Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Oneliners (vervolg)

Dit onderwerp heeft 4179 reacties, is 356710 keer bekeken, en bestaat uit 168 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 168.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 17:23.

1. Oneliners (vervolg)

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    04-02-2010, 18:14

Karma schreef op het vorige topic:
    Hier wordt elke dag de Dagelijkse Gedachte geplaatst om over te discussiëren.

(De persoonsbeschrijving die ik opzoek van de bedenker komt vrijwel altijd van wikipedia.nl).

reacties

1. Ik vind die van gisteren mooier! [:)]
    ( het woord geluk wordt teveel (mis) gebruikt tegenwoordig).
    Zonnige K. dag gewenst !

2.                                                   DG:

Wil een verstandig mens gelukkig zijn,
              dan moet hij zijn verstand leren relativeren.

Kamagurka 

3.  Dames, sorry ik ben die van gisteren vergeten te plaatsen. Hoop dat Karma, weer snel op de site kan.

4.                             DG:                 

Beter dan duizend woorden is één overwogen woord                                                       dat kalmte schept in wie het hoort.

Boeddha

5. Deze vind ik moeilijk te begrijpen. In beide gevallen moet je verder.

6.                                                DG:

Ga niet door het leven,
                                  groei door het leven

Eric Butterworth

7.                                              DG:

Stel jezelf voordat je ergens aan begint altijd de vraag of het je dichterbij  je doel brengt of verder er van af.

Zig Ziglar

8. Met dit mooie weer (hier wel tenminste)springt de liefde weer naar buiten [:D]
    Kneeltje stuur Karma ook een sprankeltje, kan ze vast gebruiken.

9.  Dames, Karma heeft nog steeds problemen. Dus hier de DG van vandaag.

Ben niet zo uitgebreid als Karma, maar jullie snappen het vast wel.

10. DG:

De liefde bevindt zich in een ieder.

Zij kan niet vernietigd worden, maar wel verborgen zijn.

Marianne Williamson. 

11.  Karma kan er nog steeds niet in. Heb haar net de "tip" over Google chrome doorgegeven. Wie weet lukt het haar.

12. Hopelijk heeft Margriet de behoefte om de frustratie van Karma uit de weg te helpen!
    Hier is het na die laatste update ook nooit meer helemaal goed gekomen.

13. Ik miste haar gisteren al.Heeft ze nu een behoefte om gefrustreerd te zijn!

14.  DG: Achter elke frustatie schuilt een behoefte.

Luc Declercq.

Karma heeft problemen met de Margrietsite.
    kneeltje wijzigde dit bericht op 24-04-2012 16:16 met 3%

15.  Klopt, Grejo en die wijsheid heb je buitenshuis ook hard nodig!!!http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-43.gif
    kneeltje wijzigde dit bericht op 22-04-2012 17:25 met 4%

16. Binnenshuis via internet vergaar je nu ook veel kennis.

17. Zhuang Zi (of in de oude spelling Chuang Tzu), (ca. 369 v.Chr.-286 v.Chr.), was een Chinese dichter en taoïstisch filosoof uit de klassieke periode van de Chinese filosofie.

(Chuang Tse, verwees door naar bovenstaande gegeven. Zi, Tzu, Tse....vreemde lui die chinezen [8-)] )

18. Vergaar kennis buitenshuis;

vergaar wijsheid binnenshuis.

Chuang Tse  

19.  En zo struikelen wij het leven maar doorhttp://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif

20. Toen ik de afgelopen week languit tussen de bessenstruiken lag, vond ik dat niet een danspasje, Maar het zal anders bedoelt zijn.

21. Gerard de Vries kan verwijzen naar:

22. Van struikelingen danspasjes maken,

is óók levenskunst.

Gerard de Vries  

23. Dus alleen herinneringen waar je ooit pijn door beleefde worden nostalgisch?

Nostalgie (uit het Grieks: noostol = thuiskomst en algia = droefheid, pijn, lijden) is het gevoel iets belangrijks of dierbaars te zijn kwijtgeraakt.

Ik had dus altijd een ander idee bij iets nostalgisch. Gewoon iets wat herinnerde aan vroeger.

Weer wat geleerd!

24.  Hendrika, sommige dingen moet je dan ook wel in het tijdsbeeld van toen bekijken. Denk dat die beleving ook met leeftijd heeft te maken en .... vooral levenservaring.http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-2.gif

25. Daarom denken we ook dat vroeger alles beter was. [;)]
    (Dat vind ik soms ook echt zo)

advertentie