ze volwassen had mogen worden had ze hier andere gedachten over gekregen.

9. Ik heb zo mijn twijfels!

10.  Idd Kneeltje, je kunt niet iedereen als vriend hebben. Wat niet meteen inhoudt dat het dan gelijk je vijand moet zijn.

11.  Ja, dat doe ik ook, maar soms kun je lelijk je neus stoten. Dan denk ik maar..... volgende mens beter!!!!

12.  Ik geloof,

ondanks alles,

in de innerlijke goedheid van de mens.

Anne Frank  

13. http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-2.gif 

14.  Met slagroom??????http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif

15.  Ivan is Advocaat.

16.  Jezelf openstellen

is de beste manier

om te bereiken 

dat een ander zich openstelt.

Ivan Hoffman  

17.  Ik had ook moeite, Kneeltje. Volgens mij heb ik dat gemeld ook. 

Werk nu dus met Google Chrome maar loop toch tegen dingetjes aan die bij I.E. makkelijker waren.
    Snap ook niet dat ze elkaar zo tegenwerken, hoor. Ze zien elkaar geloof ik niet als collega's Microsoft en Google......

18.  Das een waarhid als een koe, die had iedereen kunnen bedenken.

Karma, fijn dat je er weer bent. Je zult het niet geloven, maar ik kon net nog niet op "onze" site komen. Maar ben weg vandaag, probeer het later wel.

19. Tja,  het is  geen woorden maar daden, en oefening baart kunst [:D] !

Goed dat je er weer bent Karma!
    hendrika18 wijzigde dit bericht op 02-05-2012 08:46 met 0%

20.  Niemand heeft ooit leren pianospelen

door er een boek over te lezen.

Edel Maex 

21. Hoop ik ook Kneeltje.

Als het lukt dan pak ik morgen de draad weer op!

http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-2.gif

22.  Karma, hiep hoi. en nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

23. Joehoe!! Ik ben er weer. 

Wel vreemd dat ik zo dus wel op het forum kan, want er was me een link gestuurd waarmee ik het moest proberen, dat forum zou echter leeg zijn omdat het een test is.

Ben dus benieuwd of het geplaatst wordt.

Daarna ga ik de moderator terug mailen.

24.  Ben ik het helemaal niet mee eens.http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-43.gif

25.                                                           DG:

Als je belooft iets niet te doen,
                                     weet je één ding zeker;
                                     je zou het heel graag willen.

Mark Twain

advertentie