Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // Oneliners (vervolg)
Dit onderwerp heeft 4179 reacties, is 356710 keer bekeken, en bestaat uit 168 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 168.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 17:23.
Oneliners (vervolg)
Karma schreef op het vorige topic:
Hier wordt elke dag de Dagelijkse Gedachte geplaatst om over te discussiëren.
(De persoonsbeschrijving die ik opzoek van de bedenker komt vrijwel altijd van wikipedia.nl).
reacties
- Ik vind die van gisteren mooier!
![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
( het woord geluk wordt teveel (mis) gebruikt tegenwoordig).
Zonnige K. dag gewenst ! - DG:
Wil een verstandig mens gelukkig zijn,
dan moet hij zijn verstand leren relativeren.
Kamagurka - Dames, sorry ik ben die van gisteren vergeten te plaatsen. Hoop dat Karma, weer snel op de site kan.
- DG:
Beter dan duizend woorden is één overwogen woord dat kalmte schept in wie het hoort.
Boeddha - Deze vind ik moeilijk te begrijpen. In beide gevallen moet je verder.
- DG:
Ga niet door het leven,
groei door het leven
Eric Butterworth - DG:
Stel jezelf voordat je ergens aan begint altijd de vraag of het je dichterbij je doel brengt of verder er van af.
Zig Ziglar - Met dit mooie weer (hier wel tenminste)springt de liefde weer naar buiten
![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
Kneeltje stuur Karma ook een sprankeltje, kan ze vast gebruiken. - Dames, Karma heeft nog steeds problemen. Dus hier de DG van vandaag.
Ben niet zo uitgebreid als Karma, maar jullie snappen het vast wel. - DG:
De liefde bevindt zich in een ieder.
Zij kan niet vernietigd worden, maar wel verborgen zijn.
Marianne Williamson. - Karma kan er nog steeds niet in. Heb haar net de "tip" over Google chrome doorgegeven. Wie weet lukt het haar.
- Hopelijk heeft Margriet de behoefte om de frustratie van Karma uit de weg te helpen!
Hier is het na die laatste update ook nooit meer helemaal goed gekomen. - Ik miste haar gisteren al.Heeft ze nu een behoefte om gefrustreerd te zijn!
- DG: Achter elke frustatie schuilt een behoefte.
Luc Declercq.
Karma heeft problemen met de Margrietsite.kneeltje wijzigde dit bericht op 24-04-2012 16:16 met 3% - Klopt, Grejo en die wijsheid heb je buitenshuis ook hard nodig!!!
kneeltje wijzigde dit bericht op 22-04-2012 17:25 met 4% - Binnenshuis via internet vergaar je nu ook veel kennis.
- Zhuang Zi (of in de oude spelling Chuang Tzu), (ca. 369 v.Chr.-286 v.Chr.), was een Chinese dichter en taoïstisch filosoof uit de klassieke periode van de Chinese filosofie.
(Chuang Tse, verwees door naar bovenstaande gegeven. Zi, Tzu, Tse....vreemde lui die chinezen
) - Vergaar kennis buitenshuis;
vergaar wijsheid binnenshuis.
Chuang Tse - En zo struikelen wij het leven maar door

- Toen ik de afgelopen week languit tussen de bessenstruiken lag, vond ik dat niet een danspasje, Maar het zal anders bedoelt zijn.
- Gerard de Vries kan verwijzen naar:
- Gerard de Vries (filosoof) (1948), Nederlands wetenschapsfilosoof
- Gerard de Vries (zanger) (1933), Nederlands zanger en dj
- Van struikelingen danspasjes maken,
is óók levenskunst.
Gerard de Vries - Dus alleen herinneringen waar je ooit pijn door beleefde worden nostalgisch?
Nostalgie (uit het Grieks: noostol = thuiskomst en algia = droefheid, pijn, lijden) is het gevoel iets belangrijks of dierbaars te zijn kwijtgeraakt.
Ik had dus altijd een ander idee bij iets nostalgisch. Gewoon iets wat herinnerde aan vroeger.
Weer wat geleerd! - Hendrika, sommige dingen moet je dan ook wel in het tijdsbeeld van toen bekijken. Denk dat die beleving ook met leeftijd heeft te maken en .... vooral levenservaring.

- Daarom denken we ook dat vroeger alles beter was.
![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
(Dat vind ik soms ook echt zo)